poniedziałek, 15 września 2014

Wyjaśnienia + Nowa seria.

Hej.
Woow, co to się stało, Marta nie wstawiła żadnej emotikony, ani głupiego wyrazu na wstępie. ;-; O co mi chodzi? O Lanaq. Pod moim ostatnim postem pojawiło się kilka komentarzy, że ściągnęłam od niej, i że ona powinna pisać aktualności. Oczywiście znalazły się także osoby broniące MNie. Aż wkońcu Lanaq napisała coś, o tym że czuje się tak, jakby ktoś zabierał jej pracę. Oświadczyła również, że odejdzie. Zaczęłam pisać posta w piątek, po godzinie 19. Do tej pory Lanaq nie napisała aktualności, a ponieważ nie miałam dostępu do komputera, więc trudno mi bylo napisaçlć cokolwiek innego, postanowiłam, że ja to zrobię. Na to Lanaq odparła, iż chciała być uprzejma, dlatego nie napisała ich, w czasie, kiedy ja to robiłam. Dzięki. Jednak dodała wszem i wobec, że to jej seria, i ona jest od nowości. Seria? Nowości? Nie przypuszczałam, iż opis aktualności na MSP to SERIA, ani że trzeba być przypisanym do odpowiedniej grupy, aby pisać to i owo. I o ile się nie mylę, ostatnio Lanaq pisała posta, w którym pokazywała nowy look. To też są nowości? Nie sądzę. Dobra, wiem. Jestem wredna. Nie chcę robić z tego awantury na całego bloga.

WIKTORIA, PRZEPRASZAM ŻE NAPISAŁAM POSTA ZA CIEBIE. TO SIĘ WIĘCEJ NIE POWTÓRZY. NIE KŁÓĆMY SIĘ. PROSZĘ.


Dobra, nie wiem po co o tym pisałam. :d
Dzisiaj mam dla Was nową serię. Łołoło. Pomysł zaczerpnęłam od pewnej vlogerki, mianowicie Banshee (stara Szalona Zuzia). Chodzi tu o jej serie Truskawka, Panierka, i
Krówka. Postanowiłam że zrobię coś podobnego. Będzie to seria, którą będę realizować raz w tygodniu, w poniedziałek. W każdym tygodniu będę przedstawiała Wam ulubieńców tygodnia (masło maślane, lolzz B)). Ulubieńcami będą:
- Filmy (na msp)
- Artbooki
- Looki
- Teledyski
- MovieStars

Będą także inne "rzeczy" (tagggg, rzeczy mhmm ;-;), czyli:
- Czytelnik tygodnia
- Suchary tygodnia

Co zrobić, aby zostać czytelnikiem tygodnia? Trzeba komentować moje posty oraz podesłać na moją skrzynkę mailową (kisieleeeq@gmail.com) zdjęcie. To nie MUSI (ale może xD) być zdjęcie Was. Może ono przedstawiać cokolwiek, Wasz rysunek, widok z okna,  
tylko żeby było kreatywne. Zdjęcie musi być zrobione przez WAS. Zdjęć wziętych z internetu, nie biorę pod uwagę. Z przesłanym plikiem proszę także o wysłanie mi swojego nicku na msp. Jeśli nie chcecie, bądź nie macie możliwości wysłania mi zdjęcia, możecie zostać autorem Suchara (suchara czy sucharu? :d) Tygodnia. Wystarczy wysłać mi na moją (wspomnianą wyżej) skrzynkę mailową, bądź w komentarzu (proszę nie na msp, mam zawaloną skrzynkę) jakiś fajny żart, wraz ze swoim nickiem msp. Czy za bycie Czytelnikiem Tygodnia, lub za bycie autorem Suchara Tygodnia jest jakaś nagroda? Owszem, jest. Autograf. Niby nic, ale jednak coś.
Nie wspomniałam jak nazywa się ów seria. Jest to... Ma ktoś jakiś pomysł? Bo ja nie. W komentarzach piszcie propozycje. Będę Wam wdzięcna. Na Dziś (niestety) to już koniec. Przepraszam, za to że moje posty są takie krótkie, aczkolwiek telefon nie daje mi pola do popisu. Ciągle się tnie, co wielce utrudnia mi pisanie. W środę post będzie już z komputera. Tak więc; wyczekujcie.
Papatki Herbaciatki (brawo, zrymowałam).
Marta (KisieleeeQ)

Ps. Chcę poznać Waszą opinię na mój temat. Czy chcecie, abym odeszła?

29 komentarzy:

  1. Kisielqu, nie odchodź ! W ŻYCIU !

    ~Sara96

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhu Hania pierwsza o ile jej ktoś nie wyprzedzi, bo się rozpisze. No. Oczywiście Hania uważa, że Martusia Demigod Potterhead Sister ma zostać. I już. Nie ma sprzeciwu. No. Fajny pomysł na serię. Bardzo fajny. No. Więc ją prowadź. Bo będę się cieszyć. No.
    ~Meloooooooody, która musi nadrobić brak emotek w komku ;3 ;> ;d <3 ^.^ *o* B) C; ;* ;P
    No.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za bardzo się rozpisałaś i ja jestem pierwsza XDD

      Usuń
    2. Tak jest zawsze. Oczywiście nie pierwsza. Za dużo tekstu. No.

      Usuń
  3. Fajny pomysł na serię :)

    Nie odchodz. Im więcej ciekawych postów tym lepiej ^^

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Czy ktos ma pomysl na ta nazwe? xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Banshee mojim rzyciem jeseeeeeaaazzd !
    I 5 sposobuf na.....

    Kogo tesz ? Kto pszybije piontkeee ?? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Banshee :33 Awawawa. Może dlatego, że też jestem Zuzia XD
    Fajny pomysł na serię, inspirowany ulubionym youtuberem.
    Trochę nie zrozumiałam czytelnika tygodnia. Mam po prostu zrobić zdjęcie i komentować posty? XD Jak tak to zrobione *o*. Wowowowo.
    Mam najlepsze suchary foreva. Z Dowcipy XXL i od koleżanki, ale ćsi, ja wysyłam, więc ćsi. :3
    Od dziś jestem Kisielnators, wowow.
    Czandelier,
    ~Zły Las

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to aby być kreatywnym. KREATYWEJSZYN XDD

      Usuń
  7. Bo Lanaq według mnie pisze aktualności z humorem . Poza tym ,ona pierwsza zaczeła pisać o nowościach .Popieram Laniacza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpoko, ogogo .
      Boże, odbija mi jak słucham Katy Perry. *0*
      SOŁ JU ŁONE PLEJ ŁIW MADŻIG PERFEGD STOŁN. Ktoś kojarzy? *.*

      Usuń
    2. Kojarzy, kojarzy. Dark Horse (kiedyś ulubiona piosenka :3)

      Usuń
    3. Ja tam kocham wszystko Katy Perry. Boże, ale sie jaram. Mam płyte PRISM *0*

      Usuń
  8. Lanaq zachowała się jak... za przeproszeniem EGOISTKA. Czy to, że ktoś napisał posta za Lanaq jest powodem żeby odchodzić? JEŻELI LANAQ TO CZYTASZ, TO PRZEMYŚL TO. JEST TO WIELKI EGOIZM. NIE POWINNAŚ SIĘ PRZEJMOWAĆ TAKICH G*WNEM -.-
    Pozdrawiam, usunięta z MSP Czeryś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam, że odchodzę. Napisałam, że po co mam zostawać, skoro nawet nie będę miała własnej serii, skoro niektórzy (tak, zaznaczam NIEKTÓRZY) chcą 2 redaktorów do aktualności. No sorry.
      PRZERWIJMY TO GÓWNO, KUVA.

      ~Laniacz
      PS. Tak, Aktualności to seria. Ja wymyśliłam tytuł.

      Usuń
    2. Dobra, możemy ŻYĆ W ZGODZIE TAK JAK TĘCZOWE JEDNOROŻCE?
      KALIFORNJA GERLZ !

      Usuń
    3. O KURWA ALE MNIE ZJEBAŁO. SŁUCHAJTA WIETA ŻE NA STRONIE MSP NA FB JEST O TYM ŻE BEDA UNIKATY? NAWET PISAŁAM DO MODÓW, I TO PRAWDA :)

      Usuń
  9. No i świetnie! Znowu będziecie dyskutować na ten temat. Życie jest życiem, widocznie tak miało się potoczyć ( Aw... Jaka ja mądralińska. xD ). Kocham Banshee. Pomysł na nazwę...
    Jest ich kilka!
    - Kisiel
    - MSP ( Nooo wow! Ale pomysł -.- )
    - Słup ( tAK DLA BEKI ;-; )
    - Malina ( To złooooo )
    - Króliczek.

    Tak, wiem. Moje nazwy są beznadziejne, ale walić to.
    I ten teges, fajny pomysł na serię.
    ~~Kisielnators, Abieskonators, Kathejonators, Laniaczonators, Duśkonators i Refinators...
    ~~ Klaudia - cynia3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu ja kocham Banshee *-* Co do nazwy to może Boonie? :o haha nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejejej mam juz. Dzieki Cynia *0*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie odchodź!! ;c
    Nie mam pomysłu na nazwę, ale Ty i tak coś wymyślisz. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubóstwiam Banshee *o*Fajnie, że zrobisz taką serię. Tylko błagam, nie odchodź! Pzdr.
    ~penelopa004

    OdpowiedzUsuń
  14. Dżostań! Podżeba Kiśielgaaa!

    A nazwa... Najlepsze suchary. XD.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekhem, ekhem. Zabieram głos. Piszę ten kom z leksza spóźniona, bo 25 września. Walić to. O dżizas marchewka. Sie rospisuje . XD. Kocham, powtarzam KOCHAM Banshee. Niełatwiej nazwać tę serię poprostu truskawka albo kisiel? A teraz skarga. Na kicałke można cisnąć hejty. Wali mnie to. W każdym bądź razie. Mija kolejny poniedziałek, a alá truskawki niema ;-;. Jak sie coś obiecuje , to sie spełnia. Na świętego Merucha. 2 tydzień a odcinka new serii niema. :( . Zawiodłam się. Ale ja tu niemam głosu. XD.
    Pozdr.:
    Największa
    fanka
    Banshee.
    Kocham
    truskawy.
    czyli NFBKT. I kończe, bo sie rozpisałam. I Laniacz i Kisiel nie ma racji. Kij ma dwa końce. Jestę filozofę. XD. Dobra koniec ;-;

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!