niedziela, 28 lutego 2016

KONKURS NA LOGO!

Cześć czytelnicy! :))
Ostatnio zauważyłam że nie wychodzą mi loga. Były bez efektów, cytaty były dziwnie rozmieszczone, a z tłem to w ogóle był problem. Dlatego pomyślałam, że zorganizuję KONKURS NA LOGO!
Nie mam żadnych wymagań, jedynie chciałbym, abyście ograniczyli się do mich rad:
- logo nie powinno być związane z jakimś świętem, np. Wielkanoc;
- logo powinno być zrobione w programie PicMonkey;
- nie powinno być na nim innych moviestars;
- logo powinno zawierać efekty.
Oczywiście jeśli ktoś woli nie musi korzystać z moich rad, ale ROBI TO NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Nie mówię, że to jest jakiś zakaz, ale logo może mi się nie podobać, dlatego umieściłam tutaj kilka rad.
Nagrody:
1 miejsce - Lista życzeń, cena do 3000 sc, obejrzenie 20 filmów (chyba że nie masz tylu), polubienie wszystkich artbook'ów, look'ów oraz 10 grafów.
2 miejsce - Lista życzeń, cena do 2500 sc, obejrzenie 10 filmów (-,,-), polubienie 10 artbook'ów, looków oraz 10 grafów.
3 miejsce - Lista życzeń, cena do 2000 sc, obejrzenie 5 filmów (-,,-), polubienie 5 artbook'ów, looków oraz 5 grafów.
Wyróżnienia - 3 rzeczy z listy życzeń oraz 2 grafy.
PRACE ZGŁASZAMY DO 15 MARCA, A OKOŁO 20 MARCA POWINNY POJAWIAĆ SIĘ WYNIKI.
Jeśli ktoś nie posiada mnie w znajomych, ponieważ ma limit, proszę o zrobienie dodatkowego konta, lub ewentualnie poprosić mnie o screena z moją MS.
PROSZĘ RÓWNIEŻ O WYSŁANIE LOGA NA ADRES GMAIL: Fantasylps.lps@gmail.com
ORAZ PODPISANIE SIĘ NICKIEM.

//Julq
`Trixie 33

29 komentarzy:

  1. Aha, czyli zaprosić na Trixie 33?

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia wszystkim, ktorzy biora udzial.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myślałam, że mi się coś zjebalo, a jednak napisała 2 razy XD

      Usuń
    2. Ja go nie pisałam drugi raz! Poprostu do tamtego dodałam logo, ale jak widać to jest nowy post XDD

      Usuń
    3. Też się zdziwiłam XDD

      Usuń
  4. Em... czemu ten post jest po raz drugi?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że znajdziesz wśród log zrobionych dla ciebie jakieś, którego będziesz z dumą używać; 3 powodzenia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  6. Eeee, to znów napiszę, że się zgłaszam. XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia wszystkim użytkownikom! Ja raczej udziału nie wezmę.

    /oldżi

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy można zrobić dwa loga? :p Nie wiem czy wezmę udział, ale pytam z ciekawości. ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa razy wysłałam, dwa razy przyszła do mnie wiadomość o nieistniejącym emailu... Sprawdzałam i wpisałam dobrze... ;cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantasylps.lps@gmail.com
      Jak nie, to... pokaż w poscie na mila-i-msp, a jak napiszę że widziałam to usuń posta, ok? :')

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Proszę przeczytaj to, że się wycofuję!











































      Nabór redaktorów, gdy będzie 50 wyświetleń pikselowe-dziewczyny-i-msp.blogspot.com

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!