sobota, 1 listopada 2014

Troszkę spóźnione, ale jest. "Get ready 4 Halloween!"

Heii!
Nie pisałam.
Byłam zajęta, poza tym komputer, którego używam, ma trojana (Chyba) i się psuje.
A mój cudny antywirus nie może go usunąć. <3
Ale ok, ok.
Jak wiecie, na każde większe święto robię looki.
Tak będzie i tym razem.
Niestety, nie wykazałam się refleksem bo Halloween minęło ale w sumie niech będzie.
Standardowo, jeden look jest dokładnie prezentowany, trzy (Albo dwa, nie wiem już) tylko pokazane.
Zaczynajmy!

Pierwszym kompletem będzie look o nazwie "Helloween", czyli mniej więcej piekielne Halloween.
I tak, wiem że to jest napisane błędnie, o to chodzi. ;w;
Tak się prezentuje:


Tak, unikatowe włosy.
Wybaczcie. .__.
Komplet jest śliczny, i kojarzy mi się z taką słodką dziewczynką, która chodzi po domach.
Te moje skojarzenia.
Czerwone sznurówki i kawałki sukienki pasują do ran, czarny tak samo, a włosy dopełniają komplet.

Dobra, dobra.
Musiałam dać tu te unikatowe włosy, bo po pierwsze zakochałam się w nich a po drugie jakoś mi tu strasznie pasowały.
Są z sylwestra 2013 <3 Zresztą, jak inna sukienka, która też jest unikatem i którą też mam.
(Jak coś to ta w looku nie jest unikatowa XD)

Skład kompletu?
No, proszę bardzo.


Drogo.
Niefajnie.
Tfu.
No, cóż, modzi ostatnio szaleją z cenami, za bardzo.
Sukienka jest tego przykładem.
A teraz dodali jakieś (Niezbyt urodziwe) buty za 900 sc, really?
Dobra, ale tak ogólnie to komplet kosztuje 1900 sc, bo włosów i tak nie kupimy.

Skoro mamy to, pora na inne wersje kolorystyczne czy jaktotamto.
*Komputer ZNOWU się wyłączył - na szczęście blogger zapisał mi posta.*

I WERSJA KOLORYSTYCZNA

Taka trochę jak zombie.
No i te szramy, mam wrażenie że MS ma radioaktywną krew ;w; XD
Ale tak generalnie to ładna wersja.
Nie ładniejsza od oryginału, ale ładna.
Zapychacz
Miejsca,
Widziałam
Że
Za
Nim
Tęskniliście <3

ZMWŻZNT, ok.





II WERSJA KOLORYSTYCZNA

Boże.
Nie wiem co mnie napadło żeby zrobić takie coś XD
Barbie? ;-;
Ej no, ale tak serio.
Taka #Słitcukierekmiałmrrlol wersja.
Niezbyt mi się podoba ale to tylko mój gust.
Zapycham
Sobie
Miejsce,
Tralalalalalalala.

ZSMT czyli dosyć fajnie.







III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Zwykła.
Biało - czarna.
Ale...
Ładna! <3
Naprawdę nie wiedziałam że biały z czarnym może wyglądać tak dobrze, bo to ZWYKŁE połączenie kolorów.
Tutaj jednak wygląda inaczej.
Tyle,
Nie
Mam
Co
Tu
Napisać.

Czylo TNMCTN. Tak powtarzalnie. Nowe słowo.









Okey, może mała sesja?
Palety nie będzie, kolorów możecie poszukać sami a według mnie wstawianie jej jest z lekka nudne.
Ok, może inaczej.
Napiszcie, czy wstawiać paletę czy nie.
(Krakersy ♥ Jem)


Krzywa.
Trudno.
Okey, oczywiście pozwalam kupić look'a, jest dostępny u mnie (Tzn. Kathey jakby ktoś nie wiedział) pod nazwą "'HELLoween ♥".

Dobra, a teraz pora na inne look'i.

Look 1 - Frozen Ghost - Zamrożony duch

No a tak właściwie kupiłam tego look'a.
Look ma w sobie dwa unikaty, chociaż nie wiem czy ta bluzka została usunięta po tym konkursie ;w;
Chwila, sprawdzę...
NIE. To już nie unikat, ja się tam cieszę.
Generalnie komplet jest bardzo ładny i stosunkowo tani. Bez włosów zapłacimy 1325 sc, a według mnie to zdecydowanie warte swojej ceny.
Niestety, strój ma w składzie buty dla VIP.
Ludzie bez VIPa też sobie poradzą, wystarczy zastąpić buty byle jakimi innymi.
Nosi nazwę "Frozen Ghost", bo kojarzy mi się z zamrożonym, niebieskim duchem.
DUH.





Look 2 - NotSoDevil - NieTakaZła

Boże, genialny <3
Nie wiedziałam że aż tak dobrze wyjdzie.
Tym razem mamy do czynienia z kompletem dla Nie - VIP.
Ten granat dobrze wygląda na sukience, buty dopełniają całość a włosy nie przeszkadzają.
Przez sporawą cenę sukienki (700 sc) i buto - spodni (Około 650 sc), w sumie musimy wydać 1850 sc.
Zawsze jednak możemy zmienić włosy.
A z czym mi się to kojarzy?
Na serio, to z niczym.
Wow.
Takie skojarzenia.







Look 3 - Evil Queen - Królowa zła

Nie wiem, jak to skomentujecie.
Ale ja poprostu jestem zakochana w tej sukience.
No i tyle.
Look jest prześliczny, sukienka idealna, różki nie rzucają się w oczy ale pasują a włosy stanowią puentę kompletu.
Jak kupię sobie VIPa, kupuję też tą sukienkę.
Poprostu, cudna, cudna, cudna ♥
Ok. Koniec na temat tego elementu garderoby.
Komplet jest urzekający i delikatny. Ma w sobie to coś.
Najbardziej podoba mi się ze wszystkich.












No czyli to tyle.
Mam nadzieję że post spodobał się Wam, i że będziecie w komentarzach wyrażali szczere opinie na temat look'ów, bla, bla, bla.
Będę pisała częściej, a teraz idę.

Wesołego spóźnionego Halloween. ;w; ;w; ;w;

Do następnego posta!


13 komentarzy:

  1. Super looki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. PIERWSZA HAH XR PIERWSZY RAZ W ŻYCIU XDDD
    ~Lynell

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG, ile ty musiałaś pisać ten podt o.o
    Co do notki - jak zawsze świetna. Najładniejszy jest look "HELLoween", ponieważ mam bardzo podobny ;D (Czy tylko mi ta nazwa się kojarzy z "Piekielną Kuchnią"? XDDD).
    Co do palety - Moim zdaniem, nie jest potrzebna. Wstawianie jej, to tylko strata czasu ;)

    ~Milka

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia!!! Buahahahahaha!!
    Ale mhrocznie! Te looki są śliczne, nie mogę wybrać najpiękniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post i fajne look's.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się 3 look, jest taki niechlujny. Reszta jest spoko.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  7. Looki śliczne, ale najładniejszy jest 'Helloween' i ten trzeci, ostatni. Nie no cudne <3 Palety nie musisz wstawiać, jest ona zbędna.
    Logo masz cudnee normalnie <3

    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś pamięta AOSZM`a? :")

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne looki, ostatni i drugi najlepszy :3
    AOSZM nadal zondzi B))

    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie look'i śliczne! Bardzo mi się podobają!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  11. Można kupić jakiś look? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne looki! W HELLOWEEN (btw. fajna nazwa) naj wersja jest ta turkurowo-niebiesko-coś-tam. Aw.
    Spóźnione halloween yea XD
    Ładny podpis.
    Pozdrawiam,
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!