sobota, 1 listopada 2014

Przerwa?

Cześć!
Z tej strony Kuba. Nie pisałem od ponad dwóch tygodni. Nie wiem jak to wyszło, ale nie pisałem. Może dlatego, że miałem dużo sprawdzianów, kartkówek? Braku chęci, weny?
Sam nie wiem. Czuję, że zaczynam się wypalać. Co mam na myśli ''wypalać''?
A to, że nie mam chęci pisać. Nie myślicie, że odchodzę! Co to, to nie. To tylko przerwa, żeby zdobyć chęć na pisanie postów. Potrwa może ona tydzień, dwa, miesiąc? Nie wiem.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie. To tylko chwilowa przerwa im dłużej mnie nie będzie tym większe chęci na pisanie postów będę miał.
To wszystko co chciałem napisać.
Nie zapomnijcie o mnie!


PS. Logo od Katheji :3

14 komentarzy:

  1. Może pisz w wolne dni albo kiedy masz mniej lekcji :) Np. W Wielkanoc , przerwa Boże Narodzeniowa w ferie :3 Pozdro Riversongs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Diana i kisiel rownież mogłyby byc w załodze bloga,i tak Kuba pisze prawie nigdy nie oszukujmy się.Odchodzi i wraca,i tak w kółko a w święta?!TY WIESZ ILE JESZCZE DO WIELKANOCY CZY FERII?!

      Usuń
  2. Eh, ja juz nie wiem.. Juz chyba dwa razy odchodziles, pozniej wracales, teraz znowu zaczynasz pisać, ze sie wypalasz ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Odejdź i tyle j tak nie piszesz często,taka prawda.

    OdpowiedzUsuń
  4. On tylko robi sobie przerwę. Nie ekscytuj się... To, że ktoś nie pisze często to nie jest powód do wywalania z bloga, a może ktoś nie ma odpowiednich warunków do napisania notki. Jeśli ktoś w ogóle nie pisze to dopiero jest powód! Popracuj troszkę nad ortografią (nie hejt)...

    OdpowiedzUsuń
  5. PSZERFA DOPSZE CI SROBI, FRACAJ DO NAS JAK NAJSZYPCIEJ (BŁENTY SPECJALNE).
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POPJERAM. I NIE HEJTOWADŹ, NIE MOSZNA SB PSZERVY ZROBIDŹ?

      Usuń
  6. Wracaj szybko! Każdy ma prawo zrobić sb przerwę. XD

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj szybciutko ! Odpoczywaj cieplutko! (OMFG XD)
    Pozdrowionka!
    -Zielony żółw :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!