środa, 29 czerwca 2016

Jak zrobić logo? [ŁATWY PORADNIK]



Tak, dzisiaj zdecydowałam w końcu zrobić ten poradnik, który obiecywałam Wam od dłuższego czasu. Czemu pojawił się on dopiero teraz? Na początku rozmyślałam czy jest w ogóle sens go tworzyć, bo przecież na innych blogach ich nie brakuje. Jednak po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że po pierwsze mam troszkę różniący się sposób tworzenia takich obrazków, a po drugie są osoby, które wchodzą zwykle tylko na tego bloga.



Jak zrobić logo?

 Wstęp do poradnika:

Kiedyś używałam trzech programów: sumopaint'a, pizap'a oraz picmonkey'a. Od pewnego czasu zaczęłam się ograniczać do jednego, tego ostatniego, który został przeze mnie wymieniony. Sądzę, że jest tam wszystko, czego potrzebuję. Już nie eksperymentuję niepotrzebnie, bo wiem, że ta jedna strona jest w stanie spełnić wszystkie moje wymagania. 


1. Znajdź odpowiednie tło.

Tło jest niesamowicie ważnym elementem. A może i najważniejszym? To ono nadaje klimatu. Filtry to tylko coś, co ma ulepszyć końcowy efekt, ale same nic szczególnego by nie zdziałały. 
Co wpisać wyszukiwarkę google? Najlepiej coś ze słowem "tumblr", gdyż wtedy ukażą się najciekawsze tła w grafice. Poniżej przedstawię Wam kilka ciekawych, wpisywanych kombinacji.

• Tumblr HD




• Tumblr Flowers - może być z dodatkiem "HD"




• Tumblr Summer Paradise



 • Tumblr Grunge Backgrounds



 • Tumblr Lights 


  • Tumblr Backgrounds Hipster



Tło, które ja wybrałam:


2. Zrób screen swojej  Movie Star w pasującym do zdjęcia stroju. 

 Podpowiedzi: Najpierw udajemy się do ArtBook'a, szukamy swojej lalki. Następnie przebieramy ją. Potem dodajemy animację i odpowiednio ustawiamy na białym tle, a na sam koniec przyciskamy PrtScr, wklejamy nasza postać do paint'a przy pomocy lewego Ctrl + v, Dajemy ten prostokąt (na screenie) >, zaznaczamy pole naszej postaci i przyciskamy ,,Przytnij" >
No i oczywiście zapisujemy.



 Tak powinna wyglądać nasza postać. Tutaj akurat wykorzystałam kogoś, komu robiłam ostatnio logo, ale mniejsza z tym. Myślę, że chętnie przyjmiesz kolejne, hah. 


3. Wchodzimy na stronę picmonkey.com



Klikamy ,,Edit" i wybieramy tło z naszych dokumentów.



4.  Klikamy w to:


 
5. Wybieramy jakiś efekt, który umożliwi widoczność naszej postaci.



Zawsze od tego zaczynam.


6. Naciskamy na motylka, a potem na ,,Your Own"




 Szukamy  MS

7. Zmieniamy z ,,Normal" na ,,Multiply"


Za pomocą "Fade" ustawiamy stopień przezroczystości.


 8. Ustawiamy ją w dogodnym dla nas miejscu.





Tak mniej więcej powinno to wyglądać. Możecie zrobić jeszcze taki myk jak ja, czyli dać drugą, mniej widoczną lalkę. 

9. Napisy.

Podpowiedzi: Możemy użyć jakiegoś cytatu z naszej ulubionej książki, piosenki, bądź po prostu poszukać czegoś w internecie. Jak ktoś nie chce zbędnych napisów, to wystarczy pozostawić nick.




10. Efekty.

Najczęściej używam ,,Orton" oraz ,,Bokeh Shapes"


11. Gdy skończymy, dajemy ,,Save"







Mam nadzieję, że jesteś zadowolona z drugiego loga.




The End



/ L A A R I E


29 komentarzy:

  1. Przepraszam za to, że czcionka jest raz większa, a raz mniejsza, jednak pomimo prób naprawy, nic nie mogę z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz dobrego HACKA do MovieStarPlanet ?
      Który da ci VIPA, Diamenty i StarCoinds?
      Tutaj ona jest: freehackpl.com/moviestarplanet-hack (KLIKNIJ)
      Jedyny sprawdzony który działa :D

      Usuń
  2. O, dziękuję. Gratisowe logo B)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne logo. <3 Ja osobiscie wole program Pixlr, z ktorego korzystam juz od dawna, ale Picmonkey rowniez jest niezly. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu mam wrażenie, że Pixlr jest lepszy na telefon XD

      Usuń
    2. XDD trzeba sie z nim "zapoznac" i wszystko pojdzie izi pizi

      Usuń
    3. Jak się go używa to wiem, bo kiedyś tam po części robiłam loga. Ale na aplikacji jest więcej interesujących efektów. Tak mi się wydaję. Od dawna nie stosuję.

      Usuń
  4. No wreszcie czytam post o zrobieniu loga który jest zrobiony 29 czdrwca a nie 3 kwietnia 2011 roku -.-' . Logo świetne. ;) skorzystam z twojego poradnika. A tak wgl. zaprosisz mnie wreszcie do znaj na msp? - lora 1011 -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś Ty mnie zaprosić? (:
      Teraz nie jestem na MSP.

      Usuń
    2. Ale ja czekam i czekam az mnie przyjmiesz . o.O

      Usuń
    3. Niemożliwe XD Potem jak wejdę to zobaczę czy jest zapro, a jak nie to sama zaproszę.

      Usuń
  5. Czemu tylko Laarie pisze posty? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yousain jeszcze ostatnio napisała, a reszta śpi.

      Zresztą czemu się tu dziwić. Zawsze najpierw burza postów, a potem piszą max. 2 osoby.

      Usuń
  6. Em.. Pytanko: jak zrobić tą mniej widoczną postać?
    Nie orientuje sie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, właśnie. Zapomniałam.Nad tym gdzie pisałam, żeby zmienić z ,,Normal" na ,,Multiply", jest napis ,,Fade". Po prostu przesuwasz sobie tym kółeczkem.

      Usuń
    2. A, dzięki pomogłaś ;)

      Usuń
  7. Cześć!
    Jeśli ktoś chce logo może się zgłosić do mnie.
    Na moim blogu jest o tym post.
    Link do bloga:
    mspoczamijednorozca.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog.
    W tą sobote też załorzyłam bloga swiatjestlepszyzmsp.blogspot.com
    Zobaczcie i napiszcie czy może być bardzo mi na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog.
    W tą sobote też załorzyłam bloga swiatjestlepszyzmsp.blogspot.com
    Zobaczcie i napiszcie czy może być bardzo mi na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Epf, chyba tylko ja nie lubię takich przezroczystych napisów :-:

    Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  11. a czy picmonkey.com jest darmową stroną? proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ale znajdują tam pewne elementy, które wymagają zapłaty. Spokojnie, są one oznaczone.

      Usuń
  12. Jeju, dziękuję, dziękuję, dziękuję!!! Ja zawsze robiłam loga w PiZapie, i wychodziły mi brzydkie. Mam nadzieję, że teraz się to zmieni! ;) Jutro zabieram się za robienie lóg w piZapie. Jesteś wspaniała! :^

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!