czwartek, 30 października 2014

Pokój na Halloween

Hejjuu. Jak wiecie już jutro Halloween. Postanowiłam z tej okazji zrobić pokój idealny na imprezę. Nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale większość rzeczy potrzebnych do urządzenia takiego wystroju mamy już w posiadaniu.

 Nie sądzę, że taki wystrój pokoju nada się na imprezę Halloweenową. Przyznam się, że wcześniej już testowałam z wystrojem, dlatego pokój jest w takim stanie. Na początku zajmiemy się usunięciem wszystkich rzeczy z pokoju, a później kolorystyką pomieszczenia. Kolory powinny być mroczne nie koniecznie czarne, ale jak wiadomo te najlepiej się nadają. Przykładowe kolory: czarny, czerwony, szary, ciemny niebieski. Po paru minutach testowania z kolorami udało mi się uzyskać taki efekt. 


Gdy zobaczyłam te dynie od razu się w nich zakochałam. Może nie są bardzo straszne, ale idealnie nadają się na przyjęcie. Miałam mały problem z dobraniem podłogi. Niby duży wybór kolorystyczny, ale i tak nie pasuje. 
Użyte kolory:
Tapeta- Halloween Pumpkin Wall Dark Bule 
Podłoga- Black Wood 

Myślę, że teraz warto przejść do szukania rzeczy znajdujących się w moim ekwipunku. 

Nie chciałam Was zasypywać wielką ilością screenów, więc wystawiłam wszystko do pokoju. Jak Widzicie znajduje, to się dość duża ilość rzeczy dzięki, którym można zrobi fajny klimat na naszą imprezę. Przejdźmy do ostatniego kroku, czyli do urządzenia pokoju. Należy pamiętać, by pomieszczenie nie było zagracone przez dużą ilość rzeczy, ale też, by nie było puste.

Tak prezentuje się efekt końcowy. Stworzyłam mini kont dla czarownicy na kominku dałam móóózg. Jeśli się na niego kliknie to się wyłania z tej wody. 

Dziękuję za przeczytanie. 


20 komentarzy:

  1. Sory,ale jak dla mnie jestes najgorsza redaktorka,post króliki i do bani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że masz mało komentarzy, sory, ale jesteś najgorszą redaktorką na tym blogu. Zaraz polecą hejty :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno się mówi, ale może zamiast mówić, że jestem najgorsza powiedzielibyście co mogłabym w tych postach poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Nie wiem, czemu inni się Ciebie czepiają ;-; według mnie, piszesz naprawdę ciekawe posty. A to, że napisałaś "krótki" post, może oznaczać brak czasu, a i tak lepiej jest coś napisać, niż pozostawić bloga bez postów. Jak już mówiłam, ja lubię Ciebie i twoje posty.

    ~Milka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Halloween nie obchodzę, nie jestem poganką. Fakt- ubrać się można, ale z tym pokojem i imprezą to już taka drobna przesada.
    A co do Twoich postów, to nie uważam że są złe. Tylko lepiej by było gdyby były dłuższe. Wiadomo- dłuższe posty lepiej się czyta i kest przynajmniej zajęcie c:
    Posdr
    ~ Kasia Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * powinno być jest, a nie kest

      Usuń
    2. To po co się przebierać,jak się nie idzie na imprezę?

      Usuń
    3. Ka sia - nawet osoby wierzące obchodzą Halloween :D
      Moja katechetka (wierząca baaaardzo) sama zgłosiła sie na opiekuna na dyskotece Halloween xD

      Pozdrawiam :)

      Makenna/

      Usuń
    4. Ja kłócić się nie chce. Wyrażam tylko swoje zdanie, a od tego są przecież komentarze c: I ja nie mówię, że osoby wierzące nie mogą obchodzić Halloween. To tylko moje zdanie, nikt z nim zgadzać się nie musi c:

      Posdr (:
      ~ Kasia czyli stylówkalol=]

      Usuń
  6. Wy głowosaliscie i to wy wybieraliscie redaktora a teraz hejtujecie Mysie -,- Teraz ksiezniczkom zachcialo się aby ją wywalic ;-; MYSIAAX pisze fajne posty a jak wam się nie podoba to nie czytajcie bloga ._. A o wejścia się nie martwcie ;-;
    Przepraszam że byłam taka nie miła ale mam dość tego hejtowania po całym blogu ...
    Zaraz krytyka .
    -Zielony Żółw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Post nie jest jakiś strasznie zły :)
    ~margaretka230

    OdpowiedzUsuń
  8. Stara się robić oryginalne posty doceńcie to. Jako jedyna redaktorka nie napisała jeszcze o modzie. Jak dla mnie piszesz naj

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sama na nia glosowalam :)
    Super post. Tylko dodawaj na początku "TU MYSIAAX" Kto C' nie lubi - niech nie czyta :)
    Ja koffam Tw posty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam poznaje Mysie (i Katheje) po powitaniu, Mysia ma "Hejjuu", a Kathey "Heii" xD. Lubie posty Mysi bo sa oryginalne, jednak rzeczywiscie moglyby byc troche dluzsze, ale sie nie czepiam bo sama czasem pisze krotko. Ponadto czasem wstawiasz duza litere w srodku zdania i zle przecinki, ale rozumiem - w koncu jestes dyslektyczka ;) Kazdego mierzcie indywidualna miara, ludzie!...
      ~Julson

      Usuń
    2. Inde wstawiam tylko gdy zwracam się do czytelników np. Wiecie, Was xd może czasem się coś podobnego zdarzy, ale staram się zwracać uwagę na każdy szczegół xdd

      Usuń
  10. Jezu, co oni się tak czepiają.
    Piszesz fajne posty, a co do tego posta no przyznam, że post był krótki.
    Widoczne nie miałaś zbyt wiele czasu.
    A co do innych postów, są naprawdę świetne i długie! :*
    Mogą się zdarzyć od czasu do czasu krótkie posty.
    A zresztą to jest chyba pierwszy taki krótki post.
    Nie przejmuj się resztą. Głowa do góry! *^*
    ~Jusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Tamci to lepszych by nie napisali. Prosze,napiszcie cos to poleca hejty

      ~Klaudia_17

      Z telefonu sory. ;.;

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!