piątek, 20 lutego 2015

WYNIKI I ETAPU KONKURSU NA REDAKTORA!

Jezu, zabierzcie mnie stąd... Wiercą od ósmej rano. Nie mogę, nie potrafię wytrzymać...
Pomocy, biała flaga...
Ok, przerwa. Nieeee, znowu?! ;___;
Zabiję tych wiercących... Do tego to jacyś na górze... Ugh.
Ćsi, koniec.
Heii!
Nienawidzę, kiedy ktoś wierci mi nad głową, to takie irytujące.
Dzisiaj przychodzę do Was (PRZESTAŃCIE, DO JASNEJ CHOLERY!!!) z Wynikami I etapu konkursu na redaktora! (DOSYĆ, DOSYĆ, BŁAGAM, PROSZĘ, DAJCIE SPOKÓJ, BOŻE BŁAGAM OSZCZĘDŹ MNIE) - tym, na co tak wszyscy czekali!

Może na początek - jak przebiegnie konkurs?
Ci, którzy wygrają I etap (Wyniki będą na dole) wyślą do mnie notki (ZABIJĘ TYCH CO WIERCĄ), potem dodam je na bloga i w ankiecie zagłosujecie na swojego faworyta.
Proste? Proste.
Powiem Wam tylko, że jedna osoba jest tak świetna, że dostanie się od ręki. Wiem że to nie jest do końca OK, no ale muszę.

A więc...

















Pora poznać...













ZWYCIĘZCÓW ETAPU PIERWSZEGO...













A OTO I ONI!





































- Shannon 13
- martynka_p
- kasia3348
- Natka1282
- Alice917
- cynia3
- olliwka1000
- Bekka I Love
- Diana spoko 123
- Kuba, Rein (Tak się podpisałeś, więc...)
- Misia882234
- Natalka_cudo



Jak widzicie - sporo faworytów.
Ale która osoba z tych wyróżnionych dostanie się do załogi bloga od razu, bez konieczności przechodzenia II etapu?












Jest to osoba o sporym doświadczeniu blogowym...
























A jest to...
























BEKKA I LOVE!
Alekso, jesteś nalrawdę świetna. Będzie mi bardzo miło przyjąć Cię na bloga. To, jak piszesz mnie zachwyciło! Trochę poważnie, ale bez przesady. Jesteś świetna!
Jeżeli możesz, podaj mi swojego maila tu w komentarzu, a ja zaproszę Cię do załogi.

Bez urazy dla innych uczestników, również byliście świetni. Nie obrażajcie się za to, że Was nie wybrałam - powodzenia następnym razem.

Co zrobić, jeśli przeszedłem / przeszłam do II etapu konkursu na redaktora?
Ci, którzy się dostali, do 28 lutego 2015 wysyłają mi na maila katheylovemsp@gmail.com notkę, którą 1 marca zamieszczę na blogu. Takim sposobem w ankiecie, która będzie trwała do 8 marca br. wybierzecie wg Was najlepszych kandydatów na redaktora.
UWAGA: W TYTULE MAILA PISZCIE II ETAP KONKURSU NA REDAKTORA LUTY - MARZEC 2015, wtedy nikogo przypadkiem nie pominę. Najlepiej skopiujcie stąd tytuł i go wklejcie.
UWAGA #2: JEŚLI KTOŚ Z WYŻEJ WYMIENIONYCH (Oprócz Aleksy) NIE WYŚLE POSTA DO 28 LUTEGO - JEGO SZANSA PRZEPADNIE.

No tak... Tyle. Gratuluję, jeśli przebrnęliście do końca, aha, i jeszcze jedno - moje notki nie są bardzo długie, bo mam do dyspozycji tylko tableta, co nie jest wygodne. Looki się nie pobierają, a screeny są w bardzo złej jakości.

Do następnego posta!


PS. Omg, patrzcie na ilość zdjęć. XD #pozdrodlakumatych


63 komentarze:

  1. 1 8)
    SUPER, BEKKA DOCHODZI DO BLOGA <33333333333333333333
    GRATUKUJE :333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* :) <333333333333333333333333333333

      Usuń
  2. Eh, trudno.
    Następnym razem się uda. :c
    Gratuluję wygranym.
    ~Ala3221 - Cap/Capuchino

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Aleksa ! Boże, dziękuję Ci Kathey ! <3 Nie mogę uwierzyć ! Teraz nie mogę przepuścić tej szansy, ale konkurencja jest bardzo duża. Dziękuję jeszcze raz !

    Olka, olliwka1000 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, Oliwka! Mam nadzieję, że się dostaniesz:*

      Dziękuję! :* <33333333

      Usuń
  4. Wierzę w Ciebie. :3 Powodzenia, :)
    `m

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :)

    Szczególnie Tobie Alekso. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooo.... Od początku.
    Czytam sobie posta z wynikami, a tam mój nick. Po prostu NIE WIERZĘ.
    A może powinnam...
    Tak, na pewno.
    Więc już wierzę.
    Cieszę się, że moje skrobanie się spodobało...
    Lecę pisać tą notkę. ♥
    Gratuluję wszystkim.
    Pozdrawiam.
    Katy

    OdpowiedzUsuń
  7. Leel, nie wierzę! :o
    Dostałam się do drugiego etapu! :o
    Idę napisać notkę, albo jakby to ująć - znaleźć pomysł. c:
    Gratulację wszystkim! <3

    Pozdrawiam,
    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę! Boże, dziękuję! Kathey! Nie mogę dojść do siebie! Skaczę po pokoju! Jejku, dziękuję! Aaaaaaaa!

    Dobra, uspokoiłam się. Oto e-mail:

    beka.msp@gmail.com

    Jeszcze raz dziękuję!

    DZIĘKUJĘ!

    /Aleksa

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za szansę i gratuluje Aleksie<3333
    ~Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  10. Umarłam.
    Patrzę sobie wyniki, widzę mój login i takie... Co?
    Przecierałam oczy, aby zobaczyć czy to na pewno mój login.
    Ja? JA?!
    Konkurencja ogromna, ale zawsze warto spróbować swoich sił.
    Nie dowierzam dalej...
    Dziękuję Kathey!
    Pozdrawiam!
    ~Shannon.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu ❤❤❤❤❤❤❤
    Dziękuję ❤❤❤

    ~Milka/kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja? Nie spodziewałem się tego, na serio.
    Ale bardzo dziękuję!
    Pzdr, Reinthes.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bekka nie potrafi pisac postow. Hejty odemnie gwarantiwane. Nienawidze tej cakej Beki. Mam z niej Beke. Jak mozna nazwac sie Bekka??? Ooho lepiej ja wywal Bekka ma juz doswiadczenia z bloga Nat, i nie byla kochana. Baj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale mnie to nie interesuje.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Wsadz sobie w dupe te hejty ;)
      `m

      Usuń
    4. Byłam wtedy głupim dzieckiem i nic nie kumałam, nie obchodzą mnie twoje hejty, sorry.

      Usuń
    5. To był hejt, nie krytyka. Czyli bez argumentów.

      Usuń
    6. Czy ty naprawdę musisz WSZYSTKICH hejtować ? Daj sobie spokój i pogódź się z tym, że Aleksa się dostała a ty nie. Jesteś zazdrosna ? Chyba tak. Hejty Ci nic nie dadzą ;*

      Olka, olliwka1000 ♥

      Usuń
    7. Ja jej też nie lubię(nie, nie chodzi o to, że ona się dostała a ja nie, bo ja nawet nie startowałam), i co? Obrażam ją!? NIE! Więc ty też tego nie rób.

      Usuń
  14. No, wiedziałam od początku, że się nie dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wszystkim, którzy przeszli do następnego etapu. :)
    Szczególne graty dla Aleksy! Jesteś świetna!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebisty post! *-* Ja właściwie się cieszę, że nie dostałam się XD Mam ze wszytskiego beke od wczorajszego dnia, więc się nie dziwmy. NASTĘPNYM RAZEM SIĘ UDA C': GRATULUJĘ ALEKSIE! NATALA NIESTETY, ALE NIE :3
    PS. Wszystkim gratuluję, Gromkie brawa.
    ~LIQLIQLIQLIQLIQLIQUIQOWATY

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero teraz ogarnęłam, że wczoraj były już wyniki, jolo.
    Nie gratuluję wszystkim, niektórzy mogą znać powody.
    Kurde, nie pamiętam posta zgłoszeniowego, ale gratuluję! :'j Boże, jedne z lepszych redaktorek odeszły w bardzo krótkim czasie. ;_; Dobra, była tam moja ulubiona redaktorka, ale cicho.
    Co by tu dodać? Zawsze coś wtrącisz, a akurat teraz padło na wiertarkę. :<<
    Łaniacz

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranym! Nie wszystkich zgłoszenia mi się podobały, mam swoich faworytów. Powiedzieć w notce, czy mam się nie ujawniać? B)
    Alekso, brawo! Nie dziwię się, że Cię wybrano. Twoje posty są naprawdę cudowne, ty sama jesteś świetną osóbka! Czekam na twoją pierwszą notkę tu, z pewnością będzie fajna!
    Shannon, Tyna, brawo! Oczywiście nie tylko za was 3mam kciuki, ale to wy jesteście dla mnie the best! Super, brawo :~ Macie się dostać!
    Do tej całej Karoli L, co masz do Bekki, czytaj Aleksy? Czy ona coś ci zrobiła? Nawet jeszcze nic nie napisała a ty juz hejcisz? A jeśli chodzi o jej nazwę użytkownika, była wtedy mała i nie potrafiła wymyślić niczego lepszego, jak każdy.
    Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz gratuluję! :~
    /ZUE ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ;* TY też jesteś świetną osobą ;* <3<3<3

      :*

      Usuń
    2. Dziękuję Ci!
      Tak samo jak Inde zrobiło mi się ciepło na sercu, kiedy wspomniałam, jak to ja walczyłam. Te pochwały Katheji... Ah, wspomnienia.
      Życzę wam powodzenia, wszystkim bez wyjątku, tzn. również osobom, które się nie dostały, w dalszym blogowaniu. I tak szacunek, że się zglosiliscie!
      Pozdrawiam cieplutko
      ~Zue ♥

      Usuń
  19. Dostałam się? Jezu, Jezu, Jezu, Jezu! Jaki stres! Mam ochote kogoś udusić, ze szczęścia!
    - Misia882234 (Nadal nie wieże, że się dostałam!)

    OdpowiedzUsuń
  20. Karola L, po prostu zazdrościsz Aleksie, że ona się dostała, a ty nie :)
    Pozdro, płakać mi się chcę z twojego powodu

    /Adqs

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wszystkim wygranym! Aż mi się ciepło na serduchu zrobiło, bo przypomniałam sobie, jak to mnie Kathey wychwaliła podczas wyników I etapu, a potem te 40% w ankiecie... Jejku. Ten blog zawsze będzie dla mnie super wspomnieniem :). Czasem tęsknię za pisaniem notek, ale muszę pogodzić się z tym, że mój czas na msp minął... :'c

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wszystkim wygranym! Aż mi się ciepło na serduchu zrobiło, bo przypomniałam sobie, jak to mnie Kathey wychwaliła podczas wyników I etapu, a potem te 40% w ankiecie... Jejku. Ten blog zawsze będzie dla mnie super wspomnieniem :). Czasem tęsknię za pisaniem notek, ale muszę pogodzić się z tym, że mój czas na msp minął... :'c

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje wszystkim! Powodzenia w pisaniu postów :)

    ~Amaczeg <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Wszystkim!
    Brawo Aleksa!
    No cóż, mi następnym razem się uda c;
    ~Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Nie wierzę, dostałam się do II ETAPU! Za chwilę zacznę pisać notkę! Gratuluję też Aleksie, cieszę się, że będziesz tu pisać! <3<3<3<3<3
    Wszystkim gratuluję!
    Kathejo, u mnie też wiercą, kurde remont se sąsiad robi. MASAKRA! >.< Od 8 jakieś wiertarki, boże..
    Pozdro,
    Kokos

    OdpowiedzUsuń
  26. YEAH!!!!!!! Dzień przed moimi urodzinami skończy się ankieta XD. Dostałam się! JEEEA.

    Duśka *-*

    OdpowiedzUsuń
  27. Kathey, to zaproszenie otrzymam 8 marca, tak? ;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!