środa, 29 czerwca 2016

Looks & Rooms




Wpadłam dzisiaj na fajny pomysł, a mianowicie na napisanie posta, w którym znajdą się obrazy pokoi z google grafiki oraz pasujące do nich stroje. Z tego co pamiętam, kiedyś pewna osoba robiła coś podobnego, ale wydaję mi się, iż to było na tyle dawno, że ona nawet sama nie pamięta takowej notki. W związku z tym nie sądzę, aby miała mi ona coś złego do zarzucenia. Mniejsza z tym. Przejdźmy do głównej części.





Pierwsze wnętrze jest bardzo nowoczesne. Występuje tu głównie biel. Można powiedzieć, że akcentem jest kolor brązowy oraz niebieski, widniejący na kanapach. Zza okna widać basen, który mi osobiście bardzo imponuje. Z natury jestem minimalistką, nie lubię gdy pokoje zawierają zbyt dużo zbędnych elementów. Myślę, że kilka rzeczy bym tu zmieniła, jednak mimo wszystko mogłabym tu spokojnie zamieszkać.


Look





Sądzę, że outfit jest idealny na pogodę, która teraz panuje. Postanowiłam użyć koloru niebieskiego oraz białego. Jak już zauważyliście, ten drugi często występuje w moich lookach. Uwielbiam go. Nie zastosowałam tu brązowego, bo jak dla mnie był zbędny. Te dwie barwy fajnie ze sobą współgrają, więc nie ma sensu czegoś tu zmieniać. Ta bluzka - cudo. Wygląda dobrze do długich spodni, szortów, a nawet do spódnicy. Dół zawiera jasną koronkę, która jest również w modzie. Jedyną rzeczą do której pewnie byście się przyczepili, to buty. Przydałyby się im podeszwy.
Całkowity koszt wynosi 3000 sc, zero diamentów i rzeczy dla vip.




Skład



○ Bransoletki ,,Gold Bracelet" - 400 sc

○ Sandały ,,Jewelled" - 525 sc

○ Kwiatki ,,Floral beauty" - 350 sc

○ Włosy ,,Be Together" - 650 sc

○ Spodenki ,,Cute and Lacy" - 550 sc

○ Top ,,Tying Spell" - 525 sc



Paleta




_______________





Kolejny pokój jest niezwykle jasny. Nie chciałabym takiego mieć. Zielony wręcz pali w oczy. Z kolei ściany prezentowałyby się lepiej, gdyby nie było tapety. To oczywiście tylko moja prywatna opinia. Każdy z Was może mieć inną. Rozmieszczenie mebli samo w sobie jest dla mnie świetnym pomysłem, ale ja należę do dość wymagających osób. Zresztą jakbym miała teraz możliwość zmiany czegoś u siebie, to inaczej bym to rozpracowała. 


Look




Stwierdziłam, że look będzie lepszy, gdy użyję łagodniejszej zieleni.
Na czapce znajdował się nadruk, ale zależało mi na jednolitości. Bluzka, a raczej top sięga do połowy brzucha. Krótkie spodenki nie mają wysokiego stanu, dlatego odkrywają brzuch. Na stopy Ms założyłam buty w stylu Vansów. Z dodatków dobrałam naszyjnik z wisiorkiem w kształcie półksiężyca i słońca. Gdyby tak zrezygnować z niego, cena wyniosłaby mniej niż przedtem, ale jak kto woli. Uważam, że odgrywa on jakąś rolę w tej stylizacji, więc go zostawiłam.


Skład




○ Naszyjnik ,,Sun Moon" - 250 sc

○ Buty ,,Casual Wear" - 600 sc

○ Czapka z daszkiem ,,Put a Smile On" - 575 sc

○ Włosy ,,Pretty gamer girl" - 700 sc

○ Spodenki ,,Edgy Print Short" - 600 sc

○ Top ,,Bikini Style" - 475 sc





Paleta







The End



/ L A A R I E

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na serię! Genialne odwzorowanie, a post świetny 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! Mi drugi pokój się podoba, ale jak mówiłaś każdy ma inną opinię. Mi się bardzo spodobał pierwszy look. No i mi się też podoba ta seria <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszego pokoju byn wcale nie zmieniła, ale w drugim zmieniłabym tą ,,trującą zieleń" na niebieski
    Ogólnie post ciekawy, seria super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie jest seria ludzie, nie rozumienie XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Podoba mi się najbardziej 1 odwzorowywanie ;)



    ~Milena111250 ❤

    #TaCoZmieniłaNazwęNaGoogle

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!