niedziela, 22 lutego 2015

Moje rozmyślania... + Jak odzyskać konto na MSP po ataku na nie?

Hejcia!
Tu Złe *nowe przezwisko tak bardzo*

Pewnie zapytalibyście mnie "Jak zabieg?" (choć tylko nieliczni - nie oszukujmy się). Odpowiedź na to pytanie jest żałosna : nie było go. Zachorowałam, mam zapalenie górnych dróg oddechowych, czy jakoś tak. Do szkoły i tak nie chodzę, więc jeden plus *EDIT : Jest niedziela, już wyzdrowiałam - pisałam tego posta w tygodniu ale co tam, no nie?*

Na taki miły początek posta chciałabym pogratulować Aleksie, która dostała się do naszego bloga! Twoje posty są bardzo dobre, a ja osobiście nie żywię do ciebie jakiej kolwiek urazy. Jesteś miła, przyjacielska, kreatywna. Także... mam nadzieję, że będzie nam się miło pracowało pisało!
Pragnę pogratulować również osobom, które dostały się do etapu II-giego! Ja mam już swoich faworytów, a jakże. Będę głosowała, ale nie wiem na kogo. Naprawdę nie wiem.

Ostatnio pisałam w niedzielę... więc przepraszam.

Nie mam chęci, weny, ochoty ani pomysłu na pisanie o MSP... Rozważam odejście.  Przykrzy mi ona życie. Z trudem powstrzymuję się z zakupem VIP-a... MovieStarPlanet mnie pochłonęło.
Poza tym, mam prawie (za troszkę więcej niż miesiąc) 12 lat... nie jestem dzieckiem, żeby w to pykać codziennie i poświęcać się temu. Cieszę się, że nie jestem na tyle głupia, żeby kupować piórniki, plecaki czy koszulki z MSP, albo gadać o tej grze w szkole... I jestem również rada, że odkryłam tą grę, kiedy byłam mała - 8 lat.
A wy, chcecie, żebym odeszła? Ktoś by tęsknił... 1, może 2 osoby...

Ale... nie piszcie, proszę, komentarzy typu "Nie żal się tylko się usuń" albo coś podobnego.. to naprawdę rani. Uwielbiam tego bloga i naprawdę nie chcę z niego odchodzić... tak samo z MSP. Poznałam tam wiele wspaniałych osób, które nie raz mnie wspierały, nie raz pomagały... Dziękuję wam. Główne podziękowania dla :

- Justyny, która zawsze mi doradzała oraz była ze mną zawsze - prawdopodobnie nie czyta tego bloga, ale dziękuję jej za wszystko
- Katheji, która przyjęła mnie na tego bloga; oraz za jej przyjazny charakter, za to, że była dla mnie miła i życzliwa
- Laniacza, która zawsze mnie rozbawiała. Jesteś po prostu prze-za-baw-na! Świetna!
- Abieski - trochę mało się znamy, ale dziękuję Ci, że stworzyłaś tego bloga, jesteś mega osobą
- Hani, która również mnie rozśmieszała, pocieszała... Jesteś naprawdę niesamowita, kocham cię jak przyjaciółkę, mimo, że to tylko internet... ♥
- Wizzy, która zawsze, zawsze będzie mnie pamiętać, a ja ją ♥ Wspólne chwile będą nie do zapomnienia
- Mandy, czyli Kasi : jesteś naprawdę świetna - miła, przyjacielska, życzliwa, zabawna.
- Milki, która prowadzi wspaniałego bloga emily-mccline-i-msp. Kiedyś tam się posprzeczałyśmy, ale te chwile niech odejdą precz, prawda? Chcę cię miło zapamiętać.
- Shannon - jesteś miła, urocza, kochana, kreatywna. Znamy się niedługo, ale naprawdę cię uwielbiam. ♥
- Tyna, jesteś zabawna, przyjacielska, piszesz świetne posty. Cieszę się, że jesteś w załodze mojego bloga. Naprawdę cię lubię, jesteś cudowna!
- Mjenta, czyli Key - to samo co u Tyny - jesteś mega, mega. Uwielbiam cię za twoje posty oraz poczucie humoru. Jesteś miła, kochana. Nic tylko uściskać!
- Aleksa, tak, ta Aleksa, która dostała się na tego bloga. Jesteś świetna, piszesz niesamowite posty, miła, pomysłowa, tryskasz radością. Również nie znamy się strasznie długo.
- Maliny - niemiecka dziewczyna, omg <3 Jesteś świetna! Zabawna, miła, sympatyczna i w ogóle git kobita B) I ładna! B)

Jeżeli kogoś nie wymieniłam, przepraszam, w internecie poznałam tyle świetnych osób... Lecz te są dla mnie najważniejsze.
Okej, zaczynamy posta. Koniec rozmyśleń Zuzi. Odejdę z biegiem czasu.  Za miesiąc, półtorej, dwa... Pożyjemy, zobaczymy.

Mimo, że nie jestem zbyt podjarana, aby pisać tą notkę, coś udało mi się wymyślić. Zacznijmy.

Zapewne wszyscy doświadczeni użytkownicy, czyli tacy, którzy grają od 2011-12 do dziś, spotkali się z próbą kradzieży konta, wielu osobom je zabrano, niektórzy nawet ich nie odzyskali. A to hakerzy, a to jakieś robiące sobie jaja dzieci, a to zwykłe osoby, które mają dar przekonywania...
Dziś mówimy Nie!.

Jak zapobiec zabraniu konta? 

Jeżeli z taką sytuacją się nie spotkaliśmy, znaczy, że staramy się być rozważni i nie dajemy się nabrać. Oczywiście każdy może ulec...
Oto moje rady, aby nie zostać oszukanym : 
  • osoby, które wyłudzają hasło czy maila, od razu blokować i zgłaszać
  • zrobić screena próby kradzieży
  • nie nabierać się na "Zmień email na taki i taki to dostaniesz Vipa" 
  • jeżeli złodziej dalej będzie nalegał, powiadomić moderatorów (moviestarplanet.pl>Kontakt>napisać formularz) 

Co zrobić, jeżeli ktoś jednak zwędzi nam konto?

Wiele osób nie wie wtedy, co zrobić. Pomogę wam, ponieważ kiedyś dałam się nabrać. Oczywiście nie tylko w takiej sytuacji nasze konto może zostać zabrane... Ten "sposób", o ile można to tak nazwać, działa w każdej chwili. 

1. Na początek, możemy spróbować przekonać złodzieja, żeby oddał nam konto... Nie zawsze to skutkuje, właściwie jest jedna szansa na milion, ale można próbować.

2. Jeżeli to nie poskutkuje (co jest najbardziej prawdopodobne) wchodzimy na stronę startową MSP i klikamy "Zapomniałem hasła". Pokazuje nam się takie okienko, które wypełniamy.


3. Wchodzimy na maila, Klikamy w wiadomość od MSP.


4. Logujemy się na MSP. Zmieniamy hasło.



Dalej robimy wszystko ze wskazówkami moderatorów.

Co zrobić, gdy ktoś ukradł nam również e-mail?

Tu sprawa się lekko komplikuje, ale mnie się udało. 

1. Wchodzimy na stronę startową MSP, klikamy "Kontakt". 


2. Pokaże nam się formularz do wypełnienia. Najlepiej wypełnić w ten sposób : 


A w "Pytanie" wpisać po prostu, że ukradziono wam konto i nie macie dostępu do e-maila. Mnie moderatorzy zawsze odpowiadali, więc powinni również wam.
~~~~~~~~~~~~

Okej, to by było na tyle. Naprawdę muszę kończyć. Chcielibyście posta z "poradnikiem", jak odzyskać hasło do gmaila? Mi podziałało, ale to zależy tylko od was.

Cóż, napiszę prawdopodobnie dopiero w piątek, albo sobotę. Nie mam zbytnio czasu i głównie dla tego chciałam odejść. Chyba, że uda mi się napisać coś z telefonu, ale notka nie będzie jakaś wyczerpująca.

Pozdrawiam serdecznie, do następnego posta!

EDIT
Julita, przepraszam, po prostu nie myślałam, że jesteśmy tak blisko.. Nie oszukujmy się, myślałam, że mnie nie lubisz. Ale jesteś świetna, zabawna, po prostu git!
Milko, już odebrałam B) Danke 8) aha i tak, ta kłótnia była gupiaaaa, do piekła z niom!
Przepraszam jeszcze raz, Julitqa!
Z' (Malina, ajm sori.) Ariwederczi xd

28 komentarzy:

  1. Przydatny post! Mi, co prawda, jeszcze nie zabrano konta, ale nie ważne.
    Zrób poradnik, zrób, a nóż ktoś będzie potrzebował...
    ZROBIĘ CI LOGO! Tak, muszę xd. Dostaniesz w tym tygodniu.
    Dobra, nic więcej do napisania nie mam.
    //Laud

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie! Niech Zue nie myśli, że na Zue pozwolę! Potem cb łyżeczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, Zue, dziękuję ❤
    Nie wspominajmy tej kłótni, bo była ona po prostu głupia :)
    Nie odchodź z bloga, masz super posty!
    *Wejdź na gmaila*

    ~Milka

    OdpowiedzUsuń
  4. Anae, jak odejdziesz to redaktorki z tamtego konkursu co wygrałaś z muff będą, no nie będzie ich. Nie pozostanie żadna :c Wyginą... :'( :'( :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. NO OCZYWISCIE O MNIE SIE ZAWSZE ZAPOMINA FOCHUJE SJE NA CJEBJE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mnje tesz kórka XDD Zuellasowa edytujesz ten post ale już!!! XD

      Usuń
    2. O mnje tesz kórka XDD Zuellasowa edytujesz ten post ale już!!! XD

      Usuń
  6. Zue moja kochana. <3
    Nie masz prawda odchodzić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zue ♥ ♥ ♥
    I ani waż mi się odchodzić, bo mam masło x-o

    Bój się,
    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie odchodz. Twoje posty sa fajne. Z tym odzyskiwaniem konta to roznie bo u mn mama musiala napisac zeby odpisali .-.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zue, dziękuję ♥
    Masz mi nie odchodzić x-o Bo Cię psem poszczuję (pomińmy szczegół, że prawie wgl nie szczeka ;-;). Albo wezmę masło. Mam całą kostkę ;o;

    Madiee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! I Zue moja kochana, napisz tego posta o e-mailach bo straciłam dostęp do e-maila w którym były powiązane prawie wszystkie moje konta.

      Usuń
  10. Post jak zawsze świetny! (:
    Zue, nie odchodź! Jesteś nam potrzebna!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  11. OFICJALNIE JESTEM ZADOWOLONA ZE JESTEM NAJBARDZIEJ PRZECZYTALNA W POŚCIE XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hshsh, cieszę się. JESTEŚ PRZECZYTALNA!!!!!11

      Usuń
  12. Zue
    Piszesz wspaniałe posty, na temat. Wszyscy Cię kochają. Nie możesz odejść! Walczyłaś, żeby się tutaj dostać, a teraz chcesz to zostawić? Poważnie się zastanów. Skoro tutaj jesteś, to baaaaaaaaaaa(...)rdzo dużo osób Cię (i Twoje posty) lubi, a wręcz kocha. Bezsensowne byłoby teraz odejście. Później byś żałowała. Więc jak możesz się domyślić - nie chcę, żebyś odchodziła ♥

    Fof, się napisałam.
    Mniejsza.
    Super poradnik, kiedyś się na 100% przyda ^^
    Pozdrawiam,
    ~Ala3221 - Cap/Capuchino

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Zue , nie odchodź!!!
      //Paulinkaa
      ~PaulineczeQ

      Usuń
  13. Zue.
    Dzieki za ten post.
    Tak jakiś czas temu napisał do mnie jakiś antyvius na msp. Zaczął rozmowe. Konto prowadziłam z kuzynką. Odpisała mu . I Nie było konta ;( Ale spróbowałam twojego sposobu i odzyskałam je!
    DZIĘKUJĘ!!!!
    //Paulinkaa
    ~PaulineczeQ (NA MSP)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rob co chcesz, ale weź pod uwagę zdanie innych. Apff, nie jestem zabawna jak się wkurze :< Co do tego sposobu, to nigdy mi konta nie shackowano czy zabrano bez mojej zgody. Oboze, ariwederczi xddd skojarzenia lol
    Eee nie bede pisać ze cię kocham i uwielbiam, bo nie byłoby to prawda. Lubię cię, no ale bez przesady. :<<<
    Ja mam w czwartek konkurs przedmiotowy ostatni etap, jezuuuu ;_;

    OdpowiedzUsuń
  15. Zue, bo ja mam jeszcze inny sposób, mogłabym ci o nim na MSP???

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, napisz, jak odzyskać hasło do e-maila na Gmailu! Nie potrafię odpowiedzieć na te wszystkie pytania :'(.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zue nawet nie myśl o odejściu! Nie odchodź, bo nie (no i dlatego, że twoje posty są suuupppppeeerrrr ) Mi nigdy nikt nie ukradł konta, a grałam gdzieś tak 1,5 roku. Post na pewno byłby przydatny komuś z ukradzionym kontem. No trochę się rozpisałam, ale bez przesady xd

    ~Amacz, Amacza, Ama, Amelka, czy jakkolwiek (jest wgl takie słowo?) inaczej. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję może dzięki tobie odzyskam swoje konto :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!