niedziela, 22 lutego 2015

Odpowiedzi na pytania + Look "Grey" (pomysłowa nazwa)

Dzieńdoberek♥

 Jak widać, pewnie już nikt nie zapyta mnie o więcej rzeczy, więc robię odpowiedzi (:. Zapraszam!


Jaki gatunek muzyki lubisz najbardziej? 
Pop bardzo często słucham, ale czasem mam ochotę posłuchać polskiego rapu.

Masz jakiś ulubiony zespól?
Nie. Słucham najczęściej piosenek śpiewanych przez jednego wokalistę. 

Ulubiony gatunek/rodzaj książek (np. fantasty, przygodowe itp.)?
 Romanse... czasem fantasty. Nie mogę podać jednego. 

Ulubiony film/serial?
Film to może "Kevin sam w domu" a serial "Szpital", "Dlaczego ja?" itp. Lubię oglądać też seriale na Disney Channel :). 

Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Shakira <3. 

Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Dużo czytam i to jest trudny wybór, ale najlepsza dla mnie to "Rywalki" i jej następne części: "Elita",
"Jedyna". Są boskie. Kocham je <3. 

Jaka jest Twoja ulubiona piosenka? 
I see fire (pozdrawiam dziewczyny z chatu ☻). 

Wstawisz zdjęcie Twojego pokoju?
Może, ale nie ma czego oglądać (:. 

Masz rodzeństwo?
Brata Marcina, 6 lat.

Bekka I love to Twoje pierwsze konto?
Tak,

W jakim wieku zaczęłaś grać w MSP?
W XXI wieku. A lat miałam wtedy 9 lat.

Który masz level?
37.

Chciałabyś być na I miejscu w HighScores?
Nie, za dużo byłoby reklam i lagi. 

Co najbardziej lubisz robić na MSP?
Rozmawiać ze znajomymi, ale tego codziennie nie robię, tylko siedzę w sekach. 

Jeżeli miałabyś możliwość wyjazdu wszędzie, gdzie by to było?
O matko! Ale tylko jedno miejsce?! No wiecie... Może USA? Albo Hawaje? Lub Australia?

Gdybyś miała do dyspozycji nieskończoną ilość pieniędzy, co byś kupiła?
Kupiłabym sobie BMW czarne (poczeka do osiemnastki) no i może... wakacje w najdroższym hotelu, podróż w kosmos, willę z basenem i murkiem oddzielającym gmach z morzem. 

Czy masz rzecz, do której żywisz szczególny sentyment? Jeśli tak, co to jest?
Nie wiem tak szczerze. Może jest taka rzecz, ale teraz nie mogę sobie jej przypomnieć. 

To tyle pytań, może za jakiś czas znów takie "Q&A" zrobię, zobaczymy. 

Look'a, co za chwilkę pokażę, dawno już zrobiłam. Nazwy do niego nie mogłam wymyślić (ach, jaka ja twórcza <3), dlatego dałam "Grey"(tłumacz: szary). 


Słucham to sobie i po prostu nie mogę się oprzeć. Dobra, dobra! Już pokazuję moje arcydzieło.



 Z nim zrobiłam logo, ponieważ wydaje mi się dość ładny. 
Nie mówię, że jest przepiękny, ale mi się podoba. 
Lubię stroje w jednym kolorze, jednakże kolorowe też nie są złe. 
Tworzę look'i zazwyczaj z jednej barwy, góra to trzy. 
Jejku, znowu przynudzam. 
Przechodzimy do składu! 














Bardzo, ale to bardzo mi się podobają. Mam chyba z pięć kompletów z nimi, są po prostu słodkie! 





Pozdrawiam Adę, Katy G i Liqiuq oraz Natalasmag. 

Spódniczka prześliczna <3. Kocham ją! 


Z nowego konkursu (Laniacz, aktualizacje...), mi się podoba. Nie zakrywa pępka (!), ale jest fajniuchna (wow, takie słowo istnieje!). 



O, nie! Te włosy kojarzą mi się z pewną dziewczyną na kolonii. Była s-t-r-a-s-z-n-a! 

Całość kosztuje:


Nie chce mi się na nią patrzeć! Za droga, jak dla mnie. 

Nie dam palety kolorów, będę zła <3. 

Oj, no już dobrze! Dam, dam! 

PALETA KOLORÓW (czuję się Abieską (a)) 




Zielony - całość oprócz włosów. 
Brąz - włosy. 

Nie mam pomysłów na inne wersje kolorystyczne, więc ich nie podam. 


 Dobrnęliśmy do końca! Pisałam tego posta z jakąś półtorej godziny przez cztery panny. 

 Jutro zapraszam was na pierwszą część serii! 









12 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Fajny post, dzięki za pozdrowienie!
    I See Fire...

    Katy_G

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga! Polubiłam cię ;-) Hm ile masz lat? Bo piszesz trochę jak moj rówieśnik (12) Hm pomysł byś wstawiala look średnio mi się podoba, ponieważ Katheja i czasem Laniacz wstawiaja cudowne looki i chyba będzie za dużo mody.
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha... w XXI wieku XDDDDDDDD
    Dobre... :')
    ~Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post.
    Alekso, jeśli mogę Ci coś doradzić, powinnaś pisać jeden raz na jeden dzień. Czemu to mówię? Ponieważ zauważyłam, że na emily-mccline[...] potrafisz pisać kilka postów w jednym dniu. Ja osobiście nie lubię takiego nadmiaru notek w jednym dniu, ale rób jak uważasz. To tylko sugestia, żaden hejt, czy krytyka.
    Look nie jest w moim guście. Spódnic nie noszę, ta bawełniana bluzka mi się nie podoba. Butów nie używam, bo według mnie za każdym razem psują stylizację. Jedyne, co lubię, to włosy.
    Logo jest ładne, nie wiem, co od niego chcesz.

    Pozdrawiam cieplutko.
    ~Zue ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, ta bluzka nie jest #bawełniana, ale i tak mi się nie podoba.
      ~Chyba-Wiecie-Kto (na obozie miałam ksywę Voldemort, przypadek?)

      Usuń
  5. Aleksik, Q&A lepiej nie rób, bo znowu zadam Ci 100 pytań. xD

    Nie no, rób Q&A, wiesz, że je kocham, tylko odpowiadaj na wszystkie pytania, bo wiesz, że z se sensownymi u mnie jest trudno. xD

    Look śliczny. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Look jest zwyczajny, nie ma w nim nic szczegolnego.
    Twoj sposob pisania jest ciekawy, jednak nie powiedzialabym, ze powazny. No, moze odrobinke..
    I popieram Zue. Nie pisz kilku postow dziennie. Tzn, rob jak chcesz, ale mi osobiscie sie to nie podoba. Nie lubie jak w jednym dniu jest nawalone 2638837829018 postow. Moze pisz jeden, dlugi post na dzien i bedzie ok. c:
    Gratuluje dostania sie tu (moja gramatyka zawsze poprawna :""")), tez tu.kiedys pisalam. Pamieta ktos? kiedy to bylo? W sierpniu? :d
    O i mam pytanie. Lubisz/znasz/kojarzysz Katy Perry? Musialam. Odpowiedz w komentarzu!
    pozderki,
    °kisiel aka klej

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Twój styl pisania. :)
    Look bardzo mi się podoba, jest taki zwyczajny i dzięki temu go uwielbiam.. *.*

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  8. Rywalki! ❤ Jedna z moich ulubionych serii! Maxerica 4ever! Haha :D dobra xD koniec gadania... Look jest zwyczajny, lecz ma w sobie "to coś" :* Świetny styl pisania, nie powiedziałabym, że poważny. Post ogółem świetny. Idealnie nadajesz się na redaktorkę ;)
    - BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam Cię, Aleksa. Nie piszesz poważnie, ale do Q&A dodaj trochę więcej zabawy. (XXI wiek. Dzięki.)
    ~Pani, której nie znasz

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!