piątek, 20 lutego 2015

#1 Tygodniowe Top (?!) (nazwa najprawdopodobniej do zmiany)

Matko Boska! Inde to Ty?!
Nie...

Hallo!
Tak tak, tu Malina! Postanowiłam robić ciąg dalszy tej serii.
Dzisiaj już jest...

PIONTEK!!! (XD) (bld. specjalny, no :v)



Chwila, zaraz potłumaczę #coijakztąserią, ale najpierw chciałabym pokazać Wam mój grafik, który sobie zorganizowałam, bo kilka komentarzy się skarżyło, że nie pisze. Dlaczego? Gimnazjum - zło, które zostało zbite w 3 klasy. Kiedyś była 7,8,9... A teraz? 1 gimnazujm, 2 gimnazjum i 3 gimnazjum...
Kel, nadal nie wstawiłam tutaj tego grafiku. ;_;
Poniedziałek - brak
Wtorek - post
Środa - brak
Czwartek - brak
Piątek - post
Sobota - post
Niedziela - brak



Jak widzicie, moje notki NA PEWNO, bedą 3 na tydzień. Gdyby coś mi wypadło, poinformuję. Spróbuję się do grafiku dostosować, bo... Często nie piszę. Tak. Mam to na sumieniu. Niektórzy się skarżyli, że nie piszę. Albo lubicie mnie i moje posty, albo chcecie żeby mnie wywalono. Niepiszący często redaktorzy - przykład to ja.
Zresztą jesteśmy w żałobie...Odeszły ostatnio Inde i Hanka... #EDIT: A teraz Muff? SERIO?! :"C
Znowu zmienie temat.
Wiem, że kilka osób ze względu na mnie, czekało na koniec konkursu na redaktora - mam napisać kogo faworyzuję.
Tak jak pisałam, napiszę! Nawet teraz, o!


Oto moje faworytki, które tu się dostały (no w grono faworytów, noo):
martynka_p
Shannon 13
kasia3348
Bekka I Love
Gratulacje, byłyście świetne! :3


Właśnie!
Chciałabym pogratulować Becce (tak to się odmienia? :/) dojścia bez dogrywki do naszego bloga! Twoje posty są świetne, czytałam je kiedyś na jakimś blogu, bodajże Emily. JESZCZE RAZ SERDECZNIE CI GRATULUJĘ! ♥
Dobra, koniec wypocin niemieckiej dziewczyny (pozdro dla Kathejki i Zue XD). Zacznijmy, co i jak z Tygodniowym Top!
• Dodałam i usunęłam kilka kategorii.
• Jest możliwość przysyłania propozycji do danej kategorii, na mój (na razie ten) email: malinka252001@interia.pl
Zaczynajmy!


ARTBOOK TYGODNIA
Eh, tablet. Eh, środek. Katheja, mogłabyś przestawić do lewej? BŁAGAM. XD
Artbook został wykonany przez użytkowniczkę laska567345. Jeju♥ Sama bym na ten pomysł nie wpadła. Chodzi o to, żebyśmy napisali, co ma napisać "bohaterka" pamiętnika w dzienniku. Swoje pomysły wpisujemy w komentarzach. Sądzę, że to fajny sposób na nabycie dużo wpisów. Co by tu jeszcze napisać. Gratuluję (bodajże) 6 miejsca w Top Artbooków!
JEST MOŻLIWOŚĆ WYSŁANIA SWOJEGO FAWORYTA #topartbooka NA MAILA! :)


FILM TYGODNIA 


Jejku. Niby jest na obecny konkurs (Laniacz, AKTUALNOŚCI CZEKAJĄ ;_;), ale bardzo mi się spodobał. Opowiada on o dwóch przyjaciółkach. Pewnego dnia, gdy jedna była o drugiej, jedna dostaje sms'a od swojej cioci, która jest projektantką i... Zresztą, zobaczcie! Zawiera kilka (a może małą) błedów językowych, ale nie sądzę, żeby odniechęcało. Zapraszam! 
A! Skoro jest to film na konkurs, zagłosujcie! Spytajcie się Lylian, na której jest stronie. ;)
JEST MOŻLIWOŚĆ PRZYSŁANIA SWOJEGO FAWORYTA #topfilmu NA MAILA! 

LOOK TYGODNIA
Tak sobie przeglądałam rano profile moich znajomych, i natrafiłam na tiger ach. (nick bez kropki xd)
KOBIETO. 
Jak mogłaś zrobić takiego masakrycznie ślicznego looka?!
Już polubiłam. Wtf, ma 1 lovka, danego przeze mnie. 
Bardzo mi się podoba. Te połączenie kolorów.♥ ♥Buty♥ 
Jest taki prosty, z lekkim pazurem. (???) Uszka - ulubieńce prawie każdej MS - gdyby nie one, look byłby pusty. 
DO TEJ KATEGORII (chwila, idę zjeść czekoladę, dzięki mamo ;')) (ok, jestem) RÓWNIEŻ MOŻNA WYSŁAĆ SWOJEGO FAWORYTA.

MOVIESTAR TYGODNIA

Widzicie CTR? POMOŻECIE? ;")
Wtf, czy tylko ja widzę, że coś nie jest tak, w jej stroju?
W pełni zasłużyłaś na ten tytuł. Jesteś super, umiesz się dobrze odwidzięczać za pomoc. 10/10 - polecam w luj. ~Makłowicz (pozdrawiam Hankę, Abieskę, Laniacza. Eee yyy, i Huberta oraz Asię, chociaż wiem, że tego nie czytają, bo nie grają w MSP. XD) 
TUTAJ TEŻ MOŻNA WYSYŁAĆ FAWORYTÓW, TYLKO BŁAGAM, NIE SIEBIE. XD (żeby tujakaś ms trafiła, musicie napisać czemu zasługuje na ten tytuł.)

WYWIAD TYGODNIA 
No właśnie, nowa kategoria. A o co chodzi?
To proste! Przeprowadzacie wywiad z jakąś MS i wysyłacie mi go na mój adres (malinka252001@interia.pl). 
Wybiorę najciekawszy z nich i wstawię go tutaj. Plus, (a może minus?) pamiętajcie aby napisać Wasz nick oraz nick osoby, z którą przeprowadziliście wywiad. Fajnie by było, gdybyście również wysłali screena (jednego) aby potwierdzić, że pisaliście z tą osobą. 

PIOSENKA TYGODNIA
Spokojnie, nie będę srać ciągle rockiem i metalem. 


NO DZISIAJ MUSIAŁAM, SORRY. 


Ozzy Osbourne - Dreamer
Jezuu, kocham tą piosenkę. Gdy ją słyszę, po prostu płaczę. Trochę opowiada o mnie (w małej ilości, ćsi). Co by tu jeszcze napisać? Arcydzieło. Zapraszam do posłuchania.♥
(Pozdrawiam Katheję, bo ma kota o imieniu Ozzy :3)

PYTANIA TYGODNIA
Hehe, takie coś w stylu Q&A. Ale nie, to nie seria! Po prostu zadajecie mi jakieś pytania, i na nie odpowiem w następnej części, i tak dalej....
WYBIERAM 7 NAJBARDZIEJ CIEKAWSZYCH/SZALONYCH pytań. 

Grr, zaraz szkoła. Mam na 13:20, pozdro. 
To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że prowadzone przeze mnie TT (narazie taka nazwa), Wam się spodobało! 
A, jeżeli macie pomysł na nową nazwę, to napiszcie w komentarzu. Będę wdzięczna. 8)
Grüße, 

Ejże, zechciałby ktoś zrobić mi logo? Najlepiej rockowe, a jakże. Błagam. XD

23 komentarze:

  1. Świetny post. Wywiad? Hmm... Może przeprowadze nwm Może w tb?
    221kiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pomysł. Zrób komentarz tygodnia, albo np. że ktoś najwięcej lub najmilej komentuje.

      Usuń
    2. Błagam, nie ze mną. XD Chociaż.... No możesz, ale mi go nie wysylaj xd.
      W sumie, fajny pomysł. Dzięki!
      `m

      Usuń
  2. Świetny post! c:
    Bożeboże byłam w Twoich faworytach *fajnie* c: <3
    Co do MovieStar tygodnia, ja proponuję Zue *Czarna Zuellas*.
    Jest miła, pisze super posty *inni też!* i wgl *ależ się rozpisałam...*
    221kiki podała fajny pomysł, na komentarz tygodnia!
    Ok, teraz pytanie:
    [P] Gdybyś mogła być przez jeden dzień jakąś postacią z bajki/książki którą byś była & czemu?
    Dobra, napisałam xD

    Pozdrawiam,
    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyna, Zje już była, z czego co pamiętam. Zasługuje, owszem, ale dajmy komus innemu szanse! ;*
      `m

      Usuń
  3. Świetny post. Pytanie : Co cię inspiruje najbardziej ? Wiesz, choć nie gram w msp mogę ci zrobić logo. Przesłać ci nq maila ?
    `Lala
    Draculaurazmonsterhigh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo bylabym ci wdzieczna za te logo. ;*
      `m

      Usuń
    2. Spoczko! Postaram się go zrobić jak najszybciej
      'Lala

      Usuń
  4. Mój look? Serio? Jestem wniebowzięta! Bardzo dziękuje i pozdrawiam! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ja jako MS tygodnia?! :o Omg bardzo Ci dziękuję za te śliczne słowa <33 (: :** Rzeczywiście odwdzięczam się zawsze ale ja ? Luju, jestem ogromnie zaskoczona. Jeszcze przyjaciółka napisała mi na MSP ,że jestem na blogu Abieski. :) Omg. ;) Radość! :D <3 Kocham Cię. / 3izabela3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jako faworytka? <3
    Post świetny, więcej takich!
    ~Shann

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że napisałaś!
    Serię zawsze lubiłam i nic się nie zmieniło. Świetnie ją prowadzisz. ;)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. Cieszę się, że wkoncu opublikowałas ten post, bo tkwił długo w roboczych i codziennie w niego wchodziłam. XD
    Jestem również ucieszona, że kontynuujesz popularna juz serię, dzięki kochanej Inde.
    Moviestar tygodnia proponuję martynka_p *Tyna*. Jest supermila, pomocna, przyjacielska, po prostu świetna. Lolzky *~*
    ~zue

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju Malina, dzięki wielkie, że mi "kibicujesz" ❤
    Postaram się, jak najlepiej mogę :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejej, super że przejęłaś TT! Uważam, że to naprawdę super seria *ach, ta skromność, heje XD*

    OdpowiedzUsuń
  11. P: Czy skoczyłabyś z dachu w stroju kurczaka, jednocześnie słuchając rocka i krzycząc "kukuryku"?
    Super, ze przejelas serie.
    Jako MS tygodnia proponuję Shannon13. Jest miła i pomocna, wesoła, robi świetne lucze i filmy oraz jest zajebistą blogerką.

    Izencjusz
    Ach
    Nie mg

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :*


    P: Czy Kiedyś skoczyłaś z wieżowca i nie rozbiłaś głowy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko :c Też słucham rock, a raczej go kocam :c Zrobię ci logo, tylko cię zaproszę do znaj :c

    Klaudia_17

    (Smutna twarz)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!