piątek, 31 października 2014

Kolejny heros MSP - mity i fakty.

Siema! ;3
Tak na wstępie, przyznam, że polubiłam pisać o "Herosach". Również Wy przyjęliście pierwszego posta na ten temat pozytywnie, więc czemu nie! Wiecie, kim zajmę się dziś? Łatwo się domyśleć. Będzie to Arli, ponieważ zajmuje 2 miejsce w TOP. Obecnie, nie znajduje się w wykazie, ponieważ dawno nie wchodziła na MSP. Może... zacznijmy.

II heros - Arli.
Arli, zdobyła 61 poziomów w około 2 i pół roku. Wow, bardzo, bardzo dobry wynik. Tak jak Ala angażuje się w grę, ma wiele pomysłów, a także wyróżnia się świetnym gustem i kreatywnością. Swój sukces zawdzięcza wytrwałej pracy, jaką włożyła w grę, a także ciekawymi filmami, które osiągają niezwykle dużą ilość wyświetleń.
Przykładowy look Julii:

Tytuł: ♥ Fresh like ice.
Koszt: 3325 star coins.
Moja ocena: Look jest piękny! Bardzo podoba mi się niebieski, a raczej błękitny w połączeniu ze srebrnym. Doskonale połączyłaś kolory, gratuluję! Inne Twoje kreacje również mi się podobają, ale tę uważam za najlepszą!

Przykładowy Artbook:
Tytuł: MSP bez Arli?
Ilość love it: 15604.
Ilość komentarzy: 21842.
Moja ocena: Tak jak wskazuje tytuł - smutne. Szkoda, że w chwili, gdy Julia tworzyła to dzieło czuła się osamotniona, niepotrzebna. Przynajmniej później sytuacja się uregulowała. Oby tak dalej. Mam nadzieję, że obecnie każda MS ma przyjaciółkę, czy przyjaciela.

MITY:
Arli? Chłopak imieniem Sebastian!
O ja. Ciekawe, kto to wymyślił! Arli jest dziewczyną, ma na imię Julia!
ARLI JEST NIEMIŁA, WYZYWAŁA MNIE!
Cóż, nie wiem. Rzadko kiedy pojawiają się takie opinie. Nie wiem - nie zaprzeczam, nie potwierdzam.
JULIA SIĘ USUNĘŁA!
Nie, ona się nie usunęła. Po prostu nie wchodzi, przez co znikła z rankingu TOP. Nie zmienia to faktu, że nadal gra.

To tyle.
Pozdrawiam i życzę wielu zebranych cukierków, wesołego Helloween! ♥
Nie wiem, w jakim folderze mam logo, więc macie moje zdjęcie, ech. Nie gniewajcie się, proooooszę.

17 komentarzy:

  1. 1! Świetny post! Ja wolę bardziej Arli od ALAKINGI...
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. Polubiałam tą serię i to bardzo. Kontyunuuj ją jak najdłużej (; Jest świetna.
    Posdr
    ~ Kasia czyli stylówkalol=]
    PS. Czy aby trzecia???

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pościk :) nie mogę się doczekać postu o Lady Zanetce .

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Fajna seria! Haniacznators! XD
    Czekam na następny :))
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Seria jest świetna, lubię ją czytać. Pisz dalej!
    Jak się nazywa twój fandom?

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Superoffy pościk (tościk XDDD). W kolejnej części może być ! ! ! Alicja ! ! !? XDD OMG, jakieś dzieci do mnie przed chwilą zapukały i "Cukierek labo psikus", a ja nie mająca cukiekrów powiedziałam "Psikus". A te dzieci się na mnie rzuciły i zaczęły mi liście do gęby wsadzać XDDD (Fuj ;-;).

    ~Milka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. ♥ Na Waszą prośbę będę kontynuować tę serię! :*
    PatQo, mój fandom to "Haniaczonators", lub "Lanelyeers". ;)
    Wow, Milka, jakie przygody. :o
    Hanka. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dzisiaj staję sjem Lanelyeers :3 (Nie no może nie od dzisiaj, bo miałam napisać taki komentarz już miesiąc temu xddd).

      ~Milka

      Usuń
  8. Jeeej kocham ta serie! Ja rowniez wole Arli od Ali, vietnam :).
    Lanelyeers :33
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  9. Super seria. <3
    Brak mi słów super.
    ~Jusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto następny !!!Alicja!!! ? Pliss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję. <3 Kocham Was! :*
      Hmm... chyba tak, raczej !!!Alicja!!!. ;)
      Hanka :*

      Usuń
  11. Lubię tą serię. A czy powiesz też o osobach które niekoniecznie są wysoko w top?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten artbook Arli był żałosny. Jest na pierwszej stronie rankingu, ma kilka tysięcy wyświetleń na filmach, mnóstwo love it na lookach a ta jeszcze narzeka. Ja w tydzień mam 5 wyświetleń na filmie, 0 love it na artbook'u i nikt ze znajomych do mnie nie pisze.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!