środa, 5 listopada 2014

LOOK i informacje parafialne.

Hejson!
Dzisiaj post sklecony z... trochę wszystkiego. xd Czyli trochę informacji, logo dla vajlet boregard (no, wreszcie się doczekałaś! B) I look. Tak, look, sorson, ale musk mi nie pracuje.
Pierwsza informacja jest taka, że jestem beznadziejna. Nie umiem trzymać się grafiku, więc #FAKGRAFIK. To, co mogę powiedzieć o częstotliwości i pojawianiu się moich postów to to:
1. Będą 2-3 posty na tydzień.
2. Tygodniowe TOP będzie robione w dniach sobota-poniedziałek.
3. TOP wyzwania będą raz na tydzień, a Odwzoruj piosenkę - 2 razy na tydzień.
4. Co jakiś czas będą notki nie związane z serią.
Druga infromacja: chciałabym zrobić jakąś serię... Hmm... Że tak powiem, "na zamówienie". Zastanawiałam się właśnie nad logami na zamówienie, bo jestem w tym coraz lepsza, ale zUa Kathey mnie wyprzedziła. xD Taka sytuacja, no. Jakieś... Nie wiem... Hot or Not? Ale dla wielu jest to pójście po najniższej linii oporu. Chciałabym, żebyście Wy również brali udział w moich postach. Podajcie jakieś fajne propozycje! :3
Trzecia informacja: ZAPRASZAJCIE DO ZNAJOMYCH, TO OSTATNIA OKAZJA, BO 12 LISTOPADA KOŃCZY MI SIĘ VIP!

No, to ogłoszenia parafialne mamy za sobą. xD

Teraz look (sooorki!). Nazwałam go Bad Cinderella.


Dlaczego taka, a nie inna nazwa?
No cóż, ta sukienka kojarzy mi się z taką grzeczną, ułożoną dziewczynką, ale włosy są tego totalnym zaprzeczeniem. Mimo to chciałam koniecznie gdzieś je wykorzystać.
PODOBA MI SIĘ MOJA TFASZ.
Ta skromność!
Ale dobra, nie o tym mówimy. Look jest "grzeczny", z nutką drapieżności. Zastanawiałam się nad wyborem butów, ale w końcu wybrałam te (ej, to są kalosze?).

Skład:


Cena jest średnia. Robiłam droższe looki, ale ten do najtańszych również nie należy. Cena przy kupnie wynosi 2075 sc i 4 diamenty, bo użyłam unikatowych serduszek na nogę, których naturalnie kupić się nie da. Wszystko zawdzięczamy tej sukience, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia, ale dopiero teraz zrobiłam z nią look. Kaloszki (XD), kokarda i sukienka są kokardkowe. #MASŁOMAŚLANE.
A TE WŁOSY SOM PIKNE.
Look wspaniale komponuje się i z jasną, i z ciemną skórą, co można zauważyć na przykładzie moich dwóch kont.

Paleta kolorków:


Na czerwono kolor sukienki i dodatków, na niebiesko kolor włosów. Numerki pokazują, jaki kolor wybrać przy jakim "kwadraciku" podczas zmieniania koloru włosów. Nie wiem czy mnie zrozumieliście, ale lepiej wytłumaczyć tego nie mogę. xD

I wersja kolorystyczna


No cóż.
Dla mnie ta sukienka musi być w pastelowych kolorach.
Ładna wersja, bardzo, bardzo, jednak po prostu musiałam wykorzystać tamten błękit. Nigdy go nie używałam, a zaskoczył mnie bardzo pozytywnie.
ALE NIE O ORYGINALE MÓWIMY!!! XD
Ładna wersja. Nie jest mdła, a włosy dodają lookowi charakteru. Nie wiedziałam, czy wybrać włosy blond czy czarne, ale myślę, że nie popełniłam błędu.
TA SUKIENKA JEST W TYM SAMYM KOLORZE CO USTA :') Jak to pięknie wygląda. XD
Oryginału nie pobije, ale jest niezła.
Zapycham
Miejsce
Ściągam
Z
Kathey xD



II wersja kolorystyczna


Taa, mówiłam że ta sukienka może być tylko w pastelowej wersji...
Ten kolor jest wyjątkiem. Kocham go, mimo że nie używam go często. Kojarzy mi się z wampirami, a w tym looku postać wygląda, jakby chciała być grzeczna, ale nie bardzo jej to wychodzi. Tehe.
Zmieniłam kolor kokardki, żeby było ciekawiej ^^
Uważam, że jest to godna uwagi wersja, jednak ja dalej zostaję przy oryginale i nie żałuję, że właśnie jego kupiłam. Muszę jednak wykorzystać gdzieś ten kolor. xD
Nie jestem pewna, czy ta wersja jest ładniejsza od pierwszej wersji kolorystycznej, nie wiem co o tym sądzić. A wy? Jak uważacie? Która wersja jest najlepsza? Pierwsza, druga...? A może oryginał?







Okson. Przez look przeszliśmy. Przez ogłoszenia także... Teraz jeszcze tylko logo dla vajlet! :)


Wiem, że vajlet jest wielką fanką Harry'ego Pottera, więc próbowałam utrzymać logo w tym klimacie. To tło... Kocham <333. I ten napis... Hogwarts always in my heart...
Nie tylko w Twoim, vajlet :').
Napis też chciałam zrobić taki Potterowski, nie wiem czy mi się udało, ale to właśnie ta czcionka najlepiej oddawała ten klimacik. Animki oczywiście związane z Pottermanią :)
EDIT: Logo naprawione :33

Dobra, dobra, okej. Do zobaczenia! Do następnego posta :)


A wiecie, aż mnie wzięła chęć na zrobienie sobie loga Potterowskiego. :')

21 komentarzy:

  1. Post fajny, look również. Logo dla Vajlet Boregard też ładne. Gdzie ten błąd? Nie widzę niczego, co miałoby popsuć logo. Mam pytanie: Kiedy będą ,,Top wyzwania''? Bo miały być chyba jeszcze w zeszłym tygodniu i nie było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było, bo nie miałam czasu :c. Myślę, że jutro albo pojutrze dam radę zrobić :)
      ~Indyk xD

      Usuń
  2. super post :* Ale nie widzę tego błędu...
    samo logo jest śliczne♥ pomyśleć, że nigdy nie lubiłam harrego pottera (ojć, sory, mała litera, leń ze mnie xD)
    ~ Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra - teraz mogę się przyznać.
    Błąd był... eee... Między nogami xD. A konkretniej to jedna noga była odcięta od tułowia xD. Jak bawiłam się różdżką w Sumopaincie musiałam przez przypadek wyciąć. xdd Ale już wszystko jest okej! :3
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza? MEJBI.
    Mi najbardzie wersja I *-*
    Jak dla mnie, hor or not to fajny pomysl, moze niezbyt orginalny, ale fajny. #POWTARZAMSIESWAG
    Jesli mialabym proponowac cos do odwzoruj piosenke - This is how we do. Wedlug mnie mozna fajnie dobrac kolory i wgl. #ODWALAMIZESKOWEMFAJNIE
    Taaa, z telefonu , ×karolina , koncze


    Niemiecki czeka.
    ×Karczix

    OdpowiedzUsuń
  5. zUa Kathey XDDDDDDDDDD
    Jestem zUUUUUa. XD
    ~ Arbuz, tzn Kathey tzn Katheja xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Look jest śliczny, właśnie takie lubi. Grzeczne, ale niegrzeczne xDDD Wersje też ładne, ale oryginał najładniejszy c:
    A logo dla vajlet również ładne.
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Aff <3 Śliczne logo <3 Dzięki wielkie :-Q
    Luk cudny, oryginał naaaj :* A trzecia wersja też pikna, ale przypomina czerwonego kapturka xD Takie pytanqo:
    Jaqi dom w Hogwarcie masz ;) ???
    #SzonaDracoJaneZeZmierzchuGinnyVajletboregard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slytherclaw, ze tak powiem xD Ale jakbym miala wybierac miedzy Slytherinem a Ravenclaw to Rav B))
      #LunaZHarry'egoSzonaJacobaZeZmierzchuISyriuszqaZHPLelCoZaPodpis xD

      Usuń
  8. OJezuTenLookJestTakiGenialnyŻeAżBoli. I wersja <3 Kocham.
    Ejjeje, też chcę takie logo Potterowskie. Nazwę znasz? :* ProszęProszęProszę :( Mój dom to Rejwenklał aw :3
    ~Tostonators (?)
    Pozdrawiam,
    Zue.
    Aaa na ścianie siedzi biedronka mamy epidemię! :'( Siedziała dzisiaj też na drzwiach i oknie aaaa zginiemy :(
    OkOgar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oks, zrobjem xD
      ~Indzioch

      Usuń
    2. Jeej! XD W jakimś poście napisz to na pewno zobaczę. Xd
      Zue

      Usuń
  9. #miau
    indyczeg
    #miau
    ( Bo nie umiem naśladować indyga)

    OdpowiedzUsuń
  10. Look jest bardzo ładny! CUDO *.*!
    Potterowskie logo takie czarodziejskie <3! Wowow, no nwm co powiedzieć/napisać.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie logo.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  12. Niehcem ci nic gadac ale ty jeseś uzaalerzniona od msp

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!