wtorek, 24 lutego 2015

#Luczki do konkursu "MSP Awards" by Zue. ♥

I don't care, I down for everything you want ♥

O, siemeczka.

Love can be love... ♥
Zuza, ogarnij. To blog o em es pe, a nie o twoim wyciu.

Dobra, zdradziłam się. Wiecie już, kto pisze. Ta, na matmie wyszedł mi wynik 007, ale ja.. nie.
Ale co się stało, że piszę w Mondej?! *autopublikacja, zią*
No, to proste. Mama wyszła do lekarza, więc jestem incognito B) Zue, streszczaj się, bo jeszcze skończysz w Wielkanoc!

Dziś mam dla was #luczki do konkursu Msp Awards. Cieszycie się? Tak! Nie! Odmowna propozycjo, spadaj. Zaczynamy.


1. "B-cus important to be fabulous" - Vip - 2400 sc


Omg. Naprawdę ładny. Nie w moim stylu, ale podoba mi się, tak mega mega. Gdybym była jakaś super star, to bym się tak ubrała na Oskary (a właśnie, wiecie, że "Ida" zgarnęła nagrodę? Nasza pani od polskiego mówiła XD). Nie no, ładnie, ładnie.
A tak poza tym to drogi. Choć w sumie jak na taką sukienkę i włosy to tanio.

Paletka :


Czarny - włosy
Biały - kolczyki + sukienka
Czerwony - buty + sukienka
Zielony - kolczyki

Składu dawać nie będę, ponieważ wszystkie rzeczy pochodzą z nowego konkursu.

Mr Taxi Taxi Taxi soto jeukshi jeukshi jeukshi ♥

Dalej!

2. "Fame hit to head" - Nie vip - 2600 sc


Hm... ładny, aczkolwiek.. taki.. pospolity? Na MSP napewno. Wiele MSs ubiera się w ten sposób. A ja nie lubię być nieoryginalna. Nie ubrałabym się, mimo, iż kolorystyka podbiła moje serce.
Jak na trzy rzeczy drogię okropnie. Nie polecam.

Skład :


Tylko sukienka jest z aktualnego konkursu. Włosy dobrze się z nią komponują.

Paleta :


Zielony (limonkowy) - włosy + elementy sukni i butów
Czarny - sukienka + buty

Okej, next?

3. "Modestly, but not too much" - Diamonds - 1800 sc, 20 dmd


Ta sukienka taka mraśna, w ogóle królewska, piękna.
To coś wyglądające jak naszyjnik połączyłam z nareszcie długą sukienką nie-bombką i wygląda ślicznie. Butów i tak prawie nie widać, bo są aż za kolana.

Closer to the Edgeeeee! ♥

Cena... uh. 1800 to znowu nie tak dużo, ale 20 diamentów?! No bez kitu. Kiedyś tyle miałam, stare dzieje, ale to kiedyś. Nie oszukujmy się, jak ktoś już kupi tego nieszczęsnego vipa, na MSP w czwartek będzie co innego modne. I tacy to modzi są.

W tym przypadku również składu nie będzie, ponieważ wszystkie rzeczy możemy znaleźć w zakładce z tym konkursem.

Paleta kolorów :


Zielony - buty
Fioletowy - dodatek + suknia
Czarny - włosy

~~~~~~~~~

Oki, to by było na tyle. Nie robię looków dla chłopców, bo zauważyłam, że tego bloga nie czyta wielu. Ciekawie by było, gdyby się to zmieniła. Omg, ale rymy walę (bez skojarzeń plz).

Okej, to papapapapa! Do następnego posta, trzymajcie się, Ariwederczi, cokolwiek XD Narq!

PS. Keyl, nakazuję Ci wrócić na MSP i na mojego bloga. Nie wyobrażam sobie tych dwóch rzeczy bez ciebie... Po prostu nie mogę. Proszę. Wróć.
Tyna, nie możesz odejść z mojego bloga! Miętówka wróci, jak się postaramy OBIE. A ty... dlaczego? Nie zrobiłaś niczego złego, nikt cię nie ukatrupi przez to, że jesteś. Proszę, nie odchodź.

NAPRAWDĘ nie chce mi się robić tych lóg .-.

9 komentarzy:

  1. Pierwsza xd A post super, jak zawsze. c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Post świetny *u* A mogę ci zrobić logo? B) Prosze B)

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mi podać g - mail czy e - mail, żebym ci je wysłała? :3

      Usuń
    2. Pewnie :) czarnazuellas@gmail.com
      Dziękuję za logo ;)

      Usuń
  3. Ładne looki tylko twoja twarz do nich nie pasuje xd

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chce Ci się robić loga?! Ja się mega staram i mi nie wychodzą takie śliczne! -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Look'i są śliczne! *.*

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!