środa, 29 października 2014

Heros MSP - mity i inne.

Witam, hej!
Wróciłam z Krakowa, więc piszę obiecanego przeze mnie posta. To dziś - w środę przypada mój termin, prawda? Dobra, może powiem, co zwiedzałam, co? (kto chce wiedzieć, może czytać, kto nie, po prostu ominąć). Byłam na Wawelu, w Sukiennicach, w "smoczej jamie", na wielu wystawach, w muzeach, żydowskim cmentarzu oraz w fabryce Oscara Schindlera. Muszę przyznać, że krakowianki i krakowianie mają duży komfort zamieszkiwania ich miasta. Poza tym, mogą zwiedzać a zwiedzać, a atrakcji nigdy nie brak. Koniec o Krakowie, czas na notkę.
Zajmę się tzw. "Herosem MovieStarPlanet". Może najpierw wyjaśnię kim jest ów heros.

heros - osoba, która wsławiła się bohaterskimi czynami.

Tym razem, chodzić będzie o sławne osobę typu Arli, ALAKINGI. Co prawda, nie osiągnęła tego, że wiele się o nich pisze swoim bohaterskim czynem, lecz tym, że osiągnęła bardzo wysoki poziom w grze. Hmm... jest to duży sukces, jednak nie wymaga odwagi. Sama nie jestem pewna, czy wymaga, czy nie, ale kończę tłumaczenie, bo chyba rozumiecie, no nie?

I heros - ALAKINGA.
Ala, w ciągu około dwóch lat wbiła 62 levele. Ma wielu fanów, a obecnie zajmuje pierwsze miejsce w TOP rankingu. Wow, serio jest sławna, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo [...]. Widać, że bardzo angażuje się w grę, a także ma dobre sposoby, by szybko zarabiać sc, fame. W jej posiadaniu nie tylko są "wirtualne pieniądze"! Posiada również wiele unikalnych przedmiotów. Gwiazda, którą warto poznać ma charyzmę.
Przykładowy look Ali:
Tytuł: 175 ♥.
Koszt stroju: 2625 star coins.
Moja ocena: Alakingo, Twoja kreacja jest świetna! Wszystko tu pasuje do siebie, nie ma zbyt dużo dodatków, a cena nie "spadła z choinki"! Spisałaś się na medal, jak przystało na dawno zarejstrowaną użytkowniczkę. Mam nadzieję, że jej dalsze pomysły na komplety będą tak dobre.

Przykładowy Artbook:
Tytuł: Ważna informacja.
Ilość love it: 15554. (Łał)
Ilość komentarzy: 4302.
Moja ocena: Ważna informacja, serio przydaje się osobom, które spamują księgę gości wpisami typu: "Ignorujesz mnie" itp. No niestety, żądza mienia sławnych ludzi przerasta nie tylko mnie, jak widać. (Chodzi mi o to, że często spotykam graczy wypisującym przedziwne prośby, obietnice o dodanie do znajomych przez jakiegoś "fejma".

MITY:
ALA HACKUJE!!!
Nie, skądże! Jest to normalna użytkowniczka. Po prostu ma swoje metody, dzięki którym radzi sobie dobrze.
ALAKINGA JEST CHŁOPAKIEM!
Tak jak i o Arli, tak i o tej gwieździe pojawiły się plotki, iż jest chłopakiem. Haha, skądże! Jest to normalna dziewczyna.
NIE TYLKO ALA MA 62 LEVEL NA MSP!
W sumie to nie tylko. Jest ta cała Samantha. Ona ma ten 62 lvl, jednak nie jest stworzona przez gracza, lecz przez moderatora. Ujmę to tak - nie liczę Samanthy (extra). Tak więc tylko Ala ma 62 poziom na MSP.

To tyle. Mam nadzieję, że post się podoba. Znowu stary styl pisania, ach. Znaki polskie kopiowałam, komp taty. Prosz, doceńcie to.
Pozdrawiam,

28 komentarzy:

  1. Jezu, Hanka!
    Dzięki ci, że wróciłaś do starego stylu pisania.
    Seria... nie powiem. Fajna :) Interesująca i ciekawa. Kraków jest pięknym miastem. Ach... <3 Kiedy ja ostatnio tam byłam?!?! Sto lat temu. -.-
    Pozdrawiam serdecznie
    Klaudia - cynia3
    Pierffsza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wróciłaś do starego stylu pisania. Ten jest lepszy. Seria jest mega ciekawa.
    Gdzie mieszkasz/koło jakiego większego miastach mieszkasz? c:

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Szczecinie. c; Jest to w miarę duże miasto - Stolica zachodnio - Pomorskiego./Hanka :**

      Usuń
    2. To bardzo daleko ode mnie, bo ja właśnie koło Krakowa. :) Szkoda, że się nie spotkałyśmy.

      ~monia(000)
      /PatQa

      Usuń
    3. Naprawdę mi również szkoda. Looool, szkoda.
      /Hanka

      Usuń
    4. A ja mieszkam w Kołobrzegu, czasem odwiedzam Szczecin ;p

      Usuń
  3. Dobrze, że wróciłaś do starego stylu pisania (: Ten jest o wiele lepszy. A co do posta to również jest fajny. Seria bardzo ciekawa. A tak wgl to ile byłaś w Krakowie? To całkiem daleko ode mnie, ale co tam (;

    Posdr
    ~ stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff.. Nienawidzę wprost jak redaktorzy piszą w każdym zdania min. 2 błędy ortograficzne (wiem, że specjalnie). Jeszcze jak dają tyle tych emotikonów.. :/ Ja kocham twój styl pisania! ♥ Piszesz po prostu świetnie, ładne i ułożone zdania tak dobrze się czyta! Fajna seria, następna będzie Arli? Nie mogę się doczekać! ♥ ~HAHAHHAHAHAH (supi podpis)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś mówiliśmy na przyrodzie o tym, że w krakowie jest najwięcej smogu, czyli niebezpiecznych zawartych w powietrzu gazów i pyłów. To może mieć skutki śmiertelne. Więc nie wien, czy pod tym wzgledem mieszkańcy Krakowa mają fajnie ;/ A co do posta- świetny!
    -Twyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za tak miłe komentarze! :* Aż miło czytać, miód dla moich uszu! <3
    /Hanka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Moim zdaniem ten look ALKINGI jest naprawdę drogi! Artbook nie jest wart tylu love it! Nadal nie jestem pewny czy Ala hamuje! Po za tym ALAKINGA to teraz nie Ala, tylko jej ośmioletnia kuzynka... Post jest fajny tylko ALAKINGA, nie jestem jej fanem. Wolę Arli, dlatego czekam na następnego posta z tej serii :)
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  8. *ALAKINGI
    *hackuje
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  9. Katheiii proszę dodaj więcej redaktorów ;c A tak pzt Haniu super post! :)
    Uwaga....
    ....
    .
    .
    Ujawniam się XD
    Tak, to ja,
    -Zielony Żółw
    Jeśli ktoś nie wie, to ta która dostała logo od Laniacza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog <3 Czekam na więcej :) Zapraszam, dopiero co założyłam ^^ http://mspznyeusiivika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stary styl pisania Haniaczqa *o*
    Fajny pomysł na post. Skąd bierzesz pomysły? ;)
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję. <3 :**
    Ach, pomysły. Hmm... myślę 100 lat, aż znajduję je, bo Wy dajecie mi siłę miłymi komami. ♥
    Kocham Was! :*
    Hanka. ;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!