poniedziałek, 3 listopada 2014

W kropki, zgadnijcie co i kto.

Badumss. Moje ulubione słowo teraz tak w ogóle, jest takie *w* Rzygajmy tęczą!

Oki, powracając do tematu.
Tak, to jest TA osoba, która nic nie pisze ;_;
-Pograsz dziś na fortepianie?
-E, nie.
To nie był temat ;_;
Dzisiaj look. Tsa. I to zapewne taki, który nikomu (oprócz mnie!) się nie spodoba.
Zaczynajmy!

Musi to tak podkreślać cienie? W ogóle, jak ktoś zauważył, to mam manię na punkcie tych zapadłych policzków. <333
Rzyganie tęczą x2.
Oki, Oto ten look.
Pierwsze, co przychodzi mi na myśl, to: Chłopczyca.
Drugie: Kropki.
Trzecie: Wciśnięta w jakieś legginsy i kokardkę w kropki.
Czwarte: ale i tak ubrała koszulę i creepersy.

Wiem, że ta koszula i getry dziwnie wyglądają, ale czy nie wygląda to cudownie? Jeśli mnie znacie, to wiecie, że kocham uwielbiam całuję pomieszanie stylów. Elegancki z dzikim, chłopięcym? Czemu nie. Z dziewczęcymi kolorami? Jasne!
I tak wyszło (moim zdaniem) zajebiście.

SKŁAD:
(Nie dam cieni bo nie są potrzebne)
Miszcz tak bardzo <333
Tak, kosztuje TYLKO TYLKO TYLKO TYLKO TYLKO

1675 SC <333

Bawmy się Bloggerem!

Oki, musi być normalnie. Ale jakiś róż w tle tego napisu, c'nie.
Moim zdaniem look opłacalny. Ubrania można też wykorzystać DO INNYCH stylizacji, np. koszulę lub włosy, które kocham. (Pokochałam od dziś, NIEWAŻNE.)

Paleta oryginalnej wersji:

`1 inna wersja kolorystyczna i od razu jej paleta:
Taka jakaś, no.
Podstawowa.
Trochę mi się nie podoba kolor włosów, ale tak to spoko.
Da się przeżyć za 5 zł *w*
TO OSTATNIE NIE DO TEMATU, JAK ZWYKLE.

Paleta:
Paleta jak paleta. Noco.


`2 inna wersja kolorystyczna i paleta:

Najbardziej standardowa ze standardowych.
I tak wygląda ślicznie.
Zresztą, kocham jasne koszule omg <33333333333333333333333
Oki, rzygam tęczą x3.

I dlatego nie ma palety, że nie ma poco. Pococococoocococococoococ.


SESJA


Look zawiera naprawdę minimalne błędy. Niezauważalne wręcz. A jak wygląda z bliska! Te creepersy...
Oki, żegnam.

Look możecie kupować u mnie (jeśli ktoś chce, apff) pt. "Spotted." (Tak, kropka nienawiści. Pozdro dla ogarniętych).

Chandelier,
(Mogę zamiast Chandelier - Badumss? Plz)

Badumss,

PS, ja się tylko bawię TYM , spokojnie...

7 komentarzy:

  1. Hahahahahahha xD
    WIEDZIAŁAM ŻE ROBISZ NOWE LOGO XDDD
    JEZU KOHAM JE XDD
    A look spoko, mimo że nie mój styl c: Oryginał najlepszy :3
    Pirszo? xD
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugoo? Look sliczny, wiedzialam ze to ty piszesz po ,,fortepianie''. XD
    'Lala zachwycona lookiem :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lofam LANIACZJESTNAJTAKALOHIKAIZEŁA chce byc twoją żona jestes supi / kot bella

    OdpowiedzUsuń
  4. O muj bosze koham to logo XDDD
    Ok, ogar.
    Fajny look i nie, nie tylko tobie się podoba.
    Ten gif na początku no wtf XD
    Czandelier,
    Zuellaska
    Hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry, że się czepiam ale wszyscy podrabiaja Laniacza ;-;
    Teraz do Laniacza xd :
    Super logo. :D
    Pozdrowionka ,
    -Zielony Żółw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER LOOK, LEPSZY NIŻ KATHEJI! BEZ OBRAZY.

    OdpowiedzUsuń
  7. Look jest boski! Logo również zajebiste!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!