piątek, 27 lutego 2015

Twarze #1 + Odpowiedź moderatorów

Dzieńdoberek!♥ 

 Wpadłam na pomysł, aby zrobić taką "Serię", która będzie polegała na tym, że pokazuję wam różne, proponowane przeze mnie twarze. Jednak dzisiaj zrobię taką próbę, ponieważ nie wiem, czy chcecie taką serię czy też nie. 

 Dobra, to może zaczniemy od... mojej twarzy? Nie jest jakoś specjalnie piękna, ale może być. Jak ona wygląda?



 Opis: Moim zdaniem, jest to twarz przyjazna, miła oraz ciepła. Wybrałam taki nos, ponieważ najbardziej pasuje kształtem do mojego realnego i taki właśnie lubię. Cienie dodały realizmu a usta pięknie współgrają z resztą. 

W skład twarzy wchodzi: 


 Jak pierwszy raz je zobaczyłam, wydawały mi się brzydkie. Ale jeżeli do nich dobierzemy cienie, nos i usta, bardzo ładnie wszystko razem wygląda.



 Cienie jak cienie. Bardzo przydatna rzecz (?). Lubię je i mi się one podobają ze wszystkich innych ♥.


  Niektórzy wolą inne, ale ja lubię ten. Jest taki podobny do mojego w realnym życiu. 


 Ten kolor skóry nie jest ani za ciemny ani za jasny, dlatego go polecam!


Bardzo je lubię.  Z początku wydawały mi się brzydkie, ale zmieniłam zdanie!

 To była taka próba, po której zdecydujecie, czy seria ma zostać czy nie. Piszcie w komentarzach swoje opinie. 


PS Jak będę je prowadziła, będzie ok. 3 twarze.

PS OTRZYMAŁAM WIADOMOŚĆ OD MODERATORÓW W SPRAWIE STAREGO MSP!
Zobaczcie może na początku moje pytanie:


A odpowiedź: 



Chyba moderatorzy nie czytają ze zrozumieniem naszych pytań (:. 

Pozdrawiam♥


EDIT: Zapomniałam o ustach, więc dopisałam :>. 

16 komentarzy:

  1. Najs twarz :3 Bardzo ładne oczy :D
    Co do odpowiedzi modów to cóż... tacy już są... chyba, że to odpowiedź automatyczna.
    ~natalasmag

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga. 😉 Ładna twarz, ale nie podoba mi się cera. Nie przejmuj się, ja nie mam stylu. Modzi są dziwni. (I wredni.) Kiedy będzie Hot or Not?
    Podrawiam
    ~Life

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia, ale spoko.
    Szuper twarz!
    Nie przepadam za ustami, no ale co tam.
    Co do modów - przypuszczam, że odpowiedź jest automatyczna! ;-]

    Pozdrawiam,
    ~TYNA

    PeSes: Bym zapomniała - fajna seria! Prowadź ją! ;*
    W następnej mogłabyś zrobić coś w wersji emo itp.
    c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zapytałam czy mi odblokuja IP to mi napisali ze jak chce mieć inne IP to mam zresetować komputer, i jak mam to zrobić, ah ci modzi. :B

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zapytałam czy mi odblokuja IP to mi napisali ze jak chce mieć inne IP to mam zresetować komputer, i jak mam to zrobić, ah ci modzi. :B

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, odpowiedzieli mi tak samo.. Lol

    OdpowiedzUsuń
  7. Oni tak zawsze. Jeżeli komputer wyczytuje te dwa słowa "stare msp" automatycznie wkleja ta odpowiedz xd Jestem pewna ze jak napisze "Nie przywracajcie starego msp Nie chce by stare msp wrocilo" tez tak by odpowiedzirli xd Znaczy.. to hipoteza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety modą brak 5 klepki.Takie życie :_:.

    -iue

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok. Moge zrobić ci logo i wysłać Ci je na emile?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahah! :D Mi wogóle nie odpisali na propozycję jednego z konkursów. Ale, ehh co tam :d Post fajny. Zgadzam się z poprzedniczkami: prowadź tą serię ;)
    -BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post :) Prowadź dalejtą serie. Zgadzam się z tym, że modą brak 5 klepki.
    Ej,a moge zrobić ci logooo?

    TENCZA POZDRAWIA ;)
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejqa! Super seria prowadź ją dalej. Mi kiedyś odpisali że dziękują za pomysły i że kiedyś MOŻE zostaną zrealizowane, a to nie był pomysł tylko pytanie o procenty, a oni z innych odpowiedzi dają tylko kopiuj i wklej.XD

    Pozdrawiam piesek412

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak a propo procentów to chyba był lepszy pomysł niż pasek fame, bo teraz widzimy tryliard fame.xd

      Usuń
  13. Seria bardzo mi się podoba. :)
    Mam pytanie. Czy mogłabyś pisać, na której stronie znajdziemy proponowany kolor skóry? c: Proszę.
    Modzi rzeczywiście nie umieją czytać ze zrozumieniem. ;>

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wysłałam taką wiadomość i to samo mi odpisali

      Usuń
    2. Ja też wysłałam taką wiadomość i to samo mi odpisali

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!