wtorek, 28 czerwca 2016

TEST| VIP ZA DARMO - Czy to działa?




Dzisiaj będąc na YT znalazłam pewien ciekawy filmik. Tak, odnosił się on do darmowego VIP'a. Pierwsze co pomyślałam - ,,Hm, pewnie jakiś hack". Jak się okazało - NIE. To zwykły błąd występujący na MSP. Pamiętacie może sposób na przedłużenie boostera? Wystarczyło cofnąć godzinę. Nie wiem czy to wypali, ale cóż. Sądzę, że wszystko powinno wyjść dobrze.



UWAGA


Warunkiem zrobienia tego darmowego VIP'a jest fakt, że kiedyś już ten status mieliście. 



1. Logujemy się na nasze konto.




2. Klikamy w prawym górnym rogu to co zaznaczyłam czerwoną ramką.




3. Naciskamy ,,Moje płatności"





4. Przy każdym wymienionym VIP'ie macie datę. Zmieńcie na jedną z nich.


5. Wylogujcie się i zalogujcie ponownie.


CZY TO DZIAŁA?



O dziwo na początku pojawił mi się VIP, ale gdy wszystko się już załadowało...




...znikł.



MOJA OCENA:


Nie jest to dobry sposób. Dlaczego? Jeśli ktoś miał ostatni raz VIP'a załóżmy w 2011 roku, to mogą pojawić się pewne problemy na komputerze. Możecie wypróbować to pod warunkiem, że miało to miejsce jeszcze w tym miesiącu, bo wtedy nie powinny wyskoczyć komunikaty z jakimiś niepoprawnościami, chociaż u mnie to i tak nie wyszło. Oczywiście robicie to jak już na własną odpowiedzialność. Zdarzały się przypadki, gdzie konto zostało zablokowane. To tylko taka ciekawostka, test.


PS Proszę o przeczytanie każdego zdania, żeby nie było nieporozumień. 

Jeśli ktoś jest ciekawy skąd wzięłam pomysł na post, to na dole wrzucam link.

https://www.youtube.com/watch?v=svjUIOuwqdo




The End





/ L A A R I E

18 komentarzy:

  1. Ja już wcześniej to wypróbowałam i nawet plakietka mi nie zniknęła. Potem opróżniałam skarbonkę i wszystko było OK. Jednak nie mogłam kupić ciuchów VIP, a po zmianie daty na prawdziwą wszystko było jak wcześniej.

    * Z góry sorry za błędy... (autokorekta)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tym filmiku dziewczyna wspominała, że ciuchów i innych rzeczy dla vip nie da się zakupić.

      Usuń
  2. Oglądałam ten sposób też na YT. Ja nie próbowałam bo mam vipa ;).



    ~Milena111250 ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałem i chyba raczej nie będę, ale post okk.

    ~ Tomek12380
    ~ zakrecone-msp-i-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sposób działa, lecz źle go wykonałaś, lub "znalazłaś zły filmik". Nie powinnaś się wylogowywać.
    mspzgiga.blogspot.com
    ~`GiGa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez wylogowania w ogóle nie działa.

      Usuń
    2. Działa, musisz nacisnąć na "gwiazdkę", w której znajdują się statusy VIP do kupienia ;')

      Usuń
  5. A jak oproznie skarbonke to pieniadze beda czy to takie puste otwieranie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrz sobie filmik. Mi plakietka zaraz znikła, więc nie wiem, bo bez plakietki przy naciśnięciu opróżniania pojawił mi się komunikat, że muszę kupić status VIP.

      Usuń
  6. Hejka , ja znalazłam dziś hacha na MSP . Dziala on na takiej zasadzie , że pobierasz go ( pewnie wszyscy zapytacie czy ma wirusy ? Otóż nie hack nie ma żadnych wirusów * żadnych * ) Następnie tworzymy nowe konto. Uzupełniamy wszystkie pola z ikonki hacka . Klikamy * hack * i odświeżamy stronę . Logujemy sie na to konto i powinniśmy mieć 6 lvl + 10000 SC .Za ta kasę kupujemy rzeczy z listy życzeń na naszym prawdziwym koncie . Ja użyłam tego sposobu 2 razy ale i tak jestem bardzo zadowolona . Tylko , że za pierwszym razem dostajemy 10 k SC , a za drugim 5 k SC . Przynajmniej było tak w moim przypadku . Jutro dodam jeszcze link do filmu w którym jest wszystko napisane , bo pisze to z telefonu . .Dzięki za przeczytanie . Super post ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuję potrzeby używania hacków. Nie wiem jak inni. Gdyby któraś z adminek tu wchodziła, to pewnie by usunęła ten komentarz, no ale zrób jak uważasz xd

      Usuń
  7. Próbowałam kiedyś tego sposobu, ale nie działa u mnie, ponieważ było napisane, że trzeba zmienić datę na ostatnią płatność na liście. A co ja mam ostatnie? Kurde, anulowaną transakcję z vipa na rok, którego oczywiście nie miałam - jak byłam na msp na telefonie to przez przypadek to kliknęłam. I dupa, u mnie sposób nie chodzi. (y)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcesz VIPa w MSP ? TUTAJ MOŻNA GO DOSTAĆ (KLIKNIJ) http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!