czwartek, 6 listopada 2014

Odwzoruj piosenkę! #1

Hejson!
Dzisiaj wyczekiwana przez Was seria Odwzoruj piosenkę!
Jak będzie wyglądać standardowa notka tego typu?
  1. Teledysk z Youtube
  2. Teledysk z MSP
  3. Tekst i tłumaczenie z Tekstowo
  4. Mój Artbook
  5. Pole do popisu dla Was - czyli jaka piosenka powinna być następna?
Tak więc... Zaczynamy!


Ten teledysk jest... Eee... Dość dziwny, co nie zmienia faktu, że jest to niezwykle fascynujący klip. Dziewczynka występująca w teledysku dla wielu zachowuje się dziwnie. Dla mnie jest to wyjątkowa osoba, której taniec jest piękny. Teledysk jest troszkę ponury, w sumie to nie pasuje mi do tekstu piosenki. Oryginalność.



JEZDEM ZGROMNA.
Pierwszy i jedyny teledysk, którego autorstwa jestem ja. Przepraszam za wybranie akurat mojego teledysku, no ale... Pomijając to, że robiłam go w MovieMakerze jest dość dobry, starałam się odzwierciedlić to, co jest zawarte w piosence. Znalazłam dwa drobne błędy po opublikowaniu filmiku w jednym kadrze, literówki. Poza tym uważam, że jak na pierwszy i jak na razie ostatni teledysk, wyszedł mi dość dobrze.



Tekst nie jest jakiś bardzo głęboki, bo można byłoby dobitniej, ale nie jest też taki typu "Cztery osiemnastki" (no nie, co za porównanie!). Taki w sam raz na popularną piosenkę. Słowa pasują do rytmu. Można wynieść z tekstu morał: "Nie pij, nie pal, nie ćpaj, jeśli ci życie miłe."



Piosenka kojarzy mi się z mhokiem. Nie wiem dlaczego. Mimo, że opowiada o imprezowiczce. Delikatnie ubrana dziewczyna z jasnymi, krótkimi włosami jest odzwierciedleniem Sii. Żyrandol - żyrandol. "I'm gonna swing from the chandelier". Co oznaczają te ramki jak z wideoklipu? W zakładce "Ciekawostki" na stronie Tekstowo pisze, że teledysk opowiada o Sii jako narkomance. Według mnie te ramki powinny odzwierciedlać to, że ten czas, w którym "Sia jest narkomanką" (nie wiem, czy tak było naprawdę) jest jakby wyrwany z rzeczywistości, opisany w filmie, piosence.


Ok! Przeszliśmy przez piosenkę "Chandelier", teraz dam Wam propozycje następnych piosenek! Tym razem będzie ich cztery, bo dwie piosenki mogą być Wam mniej znane. Do każdej z nich dołączam link do piosenki na YT.

Oks. No to tyle na dzisiaj.
Nie miałam zamiaru pisać posta dzisiaj ale nie chcę zostawić bloga bez ani jednej notki na dziś xDD. Pamiętam jak byłam czytelnikiem to sprawdzałam po kilka razy czy nie doszedło coś nowego *u*.


23 komentarze:

  1. Super pozd c: Fajnie piszesz, oceniasz i... nwm jak to ująć... krytykujesz w pozytywnym znaczeniu :3
    W następnym poście wybierz Linkin Park The Catalyst. Będzie trudniej xD
    Posdr
    ~Kasia
    PS Czy aby czwarta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie bym chciała :c Ale to nie ja mam prawo głosu XD
      ~Inde

      Usuń
  2. Boze kocham Imagine Dragons:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz wspaniałe posty! Oceniasz bardzo dobrze i nie krytykujesz ostro, to jest fajne w twoich postach. :))

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Shakira - empire !!!! Proszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Demons. Jedna z lepsza piosenek Imagine Dragons.
    Kocham.
    Ubustwiam.
    Wielbię.
    Uwielbiam.
    Hshshhshs.
    Tja. Pozdro.
    Miśka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :)

    Może zrobisz Demons?

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Zresztą, twoje posty przypadają mi do gustu ZAWSZE. Xd
    Zgadzam się, teledysk jest dziwny.
    Nie widziałam jeszcze twojego, ale obejrze jak bd miała okazje, bo narazie takowej nie mam xd
    Demons, pliss <3
    ~Tostonators
    Pozdrawiam,
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post :) Stawiam na Demons, bo widzę że The Catalyst i tak nie ma szans ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Demons Imagine Dragons ♥.
    Julie♥/wiolunia10x/Dragonerska Forever ♥.

    OdpowiedzUsuń
  10. Demons - ID ♥♥♥
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się między Empire a Demons.
    A co tam, głosuję na Demons.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stawiam na Demons...
    ~KochanyAnonim

    OdpowiedzUsuń
  13. FYPIESZ DIMONS! JA KOFFAM IMADŻIN DRAGONS!

    OdpowiedzUsuń
  14. zrób piosenkę Adele-Rolling in the deep
    pliska
    :) kocham wasz blog:)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!