niedziela, 26 czerwca 2016

Loga [4] + The Dolly






Dzisiaj przyszła pora na czwartą część ,,Loga". Proszę, nie przypominajcie mi ciągle, że się zgłaszaliście, bo przecież dobrze o tym wiem. Nie będę każdemu z osobna tłumaczyć, iż w drugim "odcinku" była stworzona lista, gdzie wykreślam osoby, którym obrazek już zrobiłam. Tam możecie mniej więcej określić kiedy przyjdzie Wasza kolej. Skoro w tej kwestii jest już wszystko jasne, to chyba mogę zacząć przedstawiać podpisy. Zastosuję taką metodę jak ostatnio - zero nieciekawych opisów przy pokazywaniu, a potem dłuższa część - coś o jednej ze znanych hackerek. 




Dla Kocia Kulka






Dla Lili msp 7 





Dla VIPKA 115




Dla Sweet#ja






The Dolly



The Dolly pochodziła z Kanady. Pisała w związku z tym w języku angielskim. Zawsze ubierała się jak lalka, więc jej nazwa użytkownika bardzo do niej pasowała. Mówiło się, że miała kiedyś konto z 25 levelem i ktoś się na nie włamał, dlatego w ramach zemsty zaczęła robić to innym ludziom. Jak większość hackerów najpierw rozmawiała z daną osobą, a po niedługim czasie znajdywała się na koncie pisząc w statusie: ,,The Toys Have Come Out... To Play", czyli ,,Zabawki wyszły, żeby się pobawić". Podobno najczęściej dobierała się do kont, które były w tym samym pokoju co ona, a rzadziej zapraszała jakieś szczególne osoby. Czy w to wszystko wierzę? Hm, po części tak. Kiedyś MovieStarPlanet nie miało zbyt dużych zabezpieczeń, a przynajmniej tak mi się wydaję. Każda gra jest udoskonalana z biegiem lat. Pamiętam kilka ciekawych błędów, które miały miejsce parę lat temu. Podam Wam trzy najlepsze, jakie kiedykolwiek mi się przydarzyły: 
- Kupowanie poszczególnych elementów twarzy za free. Szkoda, że nie stało się to w sklepie z ubraniami, bo tam miałabym ogromny wybór, a w klinice piękna jest tak, że pozmieniamy coś i na tym koniec. Ale nie ma co narzekać, bo i tak to już było coś. 
- 100 level. Nic za niego nie otrzymałam i był tylko do czasu ponownego zalogowania, jednak chwilowa zaciesz była. 
- Dodawanie nieograniczonej ilości sc. Boże, to było boskie. Jakiś czas temu jak sobie o tym przypomniałam, to sprawdziłam czy znów się tak da, haha. No ale nie, właściwie to zostało już dawno naprawione. Za długo się tym nie nacieszyłam. Wystarczyło po obejrzeniu filmu napisać komentarz, zamiast dać ,,Ok", to nacisnąć ENTER, a po dodaniu opinii naciskać entery ile się chciało. Kasę, fame i resztę dostawało się po ocenieniu, więc w taki sposób jakby oglądaliśmy w sekundę film. Super, prawda? Jeden enter - 10 sc i fame, drugi enter -  2 x 10 sc i 2 x fame, trzeci enter - 3 x 10 sc i 3 x więcej fame... Nie wiem czemu nie wykorzystałam dobrze tej szansy i nie spędziłam więcej czasu nabijając wirtualne pieniądze oraz fejm, bo sposób był banalny.



The End




/ L A A R  I E


30 komentarzy:

  1. nie mam prądu burza jest ciemno jak w dupie u murzyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobacz na mojego bloga
    mspoczamijednorozca.glogspot.com
    Jest tam post o tobie <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne logo!!! Dziękuję!! Spodobalo mi się także logo sweet#ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabyś wysłać mi je na e-mail jagoda.went@onet.pl? Z góry dzięki..

      Usuń
  4. Zgłaszam się po logo!
    Chciałabym logo dziewczęce.
    Jakiś angielski cytat.
    Delikatne dodatki.
    Nick: ###supergirl
    Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym prosić o logo?
    NICK : jowitka_1000
    LOOK : " Marzenie ♥ "
    CYTAT : Sama coś wybierz
    STYL : dziewczęcy
    ~jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi możesz zrobić logo nick missolusienka chce żeby tło było jakieś wiosenne albo jekiś takie staro dawne zrób które ci łatwiej

    OdpowiedzUsuń
  7. To już ósmy post Laarie pod rząd na blogu Abieski, jak ta dziewczyna zasuwa z postami! Proszę tylko popatrzeć, wspaniały wygląd posta i świetny styl! Iwona deklasuje swoje rywalki, które chyba boją się cokolwiek napisać, by nie zniszczyć dzieła Laarie! Jak długo najczęściej pisząca redaktorka pociągnie jeszcze swą szczęśliwą passę? Czy znajdzie się ktoś odważny, kto bezczelnie postanowi ją przerwać? Tego dowiecie się już wkrótce!

    :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, one nie piszą, bo zgłosiły się, bo zgłosiły się, żeby ich nick był w załodze. Na mspibritnejka.blogspot.com jest więcej o tym.

      Usuń
  8. Poproszę logo dla mnie i dla mojej bff( lini 1000
    NICK : lora 1011 (to ja) lini 1000 (ona)
    STRÓJ : taki letni komplet z gazetki MSP
    NAPIS : jakiś cytat o..O! Keep Calm and....
    TŁO : letnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opiałam logo dla mnie, a dla mojej bff zrob jakie ci się podoba ;3

      Usuń
  9. Można logo? Dowolny temat ;)
    Nick: lukcia321
    Dziękuję z góry.

    OdpowiedzUsuń
  10. ^Ok. Potem dopiszę w poście ,,Loga [2]...", gdzie jest kolejność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaki masz nick. Musisz mi podać.

      Usuń
    2. Ja nazywam się lora 1011 i opisałam logo dla mnie. Poproszę jesszcze o logo dla #Arwenka

      Usuń
  12. mogłam by logo?
    Nick: maja martyna zuza 2
    Resztę zostawiam w twoich rękach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory zauważyłam że jestem w poście loga 2 a napisłam ten 2 kom bo mi się ten pierwszy nie wyświetla

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!