niedziela, 22 lutego 2015

Zapowiedź serii + Linki do starego MSP

Dzieńdoberek♥

 Pod powitalnym postem dostałam kilka propozycji serii. Najbardziej spodobał mi się pomysł szarej laski roku.

 Chodzi w tej serii o to, że podaję kilka piosenek. Wy wybieracie jedną z nich i piszecie w komentarzach a ja robię look podobny do stroju wokalisty. Seria bardzo pomysłowa.

 Podaję wam cztery piosenki, a wy wybierzcie jedną:

• "Dare" (La, la, la) - Shakira,
• "Roar" - Katy Perry,
• "Lips Are Movin" - Meghan Trainor,
• "Boom Clap" - Charli XCX.

Same dziewczyny... No dobra, piszcie w komentarzach!

  • Druga część posta •

Wczoraj na chat rozmawiałam sobie z dziewczyną (pozdrawiam), która znalazła link do starego MSP bez wirusów.

- Jejku, można wejść na stare MSP?!
- Tak, można.

Ale czyżby bez wirusów? Tego nie możemy być pewni.

Zobaczcie kilka filmów:




Więcej można znaleźć na YouTube (strona linków: jak wejść na stare MSP? YT).

W niektórych jest link do starego MSP. Zobaczcie w wersji YouTube ten filmik:


W opisie macie tam link do niego. Nie mówię, żeby na niego wchodzić. Może przez niego się pojawić trojan.

Wyjaśnienie słowa TROJAN:

Koń trojański, trojan – określenie oprogramowania, które podszywając się pod przydatne lub ciekawe dla użytkownika aplikacje dodatkowo implementuje niepożądane, ukryte przed użytkownikiem różne funkcje (programy szpiegującebomby logicznefurtki umożliwiające przejęcie kontroli nad systemem przez nieuprawnione osoby itp.). Nazwa pochodzi od mitologicznego konia trojańskiego.

więcej na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%84_troja%C5%84ski_%28informatyka%29

 Napisałam do moderatorów, czy jest to bezpieczne. Ciekawa jestem ich odpowiedzi. Gdy przyjdzie, powiadomię was o tym!

Podsumowując, nie zachęcam do klikania na stare MSP, ponieważ możecie mieć wirusa TROJAN na komputerze. Wersja starego MSP jest prawdopodobnie tylko po Angielsku.

 Jak wam się podobał ten post? Co myślicie o tym linku?

Piszcie w komentarzach tytuły podanych na początku piosenek!

Do następnego posta!♥



27 komentarzy:

  1. Super pościg. Seria fajna, była już, ale co tam, no nie?
    Nie lubię tych piosenek.. Po prostu mam dosyć tej współczesnej muzyki, typu Tejlor Słift, Kejti Peri, Megan Trejnor. Cóż, jak bym miała wybrać, to daj tą Charlie XCX.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam tej serii :x ale co tak, co nie ?:D Dziękuję ;* Postaram się następnym razem o jakieś inne piosenki a nie tylko pop. <3

      Aleksa

      Usuń
    2. To jak nie pop, to może rock? :3 Polecam Fall out boy i Linkin park
      Jeszcze na innych blogach takiej nie widziałam.
      Seria - fajna.

      Usuń
    3. Miało być seria na początku ;-; I wybieram tą Charlie.

      Usuń
    4. Najlepsze kody/hack do gry MovieStarPlanet są tutaj http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń
  2. Super post! Chciałabym żebyś zrobiła look dla Charlie XCX. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post Alekso ! Ja głosuję na "Boom Clap" bo uwielbiam tą piosenkę <3

    Olka, olliwka1000 ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Znając modów, to usuną niedługo ten link.

    A jeśli chodzi o bezpieczeństwo to poproś Shann o przetestowanie.
    Testowała na swoim komputerze hacki i i tak ma już kilka wirusów.

    Eh... Z piosenek może "Boom Clap", ale może coś nie z popu następnym razem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że modzi niedługo usuną to stare Msp.
    Masz rację, narazie lepiej nie wchodzić. (:
    Gdyby się okazało, że naprawdę jest tam wirus..
    Z piosenek wybieram 'Boom Clap'.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja znam link do starego msp...XDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję za Charli xcx! c:
    Kocham, zawsze jak leci to na cały dom głośno! XD

    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenki, piosenki, nie lubię ich, więc trudno mi by było zagłosować, tutaj pozostawię puste polę :p.
    Co do linku do starego MSP Shann ma stary komputer na którym testuje hacki, może ją poproś o sprawdzenie tego starego MSP? Zresztą znając modów i tak pewnie niedługo usuną to całe stare MSP.

    ~Adqs

    OdpowiedzUsuń
  9. ale powtórzeń nawaliłam o.O

    OdpowiedzUsuń
  10. Alekso,
    mam dla Ciebie propozycję serii, którą wymyśliłam. Ja ją nazwałam "sławne ms jako minionki" czyli wybierasz jakąś ms z Higscores i rysujesz ją jako minionka w paintcie. Oczywiście nazwa może iść do przemiany (XD).
    Pozdro.
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talentów paintowych nie mam, ale można spróbować :) Jednak tak myślę, że nie byłaby to seria, a np. taki dodatek do niektórych postów. :)

      Usuń
  11. Dare <3 Kocham Shakire, wiec jak mam nie wybrać tej piosenki?
    Megan Trainor nienawidze wręcz, Boom Clap lubię tylko ze względu na to że to piosenka z GNW, a Roar... Hmm... nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok, to ja głosuję na Charli XCX.
    Nie lubię jej i nie wiem nawet dlaczego akurat ona xd W tych jej piosenkach wydaje mi się taka... obleśna? Ups. ALE CO TAM GLOSUJE NA NIA. Ale piosenkę lubię. I jestem ciekawa efektu ;).

    A to 'stare msp' po internecie krąży od dawien dawna. Bylam na nim juz nie raz. Najgorsze jest to, ze zeby sie tam zalogowac (ponoc logowac moga sie tylko uzytkownicy za czasow tamtego msp) lub zarejestrowac trzeba czekac bardzo dlugo, nawet kilka godzin. Dlatego nigdy sie nie zalogowalam, bo po prostu nie chcialo mi sie czekac. Ale pisalam z kilkoma osobami, ktore sie na nim zalogowalo. No, msp jak msp, tylko za tamtych czasow. Ponoc duzo unikatow (no jakby inaczej jak wtedy to byly normalne ciuchy?) I nic ciekawego. Mi wirusa nie pobralo, im tez. Ale ja tam nw ((:.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie slucham... Wrecz nienawidze dzisiejszych popowych wykonawcow. Zrezzta wszyacy wiedza ze ja metaluch XD.
    Ale jakbym miala wybierać, to wez ta Charlie XCX. Nie znam jej, ale co tam XD
    `m

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ! :)
    Naprawdę nadajesz sie do pisania tutaj ;)
    Hymm.. ja glosoje na Meghan Trainor :D
    Ale chyba jako jedyna wiec... i tak nie bedzie, ale co tam :3

    Pozdrawiam
    XXXXXTOLKAXXXXX

    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Na starym msp wszędzie sa hackerzy
    2.Ściągnie wam ten link wirusa/wirusy.
    3.Więc nie radzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chce Dare Shakiry. No pewnie mogą być wirusy na tym msp z linku. Tak wgl to w książce od polaka miałam prawie identyczną definicje trojana :P

    ~Amacz :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za wybranie serii <333
    Wybieram Charlie XCX - Boom Clap. Lubiem c:
    Nie wchodziłabym na stare MSP.

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja byłam na starym MSP i nie mam żadnego wirusa.
    P.S Wybieram Charlie XCX - Fancy

    -iue

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!