czwartek, 30 stycznia 2014

Konkurs na redaktora

Hey! Piszę ten wpis z telefonu.
Postanowiłam zorganizować konkurs na redaktora! Invida zajmie miejsce Daniela. Będzie jej przypisany dział ogólny i jeżeli będzie chciała to może kontynuować serie Dania (np. "Przyjrzyjmy się").
TheNikita wróciła. Niedługo pojawi się jej wpis.
Dość dobrze pisało nam się z taką liczbą autorów, dlatego postanowiłam zrobić konkurs na redaktora! Nie wymieniam całego składu bloga, więc konkurs nie będzie skomplikowany.
Na czym będzie polegał? Musicie zaobserwować tego bloga i napisać komentarz z Waszymi danymi, tzn. nazwa na MSP, wiek, prowadzone blogi i, dlaczego się zgłosiliście. (Te dwa ostatnie są bardzo ważne. Na ich podstawie będę Was oceniać)
Kiedy wrócę od rodziny (sobota), wybiorę 2 osoby, które będą pisały na blogu przez tydzień. Od dnia ich dodania, na blogu pojawi się ankieta, w której musicie zdecydować, kto ma pisać u nas na stałe.
Dodam jeszcze tylko, że redaktorzy na okresie próbnym mogą dodawać notki, gdy 2 inne były już napisane, ale jednego dnia może to zrobić tylko jedna osoba. Po ogłoszeniu wyników, ta funkcja zniknie.
Mam nadzieje,  że zgłosi się dużo chętnych.  Powodzenia!

95 komentarzy:

  1. Dobra - Walczę jeszcze raz.
    Nazwa na Msp: Kathey
    Mam 12 lat.
    Prowadzę bloga o Msp: mspoczamikathey.blogspot.com
    Czemu chcę tu pisać?
    Mam bardzo dużą wiedzę o Msp. Notki mogę pisać tak naprawdę codziennie - Uzupełniłabym braki na Waszym blogu. Pozatym zawsze chciałabym tu pisać - Odkąd 1 raz tu weszłam, kiedy tło było zielone (chyba w panterkę) a na nagłówku była Abi z animką "lying in the grass"... Dawno ale wtedy już chciałam tu pisać.
    Myślę że nie robię błędów ortograficznych.
    Na moim blogu mogą być braki w postach, ale szkoła...
    Ale jak będę tu pisać to 2x bardziej się przyłożę.
    Abi, przemyśl to :)
    Kathey :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Sorry za powtórzenia i ewentualne błędy ale piszę z telefonu jak Ty ;)

      Usuń
    2. A no i obserwuję od dawna. ;3

      Usuń
    3. Hehe C; Fajnie że znów się zglaszasz ^^ :3

      Usuń
    4. Jak komuś naprawdę zależy to zgłasza się do skutku. ;3

      Usuń
    5. Każdy chce wygrać!

      Usuń
    6. A ja znów głosuje na cb :3 XD

      Usuń
    7. Dziękii ;33 O ile Abi mn wybierze ;b

      Usuń
    8. Ahh i jak to ważne to mam 18 lvl prawie 19. :3

      Usuń
  2. Więc na MSP nazywam się kik857.Nazwa pochodzi od mojego iminienia i brata.Mam 13 lat.Prowadze też swojego bloga.Zgłaszam się na redaktora, gdyż uwielbiam MSP, kocham pisać różne formy piseme.Mam mnóstwo pomysłów na notki.Pisać mógłbym codziennie oprócz tego gram na MSP od jego powstania, wiem o nim całkiem sporo.Ogółem bardzo ale to bardzo chciałbym
    zostać redaktorem tego bloga.
    Zapomniałem dodać, że urzywam także konta Oblivate15979.
    To było wszystko.
    Oblivate15979

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym zostać redaktorem tego bloga, gdyż jak go zobaczyłem to byłem zachwycony.Lubie czytać na nim posty i wyobrażam swoje posty na nim.

      Usuń
    2. nazwa mego bloga to anonimowe-msp.bolgspot.com

      Usuń
  3. Na MSP nazywam się Miśka.cool
    Mam 11 lat( prawie 12).
    Prowadziłam blog o Msp, a także o tfm.
    Czemu chce tu pisać?

    Kiedy wchodzę na ten blog często są braki, czyli nie ma nowych postów. Mam sporo pomysłów na notkę. Chciałbym zapełnić te pustki nowymi, przejrzystymi postami. Staram się jak mogę, czasami może coś nie wyjdzie, ale człowiek uczy się na błędach.

    A i bym zapomniała- moje blogi:
    o-wszystkim-moviestarplanet.blogspot.com

    Blog nowy.

    Liczę, że jeśli mnie nie wybierzesz to kogoś bardzo odpowiedniego.

    Miśka.cool

    OdpowiedzUsuń
  4. Na MSP jestem Charlotte 200
    Mam 12 lat x3
    Mój blog o MovieStarPlanet - msp-trivia.blogspot.com

    Miałam już wcześniej bloga, który miał bardzo dużo wejść, ale moja była współpracowniczka zmieniła hasło i do tej pory (dokładnie rok) nie mogę się zalogować ;\ Wydaje mi się, że zmieniła link do tamtego bloga lub go usunęła? I wpadłam niedawno na pomysł założenia kolejnego, ale już z zaufanymi moderatorkami ;* Można to zauważyć po małej ilości postów od całkiem niedawna xD

    Pamiętam, że jak pierwszy raz zobaczyłam tego bloga... oniemiałam! *O* Bardzo mi się spodobał! Odwiedzam go codziennie, aż do tej pory (od bardzo dawna), ale nie zawsze widzę coś nowego? Ja staram się codziennie wchodzić na mojego, z resztą robiłabym to też na innym blogu ;) Tylko przyznam się, że zdarzają się braki, ale jak już są to próbuję uzupełnić je jednym lub paroma ciekawymi notkami! :D Znam się na prowadzeniu bloga ;) Umiem robić dużo fajnych rzeczy, które mogą się nieraz przydać ;* Umiem też robić jakieś drobiazgi na blogi... Jak mam dużo wolnego czasu ^-^ Ufff, ale się rozpisałam! C: Nie jestem pewna czy już powiedziałam o wszystkim, ale liczę, że może coś z tego wyjdzie? :^) <3

    ~Charlotte 200

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narobiłam jakiś błędów? To przepraszam! C: Próbowałam to zrobić szybko i mogą się jakieś błędy zdarzyć? Nie zwracaj na to uwagi x3 ;)

      Usuń
    2. Ale na ogól nie popełniam błędów, a dyktanda wychodzą mi najlepiej z klasy! Nawet jedna kujonka z mojej klasy mi nie dorówna w tym, bo jestem w tej kwestii od niej lepsza, choć moja średnia jest znacznie mniejsza od jej, bo nie spędzam całego czasu na nauce! Wolę zając się rzeczami, które naprawdę lubię robić! A uwielbiam pisać C: Jestem oczytana xD Więc nie musisz się martwić wybierając mnie (chociaż wiem, ze mam bardzo małe szanse), że narobię sporo błędów itp., co będzie trzeba poprawiać i poprawiać... x3

      Usuń
    3. Fajnie ;3.
      Ale trochę za dużo emotikonek :C Serio ;P.

      Pozdrawiam,
      Invida :**

      Usuń
  5. mam na imię Zuzia, ksywa to Van$ lub Manga
    mam 13 lat
    na MSP mam niski lvl , 7, prawie 8, ale chyba nie bierzesz tego pod uwagę
    prowadzę blog'a, nazywa się zwariowana-vans.blogspot.com, lecz nie jest sławny, nie znajdziesz go
    chce prowadzić tego blog'a bo jest ciekawy, fajne posty, super atmosfera,fajna ekipa i wiele wiele innych, mam głębokie słownictwo i nie robię dużo błędów ort.

    jeśli mnie wybierzesz, nie zmarnuje tego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawalcze:)
    Nick na MSP : gwiazda 108
    Prowadzone blogi: www.gwiazda108.blog.pl Pisze też o MSP, ale rzadziej.
    Dlaczego ten blog? Ten blog cieszy się wielką sławą. Są tu także osoby z, którymi mogę podyskutować o MSP.
    Mam dużo czasu. Szkoła mi nie straszna. XD
    O! Jeszcze mój wiek. Mam 10 lat, ale tu liczy się treść, a nie wiek prawda?
    Moje motto: Jak już coś robię to pożądnie, Popatrz na słońce! Ono nadak wchodzi z wielką nędzą świata.
    Mój talent: Pisanie wierszy opowiadań.
    Zabardzo się nie rozpisałam, ale jajoś jest. :) Wiem iż to się oewnie nie uda, ale będę o to walczyć dokońca. :)
    Pozdrawiam!
    gwiazda 108
    Za jakie kolwiek błędy przepraszam! Ja także piszę z telefonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na MSP mam nazwę: WIkIKT
    Mam 12 lat. Wiem mało ale jak na swój wiek, nie popełniam zbyt wielu błędów ortograficznych itp.
    Prowadziłam wiele blogów z przyjaciółmi ale największą uwagę skupiam na moim własnym blogu: wikikt-i-my-z-msp.blogspot.com
    Hmm... Pytanie czemu się zgłosiłam. To proste. Uwielbiam prowadzić blogi, mojego powyżej podanego prowadzę prawie 2 lata! Czemu ten blog? Podoba mi się. To on zainspirował mnie do dodawania dłuższych i ciekawszych notatek na blogu. Jest ładny, i ciekawy. I może gdybym ja dodawała posty na tym blogu byłby jeszcze ciekawszy! Wchodzę na bloga codziennie z nadzieją na nowy wpis. Niestety nie zawsze się on pojawia, ja na swoim blogu staram się pisać codziennie, a jeśli nie to co dzień, jest to tylko wynikiem mojej nauki. Bardzo dużo się uczę, ale i znajduje czas na bloga, a jeśli nie ma mnie przez dłuższy czas. Informuję o tym czytelników. Mogłabym nawet pomóc w ozdobach na bloga. Znam się na tym, może i nie doskonale ale się znam. No, mam nadzieję, że tyle wystarczy c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 11 lat na msp jestem ziular mój blog to laseczunia21 mam tam 1 wpis 2 zajmuje sie 2 redaktorka chce tu pisać bo kocham ten blog i znam sie na msp sora za błendy pisze z fona kocham blog pa ziular

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz 11 lat zuźka chodzee zy tobo do klasy bartek hhhhiiiii

      Usuń
  9. Cześć mam 12 lat (prawie 13).Mój nick na MovieStarPlanet to teczowadziewczynka2013 (długa nazwa).Nie prowadziłam jeszcze bloga ale z J.Polskiego mam 5 na półrocze.Twój blog jest naprawdę ciekawy i imponujący.Podoba mi się za to że wkładasz w niego całą swoją energie i serce.Za to cię podziwiam. :)
    Pozdrawia teczowadziewczynka2013 :D
    P.S.Napiszę z konta Anonimowego bo nie mam własnego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie mnie wybierzesz bo nie mam tak zwanego doświadczenia.Ale jeśli mnie wybierzesz będę miło zaskoczona.

      Usuń
    2. •zapomniałam dopisać nie po mnie w reolu nazywam się Klaudia.

      Usuń
  10. Hej . Mam 11 lat .
    Mój nick na msp to : sweet laska010700
    Prowadze wiele blogów , ale wszystkie są o msp ich nazwy brzmią : three-moviestar.blogspot.com , moviestarplanet-to-takie-proste.blogspot.com , 3movie-msp.blogspot.com .
    Chciałabym prowadzić tego bloga , ponieważ to od tego bloga zaczeła się moja przygoda z blogowaniem . Dzięki temu blogowi zrozumiałam , że gdy dam z siebie wszystko moge osiągnąć to co Wy . Tyle wejść , taką popularność i tyle fanów . Według mnie umiem tworzyć fajne posty . Umiem dogadać się z innymi osobami , ale tak jak każdy mam też wady . Moją największą wadą jest to , że czasem obrażam się o byle co . Czasem jak mam zły dzień jestem troche podirytowana i jestem zła o byle co , ale to chyba tak jak każdy . Kocham ten blog między innymi dlatego , że jest tu taka miła atmoswera . Posty są świetne . Mam nadzieje , że wystarczająco argumentów Wam napisałam . Pozdrawiam Kiwi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaje jeszcze , że notki moge dodawać nawet codziennie Zawsze znajde jakiś temat . Dzięki twojemu blogowi także poznałam Wike i założyłyśmy 3 blogi . <3 Pozdrawiam Kiwi <3

      Usuń
  11. Wiek: 11 lat
    Nick: AlexAS637
    Prowadzone blogi to msp-oczami-alex.blogspot.com
    Dlaczego chciałabym tu pisać ?
    Zawsze , gdy wchodziłam na ten blog bardzo zaciekawiały mnie wszystkie posty , wygląd i screeny :) Gdy weszłam tu po raz pierwszy myślałam , że na tym blogu jest już z milion wejść bo jest taki czadowy i w ogóle...
    Wiem już dość dużo o MSP , często napotkam jakiś śmieszny błąd , który wstawiam na bloga. Jednym słowem : STARAM SIĘ BYĆ NA BIERZĄCO. No i to chyba na tyle. Pozdrawiam Abięskę , wszystkich redaktorów i odwiedzających :3
    AlexAS637

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiek: 11 lat
    Nick na msp: Amoria200
    Prowadzony blog - truskawkowe-msp-agi-julki-i-tomka.blogspot.com
    Dlaczego chciałabym tu pisać?
    Od zawsze uwielbiałam twój blog.
    Marzyłam by go pisać z tobą i innymi redaktorami.
    Gram na msp od 2011 roku.
    Jestem więc bardzo doświadczona.
    Staram się być zawsze na bierząco.
    Mam dużo sc i lubię organizować konkursy.
    Na twojego bloga wchodzi dużo osób.
    Pomyślałam więc że będę robić zagadki, konkursy itp. z nagrodami.
    Zawsze bloguję dość aktywnie 1-2 posty na dzień.

    To już wszystko. :)

    Pozdrawiam Abieskę, wszystkich odwiedzających bloga i redaktorów :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nick na MSP : Cytrynka <3 LOLLYPOP
    Wiek : 13
    Prowadzę blogi : cytrynka-msp.blogspot.com oraz moje-boskie-zwierzakixd.blogspot.com
    Zgłosiłam się do konkursu ponieważ : To mój ulubiony blog. Już wcześniej chciałam prowadzić tego bloga, lecz nigdy nie zgłosiłam się do konkursu. Pomyślałam , że to może być moja szansa i się zgłosiłam :) Jeśli chodzi o posty, codziennie piszę przynajmniej 1 , ale zazwyczaj publikuję 2 , więc jeśli o to chodzi to jestem na bierząco. Na MSP gram dość długo, wiem już o nim większość. Z ortografią nie mam problemów. Kochana Abi , przemyśl to dokładnie. Pozdrawiam Ciebie i wszystkich redaktorów :)
    Cytrynka <3 LOLLYPOP

    OdpowiedzUsuń
  14. Znowu się okaże, że wojna wybuchnie... ._.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nick na msp: klodia78
    Wiek : 13
    Blog który prowadzę: http://simsowyswiatt.blogspot.co.uk/
    Zgłoszenie: Chciałabym być tutaj poniewaz kocham msp oraz kocham pisać blogi. Zawsze gdy piszę posty na swoim blogu nikt nie spojrzy na ten post oraz nie komentuje. Gdybym była tutaj każdy by zobaczył moje posty. Jestem bardzo zorganizowana więc posty pisać będę bardzo często.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spróbujemy jeszcze raz!

    Na MSP nazywam się SagiraLOVE
    Mam 13 lat.
    Obserwuję waszego bloga od daawna
    Nie robię błędów ortograficznych :)
    Piszę baedzo dużu blogów także mam blog o msp : sagira-o-msp.blogspot.com
    Piszę dość szybko i tak by każdy zrozumiał o co mi chodzi ;) Od zawsze chciałam tutaj pisać czyli tak od zobaczwnia pierwszy raz bloga :D
    Wiem dużo o "starym MSP" sama na nim grałam pod nickiem loleczka:) Bardzo kocham rysować i reżyserować. Napisałam już 2 scenariusze do szkoły. Umiem grać na pianinie,flecie oraz trąbce. Umiem tańczyć i śpiewać :3 Próbuję Cię dodać do znajomych na MSP ale nie przyjmujesz... :(

    To chyba tyle co mogłam napisać. Aha! W realu nazywam się Karolina :3 Teraz życzę powodzenia także innym :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: mam limit i musiałabym usunąć tak około 100-200 znaj.
      Po drugie: oddawaj moje imię XD.

      Usuń
    2. Droga Abieska!
      Mam 2 sprawy. Po 1:
      Szkoda, że mnie nie wybrałaś, ale trudno :(
      Po 2: Sagira cię OKŁAMAŁA!
      W komentarzu napisała, że ma 13 lat, natomiast na jej blogu, na pierwszym poście, pisze, ŻE MA 11! Nie wiem dlaczego, ale to tylko taka drobna uwaga.

      Usuń
  17. Moge się założyć że będzie tak jak z julką i danielem ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie...

      Usuń
    2. Nie wiecie tego. Tylko Daniel i Julka byli taką kłótliwą parą redaktorów. Oczywiście, będzie rywalizacja, ale zawsze tak jest, gdy na blogu piszą osoby, na okresie próbnym. Zauważ też, że kłótnia Julki i Dania zaczęła się od "oszustw" Julii. Jeżeli wszyscy będą pracować na głosy uczciwie, to taka sytuacja nie powinna się wydarzyć.

      Usuń
  18. Kiedyś byłam na msp Gabrine ale teraz jestem Unforgettable. Mój wiek to 12 lat (prawie12). Prowadze 1 bloga msp-gabrine.blogspot.com(wiem że do ubrań nie dodaje koloru ale jak bym tu pisała to moge). Chce pisać na tym blogu i się wykazać. O msp dużo wiem a ten blog to jeden z moich ulubionych. I tyle ale się opisałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i jeszcze moge pisać codziennie oprócz poniedziałków i czwartków

      Usuń
    2. Huh to ty wygralas to konto ^w^. Lucky x

      Usuń
  19. Moja nazwa na MSP to T o r i .
    Mam 12 lat, w lipcu 13 .
    Prowadzę jednego bloga, andres to matek-tori-msp.blogspot.com
    Dlaczego chcę tu pisać ?
    Uwielbiam blogowanie, a szczególnie o mojej ulubionej grze - MovieStarPlanet.
    Mam o niej dużą wiedzę, gram od 2011 roku , często pomagam nowym graczom .
    Ogólnie zawsze lubiłam tego bloga a prawdziwym zaszczytem byłoby pisanie na nim .
    Uważam,że się nadaje. Wieczorem mam dużo czasu, mogłabym pisać notki prawie codziennie !
    W znajomych mam dużo "sławnych" moviestar, na przykład Dagula i aniaja.
    Staram się być na bieżąco, często przeglądam forum .
    Mam wiele pomysłów na posty .
    Nie robię błędów ortograficznych .

    To wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nick na MSP ~Lanaq
    Wiek~11 lat,w tym roku 12 (młoda xDD)
    Moje blogi~http://3movie-msp.blogspot.com/,http://three-moviestar.blogspot.com/,http://moviestarplanet-to-takie-proste.blogspot.com/.
    Czemu chcę tu pisać?
    Ponieważ kocham blogować i robię to zdecydowanie dla ludzi. Prowadziłam już mnóstwo blogów,prawie wszystkie o grze MovieStarPlanet. Ogólnie jak już piszę z kimś bloga to piszę o Konkursach na MSP i Modzie,czyli jaką mieć twarz itp. Nie umiem pisać wywiadów.
    Jestem często wszędzie. Na blogach,na MSP. Zawsze kupuję nowości na nowy konkurs?
    Coś o mnie? Często się rządze :) No na prawdę. Ale próbuję to ukryć bądź usunąć z moich cech.
    Mam dużo znajomych i potrafię pogadać ;) Prawie nigdy nie robię błędów ortograficznych.
    Coś jeszcze? Uwielbiam ten blog. Moim marzeniem jest pisać na aż tak sławnym blogu,no i oglądam tego bloga prawie codziennie.
    Nie jestem hejterką :p
    Dość dużo osób mnie kojarzy...
    No,mam nadzieję,że to wystarczy. Trochę mnie znasz, z chatu.

    ~Lanaq :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobra, spróbuję. ^-^

    Nick na MSP- KisieleeeQ
    Wiek- 11lat (wiem, mało :c )
    Prowadzę jednego bloga- KisieleeeQ-i-MSP.blogspot.com
    Czemu chcę pisać na tym blogu? - Ponieważ jest to moim zdaniem bardzo ciekawy blog i chciałabym zobaczyć, jak to jest pisać na takim blogu, chciałabym też napisać parę ciekawych notek i może trochę go "ulepszyć".
    A co do notek, mogłabym pisać w poniedziałki, wtorki, piątki i soboty (ewentualnie niedziele C: )
    Mam nadzieję, że zakwalifikuję się. :)
    Blog oczywiście zaobserwowany.
    Jeśli potrzebujesz czegoś jeszcze pisz w odpowiedzi,proszę. :)
    Pozdrawiam, oraz życzę miłych ferii. :)

    P.S: Piszę z telefonu, więc mogą być drobne błędy, za które z góry przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pokombinowałam i zaobserwowałam :)

    ~Lanaq

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. lovendi
    Lat 11
    Pisze na blogu jula-i-misia.blogspot.com
    Dlaczego się zgłosiłam ?
    Myślę, ze nawet najmłodszy ma szanse. Chciałam dowiedzieć się jak to jest być w takim składzie i podzielić się czymś z innymi. Pisanie tu rozwinęło by moją wiedze na temat blogowania, ponieważ każdy hejt to dla mnie nauczka ze zrobiłam coś źle.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ah,dodaję do tamtego komentarza~

    Notki mogę dodawać prawie,że codziennie. Zależy,czy mam egzamin ze szkoły muzycznej, czy mam przerwę świąteczne/ferie. Nie mam jakiś ustalonych na razie dni.

    ~Lanaq

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem Yaloone na MSP. Mam 12 lat. Nigdy nie miałam żadnego bloga. Chcę tu pisać, ponieważ lubię tg bloga i zawsze chciałam na nim pisać. Też piszę z telefonie.;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Heyy......na msp jestem julkaxd15
    pisałam kiedyś do cb
    Mam 12lat. :3tylko c:
    Nie prowadzę bloga bo narazie na własnego bloga jestem za mało odpowiedzialna -_-
    ale mogłabym spróbować na twoim, uwielbiam pisać notki na g+ prowadzę tam shool drawing /uwielbiam projektować top model / chciałam spróbować na g+ jak czułam się w codziennym pisaniu notek i jak narazie codziennie dodaje Nowy wpis :)Chcę się zgłosić do twojego bloga bo na msp jestem już dość długo mimo niskiego lvl - 14 prawie 15 nigdy nie miałam VIP dlaczego ?po prostu uwagażam że zrobię dopiero jak odejdę do wyższego lvl, bardzo interesuje się modą na msp ale także czytam różne blogi loffciam msp myślę że się nadaję Byee <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś pisałam na innym blogu :3codziennie wchodzę na twój i myślę że nie najgorzej u mnie z ortografią ,bardzo mi zależy na tym blogu ;)

      Usuń
  29. No niech będzie,sprubuję znowu c;
    -chomik080
    -12 lat
    -Miałam kilka blogów,aktualnie nie mam żadnego.Mój ostatnio kojarzysz chomik-i-msp.blogspot.com?
    Może wiesz może nie ale go straciłam i od tamtej pory nie mam zapapłu tworzyć wciąż nowych blogów.
    -Zgłosiłam się ponieważ bardzo lubie twojego bloga.I myślę że o MSP mam więcej do powiedzenia niż na takim blogu jak gadamy-o-wszystkim itp.Tak naprawdę ten blog zainspirował mnie do stworzenia własnego.Mam już kilka pomysłów na posty i postaram pisać się codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Eh...Fajnie, że jest konkurs na redaktora, ale nie mam odwagi, żeby spróbować. Zawsze sobie powtarzam , że następnym razem, a gdy ten następny raz nadchodzi to zawsze muszę stchórzyć. :P
    ~SweetGirl50. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ZACZNĘ!
    NA MSP NAZYWAM SIĘ : Nikola3335
    mam lat 14 :)
    PROWADZĘ DUŻO BLOGÓW.
    MÓJ BLOG WŁASNY TO: Nikola-msp.blogspot.com
    oraz: Laura-i-Mary-o-msp.blogspot.com
    i Laura-i-Magda-o-msp.blogspot.com
    czytaj posty: Laura^^
    CZEMU CHCĘ TU PISAĆ?
    OD ROKU OBSERWUJĘ TWGO BLOGA,
    WCHODZĘ TU CODZIENNIE,
    MEMBERA NIE MAM NWM CZEMU,
    MOŻE DLATEGO ŻE JEST NOWY CHAT :)
    KOCHAM PISAĆ!!!! A NA TAKIM BLOGU TO BY BYŁO COŚ WIELKIEGO.
    ZAWSZE W MYŚLACH MÓWIŁAM SOBIE CYT: ,,Kiedyś możę będę miała takieg bloga jak abieska" NO I MNIEJ WIĘCEJ TO NA TYLE :))
    PS: URATOWAŁAM CI BLOGA OD OSÓ Z 4MOVIESTARS.PL I WIESZ O TYM ;)
    za powtarzanie się przperaszam/Niki

    OdpowiedzUsuń
  32. aha i jeszcze jedno :) Umiem robić screeny, możę weźmiesz to pod uwagę :))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć !
    Nazywam się Sylwia ,mam 12 lat w tym roku 13 .
    Na MovieStarPlanet jestem : Boska444
    Blogi a raczej blog ,który prowadzę to ten : http://three-moviestar.blogspot.com/ prowadziłam jeszcze WIELE innych ,ale usunęłam ,gdyż moja koleżanka nie wchodziła na bloga ,ja odeszłam kiedyś no i ... :p
    Chciałabym pracować na tym blogu ,bo to przez niego wróciłam na MSP po 5-miesięcznej przerwie. Weszłam sobie na bloga tego i patrzę na posty o MSP tak mnie to wciągnęło ,że wróciłam , Po za tym lubię pisać ,najbardziej na blogach i różne opowiadania ,bądź wierszyki. Widzę czasem brak notki ,a ja mam dużo czasu a przynajmniej tyle aby codziennie dać notkę . Już mi się zaczynają ferie ,tym bardziej notki będą ciekawsze i dłuższe. Uwielbiam z Wami pisać na chacie tym bardziej chciałabym być z Wami tu codziennie . Miałabym wielkie szczęście gdybym z wami prowadziła bloga ,gdyż obserwuję od nie dawna ,ale byłam na tym blogu od dawna . Na nagłówku byłaś ty leżąc jakby na trawie . To były czasy :D Był to mój pierwszy blog odwiedzony o MSP ,nie wiedziałam wtedy zbyt wielu rzeczy o tej grze ,dzięki temu blogowi wiele się dowiedziałam . Dowiedziałam się także o hakerach . Teraz znam się bardzo dobrze na MSP i myślę ,że moje posty byłyby ciekawe :) Starałabym się bardzo ,aby czytelnicy byli zachwyceni ,a także zainteresowani ,dbałabym o to aby czytający dowiedzieli się jeszcze więcej o MSP !
    Myślę ,że to tyle i ,że dasz mi szansę ! Na pewno ją wykorzystam bo już tyle razy się pytałam Ciebie o ten konkurs i jest ! Pa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepraszam za te wszystkie powtórzenia ,ale po prostu brak mi słów aby opisać tego bloga i dlaczego z wami chcę być ! Jeżeli będę z Wami na pewno będę starała się nie robić błędów powtórzeniowych ani żadnych .

    OdpowiedzUsuń
  35. Haha pogodziłem się z Invidą i mam ją na Skype! :DDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej!
    Nazywam się Amelia, mam 12 lat.
    Na MSP jestem: ama106
    Mam bloga: ta-wariatka-z-msp.blogspot.com.
    Pisać bardzo tu chcę, bo ten blog jest po prostu superowy. Notki mogę dodawać codziennie, na MSP gram już ponad 2 lata i naprawdę dużo o nim wiem ;). Piszę do gazetki szkolnej więc mam doświadczenie w pisaniu, często piszę też opowiadania (na moim blogu jest strona: ,,Opowiadanie o MSP" zachęcam do looknięcia. Byłabym bardzo szczęśliwa, gdybym mogła tu pisać!
    Pozdrowienia, ama106!

    OdpowiedzUsuń
  37. Spróbuję ...
    Nazwa na MSP : DrugAddict
    Mam 15 lat , i na imię mi Weronika . (Pseudo. Chomik xD)
    Nie prowadzę niestety żadnego bloga , ale może to i lepiej - miałabym więcej czasu na tego - jednego .
    Zgłosiłam się , ponieważ od dawna czytam tego bloga , i bardzo mnie on interesuje.
    Poza tym , wiem , że na tym blogu jest niezrównana załoga , która zawsze pomoże w trudnej sytuacji , nie chodzi tylko o MSP , ale o więcej różnych (przeróżnych) spraw . Wcześniej pisałam bloga , jednak go usunęła i bardzo stęskniłam się za blogowaniem - nauka . Teraz miałabym więcej czasu , ponieważ od 3 lutego , do 16 lutego będę mieć ferie , czyli dużo czasu na posty (po feriach nigdy się to nie zmieni) . Mogę pisać codziennie . Wiem , że Nie jest potrzebna notka próbna , dlatego jej nie zrobiłam , jednak pisałabym bardziej o modzie , nowościach itp. - nie interesowałyby mnie specjalne oferty , chwalenie się , bądź inne tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. MSP : &Mileczka&
    Mam 15 lat :3 (Jestem Milena)
    Prowadzę bloga one-movie-me.blogspot.com
    Zgłosiłam się , bo od dawna czytam tego bloga , jest super!
    Zawsze chciałam dołączyć do waszego grona :3
    Abieska , Invida ... Chciałabym być kiedyś pośród was ..
    Ale pewnie się nie uda :3

    OdpowiedzUsuń
  39. MSP: prom/girl
    Lat: 12
    Blog: mspnaszymioczamipolska.blogspot.com
    Zgłosiłam się, bo: Wasz blog jest świetny i po prostu marzę, żeby też pisać z wami. Jesteście super! Mam swojego bloga, ale jestem tam "sama". Nie ma innych adminów oprócz mnie, mało kto wchodzi więc nie mam jak zorganizować konkursu na redaktora. Poczytajcie mojego bloga i oceńcie czy się nadaję. Jeśli mnie wybierzecie choćby do pisania próbnych postów będę meeeega szczęśliwa. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  40. MSP: kaha2002=
    Lat: 11 w marcu 12
    Blog: takie-moje-ciekawostki.blogspot.com i msp-kaha2002.blogspot.com
    Zgłosiłam się ponieważ wasz blog ujął mnie po prostu jest świetny ma super szablon i świetne posty moim marzeniem jest to by z wami pisać nawet przez ten tydzień byłam bym w niebowzięta ale to tylko konkurs znaczy bardzo ważny jeśli się nie uda to będzie mi smutno ale trzeba dalej przez to brnąć no nic bardzo kocham wasz blog ♥ bardzo dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  41. MSP : ruda656
    Lat : 13
    Blogi ;>
    Dużo tego ale wymienie :>
    http://luss-liwia.blogspot.com/
    http://dam-dam-dam-msp.blogspot.com/
    To są aktualne
    A teraz inne moje blogi XD
    http://kaniball14-ruda656-msp.blogspot.com/
    http://moda-moviestarplanet-by-ruda656.blogspot.com/
    I wiele innych
    Robię równiez filmiki na yt i mam swój kanał ale to nie ważne :D

    A teraz dlaczego chcę pisać z Wami bloga ^^ ...

    1. BARDZO LUBIĘ TEGO BLOGA
    2. PISANIE BLOGÓW TO MOJA PASJA
    3.MAM POCZUCIE HUMORU XDD
    4.MYŚLĘ ,ŻE CHYBA SIĘ NADAM W KOŃCU DŁUGO GRAM NA MSP
    5.I CHYBA MAM DO TEGO TALENT :>
    ALE TO OCENICIE SAMI PO PRZECZYTANIU BLOGÓW ^^
    Mam nadzieję ,że to chyba wystarczająco dużo powodów dlaczego chcę pisać z Wami ;*
    Dziękuje i myślę ,że rozważycie to XDDD
    Liwia ;* ( RUDA656 MSP )

    OdpowiedzUsuń
  42. MSP: Szokolatka#
    wiek: 12 lat
    Blog: Szokolatka_o_MSP szokolatkamsp.blogspot.com (mój nowy blog)

    Niedawno odkryłam pasję do blogowania, więc założyłam bloga i naprawdę mi się to spodobało. Znam się na ortografii (nie wiem czy to jakiś powód) i jestem ogarnięta na MSP. Mam też bardzo dużo czasu i mogłabym pisać nawet kilka postów dziennie.

    Bardzo chciałabym pracować z taką fajną ekipą jak wy i mam nadzieję, że się to uda.

    Marysia :3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć :)
    Nazwa na MSP : rebeka12
    Wiek : 12 lat
    Prowadzę również bloga : rebeka12-i-msp@blogspot.com
    Nigdy nie popełniam błędów ortograficznych :)
    I dalej za bardzo nie wiem co napisać :/
    Zgłosiłam się tu bo poprostu uwielbiam tego bloga, odwiedzam go codziennie i kocham blogować :)
    Ale jak wiesz dużo do Ciebie pisałam na MSP w sprawie redaktora.
    Mam nadzieję że Mnie wybierzesz :)
    Dziękuję i pozdrawiam : rebeka12 :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej <3
    Nazwa na msp: Olciaczek<3
    wiek 12 lat
    prowadze bloga : Blog-ciasteczkowego-potworka.blogspot.com
    czasem popełniam błędy ortograficzne,bo mówie w dwóch językach.

    Zgłośiłam się tu bo ten blog jest poprostu wspaniały! Chciałam zawsze na nim pisać,,odwiedzam go z czasu do czasu (bo chce przeczytać jak najwięcej notek!). Kiedyś już pisałam do ciebie w sprawie bycia redaktorem, I to był ogromny błąd żeby dać siostrze pisać coś za cb.

    Dziękuje I Pozdrawiam <333

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  46. No dobra, zgłoszę się :)
    Jestem Amelka, mam 10 lat, ale w październiku 11 ^-^ Na MSP nazywam się hanna1202, mam tylko 7 lvl :C Nie mam bloga, ale w domu mam całą teczkę zapisaną notkami takimi jak na bloga :) Nie popełniam błędów ortograficznych, przepraszam jakby w tym komentarzu były błędy, ponieważ piszę z telefonu :(
    ,, Czemu chcesz tu pisać ?''
    Chcę tu pisać, ponieważ kocham tego bloga, pamiętam jak blog wyglądał 2 nagłówki temu. Wiem o MSP dosyć dużo, ponieważ mam konto na Irnanckim i Duńskim MSP :3
    Mogę pisać (prawdopodobnie) codziennie. Jeśli nie napiszę to znaczy, że mam za dużo pracy domowej ze szkoły, bo teraz jeszcze mam 5 sprawdzianów :C
    Byłabym szczęszliwa jakbym mogłam pisać na tym świetnym blogu :P
    Pozdrawiam :)

    Amelka
    P.S. Niedługo będę mieć konto google+ :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczęśliwa*

      Amelka
      hanna1202

      Usuń
    2. Zapomniałabym xD umiem robić screeny ale nie takiej ,, dobrej jakości'' :C ale się nauczę ;) (bo się dosyć szybko uczę xD)
      Z chęcią przeprowadzę qywiady lub zajmę się czym tylko zechcesz Abiesko :)
      Masz super styl na MSP i go podziwiam chociaż nie kupuje bo wolę abyś była ,, oryginalna'', ponieważ pewnie każdy na swój styl ;)
      Dobra już nie zanudzam xD
      P.S. Bardzo zależy mi na wygranej :3
      To bay ;*


      Amelka ; 33

      Usuń
    3. wywiady*
      Sorry za błędy i spam :C

      Amelka ;***

      Usuń
  47. Hehe, ale zgłoszeń. :D Będzie co wybierać. :D Hueheue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała. Już dotąd doszłam. Ehhh... Wypisałam sobie na kartce osoby, które przejdą na pewno (jest tylko 1 taka osoba) i takie, które może przejdą (7 osób).

      Usuń
  48. Wiek: 9 wiem mało
    Nazwa na msp: sara20047
    Prowadze 1 blog o grze Msp i transformice nazywa się :
    Ja-msp-i-tfm.blogspot.com
    Czemu chcę być redaktorem tego bloga:
    Otóż gdy wchodze na tego bloga widzę pustki ostatnio to przez 4 3 dni nie było postów
    i chciałam bym tą pustke zapełnić różnymi wpisami
    żeby już mniej osób mówiło np. Nudny ten blog postów nie mam przez tydzień.
    Bym była bardzo szczęśliwa jak bym mogła pisać na tym przepięknym blogu
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  49. PS. Nie wiem gdzie się na twoim blogu obserwuje:(

    OdpowiedzUsuń
  50. Nazywam się Julcia :*. Na MOVIESTARPLANET mój nick to vajletboregar, lvl 10. Ur: 2002r. ( mądra jesteś obliczysz sb xD).Od zawsze moim marzeniem było pisać na tym blogu,bo odwiedzam go codziennie... Chodzę na zaj. teatralne ( tam też łapie wi-fi XDysio). Z chęcią przeprowadzałabym wywiady. Hm... ? Co mogłabym tu jeszcze... A ! Niestety nie prowadzę żadnego bloga,ale wierzę w wygraną w przeciwieństwie do tych tam --------^ (bez obrazy :0)


    To bye :* (jak Ty to Abi robisz Xd)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapomniałam,tak mnie pochłonęło pisanie o sobie XD,że zapomniałam napisać, po co w ogóle ja chcieć tu wyrażać emocje ! ( no pomyślisz Sb,to Xd już siem troszkę nudne robi ;/ ) xd. Bo troszkę tu nudno kiedy nie ma postów przez jakieś 3-4 dni ... Smutne... A i o zainteresowaniach ( o się naprawde nudne robi XD) . Lubię Harrego Pottera . Papatki:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Na MSP Nazywam się SuperModelParis (gram z siostrą)

    Wiek: 10 lat

    Prowadzę blog supermodelparis-i-crazydanio47.blogspot.com

    Czemu się zgłosiłem? Kiedy byłem redaktorem doświadczyłem tu dużo przyjemności i chciałbym to powtórzyć :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co odeszłeś ? :D

      Usuń
    2. Haha ! :D
      No właśnie ? Poco odeszłeś ??
      Poniżasz innych redaktorów a na końcu zacierasz ślady, poprzez odejście z bloga ;___;
      Daniel, to już nie jest śmieszne ;-;

      hanna1202

      Usuń
    3. Really? DANIEL XD. Sorry, może spróbuj kiedy indziej :).

      Usuń
  53. 10sec filmy xD1 lutego 2014 23:11

    Hej ! Nazywam się Jagoda ;) Wiem beznadziejne imię :( Ale nie o to tu chodzi xD Bardzo lubię tego bloga dlatego więc marze żeby na nim pisać . Na msp nazywam się 10sec filmy. Konto dostałam od pewnej miłej osoby. Wole robić filmy. Dlaczego chcę być redaktorką ? Bardzo proste pytanie ! Uwielbiam czytać blogi i takie tam . A tak przy okazji Invida twój nowy look pięknyyyy <3 Interesuję się msp . I to dosyć bardzo xD Znam pare sztuczek . Czy kiedyś pisałam bloga ? Raczej nie, kiedyś pomagałam koleżance w paru wpisach, lub sama je pisałam . Konta Google czy coś takiego ( związanego z msp ) nie mam, ale gdybym miała jakąś szansę mogę założyć. Ogólnie mówiąc jestem rozgadaną osobą ! Pisać na blogu Abieski ! To musi być SUPEROWE ! Pozdrawiam Abieske i wszystkich redaktorów ! Jak by coś to mogę pomóc w choćby nadzorowanie komów . Sory za taki długi kom. Pisze z komórki. Jeszcze raz pozdrawiam 10sec filmy

    OdpowiedzUsuń
  54. 10sec filmy xD1 lutego 2014 23:22

    Wiem pewnie nie mam szans ! XD Ale zawsze warto próbować ! Spełniać swoje "marzenia"... Czekam na nowy wpis . Naprawdę chcę pisać na tym blogu! Co mam zrobić żeby mieć jakie kolwiek szanse ?! Wiem marudzę, ale bardzo bym chciała pisać na tym blogu mogę narazie nadzorować komy, o ile ktoś napisze jest 23:17 XD Muszę sie wyluzować i spokojnie o sobie opowiedzieć trochę od nowa... Zawsze będę pamiętać o blogu w każdej wolnej chwili na niego wchodzić tak jak do teraz. Z góry dziękuje choćby za szansę na bycie redaktorem. Zawsze jest szansa i zawsze jest nadzieja. Taaaa... Takie teksty daje ! XD Ola Boga ! Dobra paaa;* 10sec filmy

    OdpowiedzUsuń
  55. 10sec filmy xD2 lutego 2014 10:46

    Chce poopserwować komy ! Ale teraz nikt nie pisze!!! Zglosilam się tak późno,bo odcięli mi neta :'( Nie Mamm szans... Chyba dobra będę dobrej myśli ! Na msp mam 20 lvl zapomniałam napisać :((! Taa... zawsze jak by coś było nie tak mogę pomóc ! Kochamm tegooo blogaaa! Wiem przynudzam ! xD Jak walczyć o to miejsce redaktora ?! No właśnie jak ?! Zglosilam się i mam nadzieje że chociaż ten jeden raz los się do mnie uśmiechnie ! Dobra przynudzam.
    Pa;* pozdrawia 10sec filmy

    OdpowiedzUsuń
  56. I po szanse :'( Ale gratuluje zwycięrzczynią ! Wiedziałam, że ci się uda Kathey :( Pa;* 10sec filmy

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!