czwartek, 30 października 2014

Post o MNIE!

Hej.
Tak, tak, najwyższy czas na post o mnie! :)
Ale zanim to, to sprawy organizacyjne (;-;).
Okej. Musimy rozwiązać problem z seriami. Pamiętacie może byłą redaktorkę tego bloga o nicku Kisieleeeq? Tak? No to ja uważam, że zostawiła fajną serię, która nazywała się "Słup". Mam coś podobnego na swoim blogu, tylko prowadzi to moja przyjaciółka z msp, Clariessa. Pomyślałam, że ta seria jest genialna, jednakowoż nie byłaby tylko o msp, ale i troszkę życiowych spraw, typu "książka tygodnia". Zmieniłabym tylko nazwę serii na "Tygodniowe TOP". Co o tym myślicie?
Były jednak głosy na serię Artbookową, więc tą też zostawię, jednak posty z tej serii będą raz na dwa tygodnie, rzadziej raz na tydzień bo jest to mimo wszystko dość trudne, odwzorować jakąś piosenkę w Artbooku. Tak więc mój grafik na chwilę obecną wygląda tak:

Poniedziałek: "Tygodniowe TOP!"
Inny dzień tygodnia: "Projects by Tost", "Odwzoruj piosenkę!" lub jakiś artykuł związany z msp
Sobota: "TOP wyzwania!".

Dobra, dobra. Na początek - zdjęcie. Nie sądzę, żeby pękły wam ekrany, są brzydsi ludzie ode mnie. Nie uważam siebie za jakąś piękność, ale nie mogę powiedzieć o sobie że jestem brzydka. Dobra...

<<ZDJĘCIE ZOSTAŁO USUNIĘTE 31.01.>>

HAHAHAHHHA
Egh. Wyszłam jak naćpana :'). Ale to już jest taka moja cecha - jakbym się uśmiechnęła, to byście się dowiedzieli, co to jest naprawdę pęknięcie ekranu.
Ok, to jeśli wiecie, jak wyglądam, może się przedstawię (bo nie wiecie jak mam na imię! :o).

Jestem Julia. Mam 14 lat i urodziny obchodzę 1 września :'). Moim hobby jest gra na gitarze, jazda na rolkach i nauka sztuczek na nich, projektowanie, pisanie opowiadań i czytanie. Mieszkam w malutkiej miejscowości na południe od Radomia.

Mój wygląd:
Cóż. Nie powiem, że jestem ładna, ale brzydka też nie. Mam brązowe oczy i noszę okulary.
RZECZY Z KTÓRYCH JESTEM DUMNA W SWOIM WYGLĄDZIE:
  • Włosy - są piękne! Gęste, koloru ciemnego brązu. Kocham je i myślę, że dodają takiego, ee... Nie wiem czy to mówić, bo uznacie mnie za głupka... Okej! Myślę, że dodają meksykańskiego klimatu mojej osobie. Uważam, że wszystkie meksykanki są prześliczne, a ciemny brąz kojarzy mi się właśnie z nimi.
  • Usta - kocham je. Mają piękny kolor. Czasem nawet moja mama się pyta, czy malowałam usta jej szminką O.o Mają ładny... yy... Krój XD. Zabrakło mi słowa.
  • Figura - jej. Jaka ja jestem chwalipięta. No, ale muszę przyznać, że jest to jeden z moich największych atutów, bo jestem dość wysoka i szczupła. Ważę 44 kg przy wzroście 164 cm.
RZECZY KTÓRYCH NIE LUBIĘ W MOIM WYGLĄDZIE:
  • Nos - gargamel. Wygląda, jakby przy tworzeniu mojego nosa dali za dużo plasteliny na końcu a potem zapomnieli jej wygładzić.
  • Zęby - mam za wąską szczękę i zęby mi się nie mieszczą XD. Tak, może to brzmi śmiesznie, ale śmieszne nie jest. Jedynka u góry szła mi całkowicie w poprzek.
Ok. Przez wygląd przebrnęliśmy.

Charakter:
Z natury jestem troszkę nieśmiała. Ciężko mi zawierać nowe znajomości, ale jeżeli już ktoś mnie zapozna, to na pewno nie będzie żałował xD. Czasem brak mi samotności. Lubię być sama. Dobrze się uczę, jestem ambitna. Wolę młodsze koleżeństwo od starszego. Umiem dogadać się z chłopakami, ale tylko tymi, którzy są mili i przyjaźni. Lubię rysować i słuchać muzyki. Kocham zwierzęta, szczególnie psy i chomiki. Jestem dość odważna i nie boję się różnych wyzwań. Lubię ciemność i spacery po ciemku. Nienawidzę się kłócić, ale gdy do kłótni dojdzie, to jestem zawzięta. Jestem tolerancyjna. Jeśli chodzi o wiadome rzeczy - toleruję, nie pochwalam, nie rozumiem. Jestem również bardzo wrażliwa i czasem za bardzo reaguję na niektóre rzeczy. Jakbyście mi napisali pod postem, że jestem beznadziejna, to bym się chyba załamała.

Inne:
Kocham projektować, grać na gitarze i jeździć na rolkach. To są moje wielkie pasje. Kocham pisać i czytać, dlatego blogi zawsze mnie kręciły! Uwielbiam robić bransoletki z gumek, moją dumą jest czarno-biała bransoletka Super Stripe Fishtail, chcecie zdjęcie? B)). Moim ulubionym kolorem jest niebieski, a konkretniej granatowy, chociaż każdy odcień niebieskiego wprost uwielbiam! Mam granatową "gumkę" na telefon, moje ulubione buty są granatowe, jedna z moich najlepszych bransoletek jest biało-granatowa, kurtka - granatowa, duża ilość ubrań - granatowa, dżinsy - granatowe (i wygląda to, jakbym w ogóle ich nie zmieniała, a mam ich ze trzy lub cztery pary ;-;), moja ulubiona torba jest biała z granatowymi wstawkami (z Converse'a, kocham tą firmę ♥), nawet mój chomik ma kołowrotek granatowy xD. Jestem typową humanistką - moimi ulubionymi przedmiotami są historia i język polski. Jak każdy normalny, nienawidzę fizyki. Nie rozumiem jej. Nie mam ulubionego gatunku muzyki. Słucham wykonawców i nowości, sporadycznie hard rocka. Moimi ulubieńcami są Eminem i Linkin Park. Jestem w fandomach: Shady Fans (fani Eminema), Soldiers (fani LP), Potterheads (fani Harry'ego Pottera), Loominars (fani bransoletek Rainbow Loom) i Pegasisters (fanki MLP).
Jeśli chodzi o projektowanie, to bardzo lubię duże, jasne przestrzenie. Uwielbiam grać w TS3 - projektować domy. Poza tym spędzam wolny czas grając w msp, ale nie gram tam aktywnie, tylko po prostu robię arty i looki, czasem. Rozmawiam też ze znajomymi. Był okres w moim życiu, że mogłam nie wchodzić na fejsbuka przez 2-3 miesiące, a teraz na nowo powraca mi to uzaleznienie. xD Hmmm... Co tu jeszcze o mnie... O! Moimi ulubionymi sportami są: pływanie i siatkówka. Chciałabym się nauczyć jeździć na nartach, Bardzo lubię kupować buty. To właśnie na nie zwracam największą uwagę, każda para jest wyjątkowa. Lubię oryginalne buty oraz zwykłe trampki. Najbardziej przywiązana jestem do moich granatowych conversów (które są już tak zjechane, że mają nawet pozdzierane gwiazdki na bokach) i żółtych martensów.
Mam chomika dżungarskiego - Mrużkę i sznaucera miniaturowego - Tosię (dla obu imiona wybierałam ja xD).
Moje motto życiowe to cytat z piosenki Linkin Park - Roads Untraveled. Gdy tylko usłyszałam tą piosenkę, wiedziałam, że będzie to moja ulubiona. Pamiętam, że tego wieczora, kiedy ją poznałam, wyłam pół godziny nieustannym płaczem, którego nie mogłam powstrzymać, bo bardzo podobał mi się tekst tej piosenki. "Weep not for roads untravelled", co znaczy - "Nie płacz za nieprzebytymi drogami". Jest to bardzo mądre. Ponadto kocham mądrości Dumbledore'a. Jest to niewątpliwie osoba fikcyjna, ale wpływa na moje życie niesamowicie. A tak a propos Dumbledore'a, to jest jednym z moich ulubionych bohaterów w Harrym Potterze. Poza tym są to Syriusz, Luna, Snape i Zgredek. Gdybym miała możliwość iść do Hogwartu, to prosiłabym Tiarę o Ravenclaw.
Sercem jednak jestem w Slytherclaw, to co, że taki dom nie istnieje!
Kocham czytać. Oprócz Harry'ego Pottera książką, która trwale zapisała mi się w pamięci, jest "Jutro". Jest to piękna książka opowiadająca o wojnie w Australii. Od tamtej pory (odkąd przeczytałam te książki) kocham Australię i jednym z moich marzeń jest pojechanie tam. No, ale "Weep not for roads untravelled" ;).

Dobra, dobra. Rozpisałam się, a jutro na ósmą do szkoły! Kończę! Myślę, że te informacje wam wystarczą, a jak nie to pytajcie w komentarzach, ja odpowiem na każde pytanie!


40 komentarzy:

  1. I wiadomosc dla vajlet: pamietasz jeszcze ta loterie na samym poczaktu mojego pisania na blogu? Wygralas tam kolaz, ktory mialam zrobic dla ciebie ale ciagle mialam jakies problemy z komputerem a potem to juz kompletnie zapomnialam o calym losowaniu xd. Az wstyd sie przyznawac, ale... Czy odpowiadaloby ci logo? Bo w kolazach nie jestem jeszcze dobra, a loga ida mi coraz lepiej :)
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!
    ~vietnam
    Ps Pierwszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :*
    Śliczna <3
    Prowadź Słupka :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadź słupa będzie fajnie c;
    Super pozd oczywiście.
    Śliczna jesteś ♥ Jak ja chciałabym mieć barązowe włosyy o.o A mam blond :c
    Posdr
    ~ stylówkalol=] czyli Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jestem nienormalna bo lubie fizykę, tak? -,- Wiesz fizykę i przedmioty typu matma, może lubić każdy normalny człowiek.
    Przepraszam jeśli Cię urazilam , ale już trudno napisałam to co napisałam.
    -Zielony żółw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie to "skrzywilam", moim zamierzeniem bylo powiedziec, ze wiekszosc nie lubi fizyki. Przynajmniej w mojej szkole niea ani jednej osoby, ktora lubi fizyke xd.
      ~Julson

      Usuń
    2. Dzieki że mnie nie shejtowalas. :) Co do mojej szkoły wręcz przeciwnie - dużo osób lubi fizykę .
      Pozdrowionka XD
      -Żółw :)

      Usuń
    3. Spoczi, nawet nie mialam takiego zamiaru :). Rzeczywiscie moglam w tym momencie obrazic osoby lubiace tego typu przedmioty. Z reguly nie lubie sie klocic i wole to sprostowac, ale z niektorymi ospbami sie nie da. xd
      ~Julczensjusz

      Usuń
    4. Co prawda ja jeszcze do gimnazjum nie chodzę, ale uważam fizykę za bardzo ciekawy przedmiot :-)

      Usuń
    5. Pjona Anonimie ! :D Podaj swój nick na MSP to cię zaprosze :D
      -Zielony Żółw :)

      Usuń
  6. Kolejna z tych, którzy myślą, że jak napiszą iż są brzydcy, to inni będą mówić, że jesteś śliczna, piękna itp. Powiem Ci wprost. Jesteś brzydka c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekaj.
      Powiem ci wprost
      Jestes idiotka bo oceniasz innych po wygladzie, a wcale nie jestes lepsza. Czlowiek to czlowiek.
      Wedlug mnie jest ladna, a ty jej nawet nie znasz i oceniasz. Aha.
      Sorry za bledy telefon ktory na tej klawiaturze nie ma polskich znakow.

      Usuń
    2. Jprd ona napisała o wyglądzie, a ty piszesz, że "Jestes idiotka bo oceniasz innych po wygladzie, a wcale nie jestes lepsza. Czlowiek to czlowiek.
      Wedlug mnie jest ladna, a ty jej nawet nie znasz i oceniasz. Aha." nic przecież nie mówiła o jej charakterze, tylko wyglądzie. Dowód? "Jesteś brzydka c:". Lel.

      Usuń
    3. Hej.
      Zacytuj mi, gdzie napisalam ze jestem brzydka? :') Chyba wyraznie napisalam, ze nie uwazam sie za pieknosc, ale brzydka nie jestem...
      Ktos nie umie czytac.
      ~Inde

      Usuń
    4. Wredny Gutku. Połowa postów pod ktorymi sa komy od cb to komy typu "glupi post" "jestes brzydka". Ja tez krytykuje ale w taki sposob ze nie mowie glupie posty odejdz z bloga, dzika szmato tylko rady jak zeobic by posty byly lepsze. Jesli uwazasz ze jest brzydka zwierz sie mamie-ona ci z pewnocia pomoze. I nagle wszyscy wiedza czemu WREDNY gutek...

      Usuń
    5. Ooo hejciki :* Na to czekałam - na ból dupy.
      Natalia Latacz - Radzę przeczytać jeszcze raz. Czy ja napisałam "Jesteś głupia, ponieważ jesteś brzydka/nie lubię Cię, bo jesteś brzydka"? Nie, więc nie spinaj się tak.
      JestęKimś(JednakNikim) - To co wyżej.
      Soldier of coś tam - Po prostu nie skomentuję, bo śmiać mi się chce.
      Agata Urbanowicz - Aha, rozumiem, że cały czas muszę pisać "Super pośćjig <333333333333 :**** LEL XDDDDD" i definitywnie NIE MOGĘ wyrazić swojego zdania. Czy ja piszę "Odejdź głupia/dzika/popierdolona/i jeszcze coś tam szmato? Nie, więc zostaw w spokoju moje zdanie. Nie będę się zwierzać mamie, ponieważ nie będę Jej mówić, że jakieś dziewczynki z internetu na mnie najeżdżają, co im się nie udaje. Wredny gutek. Spadłam z krzesła, gutek, poćwicz czytanie, potem pisz głupiutkie tekściki.

      Teraz tylko oczekiwać kolejnego "ataku" lub usunięcia komentarza ^^

      Usuń
    6. Ehhh, to ja powinnam smiac sie z ciebie. "Nie moge sie przyznac, ze popelnilam blad, napisze ze smiac mi sie chce i bede fajna" - z takiego zalozenia wychodzisz? No nie, kurwa. Jak ja nienawidze takich ludzi. Jesli w dalszym ciagu nie widzisz swojego bledu, to przeczytaj posta jeszcze raz, i nie spieraj sie, bo sama zaczelas klotnie. Ag, tez sie nie dziwie, ze WREDNY. W dodatku niekapujacy hejter. :)
      ~SOLDIER OF INDEPENDENCE, nie Soldier of cos tam.

      Usuń
    7. Ehh, lepiej juz nic nie pisz, bo sie pograzasz. Nicol (wg ciebie JestemNikim) byla po twojej stronie, ojoj, jej koma tez nie zrozumialas. Jakos malo pojetna jestes :*
      ~Inde

      Usuń
    8. A twoja nazwa jest tak Poprostu,WREDNY glucie?Inde jest śliczna <3

      Usuń
    9. Daj swoje zdjęcie to popatrzymy -_- =)

      Usuń
    10. No wlasnie dodaj swoje zdjecie. chwila, a my nie mozemy wyrazic swojego zdania?

      Usuń
    11. A ja Ci powiem "wprost" żebyś się odczzepila, Glutku.
      - Zielony Żółw :8

      Usuń
    12. Jeśli ktoś chce zobaczyć, co u mnie pisze w poście to zapraszam na maila c':
      A z tą jestem kimś to rzeczywiście nie zrozumiałam, bo pomieszałam komentarze ;-;
      Ja się nie będę pokazywać, ponieważ nie zamierzam "tracić anonimowości" dla takich dzieci co nie umieją pojąć, że nie są ładne jak miss świata i tworzą kłótnię z byle gówna.
      Jak mówiłam, zapraszam na maila to Wam wyślę screena :*

      ciasteczkowykarmel@gmail.com

      Usuń
    13. Mówisz mi że nie potrafię przeczytać twojej nazwy a sama piszesz "solieder of cos tam"? Żałosna jesteś. Wiedziałam że jest gLutku ale uznałam ze to literowka jak pisalas nazwe bo to na serio debilna nazwa. Nie będe pisała na emaila bo nie mam czasu.

      Usuń
    14. Jprdl.
      Chcialam na spokojnie wytlumaczyc sprawe. No coz, teraz juz wiem ze z hejterami sie tak nie da. Ty robisz klotnie "z byle gowna". Ja sie spytalam, gdzie napisalam, ze jestem brzydka, a ty jakies sapy masz. No kuva. Pokaz mi, do kur... Warszawy gdzie napisalam, ze jestem brzydka? Jezu.
      "Nie uwazam sie za jakas pieknosc, ale nie moge powiedzec, ze jestem brzydka" - tak jest w poscie, wiec GDZIE do cholery widzisz tutaj jakies uzalanie sie nad soba? Mozesz sobie uwazac, ze jestem brzydka, tak naprawde mam to gleboko dupie ale nie wciskaj mi do ust slow ktorych nie powiedzialam -,-.
      ~Inde

      Usuń
    15. Ejejejejejeejejejej.
      Sry że wcześniej nie wkroczyłam, ale jakoś tak.
      Ejejejej.
      Og. Glutek, rozumiem że Inde / Tost może Ci się nie podobać (Ja uważam, że jest śliczna, ale każdy ma swoje zdanie, okokok), ale rozumiem Inde bo da się bynajmniej powiedzieć że Tościq Ci się niezbyt podoba.
      Ale, z trzeciej strony to krakersy są dobre. I herbata też.
      Okok. Nie wygłupiam się. C':
      Nie stoję po niczyjej stronie. Chcę tylko, żebyście rozwiązały ten problem jak najszybciej i żebyście się nie kłóciły.
      Pokój ludzie. ♩♬♪
      Dobra, rozumiem każdy musi się kiedyś pokłócić XDDDDDD
      Ludzka natura.
      Idę bawić się z kotami.
      Niech chemia będzie z Wami (Stare powiedzenie Katheji c;).
      Dobra, koteczki śpią. Zagłębię się w stare posty naszego bloga.
      Omygy. Jaki mega długi kom.
      Ok.
      Pa.
      Idę.
      Cześć.
      Katheja, tzn. Na Msp Kathey, jakby ktoś nie wiedział. XDDD

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :^
    Rzeczywiście nie jesteś jakaś super brzydka. Kurde, nie umiem mówić, że ktoś jest ładny.
    Nosisz okulary (jeśli to gdzieś napisałaś, to sory, nie czytałam wszystkiego XD) czy założyłaś do zdjęcia "dla szpanu" ? XDDDD
    Masz chomika. BożeBożeBoże. Daj mi.
    Też lubię rysować, hihi. I czytać. CZYTANIE NAŁOGIEM C:: Wstaw jakieś rysunki ale nie z Tap Madla. Plys.
    Wredny Glutku, czy jak ci tam. Zazdro cię za dupę bierze? Może ty masz mordę jak żul spod Biedry? I co, cococococo? Poza tym każdy chyba tak kiedyś zrobił, że mówił "JESTEM BRZYDKA" a inni "ŁADNA!!!", ty też. Nawet nie pamiętasz. Odwal się od Indziocha :<

    ~Tostonator (?)
    ~Luv,
    Zue ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za obrone, nie tylko tobie :) No coz, ja nogdy nie pisalam o sobie ze jestem brzydka, a "pani" wredna po prostu nie umie dokladnie przeczytac posta.
      Nie jestem jakas super wazna (hejterzy i tak napisza ze sie chelpie), ale jesli chcecie zrobic mi fandom to nazwijmy go Tosteliebers xd. Tylko nie Tostonators, no nie lubie Kwiatka. XD
      ~Inde

      Usuń
    2. Tak, nosze okulary ^^
      ~Inde

      Usuń
    3. Ból dupci, jak ja to uwielbiam <3

      Usuń
    4. W tej chwili to tylko ty masz bol dupy. Idz stad, pls.
      ~Inde

      Usuń
  9. A O NASZYM ŚLUBIE NIE WSPOMNIAŁAŚ :( Mój tosicik taki piękny. C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD no tak xD JESTEM ZAJENTA XD Dzieki ♥
      ~Tosterson

      Usuń
  10. Jesteś śliczna. Też chcę takie włosy!! <3
    TOSTELIEBERS (czyli lubisz Justina? Tak? Bo mi się z nim kojarzy. c:)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moge powiedziec, ze jestem jego jakas super fanka, ale nic do niego nie mam i niektore piosenki ma fajne, szczegolnie z albumu Journals ^^. W dpdatku moja przyjaciolka jest Belieber, wiec tak troche przeszlo z niej na mnie xd. Tosteliebers ma bardziej znaczenie Tost + lieben (kochac z niemieckiego), ale nie ukrywam ze pomysl zostal zaczerpniety wlasnie z fandomu Biebera ;) Przypominam, ze Beliebers znaczy Believe in Bieber ;D
      ~Indzioch, jak to ladnie Zue okreslila xD

      Usuń
  11. Wredny Glutku ciekawe gdzie Inde napisała, że jest brzydka? Ehh.
    A ja uważam, że jesteś ładna ;3 Hah, też nie lubię fizyki :) Może kiedyś napiszesz jakieś opowiadanie blogu? (Tu lub swoim?)
    ~Tostelibers
    ~Bythey

    OdpowiedzUsuń
  12. Wredny glucik - nie dziwię się, że taka nazwa.
    Widać, że WSZYSTKO ci nie pasuje, ogólnie widać, że jesteś wredna. TO WIDAĆ.
    A co do posta Inde, świetny, oby tak dalej! :*
    ~Jusia której nadal nikt nie zna

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!