niedziela, 2 listopada 2014

Nowa seria, #InformacjeKtórychNieLubię i mój Instagram.

Heloł.
Tsa, no i znowu jestem na telefonie. Jupi.
Jednak częściej używam pewnej maszyny o wdzięcznej nazwie "Komuputer".
Dlatego podszkoliłam się w robieniu lóg. Tak. LÓG.
A ponieważ mogę robić loga na kompie a wstawiać je na telefonie, to czemu nie ułatwić sobie życia?
Więc tak, ułatwię je sobie.
Zaczynam serię, coś w stylu lóg na zamówienie. I tak. Wiem. Laniacz taką robił, ale TRUDNO.
Dodatkowo, mogę pojedynkować się z Wami w czelendżach, jak z Laniaczem. Jak? Na maila przysyłacie mi loga osób, a ja robię je tym samym osobom i wstawiam w notce. C":
A moje możliwości? Zobaczycie na koniec posta. Tak. Moje logo.
Ok. Ok. Ok.
Informacje.
Nie lubię ich. Tak jak wy.
No, ale TRUDNO. Czasem trzeba zrobić takiego posta.
Więc, będę pisać częściej, bo moja mama pracuje w domu, to znaczy że mam komputer codziennie (Gorzej z czasem). Cieszę się. <3
Druga informacja a właściwie pytanie, które zaważy na moim życiu blogowym:
CZY MAM ROBIĆ POSTY MODOWE?
Napiszcie w komentarzach.
Ale serio, kocham te posty :'c Nie pozbawiajcie mnie tej przyjemności XD
Okokok. Normalnie, tych informacji było tak dużo że aż dwie, wow.
No, i jeszcze coś.
ZAŁOŻYŁAM INSTAGRAMA.
Bo wszyscy mają a ja taka staromodna.
Jak kogokolwiek interesują moje zdjęcia bądź #CzegokolwiekInnego, moja arcygenialna nazwa to
_whenever_whoever_
Coś dużo dzisiaj pogrubiam.
Nom, wiem, #takbardzokreatywnanazwa, bo oczywiście na Instagramie WSZYSTKO zajęte.
Jak narazie mam jedno zdj., wo.
Ok, tyle.
Krótki post.
Bardzo.
Jutro napiszę coś dłuższego, no i macie tu to logo. Z informacją.

Do następnego posta! ♥

10 komentarzy:

  1. 1sza? Yeah!
    Kocham posty modowe, a szczególnie jeżeli piszesz je TY. JUHU!!!! Arbuz wraca! Kathejo, kiedy zrobisz notkę na swoim blogu? :'c
    Zgłaszam się po logo! <3
    Pozdrawiam
    cynia3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh, kurde znowu ludzie maja bol dupy ze posty modowe? xd Kontynuuj mode! :C
    MOGE LOGO? B))
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób posty modowe, masz świetny styl =^-^=
    Ps. Mg prosić o lógo (błąd special)

    TheMoomster

    OdpowiedzUsuń
  4. Jam proszem logom.
    Modem zostawm.
    Pliiizzmmm :(
    ~sweet elena (se)
    A na logo możesz napisać PSYCHOL ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaobserwuje na Inscie -aga27102

    OdpowiedzUsuń
  6. Rób posty modowe! Jak najwięcej xD I zgłaszam się po logo <3 Tak wgl to w jakim programie lub czymś takim robisz loga? Napiszesz? Pls <33
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, mogę logo z moją moviestar i napisem ,,Mania"? Bardzo mi zależy :)

    Co do notek, najchętniej zobaczyłabym modowe. Kocham je!

    ~Masia 23

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaproszę cię na insta B)
    Pikne logo :33
    ~Katheynators
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Pisz posty modowe... Masz fantastyczny styl. Zgłaszam się do loga...
    ~vietnam
    Ps. Masz mnie w znajomych [CHYBA]

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!