niedziela, 2 listopada 2014

Przełom. Legendarna AnanaseQ.

Siema! ;3
Akurat dzisiaj, zamiast zająć się herosami, napiszę o legendarnej Movie Star, o której zawsze było głośno. Już wiecie o kim mowa? To AnanaseQ! Wpadłam na taki pomysł, ponieważ niedawno pojawiła się na MSP i podała nazwę swojego Instagrama. Wow, nie myślałam, że jeszcze kiedyś wejdzie na swoje konto. Może na początku przedstawię jej historię gry, co?

AnanaseQ swoją przygodę zaczęła już na początku roku 2011, pod nickiem uluniunia. Jak to się stało, że Ula zmieniła nick po zarejstrowaniu? Przecież nie ma takiej funkcji? Właśnie. Moderatorzy pomylili się i niechcący usunęli jej konto. Ula napisała do nich, a oni postanowili przywrócić jej konto. Miała prawo wybrać nick, jednak stary był już zajęty. Wtedy napisała "AnanaseQ", ponieważ tego samego dnia, podobno uderzyła się ananasem. Miała znów stare konto, ze starymi ubraniami, zwierzakami, znajomymi, poziomem. Grała sobie w spokoju, aż założyła bloga. Na początku nie miał zbyt wielu wyświetleń, ale z biegiem czasu strona internetowa wraz z właścicielką stały się bardzo popularne.  Ula osiągnęła w końcu 25 lvl ma MSP. Wybiła się na 1 miejsce w rankingu, lecz...
W KOŃCU ZACZĘŁY SIĘ AFERY.
Wiele użytkowników pisało: AnanaseQ jest okropna. Wyzywała moją siostrę, pisała, że ona jest królową. Nie wiem, czy to prawda. Mimo to, w internecie znalazłam pewien screen. Wyglądał on tak:
Czy ona serio to napisała? Nie widać tu żadnego fotomontażu. Hmm...
Zobaczmy teraz to:
To wygląda mi na fotomontaż. Ta czcionka...
W ciągu tych afer, Ula zostawała oskarżana - czasami o coś, co zrobiła, a czasami o coś innego. Ananas walczyła z hejterami, a pod czas jej 'nieobecności', działo się, działo. Wyprzedził ją Sasuke12452, a jego ALAKINGA. Tak oto królowa spadła na 3 miejsce rankingu. Ale nadal trzymała klasę. Grała, nie było o niej głośno. Dopiero, gdy powstała strona http://ananasowelotto.blogspot.com/, powstało wielkie spustoszenie. Każdy wiedział, że to koniec AQ. Zrobiła loterię, oddała większość swoich rzeczy. Rzadko wchodziła. A nagle...
PO TAK DŁUGIEJ NIEOBECNOŚCI...
PRZEŁOM W 2014 ROKU!
Ula weszła na MSP, reklamując Instagrama, wow! Napisałam do niej... ciekawe, czy coś odpisze... Jeśli to zrobi, przysięgam, że Was poinformuję!
Pozdrawiam. ♥

13 komentarzy:

  1. Jeszcze nie interesowałam się tak Ulą. Fajny post :)
    Pierwsza?
    - kkarina011

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miała nicku ululula tylko Uluniunia.
    Pozdrawiam :)

    little-equestrian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Tak jak Karina na górze, też nie interesowałam się AQ c:
    Posdr jak zawsze d:
    ~Kasia
    Ps. Czyżby druga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno Drozdosia usunęła jej konto, nie msp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. ♥
    Sorcia za te "ululula", literówka. ;)
    Hanka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłaś cały wyraz więc wątpię, że to literówka :)

      Usuń
  6. Nigdy nie interesowałam się AQ. Tw post bardzo mnie zaciekawił.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. W poscie jest blad. Nie MSP usunelo jej konto tylko Drozdosia i shackowala jej bloga zrobila te 2 rzeczy o godz 0:0 . I eaczej ci nie odpisze bo ma okolo 100wiad. Ale post sam w sobie fajny, tylko ze czy wiesz ze byl prawie taki sam z swrii Archiwum X ? Pozdrawiam , ale jak mowilam sam piost jest fajny ^^ Sory za bledy, pisze z telefonu.
    #NAJDLUZSZYKOMOLJEACH
    'Lala xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczęłam się interesować Ulą. Nie wiedziałam, że wraca.
    Pozdro,
    ZUE.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 screen to fotoszop (wiem , źle napisałam ) Widzicie "zdjęcie" MS ? za duże . To nie udany fotoshop ;)
    ,jak dla mnie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. AnanaseQ... Stare czasy... Eh...
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!