piątek, 20 lutego 2015

Czas kończyć tą przygodę!

Hej, i wiecie.. jednak odchodzę. Będę żałować, wiem, ale no... kurczę.. muszę..
Nic mi to już nie daje, a sam fakt, że mój wczorajszy post ma tylko 3 komentarze,( co jest na prawdę skrajem marginesu tego bloga..) pokazuje, jak bardzo moje miejsce się tu mieści. 

Nie zamierzam was teraz raczyć PRZEUROCZĄ, WYCISKAJĄCĄ ŁZY historią, żeby wyłudzić od Was żal i popis. Nie chcę też pisać długiej notki, aby się użalać nad sobą i byście mi pisali, bym nie odeszła, bo i tu będą pewnie  3, 5 komów.
Po prostu, już wyjaśniłam, czemu odejdę. Poddałam się, ale to chyba dopiero początek, ale koniec z msp. 
Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie i miłe słowa podczas tej niezwykłej przygody :) 
Żeby nie było - nie zareklamuję nic związanego ze mną, żadnych miejsc, gdzie można mnie znaleźć, i tym podobne - bo po co ;))) 
Zapamiętajcie mnie jak chcecie, ale ja zawsze będę sobą. 

PO PROSTU SOBĄ. ( czyt. Muffiną, Muff, ciachem, Lucinne..)

 A teraz wielka buźka na pożegnanie : :** 
No i piosenka, która nie wiedzieć czemu, swoim kiczem mnie zachwyciła: 


A tu coś ze środka mnie:


( Kathey, sama się usunę). O! Zapomniałabym! Powodzenia innym i przyszłym redaktorkom :) 
/Muff

18 komentarzy:

  1. Czemu się poddałaś?
    Walczy się do końca! XC
    Wróć, Muff...
    Odeszłaś, bo nie miałaś powyżej 5 komentarzy w poście?
    Bez sensu, troszkę...
    Jednakże, proszę wróć. :c
    Plosem c:

    Pozdrawiam, *i wracaj*
    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się! Tyle walczyłaś o to miejsce i... co?
      Muff nie wygłupiaj się i wracaj.
      Nie trzeba się przejmować komentarzami! Trzeba robić to co się kocha. Np ja!
      Nigdy na żadnym Blogu (prócz mojego) nie mam dużo komentarzy, ale się nie poddaje.
      Pozdrawiam. Szanuję twoją decyzje, ale nie chce tego.
      221kiki
      Muffinkonators zawsze będzie!

      Usuń
    2. Muffinkonators 4ever! <3

      Pozdrawiam,
      ~TYNA

      Usuń
    3. Jakbyście już zauważyły - usunęłąm się ze składu bloga :)
      Dzięki za miłe słowa, ale postanowione już nie będzie wrócone. Amen.

      Usuń
  2. Nie odchodzi! ; c
    Muffinkonators FOREVER </3

    Pozdrawiam
    vioettatini08

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nie nie... :C
    -Żółw...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Twoją decyzję, ale... Nie mogę dalej w to uwierzyć....
    Pa...`m

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę w to uwierzyć moja ulubiona redaktorka odchodzi proszę nie rób tego :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem ,że mnie nie znasz. Ale ja cię podziwiam. Proszę, nie odchodzi ;`(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieeee. Dlaczego się podałaś? Liczba komentarzy nie wskazuje czy jesteś tu potrzebna czy nie :c No, ale cóż, odeszłaś i nic na to nie poradzę. Pa, Muffino.

    ~smutny Amacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że odeszłaś.. Ja uwielbiałam (i nadal uwielbiam) Twoje posty..
    Liczba komentarzy nie wskazywała na to, czy jesteś potrzebna, czy nie.
    Rozumiem, że teraz jesteś w takim wieku, że Msp się nudzi. Szkoda, że odeszłaś. :c
    Szanuję Twoją decyzję. Jeśli Ty taką podjełaś, to nikt nie ma prawa jej zmieniać.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda :(
    I co?! :0
    Sluchasz Dudu xD?.tez slucham

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona ma rację ja też odeszlam z bloga bo wogule nie miałam kom...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Lodovice <3333333 Franczeske <3333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!