sobota, 1 listopada 2014

Heros MSP III - mity i inne.

Hello! ;3
Na wstępie, życzę miłego święta Wszystkich Świętych w gronie rodziny. A o czym dzisiaj napiszę notkę? Zajmę się znowu herosem MSP. Naszą "bohaterką" zostanie !!!Alicja!!!. Wow, szczerze nie wiedziałam, że można wbić tyle poziomów w tak krótki czas. Jestem zaskoczona, pozytywnie. Przechodząc do sedna:

III heros - ! ! ! Alicja ! ! !.
Jest użytkowniczką od lipca, 2013 (od tego czasu co ja), a wbiła 61 leveli. W tym samym czasie, ja osiągnęła zaledwie 18 poziomów. Czy ona hackuje? Nie. Nie wiem, czy tylko mnie zaciekawiła jej sprawa. Tyle fame, w tak krótki czas? Ona zrównała się z Arli. Ma sławę, pieniądze, wysokie miejsce w TOP na MSP. Baaardzo ciekawe. Serio. Wow.
Przykładowy look Ali (?):


Tytuł: 33.
Koszt: 4825 star coins.
Moja ocena: Komplet jest naprawdę piękny, ale bardzo drogi. Połączenie, którego zastosowałaś prezentuje się dobrze. Odcień fioletu jest piękny, taki jasny. ♥ Masz świetny gust, a jedyny defekt to cena. Chcąc ubrać się tak luksusowo, musimy wydać ponad cztery tysiące. Mimo to, dla osób, którym zależy, to żaden problem, prawda?

Przykładowy Artbook:
Tytuł: Ważne.
Ilość love it: 2240.
Ilość komentarzy: 889.
Moja ocena: Hmm... typowo informacyjny art. Dobrze, że dziewczyna poinformowała nas o swojej uczciwości, gdy tworzy filmy. Mimo to, uważam, że niepotrzebnie dodała fragment:

"Ale ok - obrażajcie mnie dalej -
bo to i tak Wam nic nie da,
nie przejmuję się tym.
Pamiętajcie, że gdy obrażacie kogoś,
to w ten sposób pokazujecie
swój niski iloraz
inteligencji."

Może zrobiła to, bo była wściekła? Tego nie wiem.

MITY:
ALICJA HACKUJE!
Nie. Z pewnością nie hackuje. Gdyby to robiła, dawno temu moderatorzy usunęliby jej konto.
ALICJA KRADNIE POMYSŁY NA FILMY!!!
Wydaje mi się, że nie. Bierze je z książek i źródeł internetowych, jak mówiła.
ALICJA TO ZŁODZIEJKA KONT!
Nie, nie, nie. Gdyby kradła, usunęli by jej konto główne.

To tyle.
Pozdrawiam. ♥

18 komentarzy:

  1. Super pościk ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes najgorsza redaktorka tego bloga. Piszsesz dziecinnie, kradniesz styl i nie umiesz robic lookow. Myslisz ze estes taka fajna a przy twoicg lookach chce mu sie rzygac.
    Mysia z fona (sry za bledy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze sie myle, ale uwazam, ze ktos tu chce wkopac Mysie... To nie jest jej charakter pisma, podejrzane jest tez to, ze piszez anonima... Ehh, moge sie mylic, ale uwazam, ze na blogu grasuje podszywacz.
      Co do posta: ja sama jestem rowniez w szoku, ja przez ten czas wbilam 21 lvli, ona prawie trzy razy wiecej! Wow. Mysle jednak, ze wszystko zawdziecza filmom - robi krotsze, a wiecej, na przyklad ja bym zrobila przykladowo 4 trzyminutowe filmy, a ona zrobilaby 6 dwuminutowych. + wiecznie vip, musi byc bogata xd. No coz, a jestem zdania, ze jesli ktos raz zdobedzie slawe, to pozniej ludzie beda ktosia pamietac. Tego brakuje wielkiej ilosci utalentowanych uzytkownikow.
      ~Inde

      Usuń
    2. Fajny post :3 Zgadzam się z Inde. Na blogu ktoś się podszywa. Raz podawał się za mnie!

      /szara laska roku

      Usuń
    3. Inde, zgadzam się z Tb.
      Mysia tak nie pisze.
      Anonimku...niech Mysia się zaloguje i to potwierdzi, hę ?
      ~sweet elena (se)

      Usuń
    4. Zgadzam się z Indie. Podszywacze są najgorsi. :(

      Usuń
  3. Super post. Ja nie uważam, że piszesz dziecinnie jak anonim powyżej. Każdy ma swój oryginalny styl pisania. Ty piszesz inaczej, Abieska, Laniacz, Kathey, Inde, Kuba i Mysiax inaczej. Mi podoba się jak każdy z redaktorów pisze. Każdy inaczej. Każdy oryginalnie. Nie każdemu muszą podobać się posty, a jeśli nie odpowiada mu ten blog, to nie musi na niego wchodzić c:
    Posdr
    ~Kasia, ze swoimi "mondrościami" xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Post ciekawy ale..... temat "herosi msp" nie przemawia do mnie...

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Kolejna może być Lady Zanetka .? XD Co by tu jeszcze napisać... piszesz świetnie! ;)

    ~Haniaczonators
    ~ Milka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pliss daj Lady Zanetka . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Ta seria na serio (xd) jest super. Anonimek, który mówi, że dziecinnie piszesz nie ma racji. Jesteś wspaniałą redaktorką!

    ~monia(000)
    /PatQa
    HANIACZONATORS :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ta seria to tak ki nie zabardzo przypadla dogustu ;/ njie lubie tych popularnych ja wole troszke mniej porpularnuch ale ogolbie to oki post

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, jak i seria.
    Alicja (?) ma genialne filmy. A ten look jest cudowny. Wow.
    Pozdrawiam,
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ♥
      Nie wiem, co myśleć na temat osoby, która się podszywa. Mysia to moja najlepsza przyjaciółka, hmm... Nie, wiem, kompletnie.
      Hanka. :*

      Usuń
  10. heh ta to twoja bff i dlatego razem obrazalyscie kube? kuba jest tu sludej ogar dziecinko.
    In ktorej nie chce sie logowac, sry za,bledy :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!