poniedziałek, 29 lutego 2016

WYNIKI I ETAPU KONKURSU NA REDAKTORA!

Witam wszystkich w poście, który poświęcony jest wynikom I etapu konkursu na redaktora!


Na samym początku wspomnę, że wszystkie zgłoszenia zostały przeczytane i zanalizowane. Osoby wybierałam wraz z Inde. Jeżeli mam być szczera, to nawet się pokłóciłyśmy, bo miałyśmy zupełnie inne typy. Z racji tego, postanowiłyśmy wziąć nie cztery, a pięć osób, które będą miały pięć dni na napisanie posta oraz wysłanie go na e-meil, który podam po ogłoszeniu wyników!
Mam nadzieję, że wybrałyśmy dobre osoby, które naprawdę pomogą w uratowaniu bloga ;)

Jesteście gotowi?

Wystarczy, że zjedziecie troszkę w dół!











































Do II etapu dostają się.....































- Tori
- Kellow
- Naydable (mam nadzieję, że dobrze napisałam nazwę. Jeżeli jednak nie - popraw mnie w komentarzu xd)
- Pyskaty Szczur (nadal wyję z tej nazwy XDD)
- Nataszille

Gratuluję serdecznie osobom, które się dostały, bardzo ładne zgłoszenia!
Osoby jednak, którym się nie udało...proszę, nie załamujcie się, bo nie mogę przyjąć Was wszystkich. Mam nadzieję, że nie będziecie mieli nam tego za złe. Jak wspomniałam na samym początku - do załogi na stałe dostaną się trzy osoby. Do soboty, godziny 12:00 czekam z Inde na Wasze próbne posty, które wyślecie na florinde@interia.pl.
W sobotę również opublikuję te posty w osobnej notce ode mnie, a na pasku bocznym ukaże się ankieta, w której będziecie mogli zagłosować na swojego faworyta! :)

Cześć!
`Florka

65 komentarzy:

  1. Cóż, może następnym razem się uda :)
    Gratuluję wygranym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję z całego serca. To dla mnie naprawdę olbrzymie wyróżnienie. Notkę podeślę z adresu email - kelllow.msp@gmail.com.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wygrasz, cioto
      Lolz

      Usuń
    2. I tak wygrasz, cioto
      Lolz

      Usuń
    3. Pisałaś już tutaj, więc jakby, co w tym wielkiego? XD

      Usuń
    4. Pisałaś już tutaj, więc jakby, co w tym wielkiego? XD

      Usuń
  3. Gratulację! Cóż nie udało się. Kto chce pogadac na GG? Pisz w odpowiedzi, napiszę numer ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje zgloszenie bylo lepsze -.-
    najdable sie nie nadaje i mam za tym argumenty -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda :( Ale gratuluje osobom które wygrały. Może następnym razem się uda :/

    OdpowiedzUsuń
  6. No trudno, nie udało się... :(
    Ale gratuluję pozostałym! ^^
    ~ Rochelle
    ~ Martha

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje tym co przeszli do następnego etapu, a tym co nie przeszli - może następnym razem się uda c;?

    OdpowiedzUsuń
  8. Będą jeszcze szanse na redaktora?

    OdpowiedzUsuń
  9. Znów się nie udało - zresztą nie oczekiwałam, że się dostanę xD Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wszyystkim, należała wam się ta szansa- wasze zgłoszenia były świetne (tak jak inne *-*)
    ~`Nestelle/`Nathalie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, bardzo! Gratuluję tym samym wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh.. już aż trudno mi zliczyć ile razy mnie tu nie przyjęto XD Może się nie nadaje, a może dopiero dostane? XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje! Szczególnie Naydable :33 czekam na bol dupy kogoś kto się nie dostał xD na pewno będzie

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc, to najbardziej liczę na Tori. Cieszę się, że Kellow dostała drugą szansę, aczkolwiek o pozostałych osobach nie powiem nic, bo mam w głowie pustkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wszystkim i... Trischa pisze na blogu Tamix xDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Aha, ten szczur w ogóle nie używa znaków int, gramatyki, szyku zdań...

    OdpowiedzUsuń
  17. Florko przyjmij mnie na GG, to bardzo ważne, proszę...
    Mój: 58198433

    OdpowiedzUsuń
  18. http://planeta-moviestarek-z-msp.blogspot.com/2015/11/q.html
    Widzicie ile ten szczurek ma lat? Ona kłamie, a takich osób nie powinno tu być.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż...
    MUAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHA moje faworytki się dostały, hihi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przegapiłam wczoraj wyniki... Gratuluję wszystkim i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam kilka pytań odnośnie posta próbnego :
    Ma być napisany w Mailu, czy może być screen napisanego w programie Microsoft Word?
    Mamy go pisać z perspektywy osoby piszącej tu, czy nowej?
    Może dotyczyć konkretnego tematu, czy ma bardziej przypominać normalne serie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej by było jakbys napisała w mailu, zrób jak uważasz :)
      Z perspektywy osoby piszącej już tu.
      Obojętne.

      Usuń
    2. Bo wiesz, na moim mailu się nie za bardzo da..

      Usuń
    3. Nie mogę na nim wklejać obrazków itd. Więc po prostu napiszę w programie Microsoft Word i na maila prześlę zrzuty ekranu.

      Usuń
  22. Gratuluję wszystkim! Szczególnie Tori, bo została moją faworytką xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam wziąszć udział w tym konkursie navredaktora ale niestety ten mój telefon szrot

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, dziewczyny! ♥ Mam nadzieję, że będziecie tutaj się dobrze sprawować, nie mogę się doczekać Waszych postów. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nadal nie mogę uwierzyć, że dostałam się do pierwszego etapu tego konkursu. Jak widać udało mi się za drugim razem. Post próbny został już wysłany.
    Pozdrawiam
    /Nataszille

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybrałyście po znajomości a nie ten kto najlepiej napisał ;-; Myślę że połowa zgłoszeń została zignorowana przez to ile kto ma lat. Zamiast Kellow mogliście wziąć kogoś innego ona już była. Nie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie bralam w tym udzialu ale...


    Naydable??! Serio?!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!