poniedziałek, 27 czerwca 2016

#1 Cheap&Style.

Heej!

Z tej strony Yousain - chociaż pewnie niektórzy pomyśleli, że Laarie, bo tak w sumie to tylko ona teraz pisze. A biednej Srusajin zaczął nawalać internet. Taka prawda i bardzo Was za to przepraszam w imieniu mojego najdroższego routera - jeśli ktoś by nie wiedział, to takie urządzenie, które ,,wysyła'' dostęp do internetu.
Skoro jednak już zaczął działać i wszystko wróciło do normy (dzięki mojemu kochanemu tacie), przejdźmy do naszego dzisiejszego postu - będzie to pierwsza część z mojej nowej serii o tytule ,,Cheap&Style''. Polega ona na tym, że muszę po prostu wykombinować stworzyć jak najtańszy look (w każdej notce z tej serii będzie inna kategoria look'u, np. dzisiaj będzie jak najtańszy look wakacyjny, w kolejnych notkach np. tani look w stylu Pastel Goth, Emo, Must Have, Glamour, imprezowym, na codzień, itd.), do niego dobrać jak najtańsze, tematyczne tło i jak najtańszą, tematyczną animację. A potem muszę to wszystko kupić i Wam zaprezentować - na starkojnsach Starcoinsach, co prawda, nie śpię, ale w końcu nie wydam aż tak dużo, skoro w tej serii obowiązuje żelazna zasada - outfit nie może kosztować więcej niż 2000 sc i 5 diamonds, animacja może być do 450 sc, a tło do 400 sc. I wszystko bez VIP. Ajj, będzie ciężko. Dodam jeszcze, że zrobię look z każdym strojem z tej serii, a jeśli Wam się spodoba, jak najbardziej możecie go kupić. :) A więc nie przedłużając, zaczynamy!

Wakacyjny look:


Uff, ledwo się zmieściłam! Ale jakimś cudem się udało. Look kosztuje 1550 sc, 4 dmd i nie jest dla VIP. Myślę, że jest jak najbardziej wakacyjny, co podkreślają krótkie spodenki z wysokim stanem i koronką na dole, oraz podkoszulka z dołączonym do niej kwiatowym naszyjnikiem. #takigratis. Myślę, że całkiem fajnie razem wyglądają. Nad butami długo myślałam, w końcu jednak wybrałam te sandały na wysokim koturnie, gdyż stwierdziłam, że prezentują się o wiele efektowniej od zwykłych, płaskich balerinek. Włosy są delikatne i również myślę, że pasują do look'a. Połączone są z wiankiem. #drugitakigratis. Delikatnie zaróżowiłam ich końcówki, co myślę, że daję ładny efekt. Mi osobiście strój całkiem się podoba, myślę, że mogło być lepiej, ale mogło być też o wiele gorzej. Jeśli jednak Wam się wyjątkowo spodobał, pamiętajcie, że możecie go kupić. c:
Stwierdziłam, że nie ma sensu dodawać tutaj składu look'a i palety kolorów, skoro możecie w końcu sami je zobaczyć, wchodząc w moje look'i i klikając ,,Kup'', gdzie wszystko Wam się wyświetli. Dodam jednak jeszcze inne wersje kolorystyczne owego stroju:

1 wersja kolorystyczna:


#takbardzomorsko

2 wersja kolorystyczna:



3 wersja kolorystyczna:



Look został przeze mnie kupiony w podstawowej wersji kolorystycznej (róż+biały), a więc teraz przechodzimy do animacji nie droższej niż 450 sc!

Animacja:


Kupiłam tą animacje zanim zrobiłam screena. Brawa dla mnie, ehh.
Nazwa: ,,Blowing Bubbles''
Dział: ,,Pozy''
Cena: 450 sc, nie VIP
Opis: Co tu opowiadać - nasza moviestar puszcza bańki mydlane. Animacja jest bardzo ładna, prosta a przede wszystkim - wakacyjna!
Moja ocena: 8/10.
Czas teraz znaleźć jakieś dopełniające całość, wakacyjne tło do 400 sc.

Tło:


Wybrałam coś takiego za równe 400 sc. Naprawdę jest tu bardzo ciężko znaleźć cokolwiek za cenę niższą niż 400 sc, prawie wszystkie tła kosztują po 500 sc. Myślę jednak, że tło to idealnie pasuje do look'a, ma delikatne, pastelowe barwy i jest jak najbardziej wakacyjne, dlatego je wybrałam.
A tak prezentuje się nasza cała, wakacyjna scenka:


Za wszystko zapłaciłam 2400 sc - myślę, że jak na taki dość ,,rozbudowany'' look, animacje i tło to bardzo niewiele, w końcu zazwyczaj właśnie coś koło 2400 sc kosztuje sam look.
To by było już na tyle jak na dziś! Mam nadzieję, że ta seria Wam się spodobała - ostrzegam jednak, że będzie pojawiała się ona nieregularnie i raczej bardzo rzadko, bo w końcu najpierw muszę nazbierać jeszcze jakieś dodatkowe starcoins zanim zrobię kolejny post z ,,Cheap&Style'' i wydam mnóstwo kasy. :d
Do następnego postu! ♥


~Yousain

11 komentarzy:

  1. Wow . 1 :) Ta nowa seria bardzo mi się podoba . Oby tak dalej ! ;) A tak jeśli już coś piszę : zrobiła byś dla mnie logo?
    Nick: lora 1011 i lini 1000 (obydwie razem, to moja BFF!!!)
    Tło: raczej wakacyjne
    Cytat: Jakś o przyjaźni :)
    Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś je zrobiła, ale jeśli nie masz ochoty, to nie zmuszam cię. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super *-* Najbardziej podoba mi się 2 i 3 wersja kolorystyczna, podstawowa *według mnie* jest za... delikatna (?). Ogółem dobry pomysł, nigdy nie widziałam podobnej serii :3
    Czekam na więcej postów z tej serii, jak i z Twojej strony *^*
    Pozdro <3
    ~Martika ;3 i zaszczytny komentarz, gdyż rzadko je piszę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta seria.
    2 i 3 wersja kolorystyczna 😘
    Może kupię, skoro nie masz nic przeciwko.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NNieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta seria.
    2 i 3 wersja kolorystyczna 😘
    Może kupię, skoro nie masz nic przeciwko.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NNieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  5. A myślałam, że opublikuję 9 post pod rząd XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post.

    P.S mój internet tez nawalał i tez naprawil mi go tata xD

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZERWAŁAŚ LAARIE PASSĘ, OŻ TY OKRUTNIKU! 😨😨
    Nie no, spoko, każdemu się zdarzają takie problemy. Look śliczny, a pierwsza wersja kolorystyczna skradła moje serce. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Post okk, fajny pomysł na serię. :3

    ~ Tomek12380
    ~ zakrecone-msp-i-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny look.
    Wersje kolorystyczne mega.
    ~Elise
    ~Aria
    ~dziewczyna968

    OdpowiedzUsuń
  10. Aha, prowadzę coś podobnego na Wannach, tylko że nie staram się wybierać najtańszego. Zapewne to zbieg okoliczności, bo posty umieśxiłyśmy w podobnym czasie.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!