poniedziałek, 3 listopada 2014

Kathejowe loga (Nazwa do zmiany) + Violet Nights - #Look

Heii!
Tak, dobrze myślicie.

Mam dostęp do komputera! Nie do końca stały, ale jednak.
Z tej okazji przygotowałam dla Was loga. Dzisiaj mam tylko trzy, czemu?
Tylko trzy osoby z tych, które zgłosiły się po logo mam w znajomych a na Katheji nie mam miejsca, poprosiłabym, aby każdy, który chciałby dostać logo, niech po zgłoszeniu się w komentarzu zaprosił mnie na koncie Ankha. Jeśli nie macie miejsca, mam wolne miejsce dla naj, więc możecie zaprosić, ja przyjmę a potem wywalę. No, chyba każdy zna ten patent.
Okey, ale dla kogo zrobiłam loga?
I jakie?
No, to za sekundkę zobaczycie.
Powiem tylko, że jestem z nich naprawdę bardzo zadowolona i wydaje mi się, że robienie ich idzie mi coraz lepiej.

Dobra, zaczynajmy!

Pierwsze logo, jakie Wam pokażę, zrobione jest dla Cyni3 - Klaudii.


Boże no, zakochałam się <3
Cudowne, idealne, takie... No, ciężko ująć.
Przepraszam Cię bardzo, Cyniu, za brak trójki, ale ta czcionka (Jako jedyna tak świetnie pasująca) nie posiada cyfr... Mam nadzieję, że się nie obrazisz.
Przepraszam również za podpis "By Kathey". Poprostu miałam już pewne kłopoty, jeśli chodzi o tę sprawę - nie podpisałam się i w efekcie moja koleżanka przywłaszczyła sobie moją pracę.
Mimo to, efekt jest genialny ♥

Nutella.
Pycha.

Ok, następną osoba, dla której wykonałam podpis, jest sweet elena (se).
Oto one:


Boże nooooooo.
Jakie to logo jest prześliczne.
Ale serio, serio.
Nie, że się chwalę, ale to logo wyszło mi idealnie. Muszle bardzo ładnie komponują się ze strojem, bo właśnie z morzem skojarzyłam Twój strój.
A z tą animacją strasznie się męczyłam, bo nie ma takiej w sklepie. A szkoda. Jest to JEDYNA klatka w animacji #KtórejNazwyNiePamiętam, bez błysków i w takiej pozie.
Ciężko było zrobić takiego screena, a w dodatku przy zapisywaniu wyłączył mi się komp, supeeeer.
Dałam jednak radę, a efekty są, no, jeśli można tak to ująć, genialne.

Nie rozczulajmy się, lecimy z ostatnim logiem.
Jest to logo dla dziewczyny o nazwie stylówkalol=], oto one:


Jakie te loga dzisiaj mi wyszły. ♥
Epickie.

O, hejka kocie. Ten, no, Kufelek przylazł. Po pięciu godzinach snu.
Tylko mi nic nie naciskaj a tymbardziej guzika "uśpij"...
Ok, poszedł bawić się z Ozikiem.

Dobra, ale o podpisie dla Kasi.
Faza na morze, tak. Ale i tak #Arbuzy są najlepsze.
Znowu schodzę z tematu.
Logo jest delikatne, dziewczęce, nie przepchane, no cóż.
Idealne.

Tyle na dzisiaj, jeśli chodzi o loga.

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?

Wystarczy napisać pod tym postem komentarz, pisząc że się zgłaszać czy coś tam, no a przynajmniej tak aby mój mózg ogarnął, o co chodzi, po czym zaprosić mnie na koncie Ankha. Może być do naj.

TYLE.

Dzisiaj mam dla Was też look'a.
Nosi on nazwę (awbdajukdbjkawdwd, KOCIE! Nie łaź mi po klawiaturze! Jak coś, to te litery to Kufiś. Tylko że je zostawiłam. To arcydzieło) Violet Nights, czyli Fioletowe Noce.
Taaa, no wiem, nazwa kreatywna że nie wiem.
Ale patrzcie, czemu tak a nie inaczej:


NOSZ ZNOWU TE WŁOSY
Zabijecie mnie za nie, ale no co, one są zbyt śliczne, no wybaczcie, no proszę. :c
Hahahahah, i jeszcze serduszek nie zdjęłam, wow, taka ogarnięta dzisiaj jestem. :')
Dobra, my tu gadugadu, a skład czeka.


Nom, czcionka tak bardzo ładna.
W sumie to ten piękny słit aww komplet kosztuje 1400 sc, BO włosów ZNOWU nie kupimy.
Naprawdę.
Wybaczcie.
Nie moja wina że zrobili z tych cudownych włosów unikat. :'c
Dobra.
Cena nie jest taka zła, a spódnicę napewno wykorzystamy, więc łaj not (Czemu nie).
Inne wersje? Prosz.

I WERSJA KOLORYSTYCZNA

Truskaffeczqaa <3
Nom, ładna, nom, całkiem spoko, tak nawet zupełnie całkiem bardzo spoko.
Tak dużo powtórzeń, eh.
Jakiś maraton na "Disney XD" (Brat ogląda. c';) leci. Supeer.
Ale nie o tym.
O wersji kolorystycznej.
Ładna, naprawdę.
Tylko trochę nie związana z nazwą, ale okok.
Ah.
Zapychacz
Miejsca,
Tęskniłam.

AZMT, ale AOSZM jest najlepszy, i Wy to pamiętacie... :")




II WERSJA KOLORYSTYCZNA

Kawowa.
OK, MACIE MNIE, nie do końca kawowa, raczej ciemnobrązowa.
No cóż, całkiem ładna, aczkolwiek lepsza poprzednia.
Komputer się wyłączył super
Ok, nie o tym.
Znowu schodzę z tematu :')
Coś dzisiaj jakaś rozkojarzona jestem i nie trafiam w guziki XDD
Zapychacz
Pozdrawia
Joł
YOLO
Heh.

ZPJYH nom całkiem.



III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Prawie najładniejsza, tzn druga co do ładności wersja.
Nie jest zła, aczkolwiek...
Czegoś jej brakuje, ah, coś moim wersjom ostatnio często tego czegoś brakuje.
A
Teraz
Uwaga
Długi
I
Wielki
Zapychacz
Bo
Serio
Nie mam co napisać.

ATUDIWZBSN, rly. XD






Okey, okey, palety nie daję bo nie chcecie. Mądrzy jesteście, serio. <3
Sesja?


Wybaczcie za tą przecudowną jakość. :')
No, w sumie oprócz włosów, to nie ma błędów.
Chyba że nie zauważyłam, ale tam na górze ich nie ma (Oprócz włosów).

Tyle.
Serio.

Mam nadzieję, że post się spodobał i zachęcam do kupna / lajkowania kompletu.
U mnie znajdziecie go pod nazwą 'Nothing than friends. ♥, bo nie miałam pomysłu na nazwę XDD

Pamiętajcie, zgłaszajcie się po loga! Jak się zgłosić, macie wyżej.
Tymczasem żegnam się z Wami!

Do następnego posta! ♥


Bożeboże, logo cudowne. ♥♥♥

28 komentarzy:

  1. Ojejciu, dziękuję <3
    PSYCHOOOOOL♡
    KC :***
    ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne Stylowej ^~^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look i wg cudowne loga *_*
    Ja poprosiłabym też takie logo, z napisem ,,Madzia :D''
    Wogóle ja cie mam w znajomych na Katheji a więc myśle że to wystarczy XD

    Dulka45 #Kathejonators

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się po logo! Nick biscuit2002
    Ale no logu (?) Możesz napisać tylko biscuit ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie logo jest boskie *O*
    Zresztą look też, zwłaszcza III wersja.
    Zgłaszał się po logo: kami273!
    Chyba mam cię w znajomych na Kathey? Ale na Ankha i tak zaproszę c:

    PS: AOSZM. :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Kathejsonie, toż to zbrodnia robić takie ładne loga i mi nie zrobić XDDD.
    Taa, nie mam cię w znaj :c.
    No, ale dobra, zgłaszam się po logo. Dla Cyni najlepsze!
    Look też spoko, ale ta bluzka nie przypadła mi do gustu. ;]
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten look i logo ♡
    Gdzie robiłaś te logo ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O bożebożebożebożeboże... [...] Jakie cudne! Dzięki Kathejo. ♥ Gdzie robisz loga? W PiZapie? Czy gdzie... Zdradź ten sekret.
    P.S. Wstawiasz zdjęcie kotków? Bardzo proszę
    Look fajny, ale ta bluzka niezbyt mi się podoba.
    Ale cóż... Jak to się mówi: JEDEN LUBI POMARAŃCZE, DRUGI JAK MU NOGI ŚMIERDZĄ. XD
    Pozdrawiam
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Lala sie zglasza xD Masz mnie w znaj, nick : Draculaurazmonsterhigh
    Napis: Lala
    Styl: Tu zdaje sie na twoja kreatywnosc :)
    'Lala ktora z gory dziekuje :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne loga ^^^ Się zgłaszam ©®©
    Zaproszę cię na Ankhce [tak to się pisze?] a mam w znaj. Katheje.
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym logo, wyszły Ci świetnie! Mój login to Mydlane oczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcialabym logo z napisem Agatha a na tle nwm moze cukierki xd?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zgłamszam !
    Napis-Hanjaa ♥
    W tle:No nie wiem..pączki, kolorowe z dziurką XD
    Ubrania:Jak chcesz moge kupić animje z pączkiem c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam sie napis :Izeł
    Tło : krwiste om Nom
    ubrania: to co mam na sb
    Animę jakas z tych dzikich lel

    OdpowiedzUsuń
  16. AOSZM najlepszy. Nikt go nie pobiję XD Bardzo ładny lok, włosy są naprawdę cudowne ;*
    Zgłaszam się do loga. Ja Cię mam w znajomych na Kathey, nie mogę Cię dodać na Ankha bo nie mam miejsca w znaj.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosz, jakie piękne loga♥ JA TEŻ KCEM!!!!
    Co prawda stare konto mi ukradli ( 16 lvl, VIP, NIEEE :C ) ale moje nowe (9 lvl i 2 animki, spam) też życzy sb loga :)

    ~Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałą bym mieć też logo na MSP nazywam się cattac a rl. Anika, tak żeby się upewnić tak A N I K A

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne te loga, śliczne przez wielkie Ś. Dla cyni najlepsze. :3
    Ten look... Aw! Zakochałam się. Truskawka najlepsza.
    Mogę prosić logo? Jak tak to niech będzie mroczne, emo itd. Pod nazwą (Czarna Zuellas) napisz PozytywnieŚwirniętaZuza XD
    ~Katheynators
    Pozdrawiam,
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chce logo <333
    Nick : TheMoomster
    Możesz też gdzieś zmieścić jeden z tych napisów :
    Paula, Zbok, Pauluś, PaulinGa, Moomsterka, Psycholka, Maniaszka MSP, Simka

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziemukuje za logoo ♥♥ Śliczne Ci wyszło ♥♡ Właśnie gdzie robisz loga? W pizapie, czy czymś innym. Powiedz pls <3
    A look też cuudny. Spódniczka i włosy z poprzedniego c; Oszczędzamy na lookach xD
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu, jaki śliczny look.
    Zakochałam się no. *o*
    Zgłaszam się na, no ten yy.. logo? XD
    Mam Cię w znaj :')
    Mój nick na MSP: ! Klauda !
    ~Jusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam siem XD Mam w znajomych Ankhę. Loffffffffffff ♥ Piękny look!

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się. Masz mnie w znajomych na Kathey
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!