poniedziałek, 23 lutego 2015

Hot or not? + Muzyczne MSP #1

Dzieńdoberek♥

 U mnie zaczyna się grypa, w ogóle panuje u mnie w szkole ten wirus i masakra. Nie wychodźcie z domu bez czapki, mówię wam!

 O co chodzi w pierwszej części posta? Nie wiem tak szczerze, czy na tym blogu jest prowadzona seria "Hot or Not", jeżeli tak, to niech mnie ktoś o tym poinformuje. Ale jeżeli nie jest ona prowadzona, to czemu by nie poprowadzić jej?

 Zasady chyba każdy zna, więc nie będę ich przypominała. Zgłaszajcie się w komentarzach! :3
Piszcie swój login, nazwę look'a oraz level. Nie zapomnijcie o ocenie posta, który zaraz będzie!

Głosy zadecydowały, że robię look'a pod wzór Charli XCX. Zobaczcie, jaki będę strój tworzyła:


Odwrócona tyłem, bo innego zdjęcia nie mogłam znaleźć. Teraz najtrudniejszy moment, mam zrobić look!

Starałam się, jakby co, więc nie mówcie, że robiłam go na szybko :/.

Butów nie widać.

Z przodu:


Look:


Nie, no ja nie mogę! Odwzorowałam jak najlepiej a wyszła... klapa! Nie mogłam znaleźć takiego samego dodatku, co ma na szyi. A kolczyki są trochę za duże. Ech, no cóż! Ale pozostałość... jak się przymknie jedno oko potem drugie... to jakoś ujdzie. Dałam na czarne włosy, choć ma bardzo brązowe. Ale ja się nie odnajduję w tych wszystkich kolorach!

Składu nie pokażę, bo chyba nikt nie będzie tego chciał kupić.

 Pod zapowiedzią serii, wielu osobom nie podobały się propozycje piosenkarzy, więc teraz wy napiszcie swoje propozycje, a ja wybiorę jedną!

 Jak wam się podobał post?
Pamiętajcie o hot or not!

Do jutra♥

Aha! Może dla was to nic, ale bardzo dziękuję za dużo wyświetleń w moim poście i dlatego znalazł się  w Popularne posty!

PS Shannon przetestowała stare MSP! Zobaczcie: (KLIK!). Ups, chyba mogę tak zrobić? ♥


29 komentarzy:

  1. Oy, u mnie też panuję grypa :c Look jest nawet ładny.. Trochę trudno to zrobić, racja. Hmmm propozycja? A musi być koniecznie dziewczyna? Tak bardzo chcę wziąść Patrick' a Stump' a :c A jak dziewczyna to Ellie Goulding, czy jakoś tak.

    Post fajny, z reguły lubię czytać twoje posty.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam o HoN >:c Zgłaszam sieu.

      Nick - Klaudia_17
      Lv - 21
      Nazwa look'a - chyba (58), choć sama nie pamiętam, ale ten najnowszy.

      Tylko mnie trudno znaleźć, więc jestem chyba na 4 stronie albo w zwierzakach :c

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Oczywiście, że się zgłaszam *-*
    Nick: chyba znasz, a jak nie to przypomnę: stylówkalol=]
    Lvl: 17.
    Look: ~Lonely Girl (czyli najnowszy c;)

    Look wyszedł Ci bardzo ładnie, praktycznie tak samo. Chociaż (jeśli moje paczadła [paczadła *-*] nie mylą), to na zdjęciu sweterek jest w odcieniu pudrowego różu (jak szczegółowo xd).
    Jeśli chodzi o tą opaskę na szyi, to racja, nie ma podobnej na MSP. Ale ta trochę przypomina tą na zdjęciu c;

    Na kolejną osobę nie mam pomysłu, ale pewnie będzie ich dużo ;d

    Madiee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że trafiłam w kolor. True mi odróżnić kolory na tej palecie. Masz rację, ale już trudno :c

      Usuń
  3. konkurs MSP gdzie każdy wygrywa 1 miesiąc Vip Elite !! http://vip1miesiac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jprdl.
      Ogar.

      Jak chcesz spamować, to na msp i na forum, a nie tu.

      Usuń
  4. Look...szczerze? Wyszedł tak średnio, nie bardzo mi przypomina tą osobę.

    Hm.... Może Avril Lavigne? xD
    Mało jej słucham, ale kiedyś ta muzyka była dla mnie wszystkim.

    Do Hot or not oczywiście się zgłaszam. ^^
    Looki mam dupne, ale ok.

    Nick chyba znasz.
    Levelek mam 17.
    A po co Ci on tak przy okazji?

    Oki, to pa.

    ~ ! Donata !
    ~ < Karmelove >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i nazwa...
      Pamiętam tylko dwie. xD

      Poczekasz do jutra?
      Akurat miałam stworzyć nowego looka, a jak nie to wybierz najładniejszy.

      Usuń
  5. Look wyszedł podobny. :D Kubuś się zgłasza, a co.
    Weś looka o nazwie... On nie ma nazwy. XD Taki granatowy. :x
    Och tak, super wytłumaczenie.
    POZDRO.
    ~Kubuś

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do ,,Hot or Not".
    Nick : Znasz, znasz olliwka1000.
    Look : Możesz wziąć takiego z babeczką albo taki pomarańczowo czarny.

    Seria bardzo fajna, a look nie wyszedł źle. Nie jest dokładnie odwzorowany na zdjęciu, bo nie ma chyba takich rzeczy w naszym sklepie na MSP. Proponuję Ellie Goulding, bo bardzo ją lubię.

    Olka, olliwka1000 ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w klasie na 27 osób było 7.. :/ fajny post

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Nawet okej wyszło, zglaszam się do HoN. Nick: cynia3 Look ten, który mam na Sobie, lvl 22

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post i w ogóle! Zgłaszam się do HoN. Nick: [ala123] wybierz jakiś look's. Lvl: 24. Ta inne konto google xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post i w ogóle! Zgłaszam się do HoN. Nick: [ala123] wybierz jakiś look's. Lvl: 24. Ta inne konto google xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Look wyszedł jak najlepiej odwzorowany, bo lepiej nie dało by się.
    Co do 2 cz. To może... SHAKIRA? Albo nie, dam ci większe wyzwanie... Odwzoruj strój Kieszy w teledysku Hideaway :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się! Nick: Smile145 level 7
    Look 1 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się! Nick: Smile145 level 7
    Look 1 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! margaretka230

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się! margaretka230

    OdpowiedzUsuń
  16. Look ładny, chociaż nie do końca podobny. Ale czemu się czepiam, skoro to tylko Msp? :) Naprawdę podoba mi się ten #luk.
    Do następnego posta może Ellie Goulding?

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  17. Look jest ładny aczkolwiek wiem, że trudno było go stworzyć:).
    Zgłaszam się do Hot or Not:
    Login: $ Selenka Gomez $
    Look: Hat Dizzy.
    Level: 16 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Look bardzo podobny, masz rację na MSP nie ma czegoś takiego ;/
    Oczywiście zgłaszam się do Hot or Not ^^
    Nick: Adrianna2005
    Lvl: 12
    Look: Nazwy nie pamiętam, ale ten co pisałam o nim u ciebie na blogu *o*
    Do Muzycznego MSP proponuję Ellie Goulding (Love Me Like You ❤)

    Pozdrawiam (:
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post.
    Według mnie nie potrzeba tu HoN, po prostu... No kurcze, wiele razy prowadzona była ta seria, poza tym każdy ją zna. To nie hejt, to opinia.
    Zapewne i tak to zrobisz, więc się zgłaszam.
    Nick chyba znasz, prawda? Jak nie, to przypomnę.
    Czarna Zuellas
    Level 19.
    Look pt. "Red Rolling girl" (troszkę musisz poszukać w moich luczach)
    Seria jest spoko, według mnie trafnie odwzorowalas Charli XCX. Włosy mi się nie podobają, ale trudno.
    Do następnej części może Jared Lato z Thirty Seconds To Mars? ♥
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  20. Może Ariana Grande? Widziałam na MSP takią fryzurę jaką ona nosi. Post super! Pozdrawiam
    Inez2010

    OdpowiedzUsuń
  21. Post świetny. Look - kupiłabym. Nie, żart XD Ale nawet podobny. Zgłaszam się do Hota or Nota.
    Nick: JulciaaDance
    Lvl: 18 ^^
    Look: Meow! (Czy coś takiego :p)
    Pozdrawiam, Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. No... Look zbyt podobny do końca nie jest, no ale to nie twoja wina tylko msp :3 Po prostu nie ma takich ubrań. Do muzycznego msp (tak się nazywa ta seria?) proponuję Ariane Grande, piosenka nie wiem, ale może Problem?

    ~Amaczeq <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze dziwne zdanie, poprawiam: Look nie jest do końca podobny, ale to nie twoja wina tylko msp :3 Oki naprawione xd

      ~Amaczeq

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!