poniedziałek, 29 lutego 2016

Bardzo Złożony Post. Ocena nowego pakietu vip + Grafik i posty + Nowe przedsięwzięcie Coldisia!

Hejson!
Powraca ta, która rozpętała gównoburzę. Cóż, przykro mi, że mój post zapoczątkował ten bajzel, ale nie miałam nawet takiego zamiaru. Chciałam tylko zwrócić uwagę na to, jak było kiedyś, a jak jest teraz. Bo chyba wszyscy zgadzamy się z tym, że było lepiej.
Nie wracajmy już jednak do tego tematu, ponieważ nie chcę powrotu do tego shitstormu. Dzisiaj powracam po tygodniu i zdawałoby się, że przez ten czas miałam bloga kompletnie w poważaniu, ale tak nie było. Byłam zajęta kilkoma innymi sprawami związanymi z blogiem, w tym czytaniu waszych zgłoszeń i ocenianiu ich. Tym razem zostawiłam te oceny dla siebie, gdyż miałam tydzień lenistwa (czytaj: wracam ze szkoły i pierwsze co robię, to idę złapać drzemkę). Po prostu byłam wykończona szkołą, miałam kilka godzin dodatkowych zajęć i tak dalej. Nie miałam nawet siły na odpalenie Simsów czy wyjęcia kredek i rysowania, więc sami widzicie, że było dosyć źle.
Koniec jednak tego narzekania! Dzisiaj powracam do was z postem podzielonym na części - kawałek będzie jak zwykle, kolejny zaś - krótkim zorganizowaniem moich notek. Oczywiście, miałam wczoraj wieczorem GENIALNY pomysł na posta, ale przez sen wszystko wyleciało mi z głowy. Super, c'nie.

Dzisiaj postanowiłam opisać pokrótce nowy pakiet VIP, który ukazał się - jakby nie patrzeć - dosyć niedawno, ale jednak minęło tyle czasu, że jego opis powinien się już znaleźć, ale co tam! Walić to! Napiszemy o nim teraz!

Na początku zobaczmy, co tu mamy...

Ale ja jestem spryciula, specjalnie wycięłam tak, żeby pokazać, jak mało brakuje do kolejnego poziomu. Hej, to tylko 25 tyśków, pomożecie?

Motyw: Idea stworzenia pakietu z chińskim motywem (jeśli to japoński motyw, to poprawcie mnie, nigdy nie byłam obeznana w azjatyckich kulturach) bardzo mi się podoba! Sama nie interesuję się tym, ale uważam, że jest to naprawdę ciekawy aspekt historii, w dodatku bardzo charakterystyczny i po prostu ładny. Dawno nie było takiego fajnego pomysłu u moderatorów, za co ogromny plus; miałam już dość tych zimowych i walentynkowych pakietów. Ten jest naprawdę kreatywny i myślę, że moderatorzy w pełni zasłużyli tutaj na maksymalną ilość punktów, czyli 10/10. Podoba mi się również rozmieszczenie przedmiotów przy vipie na dany okres. Dostajemy ubranie już po kupnie pakietu na miesiąc, a nie - jak to często bywa - na trzy miesiące, bo przy tańszym vipie jest rzecz do pokoju.
Boonie: Zauroczył mnie, naprawdę. Spotkałam się już z wieloma stwierdzeniami, że boonie jest brzydki, ale według mnie jest uroczy. Białoróżowe futerko doskonale komponuje się z typowym, azjatyckim uczesaniem - czarnym kokiem z wbitymi weń pałeczkami (?). Czerwona róża i wzorzyste ubranie znakomicie wygląda na zwierzątku, tworząc z niego małą, azjatycką matronę z prawdziwego zdarzenia. Myślę, że tutaj moderatorzy znowu zasłużyli na 10/10, gdyż boonie jest pomysłowy i starannie wykonany.
Włosy: Zwykły kok z ozdobą z róż. Tutaj twórcy się nie popisali; o ile kwiaty są naprawdę ładne i bardzo mi się podobają, tak fryzura jest po prostu... Zwyczajna. Nie ma w niej nic oryginalnego. Wygląda ładnie i mi się podoba, ale nie są to włosy za przeszło 200 złotych. Równie dobrze można stworzyć coś podobnego w naszym sklepie msp; wystarczy wybrać odpowiednie uczesanie i wpleść w nie zbliżoną do oryginału ozdobę, a będziemy mieć analogiczną wersję. Tym razem ocena będzie wynosić 6/10, bo jak już powiedziałam - włosy są okej, ale nie ma w nich tego "czegoś", co powinno zostać zawarte w rzeczach z gwiezdnego pakietu.
Włosy z kapeluszem: Tutaj jest już lepiej. Włosy odznaczają się interesującym dodatkiem, który stanowi ogromny kapalut (moja babcia tak zawsze mówiła :'-D). Misterne zdobienie na nakryciu głowy nadaje mu uroku. Połączenie czerwonego ze złotym jest bardzo majestatyczne i efektowne. Dosyć jednak o kapeluszu! Teraz pomówmy o samej fryzurce. Ta znowu nie jest jakaś fikuśna, wręcz przeciwnie - bardzo prosta. Nie spodobała mi się jakoś specjalnie. Można ją było troszkę bardziej urozmaicić, ale rozumiem, że sam kapelusz jest okazały, więc odejmę za to tylko dwa punkty. 8/10 A teraz, jeśli mam być szczera... Bardziej podobają mi się te pierwsze włosy. XD
Sukienka: Nie jest zrobiona w jakimś mega-super-chruper kroju, ale nawet mi się podoba. Ma dużo zdobień, które ją urozmaicają. Fajnie wyglądają te rozszerzane rękawy. Typowa sukienka chińskiej cesarzowej, czy jak to tam jest. XD Kolejny raz pozostaje nam zadać pytanie, czy się opłaca wydawać tyle kaski na taki przedmiot. Uważam, że w sklepie jest wiele równie dobrze zrobionych sukienek (najczęściej za diamenty), a ta nie różni się od nich za bardzo, ale do takiego motywu nie widziałam żadnych podobnych ubrań, więc jest okej. Dajmy te 8/10.
Ozdoba do pokoju: Jest naprawdę ciekawa, ale graficznie wydaje się różnić, tak, jakby była z jakiegoś starszego konkursu. Nie wygląda to za dobrze w zestawieniu z naprawdę ładnymi, dopracowanymi przedmiotami. Poza tym nie wiem, do czego mogłaby być potrzebna - chyba że ktoś by robił film o podobnej tematyce. Lubię słonie, więc 6/10, nie mniej, nie więcej.
RAZEM: 48/60 - równiutkie 80%, więc otrzymujemy mocną czwórkę. A wy? Co myślicie o tym pakiecie? Może macie zupełnie odmienne zdanie?

Kolejną rzeczą, którą chcę poruszyć, jest taki mini-grafik. Ta sama informacja znajdzie się w niedawno utworzonej przez Nestelle zakładce o takiej samej nazwie. Nie przedłużając - przedstawię wam mały plan postów ode mnie i uporządkowanie prowadzonych przeze mnie serii.

Poniedziałek: POST
Wtorek: BRAK POSTA
Środa: BRAK POSTA
Czwartek: POST
Piątek: BRAK POSTA
Sobota/Niedziela: POST NA 75%

Oczywiście, zawsze znajdą się jakieś wyjątki, może to być wizyta u ortodonty czy jakieś projekty ze szkoły. Wtedy postaram się was powiadomić, ale nie zawsze dam radę. Myślę, że dam radę trzymać się tego grafiku, ponieważ od pewnego czasu działam z planem tygodnia i ta współpraca idzie mi całkiem nieźle. Polecam i wam również się tak zorganizować, a od razu zobaczycie, że macie o wiele, wiele więcej wolnego czasu.

Serie, tematyka postów:
  • Hot Or Not
  • Odwzorowania (no wiecie, te postacie z Simsów i te, co ja rysuję; nie mam na to odpowiedniej nazwy)
  • Jedna strona, rzeczy wiele
  • Looki filozofki (ogarniecie to, nowa seria)
  • Ocenianie pakietów VIP (tak, postanowiłam sobie to podpiąć pod moją broszkę, bo mi to sprawia przyjemność)
  • Tajniki tworzenia logo - z tym, że ta seria będzie okazjonalnie i musicie mi podrzucić pomysły na to, czego chcielibyście się dowiedzieć; jeśli to nie wypali, zrezygnuję z tych postów
  • MS Miesiąca (o tym później)
Jak widzicie, zrezygnowałam z Wyzwań Modowych. Dlaczego? To proste, znudziły mi się. XD Czasami będzie post z innej beczki, jak na przykład jakiś tag, może coś z simsów lub innej gry, i tak dalej, i tak dalej. Oczywiście - z umiarem. Koncentrujemy się na msp.

Ostatnia rzecz na dzisiaj, ale bardzo ważna:

Pamiętacie, jak kiedyś Marcia na Wannach robiła serię Moviestar Tygodnia? Nie? To wam przypomnę. Było to ocenianie profilu danej ms, czyli jej opisu, animki i stroju. W podsumowaniu tej serii oceniła ona wszystkie osoby, które się zgłosiły. Chciałabym zrobić podobną rzecz, z tym, że raz na miesiąc. 
Teraz zbieram zapisy na luty! 
Chcesz być Movie Star Miesiąca?
Wystarczy, że napiszesz pod tym postem "Zgłaszam się!" i swój nick na msp. Od tej pory musisz dbać o swoje konto, bo nie znasz dnia ani godziny, w której Coldiś (nowa ksywka, prosto od Nony) zaatakuje twój profil, by cię sprawdzić i ocenić!
Oczywiście, Movie Star Miesiąca oprócz wiecznej chwały, dostanie coś jeszcze. Jako że moje zasoby pieniężne są niewielkie, będą to trzy prezenty z listy życzeń. No, ale zawsze coś, prawda?

To tyle, jeśli chodzi o post. Myślę, że przekazałam wam już wszystkie informacje, które chciałam. Do następnego posta!

Pozdrawiam
Independent Girl


35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się!



      Nick znasz...
      Trixie 33
      A, weźmiesz udział w konkursie na logo? ;))

      Usuń
    2. Dzięki, nie wiem, zobaczy się. :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może nazwij tą serie o simsach.. Simms? XDD TheSims, czy MSP? - coś takiego? XDD

      Usuń
    2. Ale to seria nie tylko i simsach. ;-|

      Usuń
    3. No to Cordelie i odwzorowywanie?

      Usuń
  3. Świetny post. Zauważyłam błąd: w grafiku przy "ocenianie pakietów VIP bla, bla..." nie zakończyłas nawiasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i zgłaszam się :) Nick: milakotek73

      Usuń
    2. Rzeczywiście, nie wiem, jak mogłam to przeoczyć. XD Dzięki!

      Usuń
  4. Coldiś, ta ksywka nie jest nowa. ;'((
    Ona jest prawie nowa (miałam napisać nona, lololo).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post!
    Zgłaszam się
    Nick: ###supergirl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! :D
    Nick: lukcia321

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :D zgłaszam się! Nick Oliwenieczka

    Głupi telefon!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! (przed rekolekcjami na telefonie hihihi)
    Zgłaszam się! Nick: Wirtualna Lala
    A pytanie: Będzie tylko oceniony strój, status i animacja?
    plz, aby nie pokój, bo bieda XDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! B)
    Nick: 18love

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    Nick: gabryska59

    ~Gabbi ♥
    ~ Stasieg

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! Fryzury w ogóle mi się nie podobają, za to Boonie wręcz przeciwnie.

    Zgłaszam się - nick: Emi Caffe

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się nick; ByAnyBunny

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj grałam na msp i zobaczyłam tego boonie szkoda że nie moge vip on jest taki szliczny a na msp nazywam się holstem11

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post :D
    A co mi szkodzi się zgłosić?
    Nick: martyna lol 12345

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :3 nick: Anusia99

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się >3 nick : silicznotka005

    \śliczna

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    Nick: Milena111250

    OdpowiedzUsuń
  19. moje konto na MySyPy to Malinozja


    :) nie dodaje w tym zdaniu kropek ani nic bo jeszcze szukajac mnie dopiszesz ten znak ktory dodalam w stylu kropa XDDD pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się nick: Beziunia456

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Nick: amikacutie

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!