sobota, 21 lutego 2015

Dzieńdoberek♥ + Zadaj mi pytanie!

Dzieńdoberek♥

 Nie poznajecie powitania? A może znacie je z innych blogów? 

 Na początku chciałabym podziękować Kathey za szansę, którą od ciebie dostałam. Postaram wykorzystać ją jak najlepiej!

 Gratuluję też pozostałym osobom, które dostały się do II etapu! Nie wiem jeszcze czy będę głosowała. Dużo znam osób z nich i byłoby to niesprawiedliwe.

 Może dodam coś o sobie?

 Mam na imię Ola. W internecie noszę pseudonim Aleksa. Na MSP moja MS nosi nick Bekka I love. Ale o tym trochę później. Uwielbiam tańczyć oraz śpiewać (pod prysznicem, a jakże!). Bloguję od lutego tamtego roku. Pisałam na ok. 11-12 blogach. Jednak teraz zajmuję się tylko czterema (dobrze odmieniłam?) blogami o MSP. Moimi ulubionymi przedmiotami są język polski, matematyka oraz język angielski. Trochę przynudzam.

 Tak jak Kathey napisała, piszę trochę poważnie. Z biegiem czasu może się to zmieni, zobaczymy.
Muszę ochłonąć. Spełniło mi się jedno z wielu marzeń! Jejku, ale nie o o tym post!


 Posty i serie.

 Nie mogę wam powiedzieć kiedy będzie ode mnie post. Piszę w wolnych chwilach lub gdy mam jakiś super pomysł. Serie? Ach, tak. No i w tym rzecz. Nie chcę ściągać od innych serii, ani prowadzić tych, co prowadzę (powtórzenie >.<) na innych blogach. Może wy macie jakieś pomysły?
Piszcie w komentarzach!

Hejterzy

 Spotkałam się już kiedyś z hejtami. No cóż, nie są one za miłe. Ale trzeba się do nich przyzwyczaić. No więc droga osobo (wiesz, że to do ciebie), jeżeli masz zamiar mnie hejtować z powodu mojego nicku, to powiem ci, że jest to po prostu DZIECINNE. Jeżeli masz jednak zamiar hejtować moje posty, najpierw pomyśl, ile się starałam nad nim. Czy ty napisałbyś lepszy?

Zadaj mi pytanie!

 Doszliśmy do ostatniego punktu tego posta. W komentarzach piszcie pytania, na które chcecie znać odpowiedź! (oczywiście mają mieć związek ze mną itp.). Wybiorę najciekawsze i niedługo odpowiem na nie!

Trochę krótki ten post powitalny, ale muszę zaraz iść.

Proszę, nie czepiajcie się mojego loga, bo talentu to ja na pewno nie mam.

Do zobaczenia jutro !





22 komentarze:

  1. Niebieska ciota Abi wita. :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaki interpunkcyjne nie stawia się po spacji. Sorki, ale strasznie mnie to razi. ^^ Tak to fajny post i przyjemnie się go czyta. Powodzenia. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz gdzie, to poprawię, bo czytam cały tekst i nie mogę zauważyć. Starałam się nie popełniać błędów.

      Usuń
    2. Em... Ja zauważyłam kropkę po spacji. xD

      Usuń
  3. Witamy :')))))))
    Pytanie: Jaki gatunek muzyki lubisz najbardziej?
    Masz jakis ulubionys zespol?
    Pozdrawiam i mysle, ze bedzie razem nam sie wspolpracowallo ;)
    `m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję (:

      Usuń
    2. Emila szuka kolezaneczek XDDDD
      napisze tutaj o poście, a co. Eee lubię poważny styl pisania, oh, styl Hanki [*]. A pytanie jak wszystko co robię czyli z dupy: Czy lubisz postacie fantastyczne jako anioły? (nie przyznaje sie do pytania!!!)

      Pisze z telefonu, sorki za błędy.

      Usuń
  4. No, Aleksa wreszcie piszesz. :)

    Zadałabym pytania, ale znasz mnie i pamiętasz Q&A na blogu Emily...
    Zadałam Ci 1o0 pytań, a większość i tak była bezsensowna. xD
    Ale wiesz, że inaczej nie mogę. :P

    Czekam na Twoje posty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Alekso c;
    Wreszcie piszesz.
    Pytania? Jak narazienie mogę wymyślić ;d Okej, mam.
    -Ulubiony gatunek/rodzaj książek (np. fantsy, przygodowe itepe.)
    -Ulubiony film/serial.
    -Ulubiony piosenkarz/piosenkarka.
    I tyle. Mało kreatywnie, ale co tam ;d

    Czekam na dalsze posty c;
    Madiee/Manda

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś Alekso c:
    Fajnie, że piszesz.
    Pytania ode mnie:
    - Jaka jest Twoja ulubiona książka?
    - Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
    Kk, to na tyle pytań c;

    Pozdrawiam,
    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
  7. O Aleksa, cześć! Dziękuje i również Tobie gratuluje dostania się od razu! Wspaniale piszesz! Uwielbiam Twoje post, a teraz moge je czytać na dwóch (zaraz zaraz, jednak trzech!) blogach. Mam też pytanie:
    Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem? Co Cię zainspirowało?
    Mam też pomysł na serie. Robisz naprawdę świetne look'i, więc czemu by nie jakieś porady modowe, inspiracje (?) look'owe. Coś w ten deseń.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieńdoberek! (Jejku, nie wiem dlaczego spodobało Ci się to moje powitanie na Twoim blogu xd).
    Powodzenia w dalszym pisaniu ❤ A hejtami, to Ty się nawet nie przejmuj :)
    (Ale zagłosować, to na mnie możesz :3 xD)
    ~Milka/kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szansy C:
    Nie czytałam nigdy Twoich postów, ale po notce powyżej wydaje mi się, że będziesz świetną redaktorką ;3
    Pytania:
    -Ulubiona piosenka?
    -Wstawisz zdjęcie Twojego pokoju?
    -Masz rodzeństwo?
    -Bekka I love to Twoje pierwsze konto?
    -W jakim wieku zaczęłaś grać w MSP?
    -Który masz level?
    -Chciałabyś być na I miejscu w HighScores?
    -Co najbardziej lubisz robić na MSP?
    Mam pomysł na serię :) :
    Polega ona na tym, że piszesz w poście 4 piosenki np. 'Fancy', 'Blank Space', 'Burn', 'Roar', a czytelnicy w kometarzach wybierają piosenkę. Gdyby było najwięcej 'głosów' na 'Roar' tworzysz look podobny do jednego ze strojów Katy w teledysku. Nazwa? Np. 'Muzyczne MSP'.
    Mam nadzieję, że seria Ci się spodobała. Nie widziałam takiej nigdzie.

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Alekso , zrobić Ci logo? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twoje posty! *.*
    Pytań nie mam.. (:
    Czekam na dalsze notki od Ciebie.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleksiu, cieszam się że w końcu coś tu napisałaś ^^
    Hejterami się nie przejmuj. Ta Karola tylko ci... Zazdrości.
    Chciałabym ci zrobić logo, ale nie mam cię w znajomych :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Aleksa <4
    Post świetny, ja nie zauważyłam żadnych błędów. Cieszę się, że będziemy współpracować, jesteś naprawdę miłą osóbka, twoje notki są zwięzłe i na temat. <4
    Pytania :
    Jeżeli miałabyś możliwość wyjazdu wszędzie, gdzie by to było?
    Gdybyś miała do dyspozycji nieskończoną ilość pieniędzy, co byś kupiła?
    Czy masz rzecz, do której żywisz szczególny sentyment? Jeśli tak, co to jest?

    Mam nadzieję, że zostaniesz na blogu dłużej niż ja (nie pytajcie - niedługo powiem) :')
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    ~Zue <4 (ktoś zauważył, że to czwórka?)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!