środa, 25 lutego 2015

Hot or Not #1

Dzieńdoberek♥


 Dzisiaj nie poszłam do szkoły, bo jestem chora. A szkoda! Bo jechałabym już na zawody, a tu... leżę w domu. Postanowiłam, że zrobię Hot or Not, bo tak szczerze nie mam za bardzo pomysłów na normalnego posta. Przepraszam jeszcze za to, że wczoraj nie było posta, ale miałam mroczki przed oczami i głowa bardzo mnie bolała... strasznie. 

 Będzie 5 osób Hot or Not. Można uzyskać 70 pkt. Na następny raz postaram się zrobić rangi (?). Czyli, że od 35 w dół jest Not. Jest 7 kategorii: 
- Twarz
- Bluzka (sukienka)
- Spodnie (spódnica, rajstopy)
- Dodatki
- Obuwie
- Włosy
- Całość 

Jeżeli MS nie ma spodni, największą liczbą punktów jest 60. Czyli, że od 30 dół jest Not. 

smile145


Twarz: Jest normalna, bez żadnych dodatków, ale podoba mi się! 8/10
Bluzka: Postawiłaś tuta na klasyczną czarną bluzkę, i bardzo dobrze ci to wyszło, choć ja wolę trochę bardziej żywsze kolory. 7/10
Spodnie: Nie jestem ich fanką, ale muszę przyznać, że w połączeniu z tą bluzką nie wyglądają najgorzej. 7/10
Dodatki: Widzę tutaj tylko szelki, które moim zdaniem nie są potrzebne. 
5/10
Obuwie: Hym, kolor nie pasuje tutaj... 6/10
Włosy: Bardzo lubię te włosy, jednolity kolor tutaj najbardziej pasuje! 10/10
Całość: Zmieniłabym tutaj kolor butów i zabrała szelki. 8/10


Wynik: 51/70! HOT BRAWO!















cynia3


Twarz: Śliczna! Nic dodać, nic zabrać! 10/10
Bluzka: Fajny kolor, no cóż! 9/10
Spódnica: Ogółem ją lubię, a tu pasuje doskonale. 9/10
Dodatki: Jedyne co tu nie pasuje, to te kolczyki. To wina MSP, że kolczyk wisi na nie wiadomo czym! 7/10
Obuwie: Do tego kompletu pasują też balerinki, ale trampki też mogą być! 
7/10
Włosy: Podobają mi się, ładnie wyglądają ładnie w szczególności z tą twarzą! 9/10
Całość: Wszystko świetnie, tylko bym zdjęła te kolczyki. 8/10


Wynik: 59/70! BRAWO, HOT!















olliwka1000


Twarz: Piękne usta, współgrające z resztą! 10/10
Bluzka: Mniam, babeczka! 9/10
Podkolanówki: Szkoda, że nie widać spodenek, ale i tak jest dobrze! 8/10
Dodatki: Widzę tylko tusz, który nie za bardzo tu moim zdaniem pasuje. 7/10
Obuwie: Baletki! I bardzo dobrze! 10/10
Włosy: Są ładne, pasują do tego kompletu tak średnio... 6/10
Całość: Bardzo fajny komplet! 9/10


Wynik: 59/70 BRAWO! HOT!















JulciaaDance


Twarz: Piękne oczka, kocham! Reszta też super. 9/10
Stanik (nie wiem jak to inaczej określić): Co można powiedzieć o czarnym staniku? Haha, 10/10
Spódnica: Mała czarna B) 10/10
Dodatki: Dużo ich! Ale wszystkie są super! 9/10
Obuwie: Balerinki, o tak! Znowu (:. 9/10
Włosy: Postawiłaś na popularne włosy, brawo! 9/10
Całość: Niebezpieczna, oł je! Bardzo dobry look! 10/10


Wynik: 66/70 BRAWO, HOT!















[ala123]


Twarz: Piegi, uuu *-*. Nie za bardzo podobają mi się usta, ponieważ mają taki kolor, ale... razem jest ok! 8/10
Bluzka: Lubię ją, jest luźna i nic nie mogę dodać :). 10/10
Spodnie: Te spodenki są popularne, tak samo jak włosy JulciaaDance. 10/10
Dodatki: Uuu... dużo ich tu, ale i dobrze. Ale lepiej by było, gdybyś wybrała albo kokardkę albo uszy. 7/10
Obuwie: Creepsy! Bardzo popularne buty na MSP. 8/10
Włosy: Lubię je, są takie słodkie. 10/10
Całość: Fajny look, podoba mi się! 10/10


Wynik: 64/70 HOT BRAWO:) 













To już wszystko, zgłaszajcie się do kolejnej części! Piszcie nick, level i nazwę look'a oraz opinię na temat posta!

Pozdrawiam♥


50 komentarzy:

  1. Zgłaszam się *-*
    Nick: stylówkalol=]
    Lvl: 17
    Look: ~Lonely Girl

    Oceniłaś bardzo dobrze, zgadzam się z ocenami c; Wszystkie looki ładne, chociaż najbardziej podoba mi się [ali123] *-*


    Madiee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zgłaszam. Emma glamur (nie pytajcie, miałam 8 lat!) lvl 20. Nazwa look'a: Sports Beauty

      Zgadzam się z ocenami i fajny post.

      Usuń
    2. Tylko proszę, zrób screena mojego look'a, a nie pobieraj, pliss.

      Usuń
  2. Alekso, trochę nie podoba mi się jak oceniasz. Piszesz, że coś ci się podoba, nie masz do tego ubrania wątów, a dajesz zamiast maks punktów jakieś 9, 8, 7. Napisalabys chociaż, co ci się nie podoba. Przepraszam, ale chcę wiedzieć, czemu mój strój mi się nie podoba. Innych również. Moim zdaniem odejmujesz tez za dużo punktów, i to nie jest tak, że jestem zła, bo mam taką ocenę. Chodzi mi o looki wszystkich. Mam nadzieję, że Cię nie urazilam.
    Pozdrawiam
    Kokos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga... coś mi się nie podoba a tego nie napiszę.

      Najwidoczniej nie umiem oceniać :[

      Usuń
    2. Racja Kokos też to zauważyłam. Np... fajna bluzka 7/10 (przykład! )
      -snicerslady0

      Usuń
  3. Hejss zgłaszam się do HOT or NOT. Mam nazwę na msp Sandra 9879, a moj look ma nazwe "Pomarańczka ;')" xdd Wedlug mnie dobrze oceniasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się. Super ta seria ,uwielbiam ^^.

    NICK: Xx Martunia xX

    LVL: Chyba 11-12-13 ? XD NIEWIEM ;D SORKI.

    LOOK: To co mam na sobie,niewiem czy mam do tego looka a jak niemam to zrób mi z tym,proszę ?. :)


    ~Papatki!! ;*

    Pozdrawiam

    Xx Martunia xX


    ~ NaleśniQ, Marthaa ☻☺♥

    POCHODZENIE: kasia-olsen-msp... PA PA ;* Aha i gratulację wygranej w konkursie Kathey'i.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Nick: Keyleen
    ~Mjn

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłąszam się <3 Nick : Emilcia800000000

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Nick: LoveYou8712
    Lvl: 14
    Look: Love <3 (najnowszy look)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. Jak już mówiłam (pisałam), HoN było dużo, ale ty wprowadziłas jakby coś nowego, np. 70 pkt to max, albo ocena całości.
    Zgłaszam się.
    Nick znasz prawda? Mam nadzieję.
    Jak nie, to Czarna Zuellas
    Level 19.
    Look pt Red Rolling girl
    Dziękuję.
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  9. Nick: love4ever1
    Lvl: 22
    Look: #256
    Hot or Not było dużo ale w twoim wydaniu bardzo mi sie on podoba,świetny post :3
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam sieeł ^·^
    Nick Adrianna2005
    Look ":*" ten co go u ciebie na blogu prezentowałam

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam nadzieję na jakieś NOT szczerze mówiąc xd
    Muffinka xx3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :).
    Nick super laska maska, lvl 18 (choć nie wiem do czego potrzebny ci on) look "Komplet |11.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post, uwielbiam czytać Te hot or not.
    OCZYWIŚCIE ŻE SIĘ ZGŁASZAM
    mój nick: oliwia0000000
    lv 14.
    I SEE FIRE <3
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się *-*

    Nick - Klaudia_17 Lv - 21

    Look - ten co mam na sobie.

    Dwa ostatnie look'i mi się podobają. Jestem na telefonie i nie chcę mi się patrzeć na nazwy T^T

    Tylko mnie trudno znaleźć. Jestem chyba na 4 stronie albo w zwierzakach.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nick - Klaudia_17

      Lv - 21*

      Wyjdzie, że będę mieć kompletnie inny nick *^*

      Usuń
  15. Post bardzo fajny, ale troszke nie zgadzan sie z ocena, mianowicie nie podoba mi sie look JulciaDancee, po prostu nie lubie tego niemieckiego stylu, nawalenia tych tatuazy i wszystkiego...
    Zglaszam sie!

    NICK: Independent Girl
    LVL: 22
    LOOK: Obojetnie, mpze buc najnowszy c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do HOTA ! XDD
    Super post *----*
    -legginsowa . Look najnowszy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :>
    Rickyyy009, look ten, który mam na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Alekso piszesz świetni tylko na swoim blogu pisałaś...poważnie a tu próbujesz pisać zabawne i szalone posty. To trochę miesza się, ze sobą i..no wiesz. Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam jeśli tak to bardzo przepraszam:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Alekso piszesz świetni tylko na swoim blogu pisałaś...poważnie a tu próbujesz pisać zabawne i szalone posty. To trochę miesza się, ze sobą i..no wiesz. Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam jeśli tak to bardzo przepraszam:(

    OdpowiedzUsuń
  20. margaretka230, zgłaszam się! Super post♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. margaretka230, zgłaszam się! Super post♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję za ocenę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zglaszam się do następnego ,,Hot or Not"
    Nick:sweetdaria$
    Level:11
    Look:,,You& i"

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post ;) zglaszam się!

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post! Zgłaszam się . Na msp mam nazwę: juliamarcin2 Mam 15 lvl. Nazwa looka: 31 <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się ! :)
    Login: XXXXTOLKAXXXXX (5 X po obydwu stronach ;) )
    LV: 21 :)
    Look: " 66 ♥ Elegant And Mysterious ♥ " :) Pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post i zgadzam się mniej więcej z ocenami, ale mam radę: rozwijaj bardziej oceny i pisz czemu coś jest 7/10 a nie 10/10 ;)
    Zgłaszam się, a jakże.
    Nick: Kathey
    Lvl: 33 (Połowa paska do 34 więc się nie zdziw gdyby podskoczyło xdd)
    Look: 'Miss spring ♥
    ~ Katheja xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Kathey, będziesz miała 70/70! Masz super look'i!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się c;
    Nick: szara laska roku
    Level: 17
    Look: 65 ♥ Spring is coming

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  30. Alekso post świetny tak jak zawsze. Błagam cię wybierz mnie do następnego Hot or Not look o nazwie Sweet.
    Moja nazwa na msp to: Selenne
    Level: 11

    OdpowiedzUsuń
  31. Nick:Wiktoria47ze
    Lvl:19
    Nazwa looka:Sweet ♥
    Bardzo fajny post :)Moim zdaniem dobrze je oceniłaś!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!
    Nick: sesva
    Lvl: 11
    Nazwa looka: 1. Lime mint flavor
    Bardzo by chciała

    OdpowiedzUsuń
  33. Post cudny *AW AW*
    Zguaszam się:
    Nick: lolme
    Lev: 13
    Prosiłambym o wybranie jakiegoś...bo na fonie jestem

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie ;) Zgłaszam się Login: S.I.S.O.L Lvl: 10 Nazwa Looka: Fajnie ;) (czy coś takiego xD)

    Mg być admi (czy jak to się mówi xD)? Pliss ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro się o to wgl pytasz to chyba od niedawna czytasz bloga .... Myślisz że tak hop siup cię przyjmą? Nieważne xdd Najpierw chociaż zapoznaj się z regułami bloga ok?
      'Lala

      Usuń
    2. dawna, dawna ;).. poprostu wchodziłam z fona (niestety nokia :c) i nie mogłam komentować :P

      Usuń
  35. Zgłaszam się do następnego Hot or Not ! Nick: SweetNothing 10 look : 1^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się . ♥ :3
    xNazwa na MSP: Julka8118
    xLevel: 15
    xNazwa Looka: Różowo i zwariowanie xd
    Pozdrawiam!!!!! c:

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się!
    Nick: Coca cola!666
    nazwa looka: New York xD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!