piątek, 31 października 2014

Nic. I wszystko.

Przygnębiony Laniacz, który ochrzaniłby wszystkich w 3 sekundy. Który by na wszystkich nakrzyczał, obraził, wyzwał...
Ja. :')
Badumss, dzień dobry, dobry wieczór czy jak to tam.
Halloween, bosz, nienawidzę tego święta.
Jak zapewne większa część waszego grona skojarzyła, post informacyjny.
Za dużo informacji.
Infosracji? To chyba nazwa Katheji, bosz, taka cudowna.
A więc.
  1. 1. Konkurs kuratoryjny, z matmy i z polskiego, #niewiempocozmatmy ale OK.
  2. 2. Uczyć się trzeba.
  3. 3.Dużo.
  4. 4. Bardzo dużo.
  5. 5. Ostatnio olałam fortepian.
  6. 6. Ochrzan.
  7. 7. Leń ze mnie.
  8. 8. Muszę ćwiczyć, mam 2 tyg do egzaminu, a nie umiem etiud na pamięć :')
  9. 9. Fajnie.
  10. 10. Boję się.
  11. 11. Nigdy jeszcze nie było tak, że obaliłam egzamin.
  12. 12. I nie chcę tego zrobić.
  13. 13. I dlatego muszę ćwiczyć.
  14. 14. Bardzo.
  15. 15. Dużo.
  16. 16. Co za tym idzie, brak postów w większości.
  17. 17. A nawet wcale.
  18. 18. Niestety.
  19. 19. Kończąc na punkcie 19.
TAK, SĄ DWA NUMERKI, AUTOMATYCZNIE JA WŁASNORĘCZNIE JE PISAŁAM NA KLAWIATURZE. ;-;
A więc źle.
Bardzo.
Większość się cieszy, prawda?
Co to jakaś gówniara niesystematyczna będzie robić posty.
Lepiej, żeby nie robiła.

A więc, nie będzie postów.
Kurfa.
I tyle.
SMUTNE, NIE WIEM, ALE JESTEM WKURZONA.
Na siebie.

BEZ LOGA.

11 komentarzy:

  1. LaniaczQu biedna ty :/
    ~Zue
    ~Laniacznators
    ~Źle.

    OdpowiedzUsuń
  2. ;c Smutno.. ;c
    LANIACZNATORS

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. :C Laniaczonators!

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda. :C Biedny Laniacz. :(
    Pozdrawiam. :( ♥
    /Hanka. :C ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Yhh, jestem z toba, tez mam przed soba trudny okres.
    INFOSRACJE TO OD JES XDDD
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  7. Laniaczators! NAKSZYCZ NA MNJE KRLUFFO.
    'Lala #Laniaczators #Katheynators #Kubanators #Abinators

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedny LaniaczeQ ._.
    #LANIACZONATOR
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję :(. Też idę, na polski i angola, niewiemcomnieczeka#.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!