piątek, 31 stycznia 2014

Idealna twarz #1 | Invida

Hey! *-*
Dzisiaj powiem napiszę oraz przedstawię wam jak zrobić dość "idealną" twarz na MSP.
Będzie to taka seria, że zrobię teraz twarz, a w następnym wpisie ubiór :3. W ubiorze, oraz w twarzy, będzie przedstawiona wersja dla nie-VIP oraz dla VIP.

Więc zaczynajmy!

Twarz: Nie-VIP
Dla mnie jest to idealna twarz na MSP. Kosztuję, ile kosztuję, ale warto.
Teraz przedstawię wam, z czego składa się ta "idealna" twarz.

Oczy:
Są bardzo podobne do tych dla VIP. Kosztują bardzo, i to bardzo mało, a są prześliczne!

Makijaż:
Są to oto takie cienie :P. Wiadomo, są całe czarne. Idealnie pasują do tych oczu.

Nochal (XD):
Dopiero się dowiedziałam, że nos jest droższy od oczu O_O.
One są najidealniejsze ze wszystkich tych, dla nie-VIP.

Usta:
 Prawie każda movie star nie-VIP je ma. Jak dla mnie są najładniejsze ze wszystkich tych na nie-VIP.
Nawet już niektóre VIP-y je mają ^^.

Skóra:
Jest nie za ciemna, nie za jasna. Jest po prostu IDEALNA!

Paleta kolorów:
usta oraz oczy:
W czerwonej ramce zaznaczyłam kolor ust (po kolorze można się domyślić xd), a w żółtej kolor oczu.

Podsumowanie:
Twarz jest naprawdę prześliczna, wszystko do siebie pasuje.
Twarz jest po prostu...
IDEALNA!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Twarz: VIP.
SKÓRA ORAZ MAKIJAŻ JEST DLA NIE VIP!!!
Kosztuję o wiele mniej niż dla nie-VIP, a jest o wiele ładniejsza. Tyle tylko, że trzeba mieć VIP, aby to zakupić :/. Warto, naprawdę!

Oczy:

Jak mówiłam, wyglądają prawie tak samo jak te dla nie-VIP. Są przepiękne, oraz wyglądają bardzo ładnie na movie star :*.

Makijaż:
Właśnie ten makijaż był w "komplecie" z tymi oczami u góry. Ten makijaż jest idealny do tych oczu.

Nochal (XD):

Aww, ten nosek naprawdę mi się strasznie podoba *.*. Z piegami, pasuję do wszystkiego!
IDEALNY!

Usta:
Są prześliczne, idealne po prostu CUDO!
Pasują do wszystkiego <3.

Skóra:
Śliczna, piękna <3
Pasuje.

Paleta kolorów:
oczy, makijaż oraz usta:
Czerwona ramka - usta.
Żólta ramka - oczy.
Zielona ramka - makijaż.

Podsumowanie: Trzy słowa: Twarz jest idealna!

Kończę, bye ;**.


 PS. Karolina jutro wraca!!! <3


39 komentarzy:

  1. Mam taką twarz :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajnie ;3 Cieszę się :D

      Usuń
    2. Jezu Invida to jest super !Postarałaś się :)

      Usuń
  2. Invida,żeby ulepszyć te cienie w makijażu dla VIP,daj na noski kolor kremowy :)
    Wtedy one znikną i dopiero wtedy będzie idealnie.

    ~Lanaq

    P.S. Też tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne twarze.Zastosowałem do moich moviestar i wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super twarze lecz ja zastane przy swojej

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna buzia, nie moge sie doczekac kiedy kupie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi trochę bardziej podoba się pierwsza, chociaż mam vip'a..Ale i tak obie są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz nie napiszę "Fuj!", teraz powiem coś innego.

    Mi się nie koniecznie podoba. Pierwsza jest spoko, ale druga nie przypadła mi do gustu. Ale to nie znaczy że są brzydkie. Innym osobom się spodobały, prawda? Zauważ że mamy wo góle inny styl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super twarze.Pozdrawia teczowadziewczynka2013
      P.S.Kiedy następna część o ubraniach.Naprawdę super Invida

      Usuń
    2. Daniel, ty jesteś zazdrosny czy co ?! Jak ty dałeś notkę o stroju USA to chyba nikt nie napisał ,, Fuj!'' lub coś podobnego co napisałeś ty ! Wiesz co ? Lubiłam cię a ty poprostu zaczynasz kłótnie !! Zawiodłam się na tobie :(
      P.S. Invido ładne twarze :) muszę poprosić mame o VIP'a XD

      hanna1202

      Usuń
    3. Z tym ostatnim zdaniem się zgodzę! :D.
      hanna1202, ależ nie hejtuj już Daniela. Przecież w tym komentarzu nie napisał "Fuj!", lub coś w tym stylu, lecz napisał że mu się niekoniecznie podoba. A z tym "Fuj!" to już przeszłość przecież! My już nie jesteśmy skłóceni, prawda, Danielgu? :D

      Pozdrawiam,
      Invida :*

      Usuń
    4. Prawda. :) Zresztą nie chcę jej shejtować, tylko powiedzieć że twarze mi się nie podobają, bo każdy ma inny gust.

      Usuń
  8. Nie wiem co wszyscy widza w tych pierwszych ustach.. To wyglada tak, jakby nasza movie star miala kilogram botoksu w ustach ;__; . Fu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xD nie no rozwaliłaś mnie xD to na serio (może) tak wygląda ale ja mam te usta na MSP i mi się podobają jeśli są w dobrym kolorze :)

      hanna1202

      Usuń
    2. Haha, co za porównanie ! (:
      Faktycznie jakby się zastanowić to tak się wydaje :D

      Usuń
    3. Hhahhahahhahah XD

      Usuń
    4. Hahahahahahahahahahaahahhhahhahaaah JA NIE MOGE XD.
      A widzisz, mi się podobają (:

      Pozdrawiam,
      Invida

      Usuń
    5. Serio to az takie smieszne? ;p

      Usuń
    6. DLA NAS CHYBA TAAK HAHA :D XD . NIE NO SIKAAM :p


      Pozdro ludy,
      Invida

      Usuń
  9. Daniel mi tez wersja dla VIP sie niekoniecznie spodobala.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że w tej nowej klinice piękna dodali te ładne oczy nie VIP. Bardzo podoba mi sie ta twarz dla vipów i chyba tez sobie taką kupie, tylko kolor oczu zmienię :D Kornelia1133

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Prostu idealna tytuł nie kłamie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam IDENTYCZNĄ jak ta dla VIP i jak dla mnie cudowna. Nwm co do niej macie. Może hejtujecie bo nie możecie jej kupić? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  14. Kathey o co ci chodzi? Poprostu wyrażamy swoje opinie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona też wyraziła swoją opinię.

      Usuń
    2. Ahh, moja koffana Tolcia :P Właśnie - Też wyrażam swoją opinię. A, i mówiąc że ta twarz jest okropna mówicie że moja też :) Bo mam identyczną :) A i nie chcę wywoływać kłótni.
      Kathey
      Ps. Co wy macie do Invidy że ją obrażacie? Jej wina że takie a nie inne oczy usta i nosy zrobili?

      Usuń
    3. Hehe (:
      Też cię lubię :3

      Usuń
  15. Cudowne ! Trochę bardziej odpowiada mi ta pierwsza ,nie dla VIP . Ja mam nos z piegami to bardziej ładnie wygląda . 2 twarz dla VIP także jest ładna ,ale tak nie za bardzo lubię te usta. Ostatnio lubię takie dziwne xd Też dla VIP ,nie te z kolczykiem ani nie te co na obrazku dla VIP takie zamazane przesunięte ,nie umiem wyrazić jak one wyglądają ale ... Mhm no cóż moim zdaniem obie są ładne 1 twarz IDEALNA ,właśnie taką robię :* A 2 no zmieniłabym usta bądź inny cień . Więc twarz jest ŁADNA . XD

    Boska444

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już napisałam poradę nawet dla Invidy XDD

    Ale z tym botoksem z pierwszymi ustami to nic nie ma ;-; XDD Albo jestem ślepa,albo nie wiem co. Wytłumaczy ktoś? Laniaczowi ...

    ~Lanaq

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ! Twarz VIP BOSKA . Dla nie VIP też xD Ale ja chce tu pisać !!! Pozdrawiam 10sec filmy

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się nie podobają ale każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem dlaczego ale mi te twarze nie przypadły do gustu ;d... Pierwsza jest za czasów starego Msp, a druga w ogóle mi sie nie podoba, moze to przez te usta. Ale kazdy ma inny gust i widać, ze sie postaralas. :) Nie uznaj tego za hejt, tylko wyrazilam swoje zdanie. ~ Alissa14

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszajcie mnie: DianaSerce123

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!