piątek, 20 lutego 2015

Look: For the New Rules

 Hey! Jeju, jestem mega podjarana. Parę dni temu opublikowałam nowy film. Dzisiejsze statystyki podają, że posiada on już 140 wyświetleń! Dwa dni temu było ich około 40! W weekend wezmę się za robienie kolejnej części.
 Dobra, ale zanim przejdę do głównego tematu postu, podzielę się z Wami pewnym utworem. (jeju, przywitanie na bardzo niskim poziomie)


You know this is your biggest mistake
What a waste, what a waste, what a waste ♥♥


 Jak już pewnie zauważyliście (po tytule wpisu), dzisiaj zajmę się opisaniem mojego nowego looku! Przedstawię Wam główną kolorystykę (z której ja korzystam) oraz 3 poboczne. Zaczynamy!


 Look nosi nazwę "For the New Rules". Został zainspirowany modnym i luźnym szykiem ulicznym. 
 Zacznijmy od góry, czyli od współgrania fryzury z czapką oraz dolną częścią stroju. Bardzo podobają się te dwa kucyki. Luźne, długie, lekko nieszablonowe i uniwersalne. Wpasują się chyba w każdy klimat. Fryzura lekko wychodzi poza obręb nakrycia głowy, nie zostaje całkowicie zakryta (co mnie trochę boli). Włosy cudownie dopełniają strój. Są długie i dość gęste. Nie widać pustki, która byłaby widoczna podczas użycia krótszej, "chłopskiej" fryzury. A co z kolorem? Wyblakła czerwień, moim zdaniem - strzał w dziesiątkę. 
 Co do czapki, to podoba mi się jej ułożenie na głowie. Wszystkie inne modele, które testowałam podczas tworzenia kreacji były, albo za małe, albo krzywo zaprojektowane, albo ustawione daszkiem w bok, co niszczyło cały odbiór stroju. Postanowiłam w końcu na dość nietypowe, niejednolite nakrycie ze wzorem, którego nie można w żaden sposób usunąć. Jestem zadowolona z tego wyboru. +10 do oryginalności, kreatywności, abstrakcji i urozmaicenia.
 Na szczególną uwagę zasługują również główne elementy stroju. Luźna, krótka bluzka i zwiewna spódnica. Idealne połączenie. Gdyby nie ostry i widoczny napis Confident, strój utraciłby trochę na wizerunku, ostrości i stanowczości, a podczas kierowania się ulicznym stylem, trzeba zwracać uwagę na takie rzeczy. W końcu chcemy, by nasza kreacja jak najbardziej oddawała klimat i nastrój wybranego przez nas tematu.
 Buty z białym akcentem i srebrny naszyjnik. Dzięki biżuterii nasze obuwie nie odstaje od reszty. Ozdoba ma ciemniejsze zabarwienie i dzięki temu trampki nie są "samotne", jeśli chodzi o kolor. Występuje bilans pomiędzy konkretnymi elementami. Niedroga inwestycja, a jak poprawia look!


PALETA KOLORÓW:


Czerwona obramówka - kolor bluzki + kolor butów
Zielona obramówka - kolor włosów
Żólta obramówka - kolor czapki + kolor spódnicy +kolor tła przy napisie "Confident" + kolor gumki do włosów
Brązowa obramówka - kolor naszyjnika
Fioletowa obramówka - kolor sznurówek i nosków przy butach
(jeju, jeszcze nigdy nie było u mnie stroju z taką ilością czynników kolorystycznych)

Color Mix #1

 Matko, ta zieleń. ♥ Taka, hmm.... wojskowa! Jeszcze czerwień! Jaram się. Znowu. Abi, opanuj emocje!
 Bardzo podoba mi się ta wersja kolorystyczna. Nic się nie zlewa. współgrają ze sobą dwie, zupełnie odwrotne barwy. Ostra, ciemna czerwień i wojskowa, kamuflująca zieleń. Kocham, kocham, kocham.


PALETKOLORÓW:


Czerwona obramówka - kolor bluzki + kolor butów 
Niebieska obramówka - kolor włosów
Różowa obramówka - kolor spódnicy + kolor tła przy napisie "Confident" + kolor czapki
Ciemnoniebieska obramówka - kolor naszyjnika
Pomarańczowa obramówka - kolor sznurówek i nosków przy butach


Color Mix #2



Hmm... dość ponuro. Szara i niebieska kolorystyka z białym akcentem. Szału nie ma. No może zyskujemy trochę na prestiżu (taki dres - wersja damska). Tak, specjalnie zastosowałam czarny kolor przy napisie "Confident".




PALETKOLORÓW:


Różowa obramówka - kolor spódnicy + kolor czapki
Zielona obramówka - kolor włosów + kolor tła przy napisie "Confident"
Niebieska obramówka - kolor naszyjnika
Żółta obramówka - kolor bluzki
Czarna obramówka - kolor sznurówek i nosków przy butach

Color Mix #3


 Oczywiście! Jak blondynka to i też żywsze kolory (przynajmniej na MSP). Trochę za bardzo się wczułam w tworzenie tej wersji kolorystycznej. Przesłodziłam. No, ale... co kto woli. Nie wygląda AŻ TAK tragicznie.
 *Dziewczyna Barbie dres*


PALETKOLORÓW:

Czarna obramówka - kolor włosów
Pomarańczowa obramówka - kolor spódnicy + kolor czapki + kolor tła przy napisie "Confidet"
Zielona obramówka - kolor bluzki + kolor butów
Czerwona obramówka - kolor sznurówek i nosków przy butach
Niebieskao bramówka - kolor naszyjnika

 Koniec! Mam nadzieję, że look przypadł Wam do gustu (a moje umiejętności modowe nie zanikły całkowicie). Byee... :*



6 komentarzy:

  1. 1 8)
    Jejuuu, uwielbiam tego luka. ♥ Kojarzy mi sie z reporterka, nwm czemu xDD
    Najlepszy? Oryginal.
    10/10 ~Polecam Makłowicz
    Grüße ♥
    `m

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny look. Koffam go <3 Dobra koniec, bo jeszcze do szkoły się spóźnię.

    ~Amacza :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny look. Dziewczyny wy macie talent do tego! XD
    221kiki

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginał najlepszy oczywiście.
    A look sam w sobie, świetny.
    ~Shann

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie oryginał nie podoba jest moim zdaniem taki mało kwitnący xD Wole jak kolor włosów jest blond czarny brązowy rudy,rudy nie czerwony.Jak miałam kot belle to konto na msp to miałam kolorowe włosy,ale nie mieszały sie z reszta.Byly np liliowe,a strój był niebieski.Podoba mi sie ta wersja z blond kolorem
    EDIT.Pozdro dla Laniacza

    OdpowiedzUsuń
  6. Look jest ładny, wszystkie "składniki" doskonale do siebie pasują. Lepiej by było, gdyby czapka obejmowała całą głowę, ale moderatorzy zawsze muszą się wyróżniać brakiem anatomii ubrań, jeśli można to tak ująć. Jednym określeniem: nakrycie jej spadnie.
    Kolorystyka oryginału nie podoba mi się. Włosy nie pasują kompletnie do reszty (oczywiście nie model fryzury tylko jej kolor), tak to reszta jest okej, choć i tak brakuje mi tego czegoś.
    Wersja kolorystyczna nr 2 jest prześliczna, najlepsza forever, pobiła oryginał. Inne są takie... Mdłe? Źle dobrałaś odcienie, moim zdaniem.
    Mam nadzieję, że nie potraktujesz tego jako hejt, proszę! To tylko opinia, a jej właśnie chcą redaktorzy, prawda?
    Pozdrawiam ciepło, trzymajcie się.
    ~Zue ♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!