niedziela, 2 listopada 2014

Tygodniowe TOP! (Słup)

Hejson!
Na początek chcę serdecznie przeprosić za brak posta wczoraj, ale Wszystkich Świętych, no... Rozumiecie. Miał to być post z wyzwaniami. Dzisiaj chciałam tego posta napisać, ale rano byłam dostępna na msp, jednak tak naprawdę pisałam recenzję spektaklu teatralnego ("Zemsta" Fredry mianowicie), potem jechałam do babci, potem nie miałam Internetu (;_;), a później poszłam do koleżanki. I tak jakoś zleciał dzień. Teraz nawet nie opłaca się go pisać, gdyż już nie ma wielu ludzi na msp i nie byłoby ani jednej reakcji. TOP wyzwania będą za tydzień :c. Albo na tygodniu :c. Przepraszam najmocniej :c.
A, no i ten post miał być jutro, ale zdążyłam go napisać dzisiaj, a jutro to tak nie wiadomo, czy bym miała czas.
Jest mi bardzo przykro, gdyż uważałam swoje domy w Simsach za arcydzieła, a teraz wpisałam w Google "domy w the sims 3", weszłam w pierwszy filmik i tak smutno mi się zrobiło :c.
Dobra, nie przedłużajmy.

ARTBOOK TYGODNIA


Autorem tej pracy jest imKarola. Art jest wspaniały. Przypomina nam o ważnej rocznicy. Zawsze Święto Niepodległości wprawia mnie w takie dziwne uczucie, którego nie potrafię wytłumaczyć. W tych chwilach jestem dumna z bycia Polakiem; niestety, spotkałam się z tematem Rosett na forum, w którym pisała, że jej brat (chyba) słyszał jak rozmawia para licealistów (nie pamiętam płci) i jeden pyta się drugiego, dlaczego mają 11 listopada wolne, a drugi odpowiada, że "chyba jakieś swięto jest". To smutne.

LOOK TYGODNIA


Przepraszam, że wybrałam look jednej z redaktorek bloga (o Kathey chodzi mianowicie, no bo tego nie wiedzieliście xD), ale jest wprost cudny! Zawsze chciałam wykorzystać tę spódnicę, myślę, że kupię tego looka! Gratuluję Kathey :33.

MOVIESTAR TYGODNIA


Movie star tygodnia jest... WizzyGirl! Herba, ma szona xD. Wybrałam Ją ponieważ naprawdę na to zasługuje - jest miła i sympatyczna, bardzo Ją lubię :33. HERBA TEAM! xD

FILM TYGODNIA (MSP)


Szczerze, jest to chyba jedyny film, który w tym tygodniu obejrzałam xD. Może było coś innego, ale ten pamiętam najlepiej, bo obejrzałam go niedawno. Jest świetny. Naprawdę. Od samego początku utrzymuje w napięciu, a koniec pierwszej części jest bardzo zaskakujący!!! Polecam, godne obejrzenia!

FILM TYGODNIA (ZWYKŁY)


Zastanawiałam się, czy wybrać "Szkołę uczuć" czy "Kwiat pustyni". Oba te filmy oglądałam kilkakrotnie, jednak zdecydowałam się na "Szkołę uczuć". Jest to piękny i wzruszający film o miłości dwóch przeciwieństw - nielubiana "kujonka" i bożyszcze szkoły. Miłość kwitnie, ale czy film skończy się szczęśliwie? Przekonajcie się sami! (Shane West jest bardzo przystojny.)

KSIĄŻKA TYGODNIA


Nawet ta sama okładka :')
Wybrałam tę książkę, gdyż jest to moja obecna lektura. Cóż, piękna i wzruszająca książka, mimo że napisana trudnym językiem. Jedyne, co mi się nie podoba w tej książce, to rozmowa Julii z jej matką i nianią - kazali czternastoletniej dziewczynie wyjść za mąż, po czym jej matka napomknęła, że ona sama w jej wieku miała już dziecko! Czy to nie jest chore?

PIOSENKA TYGODNIA


Polecam i to bardzo.
"Stronger Than I Was".
Piosenka z najnowszego (wcale nie takiego nowego, bo z końca 2013 roku) albumu Eminema zatytułowanego "Marshall Mathers LP 2". O ile dobrze pamiętam (nie wiem czy dobrze pamiętam, a nie chce mi się podnosić z kanapy żeby sprawdzić na płycie xD) jest to utwór numer 11. Wspaniała pod każdym względem. Taka spokojna, melancholijna i... smutna? Czy tylko ja kocham piosenki takie jak "When I'm Gone", "Beautiful", "Stronger Than I Was"? Jedna z najlepszych piosenek z tego albumu (kocham też "Bad Guy", który jest sequelem do kawałka "Stan").
BOŻE.
NIC WIĘCEJ NIE PISZĘ PRZY TEJ PIOSENCE, BO PEWNIE POŁOWA Z WAS NIE WIE O CO CHODZI BO NIE INTERESUJECIE SIĘ EMINEMEM XDD.

SUCHAR TYGODNIA

Sucharem tygodnia jest "żart", który opowiedział nam ksiądz na religii. Słyszałam tego sucharka już gdzieś, ale go nie załapałam ;-;.
Co robi pasztet na dyskotece?
Podpiera ściany xDDD.
Wiem że nieśmieszne.
Ale to w końcu suchar.


OK. Tyle na dzisiaj.
Chciałabym rozwinąć serię do minimum 10 kategorii, macie może jakieś pomysły? Podzielcie się nimi w komentarzach!

Takie stare, dobre logo od Laniacza.
Lanaq, naucz mnie robić takie napisy :c

32 komentarze:

  1. Ojej! *-* Wiesz, że Cię kocham? <33
    WizzyGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej. Look redaktora, Film redaktora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś trochę nie miła ;/
      -Zielony żółw :)

      Usuń
    2. Look redaktora - chyba nie powiesz, że nie jest cudny? *-* No po prostu zachwycam się nim tak, no kórka, musiałam go dodać, bo jest pikny!
      Film redaktora - nie oglądam ostatnio filmów na msp, a ten zapamiętałam najlepiej, więc go dodałam.
      Jeżeli nie chcecie to od następnego razu nie będę dodawać rzeczy od redaktorów, tylko napiszcie!

      Usuń
    3. Żłow- Ehh.... Taka nie miła że poprostu nikt mnie nie kocha (sarkazm). Nikt mnie nie lubi (sarkazm).
      Inde- Nie uwazam ze tak jest ale to tak jak bys wychwalala redaktorow a reszta to zli i wgl.

      Usuń
    4. Nic do ciebie nie mam tylko tak napisałam :c Zresztą jak uważasz..
      -Zielony zółw :)

      Usuń
  3. Aw <3 Bardzo dziękuję za wybranie mojego look'u <3
    ~ Katheja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, tworzysz piękne looki, jakbym miała sc to bym kupowała wszystkie po kolei jak leci xD
      ~Julson

      Usuń
  4. Look Katheji rzeczywiście jest świetny.
    :) "Szkołę uczuć" oglądnęłam bardzo mi się podobał ten film.
    Suchara nie załapałam, ale OK. xd
    Ta scena w "Romeo i Julii" jest dziwna. Ja nie wyobrażam sb mieć dziecka w wieku 14 lat. O_o
    Ok. Post jak zawsze świetny!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogladalam Szkole Uczuc (A Walk To Remember) 3 razi i plakalam za 1 i 3 razem. :')
    'Lala :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Inde, piszesz zajebiście, oby tak dalej.
    Będzie czytelnik tygodnia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, dobry pomysl! :3
      ~INDYK XD

      Usuń
    2. Mam pomysła !!!!
      Zrobję Czi logą i na nim napiszem "POZDRAWIAM, INDYK♡"
      Hahahhhahaha XD

      Usuń
    3. Dawaj xD Hahah xD
      ~Indyczeg

      Usuń
    4. Dawaj xD Hahah xD
      ~Indyczeg

      Usuń
  7. Ja tam mam 14 lat i mam dziecko. bosszz czasy się zmieniajom a wy sie dziwicie ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba lalke w wozku xDDD.
      Nie no sory, ale od razu widac ze to jakas sciema ;]
      ~Inde

      Usuń
    2. Stawiam na ironię ;)

      Usuń
  8. Temat tygodnia
    Biografia tygodnia
    Bohater tygodnia
    Projekt tygodnia
    Czytelnik tygodnia
    Zagadka/problem tygodnia
    Ubranie tygodnia
    Sytuacja tygodnia
    Głupota tygodnia
    ____________________
    Mam nadzieję, że coś wybierzesz z tej dziewiątki =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Ciekawostka tygodnia :)

      Usuń
    2. Ciekawostka tygodnio msp*
      Osoba tygodnia (co odkryła/wynalazła w realu)
      Filmik tygodnia
      Ulubieniec i antyulubieniec tygodnia
      Klub tygodnia
      Pytanie tygodnia (trudne, a w kom. za pierwszą dobrąodpowiedź upominek)

      Usuń
  9. Kolor tygodnia :D
    Aktor tygodnia
    Aktorka tygodnia
    Piosenkarz tygodnia
    Piosenkarka tygodnia
    Ubranie tygodnia (MSP i rl)
    Pokój tygodnia (MSP)

    OdpowiedzUsuń
  10. super post :3 ciekawa seria, a co do tematów - wszystkie zajęły mi osoby powyżej :p
    ~Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedzebie tygodnia, sklep tygodnia, miejsce tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Aww, *w*
    Jestem za Agatką, wiesz, to jest tak, jakby tylko redaktorzy robili dobre filmy i looki etc.
    Tak a propo:
    -Często się pojawiło jedzenie tygodnia, i jestem za!
    -Oczywiście komiks tygodnia (komixxy.pl - kocham <3)
    -Zdjęcie tygodnia (wiesz, na MSP)
    -Gra tygodnia (moze byc simsy, jakas gra na msp, jakas internetowa itd.)

    Badumss, tyle. Hihi, przecież te czcionki są banalne.

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak fajnie jak ktoś do mnie Agatka mowi, hihi.

      Usuń
    2. Dla mnie, ja jestem głupia jeśli chodzi o grafikę komputerową xD.
      Oks, oks :33 KOMIXXY *-* *-* *-* *-*
      ~Inde

      Usuń
  13. Dzieki za dodanie mojego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post hihihi.
    Może Ulubieniec/Antyulubieniec lub Hit i Kit tygodnia? Jak było sory.
    Indziochu ty móy <3 Tęsknię.
    Nie, nie jestem homo >< Lubię ją xd
    ~Tostonators (?)
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie załapałem kawału, ale OK
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!