piątek, 1 lipca 2016

Loga [5] + BŁĄD ANIMACJI? + KONKURS




Niedługo wyjeżdżam, więc nie będzie ode mnie postów przez około tydzień. Mam nadzieję, że ktoś inny coś napisze, żebyście mieli co czytać. Na początku pokażę kolejną partię logo, potem ciekawy błąd (?) animacji oraz pojawi się konkurs, w którym będziecie mogli zdobyć coś fajnego. Nie będzie on polegał na zrobieniu obrazka, tylko na... Dowiecie się sami w dalszej części. Zdradzę Wam tylko, że tematyka da pełne pole do popisu.




Dla Milena111250





Dla Sharlyn / Lunija






Dla Syang Nyang





Dla missmisek







Dostałam ostatnio informację od Senshini, że na MSP jest ciekawa użytkowniczka brana za hackerkę. Dlaczego? Spójrzcie:




Hm, animacja wygląda interesująco. Mam wrażenie, że już ją kiedyś widziałam, jednak coś się różniło. Był w niej bodajże nóż, a Movie Star wyglądała zwyczajnie - miała ubrania i nie posiadała dziwnych konturów wokół postaci. Przeglądając jej profil, nie zauważyłam żadnych artbooków, filmów i innych ciekawych rzeczy dodawanych przez nią. Zrobiła zaledwie jeden look, ale nie ma w nim nic specjalnego. W księdze gości znalazłam taki wpis:




Glitch - usterka

Co ja o tym sądzę? Uważam, że jest to możliwe, ale fakt, że nigdy nie widziałam takiej samej animacji w sklepie mnie dziwi. Miecz prezentuje się jakby był z innej gry.
Wracając do tej niby usterki. Gdzieś w 2012 / 2013 roku miałam dwa ciekawe błędy związane z animacjami. To było jeszcze na starym koncie.



Dzisiaj jak ją sprawdzałam, działała poprawnie, ale był okres, że lalka wyglądała dokładnie jak na screenie.



Z tą było podobnie. Z tego co pamiętam, to było widać twarz bez oczu, ust i włosów oraz rękę. Teraz jest w porządku. Gdybym nie usunęła jednego ze swoich filmów, pokazałabym to dokładniej.




KONKURS


• Zgłaszacie się w komentarzu, bądź w wiadomości na MSP

• To co zrobicie musi mieć związek z moją Ms - Laarie (np. look, logo, rysunek, odwzorowanie w simsach, opowiadanie, itd.)

• Liczy się kreatywność

• Prace wysyłacie na e-mail konkursbylaarie@wp.pl

• Proszę, aby pojawił się Wasz nick w wiadomości z załącznikiem

• Macie czas do 15 lipca

• Wyniki pojawią się w przeciągu pięciu dni od zakończenia wysyłania 

• Nagrody:

1 miejsce - 15 prezentów, autograf, wywiad na bloga, look, dyplom

2 miejsce - 10 prezentów, autograf, look, dyplom 

3 miejsce - 5 prezentów, autograf, look, dyplom

Wyróżnienie - 2 prezenty



The End



/ L A A R I E




57 komentarzy:

  1. Dziękuję za śliczne logo! <3 Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taa, widziałam te błędy... Był też z inną animacją, zdaje się że z pistoletem na wodę. Nie powiem, fajnie to wygląda, intrygująco.
    Zgłaszam się do konkursu! :-) Mam pytanie: czy można zrobić kilka z wymienionych przez ciebie rzeczy, np.: zarówno rysunek, jak i look?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za śliczne logo!



    ~Milena111250 ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :* Ale nie obiecuję że coś zrobię xD



    ~Milena111250 ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za ślicznie logo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za ślicznie logo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A i co do mejego loga chce żeby była ubrana w look z dzinsową sukienką nie pamiętam nazwy tego loka ale jak nie wiesz który to ona miała czarnego looka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszę się, a co mi tam. ;p Postaram się zrobić looka i może odwzorowanie w simsach oraz rysunek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Możma zrobić np. tulko look?
    Jak tak to sie zglaszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz co chcesz. To byly tylko przyklady.

      Usuń
    2. Ale robiac cos wiecej, badz bardziej oryginalnie, masz wieksze szanse.

      Usuń
  10. Zgłaszam się :)
    Nick: Misiucha<3
    Wykonam: Odwzorowanie w TS4, logo i może rysunek :)
    Życzę powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post! Zgłaszam się, ale nie napewno ;)
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post! Zgłaszam się, ale nie napewno ;)
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zglaszam sie, niedlugo wysle logo i rysunek. Nick raczej znasz. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. A można zrobić coś innego niż wymienione? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze sie upewniasz, ale w poscie napisalam, ze to sa przyklady. Na koniec bylo ,,itd." (;

      Im cos ciekawszego wymyśisz, tym lepiej.

      Usuń
    2. Okej, jak coś zgłaszam się. Pauli2k

      Usuń
    3. Okej, jak coś zgłaszam się. Pauli2k

      Usuń
  15. Zgłaszam się. Postaram się wysłać logo i look, być może też rysunek :D
    xXUmieramXx

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za logo, jest prześliczne! Zgłaszam się do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam sie do konkursu i nadal xekam na logo T^T

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do konkursu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się do konkursu. Szykuję coś ciekawego, haha.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się !Zapraszać na MSP ~ aQuality

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się do konkursu ! zapraszać ~ aQuality

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam mini problem. Jestem na wakacjach za granicą mam tylko phona na załączniki nie ma szans

    OdpowiedzUsuń
  24. Zglaszam sie do konkursu! Nazwa na msp Capusia, wyslalam logo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobisz mi logo? (: Na MSP - MartinaLalaCool xDD Zaprosisz do znaj? ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się chyba zgłaszałaś XD
      Zresztą zaraz przekopiuję listę i opublikuję, żeby już nikt się nie pytal.

      Usuń
  26. Zgłaszam się. Mam pytanie:
    Robisz jeszcze loga dla kogoś? Mi by się przydało. (wszystko powiem)

    OdpowiedzUsuń
  27. zrobisz dla mnie logo?

    ~ lora 1011

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    Postaram się zrobić odwzorowanie w simsach

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurde.. Wysłałam prace, a się nie zgłosiłam xD w takim razie.. Zgłaszam się 😊

    OdpowiedzUsuń
  32. Mogę się jeszcze zgłosić? ~szarakota

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!