niedziela, 2 lutego 2014

WYNIKI!

 Hey! Na początku chciałabym Was przeprosić za to, że wczoraj nie było posta z wynikami. Wróciłam bardzo późno od rodziny i normalnie padłam. Byłam zmęczona podróżą.
 Zanim przejdę do głównego wątku, chciałabym Wam bardzo podziękować za ponad 200.000 wyś. na blogu! Jest to dla nas wielkie osiągnięcie. Bardzo Wam dziękujemy i mamy nadzieję, że ta liczba będzie się robiła coraz większa.
 Tak, tak... będzie konkurs z tej okazji.
 Wracajmy do konkursu. Przeczytałam przed chwilą ponad  90 komentarzy. Dużo osób się zgłosiło, ale tylko ok. 11 mnie zadowoliło. Zgłoszeń rzadko się czepiałam, gorzej z blogami. Posty krótkie, czasem ciekawe, ale nie widać tego czegoś. Zazwyczaj spotykałam się ze wpisami "na odczepnego". Screen i krótki opis.
 Oczywiście nie było tak z wszystkimi. Oto osoby, które wybrałam:

SagiraLove #np
Lanaq #m
Kathey #m
KisieleeeQ #m
julkaxd15 #m
Boska444 #m
DrugAddict #m
prom/girl #m
hanna1202 #m
rebeka12 #m
CrazyDanio47 #m (tak, zgłosił się).

 O co chodzi z "#" i literami obok ich nazw?  Są to skróty. Jedna osoba od razu mnie zachwyciła, jest to SagiraLove. Od razu wiedziałam, że będzie się świetnie spisywała na naszym blogu :). Przy jej nazwie postawiłam "#np". Jest to skrót od "na pewno".
 Pozostałe osoby mają przy nicku "#m". To natomiast jest skrót od słowa "może". Teraz, drugi raz "przeskanuje" ich zgłoszenia i blogi.
 Od razu mówię, że CrazyDanio47 nie przechodzi dalej. Piszę świetne wpisy, nie popełnia błędów ortograficznych, jednakże już raz prowadził tego bloga. Czas dać szansę innym. Przepraszam.
 Oprócz Sagiry, przejdą jeszcze 2 inne osoby (tak, 3 osoby będą ze sobą rywalizować). A są nimi:

LanaQ i Kathey
GRATULACJE!

 Teraz proszę Was o podanie mi swojego gmail'a na MSP. :) Dzisiaj postaram się Was dodać na bloga. Waszym kolejnym zadaniem będzie wybranie sobie konkretnego działu i rywalizowanie ze sobą (bez oszustw i w zgodzie) przez 2 tygodnie :). (pisałam w poprzednim poście, że przez tydzień, ale moim zdaniem potrzeba więcej czasu).
 Bardzo przepraszam osoby, które się nie dostały, ale to chyba logiczne, że nie mogłam wybrać wszystkich. Życzę Wam powodzenia następnym razem!



23 komentarze:

  1. Super :3 Wierzyłam w SagiręLOVE, Lanaq i Kathey ♥. Jak dla mnie, powinna zostać Kathey, no ale to już wasza wybrana.

    Pozdrawiam,
    Invida :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg, nawet nie wiecie jak się cieszę! To niesamowite, naprawdę nie mogę w to uwierzyć! Dzięki Invida że we mnie wierzysz :D Dzięki, dzięki, dzięki Abi :*

      Usuń
    2. Ja również dziekuję Invida, Kathey marzyła aby pisać na tym blogu:)

      Pozdrawiam &David&the best

      Usuń
  2. będą jeszcze jakieś konkursy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę! Będę musiała pomyśleć nad działem. Piszę to z telefonu , więc przepraszam za błędy.

    ~ Lanaq

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej !!!! Kathey się dostała ! ^0^
    Ty dobrze wiesz Kathey że na cb głosuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać nowych prowadzących. ;3
    Powodzenia♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Abi, maila muszę tu napisać. Na Msp 3x mn bloknęło :/ 5 min nmg pisać :/ katheylovemsp@gmail.com Sorry że tu. Ale wiesz czemu :) A i dzięki Invidzie i Tolce za wsparcie, choć nic tu jeszczr nie pisałam :) A no i Davidovi :)
    - Kathey :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że się nie dostałam... Z resztą nigdy by mi się to nie udało. :C Może jeszcze kiedyś będzie taka okazja? Ale jestem do chrzanu... :\ Nic mi i tak nigdy nie wychodzi xD... No cóż, trudno!... Ostatnio mam depresję, ale nie będę się nad sobą użalać! Myślę, że kiedyś się jeszcze raz się zgłoszę? *~* Jak jeszcze będzie taka okazja? :) Życzę Waszej załodze powodzenia w prowadzeniu tego bloga! I trzymam kciuki, żeby było na waszym blogu znacznie więcej wyświetleń!!! ;3 Papatki!
    ~Charlotte 200

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już wiem,jaki dział będę robić przez te 2 tygodnie. Porady,czyli taką "próbną serię" (XD) "Jak zrobić...". Już mam przygotowane screeny,no i na pewno nie będę oszukiwać w rywalizacji. To tylko przyjemność tu pisać,jak się nie uda,to może będzie niedługo podobny konkurs,to znowu wystartuję ;3

    ~Lanaq

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak się cieszyłam ,myślałam ,że to będę ja . Byłam u babci i cały czas czekałam jak przyjadę i zobaczę ,miałam nadzieję ,że będę z tobą prowadzić jednak nie. Gratulacje innym a teraz pa bo .. Nie ważne xD :) Pa :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo ! Gratuluję! Moźe mi się uda następnym razem xD

    OdpowiedzUsuń
  11. boze jak zobaczylam swoja nazwe to normalnie piszczalam na caly dom ugryzlam sie przy tym w palec XD aha i moj e-mail to : karolina.klakla@interia.pl aha i mam google + czy cos takiego BOZEEEEEEE DZIEKIII JEZU JAK SIE UCIESZYLAM ZE NP NA PEWNO ZAPROSIC CIE DO ZNAJ? XD sorki,ze sie tak podniecam ale wiesz ... xd dzieki dzieki jestem ci dlurzna

    P.S Sorki za bledy pisze na tablecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słusznie wybrałaś Abi! Popracuję jeszcze nad postami i, gdy będzie druga taka okazja na pewno się zgłoszę, przy okazji dzięki za "wyróżnienie" ;D
    Pozdrawiam, KisieleeeQ c;

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Abieska!
    Mam 2 sprawy. Po 1:
    Szkoda, że mnie nie wybrałaś, ale trudno :(
    Po 2: Sagira cię OKŁAMAŁA!
    W komentarzu napisała, że ma 13 lat, natomiast na jej blogu, na pierwszym poście, pisze, ŻE MA 11! Nie wiem dlaczego, ale to tylko taka drobna uwaga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam blisko! Ale przynajmniej coś. :) Zapraszam na bloga. mspnaszymioczamipolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga Abieska!
    Mam 2 sprawy. Po 1:
    Szkoda, że mnie nie wybrałaś, ale trudno :(
    Po 2: Sagira cię OKŁAMAŁA!
    W komentarzu napisała, że ma 13 lat, natomiast na jej blogu, na pierwszym poście, pisze, ŻE MA 11! Nie wiem dlaczego, ale to tylko taka drobna uwaga

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!