wtorek, 4 listopada 2014

Jak mieć MSP z komputera na telefonie.+ Ocenianie filmów z MSP TV#2.+ Nowy pakiet Vip.

Hejjuu. Tak tu najgorsza redaktorka. Pragnę podziękować dla osób, które dały mi taki tytuł. Szkoda, tylko że te osoby bez podania podstawowych argumentów piszą takie rzeczy, ale to nie ważne przechodzimy do posta.
Jak mieć MSP z komputera na telefonie.
Myśleliście, że to nie możliwe, ale jednak tak. Pragnę podziękować dla xtragirl26p za podanie mi tego sposobu.
1. Wchodzimy w sklep play
2. W wyszukiwarkę wpisujemy puffin web browser
3.(Idealna godzina na robienie screenów.) Wchodzimy w pierwszą wyszukaną aplikację. 
4. Instalujemy
5. Gdy aplikacja się zainstaluje uruchamiamy ją. 
6. W wyszukiwarkę wpisujemy moviestarplanet.pl 
7.  Jeśli chcemy się zalogować trzeba kliknąć tę klawiaturę zaznaczoną czerwonym kółkiem. 

Mamy MSP z komputera na telefonie. Przechodzimy do dalszej części posta.

Ocenianie filmów z MSP TV
Cleo, Donata ft. Enej- Brać by Aleks4343 >klik<

Pomijam fakt, iż ten teledysk był na 3 miejscu w higscores. Nie wiem, co w, nim takiego ciekawego. Na prawdę sztuką jestwstawić movie star, które tylko przybierają jakąś pozę i sam tekst. Powiem szczerze po minucie oglądania chciałam go wyłączyć.Gdyby była jakaś sytuacja dopasowana do piosenki była, by o wieeele wyższa ocena. 4/10 Piosenka jest super i można do niejwymyślić coś oryginalnego.

Tamten dzień by Dj karolina24 >klik<

Zawsze mi się podobał ten teledysk. Widać, że zostało włożone w niego wiele pracy. Gdy go włączam nie mogę się oderwać i mój przycisk replay jest pokrzywdzony. Nic dodać nic ująć. 10/10 Co mi się jeszcze bardzo podoba. Są pomieszane style tak zwany teledysk obrazkowy i ruchomy. Piosenka oczywiście też jest super.

Patty- nie ma nas by goth_lala >klik<

Teledysk ma aż 37 tys love it. Chyba jeden z najlepszych teledysków w historii polskiego MSP. Śmiem się z tym zgodzić. Dobrze dopracowany nie ma żadnych niedociągnięć. Myślę, że z czystym sumieniem mogę dać 10/10

Pakiet Vip

Brzydkie te buty są fu. Nie podobają mi się. Sukienka w sumie nawet ładna. Reszta rzeczy też ogólnie jeden z ładniejszych pakietów. 

Przypominam o moim konkursie trwa do 7 listopada.
Dziękuję za przeczytanie.


13 komentarzy:

  1. Ja tam znam lepsze sposoby na vipa :P
    kodymodydomoviestarplanet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za takiego wspaniałego posta

    OdpowiedzUsuń
  3. http://msp-msp-patka.blogspot.com/ - moj blog polecisz pliska <3 kc tw bloog !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Ten pierwszy sposób.. Napewno wyprobuje! :D
    Mi się ten vip podoba mega <3
    Pozdrawiam,
    Zue

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. Pierwszy sposób na pewno wypróbuje.
    Vip jest ładny, ale bywały ładniejsze. A te buty... szkoda gadać.
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. O-M-G to działa!!! :ooo Wielbiem Cię! ;**** Ja zawsze lubiłam Ciebie i Twoje posty. Jesteś jedną z najlepszych redaktorek tutaj! :* I pamiętaj : nie warto przejmować się hejtami, bo oni Ci zazdroszczą ;)

    ~Milka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszyłam się msp jakieś kilka godzin po czym musiałam wykupić Flash (nie za darmodarmo) Ale i tak fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, ale parę razy odświeżyłam i nie było już tego problemu. :)

      Usuń
  8. UWIELBIAM CIE THX THX
    -POZDERKO OLAR8

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielbiem ciem! Genialny sposób i rzeczy z vipa ładne (oprócz butów :\)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ci hejterzy piszą nieprawdę!
    Piszesz świetnie. Twoje posty, faktycznie, nie są za długie, ale za to bardzo ciekawe!
    Ładny Vip (oczywiście poza butami)
    ~luckie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypróbuję ten sposób...
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!