środa, 29 lipca 2015

Konkurs na redaktora. Znowu.

Hallo!
Tak, tak. Znowu konkurs na redaktora, ale jak widzicie - trochę załogi wywaliłam.Więc nowych ludzi Nam potrzeba.W skrócie, czemu wywaliłam niektóre osoby, bo nic nie napisałam ofiszjal na ten temat:
- Aleksę, bo chciała odejść, więc jej to "ułatwiłam" (nie mówię tego złośliwie). Sama mi mówiła, że ma dość.
- Oliwię - nie pisała od dłuższego czasu. (wiem, co się stało, ale no.)
- Milkę - też nie pisała, nie dała znaku, czemu.
- Katy - sorki, ale przez jakiś czas nie pisałaś, i gdy Ci napisałam ostrzeżenie, że mogę Ciebie wywalić, to nagle zajęłaś się robotą. Co się równa olewaniem obowiązku.
Ehh, błagam, bez hejtów. Tak, konsultowałam "wywalankę" z Karolą, tak potwierdziła że mogę. XDDD Więc... Otóż dzisiaj nadchodzi dzień, dzień dla niektórych długo wyczekiwany, żeby dostać swoją szansę i dostać się tutaj! Aby spróbować sił na tym blogu! (XDDD jejku, odwala mi dzisiaj trochę, szczególnie jak jestem sama w domu, wybaczcie.) 8-)
Dobra, bez przesady, ten post nie ma być długi, więc się ze mną nie będziecie męczyć. c:
Nie przedłużając, oto zasady zgłoszenia się do naboru!
- zgłaszasz się w komentarzu; nick na MSP, wiek (jeśli chcesz), zainteresowania = króóóóóótko o sobie, ile blogujesz, oraz czemu chcesz tu pisać, oraz czy masz czas na "redaktorowanie";
- jeżeli masz bloga, podajesz adres, jeśli nie masz - piszesz próbną notkę na adres >tutaj<
+ pytanie
- Jaką serię byś wprowadziła na blogu/ na jakim temacie najbardziej byś się skupiała? (wiadomo, że na MSP, ale co związanego z nim xDDDD)
Okej, to chyba tyle...
A nie. Zgłoszenia piszecie w komentarzach +ci co nie mają blogów, piszą notkę na abieska.kontakt@gmail.com .(lel) Wyniki w TĘ niedzielę!!!
Okej, to tyle, Auf Wiedersehen!
`m
EDIT: NOTKA PRÓBNA MA BYĆ O MSP, NIE O SOBIE. XD

304 komentarze:

  1. Życzę powodzenia tym, którzy biorą udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na msp jestem diva o imieniu diva.Pisze na blogu msp według unso oraz na moim blogu moviestraplanetowy stardoll.Zgłaszam siebie oraz życzę innym powodzenia.
      Divvv👸 *♡*

      Usuń
    2. To tyle?

      ~1szymon102

      Usuń
    3. ^ No, trochę mało...

      Usuń
  2. abieska.kontakt@gmail.com <--- nadal z tego wyje XDD
    Również życzę powodzenia! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie zglaszam pisze na blogó ajeska wariatka i emespe.blogspot.kom

    OdpowiedzUsuń
  4. skłaszam siem do konkórsó. Muj nik to kiloł a blok to abjeskawarjatkaiemespe.bligsit.kim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mui błoq to siuciakurfakturagrawmysypy.blogspot.kom

      ~1szymon102

      Usuń
  5. Hej, nazywam się Tomek. Mam 11 lat. Na MSP nazywam się Dream Celebrity, wybiłem sam 12 lvl od maja tego roku. Moje konto zawdzięczam mojemu przyjacielowi DreamHeart. Interesuję się sportem i blogowaniem. Bloguję od 2013 roku, dokładniej od 27 listopada. Nie posiadam bloga, więc napiszę notkę próbną.
    ~Dream Celebrity.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że wywaliłaś Aleksę..
    Fajne posty pisała.. :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama chciała odejść i zreszta mi pisała, że mogę ją wywalić. :)
      `m

      Usuń
    2. Miło mi się zrobiło (:.
      Chociaż ktoś uważa, że fajne posty pisałam :).
      Dalej mnie możesz znaleźć na Emily c:.

      ~Aleksa

      Usuń
  7. Heijo ;3

    Jestem Asia ale, wolę jak mówi się na mnie Cristal, mam 13 lat.

    Preferuje styl Pastel Goth ,moim wzorcą jest (:MISIA, nie będę opowiadać czemu. Blogowanie zaczęłam 2 lata temu, pisałam na blogu koleżanki ale ona postanowiła odejść i zostawiła mi bloga. Po miesiacu samotnego blogowania postanowiłam go usunąć. Po 3 tygodniach od usunięcia starego bloga moja kuzynka poprosiła mnie o blogowanie razem z nią. Oczywiście że się zgodziłam (to było 1,5 roku temu). Pisałam tam bardzo długo kochałam to, ludzie byli bardzo mili, ale dziewczyna która miała żal do mojej kuzynki, shackowała jej bloga i go usunęła. Było to bardzo ciężkie przeżycie, ale czas goi rany i obie się z tym pogodziłyśmy. Po tym zdarzeniu dałam sobie spokój z blogowaniem. Ale ostatnio dostałam się na Cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com, oraz na pewien moment do bloga Kellow

    No i tak zakończyłam moją historię.;3;););)


    Ok koniec o mojej historii o blogowaniu, przejdźmy do mnie.


    Jak już powiedziałam jestem Asia i mam 13 lat. Kocham blogować, rysować (najładniejsze wychodzą mi portrety, ale inne rysunki też są niezłe.Oprócz tego co wyżej bardzo lubię zwierzaki co jest powodem tego że jestem w weekendy wolontariuszką w pobliskim schronisku dla psów i kotów. Sama w domu mam psa (wabi się Tomi) jego rasa to York Terier. Ale nie o moim psie mam pisać tylko o mnie. Lubię się lenić przy TV i fonie. A teraz to czego nie lubię: sprzątania (bardzo rzadko to robię zawsze mam czysto :)), mojego brata (chyba jak każda nastolatka), SZKOŁY BOŻE JAK JA JEJ NIECIERPIĘ. Do tego jest jeszcze matma, historia i barszcz czerwony. 

    Zdaniem moich najek i najków jestem : wesoła, zabawna, energiczna, pomocna, kreatywna i ładna.Ja oczywiście się z tym ostatnim nie zgadzam i denerwuje mnie gdy oni tak mówią.


    No no trochę tego napisałam to teraz grafik


    N=niema posta 

    T=jest post

    ?=jeszcze nw


    Poniedziałek-T

    Wtorek-N

    Środa-N

    Czwartek-T

    Piątek-T

    Sobota-T

    Niedziela


    A oto 4 serie które bym prowadziła:


    1) Pamiętniki MSP...

    (Piątek)


    Będzie to polegało na tym że będę robiła podsumowanie tygodnia msp...a dokładniej to:

    ArtBook tygodnia

    Look tygodnia

    MS tygodnia

    Film tygodnia

    Ubranie tygodnia

    Zestaw (ubrań) tygodnia

    Rzecz tygodnia

    I obecnie to tyle z tej serii


    2) VIP vs NORMAL

    (Czwartek)

    Jak sama nazwa mówi...

    Będę wymieniać atuty i wady vipa i to samo u Normalsa. Będzie w tm też kilka look's które będą swoimi odpowiednikami VIP i nie VIP ;3


    3) Sobowtóry

    (Poniedziałek)

    Taka zwykła nazwa. Tu będę wybierała gwiazdę (np.Ariane Grande) i jedną z ,,gwiazd MSP" (np. Arli) i zrobię im sobowtóra, VIP i NIE VIP,a waszym zadaniem będzie napisanie kogo chcecie do kolejnego posta.

            

    4) Girl&Boy

    (Sobota)

    Seria polegająca na robieniu sobowtórów dziewczyny i chłopaka

    Więcej nie napiszę bo to seria niespodzianka :)


    Bay


    ~lolme/Cristal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże, tylko nie ty Tori ;---;

      Usuń
    2. I tak go nie przyjmą :*

      Usuń
    3. Brakuje ci fejmu na blogu Nat?

      Usuń
    4. Nawet nie wiesz jak piszę posty xDDD Nie piszę ;-;

      ~1szymon102

      Usuń
    5. Nie, błagam.Lolme, Ty wszędzie musisz się zgłaszać na redaktora? ;__;
      Z tego co widzę, skopiowała (Lolme) zgłoszenie z bloga Nat..Ale i się napracowałaś.
      ~Lanche MSP.

      Usuń
    6. Chyba wygrasz Asia ^^ Życzę powodzenia <(^-^)>

      Usuń
  8. Powodzenia, a teraz idę hejtować innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu wyrażę własną opinię. NIECH BĘDZIE GŁOSOWANIE! Tak jak wtedy xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
  9. Cześć.
    Mam na imię Amelia i mam 12 lat (jutro).
    Na MSP nazywam się Selenne
    Moimi zainteresowaniami są: rysowanie oraz pisanie na blogach.
    Bloguje ponad 5 miesięcy.
    Bardzo bym chciała tu pisać ponieważ są tu miłe redaktorki.
    W wakacje bym pisała codziennie a w roku szkolnym 3 - 4 posty na tydzień.
    Pisze na kreatywne-msp.
    Najbardziej bym się skupiała na modzie ale o ciekawostkach, hacerzy.
    To wszystko pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Bardzo bym chciała tu pisać ponieważ są tu miłe redaktorki".
      Na wszystkich blogach redaktorki są takie same.

      #TO HEJT AGH, NIE ZAPRZECZYCIE!!!!!111

      #JA HEJTUJE TO STRASZNE!!!!111

      Usuń
    2. Haha napisałabym to, co Kollew XD

      Usuń
  10. Nazywam się Wiktoria. Mam 11 lat. Na MSP nazywam się Indocrine, i gram 3 miesiące. Aktualnie mam 22 level (dziś wbiłam). Ymm, interesuję się łyżwiarstwem figurowym, sama nie wiem, czemu, ale oks. Dlaczego chciałabym pisać na tym blogu? To jest jedno z moich marzeń. :3 Bloguję około rok (?). Posty pisałabym, co dwa dni, czyli wtorek, czwartek i sobota. Mam swojego bloga, którego prowadzę razem z Juls, a oto link do niego: msp-nasza-przygoda.blogspot.com. <-- bez kropki. Jeszcze wygrałam konkurs na redaktora, na blogu Kathey. Myślę, że to wszystko, co chciałam napisać. Yhh, a i przepraszam za błędy, jeśli są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Będę Cię hejtować tak jak Ty mnie. Żartuję. Nie jestem taka głupia. xDD

      Usuń
    3. Nie! Piszesz na kilku innych blogach, więc będą nudne posty, bo wszędzie to samo, podobne.

      ~1szymon102

      Usuń
  11. Hej (:
    Jestem Julia, lecz wolę jak ludzie mówią mi Jula/Julka. Mam 12 lat. Bloguję już mniej więcej rok. Lubię to robić, można powiedzieć, że to moja pasja c; Jestem osobą wrażliwą, ale hejty mnie nie ruszają. Bardzo chciałabym tu pisać, ponieważ jest to jeden z moich ulubionych blogów o msp. Mam bloga: tujestesmysoba.blogspot.com, piszę tam z przyjaciółką. Nie jest to może strona o Moviestarplanet, no ale... c; Miałabym czas na posty, w końcu wakacje B) Nie mam problemów z ortografią itd. Teraz trochę o moim koncie:
    Nick: ! Julciacz !
    lvl: 19 B)
    Vip: Braaak.
    Teraz posty, o czym będę je pisała, jak często.
    Pisty bym pisała co 2 dni. Jak się wyrobię - codziennie. Będę je pisała o msp... XDDD A o czym konkretnie? Looki, newsy, przeglądy forum, poradniki. Czyli - jeszcze pomyślę :')
    Wszystkim życzę powodzenia, pozdrawiam c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez hejta.

      Albo niee, looki, newsy, przeglądy forum, poradniki - wszyscy to już robią, to oklepane.

      Ale mimo wszystko, powodzenia! :) Wreszcie jakiś nie fejm xD Bo co to by było jakby same fejmy się dostały na bloga?

      Usuń
    2. Ey, no!! Ja tu nadal jestem. Nie zajmiesz mojego miejsca, Paulino! Ja jestem krytyczny Szymon xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    3. Wiem, że oklepane XDD Jeszcze mam czas na myślenie c: Dzięki za powodzenia - przyda się.

      Usuń
    4. Trzymam kciuki. Jak na razie, Twoje zgłosznie było najlepsze. :D
      ~Kellow

      Usuń
  12. Czeeść. Jestem Werka. Mam 12 lat.
    Na MSP nazywam się '' verlin! '' ( Niektórzy tu, mnie znają. Hihi)
    Jak chodzi o zainteresowania, to wiadomo, zajmuję się bloggowaniem. Czasem tam sobie porysuję.
    Jestem troszku ''psychiczna''. Ogólnie miła.
    Blogguje od kiedy miałam 9-10 lat, ni pamiętam.
    Chcę tu pisać dlatego, że naprawdę podoba mi się ten blog. Praktycznie codziennie na niego wchodzę i go czytam. Redaktorki piszą bardzo ciekawie. Oczywiście komentatorzy też są dość mili. Wchodzę na ten blog, już chyba dwa lata(?). Kiedyś wchodziłam tu tylko na chat, teraz by poczytać posty i ciągle czekałam na ten moment, kiedy znowu będzie konkurs na redaktora, bo często próbuję, ale chyba mi nie wychodzi.
    Czasu na redaktorowanie mam bardzo dużo. Wiadomo, już na jednym blogu piszę, ale to nic, i tak mam czas. Jak chodzi o czas szkolny to 4-5 postów tygodniowo. Oczywiście, jeżeli wyjechałabym gdzieś, i nie mogła pisać postów, na pewno bym poinformowała Ciebie, czy tam Abieske :)
    To nie do końca mój blog, ale piszę na nim jako próbna redaktorka do 31.07, potem będą wyniki i mam nadzieję że przejdę. Oczywiście piszę tam posty codziennie - http://kreatywne-msp.blogspot.com/ ( Czasem mi się zdarza nie napisać hyhy )
    Wprowadziłabym serię gdzie oceniam filmy moich znajomych, a potem wybieram który zdecydowanie przeważa. Myślę że skupiłabym się również na robieniu looków. Dawałabym różne propozycje dotyczące różnych tematów. Lubię też robić loga. Na kreatywne-msp widać moje '' postępy'' hahah.
    I gdyby się przydało to łap mój gmail - wercia7771@gmail.com

    ~ Wera xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejt:
      Jest takie słowo jak "redaktorowanie"? Nawet jeśli jest, trochę dziwnie brzmi... xD

      Usuń
    2. Bezpodstawny hejt! XD
      Przeczytaj kawałek posta maliny: o sobie, ile blogujesz, oraz czemu chcesz tu pisać, oraz czy masz czas na "redaktorowanie"

      Usuń
    3. Jest, zgłosiłaś się! Trzymam za Ciebie kciuki ♥
      Florka.

      Usuń
    4. Sorry, MUSIAŁAM zhejtować. Albo kolejny hejt: Malina piszemy z dużej litery xDDDD Ja taka zua że ho ho

      Usuń
    5. W środku zdania?
      Nasraj se do ryja. ;-; (pozdrawiam uczuciopedystów)
      `m

      Usuń
    6. Piona! Ja też zaczęłam bloggować, kiedy miałam 9 lat. :P
      ~Kellow

      Usuń
    7. Łoo.. Ile Was się tu zeszło D;
      Florka dziękuję ♥
      Kellow, pjona! ♥
      Hei ''M''alinka ♥

      Usuń
    8. *Pjona. Przepraszam za błąd. Jak zwykle zainterwenjował tutaj mój ukochany Samsung.

      Usuń
  13. Cześć!
    Jestem Zuzanna, Zuzia. Mam 10 lat. Bloguję już jakiś rok. Lubię blogować i miałabym na to czas, ponieważ nigdzie we wakacje nie jeżdżę. Lubię także śpiewać, tańczyć... Radzę sobie z ortografią i interpunkcją, jeśli czegoś nie wiem, od razu sprawdzam w internecie. Nawet dla swojej ciekawości. Chciałabym tu pisać! Są tu świetne redaktorki i ogólnie lubię tego bloga, czytam go już długo, z niego właśnie biorę różne informacje itp. Aktualnie jestem na czas próbny na blogu kreatywne-msp.blogspot.com , 31 lipca będą wyniki kto będzie pisał na stałe.
    Nie wiem czy to też się liczy, że jestem tam na czas próbny, ale powiedzmy, że tak.
    Mój nick: muza to zuza. (bez kropki) Mam VIP'a na miesiąc i mój level to 17.
    Na tym blogu prowadziłabym jakieś 2, 3 serie, które jeszcze wymyślę, bo nie chciałabym prowadzić tych samych co na kreatywne-msp.blogspot.com, jeśli się dostanę.
    Proszę o odpisanie w komentarzu, czy mam pisać notkę próbną, jeśli jestem na czas próbny na blogu, czy nie.
    Pozdrawiam, ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kellow w roli krytyka... Matko. Jak to brzmi. Gdybyś nie powtarzała słowa blog i blogowanie, byłoby spoko. (;
      ~Kellow

      Usuń
  14. Hej mam na imię Oliwia ale ludzie mówią na mnie Oliwka lub Oli. Mam 11 lat. Na MSP widnieję pod nickiem Oli22wia. (nieliczni mogą zabacyć ,że startuję już drugi raz). Interesuje się malowaniem ,sportem oraz blogowaniem. Bloguję około roku a na pisanie na blogu mam dużo czasu ponieważ w wakavje niegdzie za dłuższy czas nisz tydzień nie wyjeżdzam a szkoła no tutaj trudniej ale znajdę czas itak muszę być w domu najpóźniej o 13:00. Prowadzę też bloga o msp. (oliwiafo2212.blogspot.com). Prowadziła bym różne serię np. Teledysk vs Teledysk
    seria polegała by na ocenianiu teledysków przerobionych na wersję msp , porównywanie postaci na msp do gwiazd nietylko z telewizji ale także youtuberów
    np. Banshee lub Rezi itd. Najbardziej skupiła bym się oczywiśie na msp niewiem czym najbardziej ale napewno nie omineła bym nowości , tematów ,które stają się popularne oraz porady dotyczące gry. Bardzo chciałabym się stać redaktorką tego bloga ponieważ są tu mili ludzie oraz mili czytelnicy. Powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popełniasz dużo błędów ortograficznych i interpunkcyjnych, sorry.

      Usuń
    2. "Nisz" XDDDD
      SORY XDD
      ~Vin

      Usuń
    3. 'Itak' kojarzy mi się z tik tak XD de faq? ;_;
      ~S

      Usuń
    4. 'Itak' kojarzy mi się z tik tak XD de faq? ;_;
      ~S

      Usuń
    5. To, że nie wyjeżdżasz nigdzie nie ma znaczyć, że całe dnie spędzisz przy komputerze ;-;

      Usuń
    6. #KWRK (Kellow w roli krytyka). Popełniasz błędy zarówno interpunkcyjne, jak i ortograficzne. Oprócz tego, nie mam większych zastrzeżeń. ^^
      ~Kellow

      Usuń
    7. Moim zdaniem popełniasz różne błędy ! Zgadzam sie z Aleksą to ,że nigdzie nie wyjeżdżasz to nie znaczy ,że będziesz całe dnie przed komputerem ... Ale takto to jest chyba dobrze ^^ Ps. To nie miałbyć hejt ^^

      Usuń
  15. Zapomniałam napisać mój E-mail to oliwiafo22@wp.pl
    Wrazie czego Skype to Oli22wiamsp.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć, jestem Asia, mam 15at(tak wiem troszkę stara, ale nic nie poradzę, że uwielbiam msp). Szczerze mówiąc jak zobaczyłam komentarz pod moim postem na kreatywne-msp.blogspot.com o tym, że trwa tutaj nabór nie bardzo wiedziałam czy się nadaje. Z ciekawości weszłam tutaj i przeczytałam ta notkę, a potem nastąpiła godzina przemyśleń XD (trochę nad tym jak napisać zgłoszenie jeśli w ogóle miałabym je pisac) i stwierdziłam "czemu nie"? Więc jestem i pisze co mu przyjdzie do głowy. Prawdopodobnie bez ładu i składu. Na MSP nazywam się wampirzyca Alice, gram od dawna i miałam sporo przerw, ale zawsze wracam ze względu na sentyment. Teraz znowu się wkrecilam i raczej szybko nie opuszczę. Jak napisałam wyżej pisze na kreatywne-msp.blogspot.com. Myślę, że z moja interpunkcją i ortografią jest w porządku. Pisze dużo opowiadań i czytam wiele książek. Jestem typem takiej domatorki :) Dlaczego chciałabym pisać na tym blogu? Nie będę tu ściemniać, że nie wiadomo jak długo czytam tutaj notki, ani, że jest to jakieś moje wielkie marzenie od wielu lat. Nie. Myślę, że ten blog ma duży poziom, a bycie tu redaktorka było by ciekawym doświadczeniem i przygodą. Nie mam pojęcia jakie prowadziłabym tu serię, bo zazwyczaj wymyślam coś spontanicznie i staram się, żeby notki nie wyglądały sztucznie (przygotowane wcześniej każde slowo). Tak też wygląda chyba moje zgłoszenie, pisze co mi przyjdzie do głowy. No to na tyle, mam nadzieje, ze będę miała jeszcze jakaś okazję do napisania czegoś na tym blogu.
    Sorka za błędy, pisze na tablecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinnam się jeszcze trochę popodlizywac, ale wolę żeby moje zgłoszenie było prawdziwe i szczere, a nie przeslodzone. :')))

      Usuń
    2. Ty powinnaś się dostać, w prawdzie nie czytałam nigdy Twoich postów, ale po samym zgłoszeniu widać, że z Ciebie porządna dziewczyna, nie popełniasz błędów ortograficznych, wszystko ok. Żadnego podlizywania się! Nie upodabniaj się do Szymona! :')

      Usuń
    3. hahah właśnie widziałam, że lubią się podlizywać niektórzy, a ja tego nie znoszę! :) Tak jakby ktoś myślał, że dzięki temu się dostanie, a przecież nie to się liczy.

      Usuń
    4. Życzę powodzenia wszystkim z kreatywne! ;D

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ja się nie podlizuję, Paulino. Tylko robię bekę, ale cśśś...

      ~1szymon102

      Usuń
    7. Zaspoilerowałabym ci coś, ale nieeee 8-) To jest miła niespodzianka.
      Życzę powodzenia, bo wypowiadasz się bardzo dojrzale i nie same "fajnie, okej, ładnie, ładnie, fajnie lubię, nie lubię" xddd
      Laniacz

      Usuń
  17. Rozumiem. Szkoda, ale stało się to stało! Widać tak musiało być ;) Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom! Dajcie z siebie wszystko i spełniajcie marzenia! :)

    Pozdrawiam,
    olliwka1000, Livvy

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam aż Szymon się zgłosi. *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też czekam. Zrobić dramę czy nie? Oto moje pytanie do niedzieli xDDD ZNÓW TU PISZĘ KOMY ;-; Bosh!

      ~1szymon102

      Usuń
  19. Mam na imię Oliwia (nie Lucyna :3) i mam 12 lat. Mój blog to msp-moich-snow.blogspot.com
    Moja ortografia jest bardzo dobra, z interpunkcją też nie jest źle. Bardzo chcę tu pisać ponieważ uwielbiam pisać blogi o MSP, jednak na innych blogach czuję się nie doceniona... Zawsze chciałam pisać na popularnym blogu i dzielić się swoją wiedzą z innymi. Co do MSP gram ponad rok i bardzo lubię tą grę. Mój nick to lukcia321. Mam duże doświadczenie i znam kilka przydatnych sztuczek na MSP których pewnie nie znacie. Lubię śpiewać i pisać wiersze. Chętnie mogłabym się nimi podzielić :D Prowadziłabym serię dotyczącą oceniania postaci z menu, albo upodabniania się do przypadkowych osób ze zdjęć znalezionych w internecie lub przerabianie look'ów dla vip aby mogli je kupić normalni użytkownicy. MSP dużo mnie nauczyło. Nauczyło mnie że najważniejsza jest przyjaźń i pomoc, a nie Vip, sc czy ładne ubrania. Z początku tego nie widziałam, dopiero później zorientowałam się co jest najważniejsze. Co do czasu na pisanie postów mam go aż za dużo! W wakacje mogę pisać codziennie, a w roku szkolnym 4-5 razy w tygodniu. Mój gmail to lubieplackiifajnie@gmail.com. Mam nadzieję że się dostanę, i życzę oczywiście powodzenia pozostałym ;D
    -Lukcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę Cię na tym blogu, ale to już! Musisz się dostać!

      MSP dużo Cię nauczyło? o.o A moja mama mówi, że od MSP tylko się głupieje... Widać nie ma racji :')

      Dużo osób ma na imię Oliwia... xD

      A i fajny gmail xD

      Usuń
    2. Em, trochę problemów z cząstką "nie". Jeżeli nigdy nie pisałaś na innycb blogach, to nie powinnaś zaczynać od bloga z ponad milionem wyświetleń.

      Usuń
    3. Przepraszam za wszystkie błędy. Pisałam na innych blogach, nawet podałam adres mojego na którym od bardzo nie dawna piszę ;-; Poza tym pisałam na innych blogach, nawet o tym napisałam. A, i dzięki Paulina, to bardzo miłe :) Ale wszystko zależy od Abieski :(
      -Lukcia

      Usuń
  20. Szymon, nie zgłosisz się? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tori ;") Wymiotować mi się chce na widok Twoich słów. Komu także?

      ~1szymon102

      Usuń
    2. Czemu? Zgłaszaj się!

      Usuń
    3. Eeee podlizujesz się Szymonowi?

      Usuń
    4. Mhm... Ja jej bardzo nie lubię ;") Zaprosiła mnie do znay, a ja ją bloknąłem.

      ~1szymon102

      Usuń
    5. O kurde, pomyliłam Tori z tom drugom :")

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, mam na imię Kinga, jestem z rocznika 2003 (czyli idę do 6 klasy ;_;). Moje hobby to: jazda na deskorolce, ale lubię też rysować *-* Co do emotikon to w moich postach jest ich bardzo mało. Na msp na moim głównym koncie gram 2 lata, aktualnie mam 19 lvl (niedługo 20 ^-^). Od niedawna prowadzę swój blog (razem-w-msp.blogspot.com), ale jestem na okresie próbnym na tym (kreatywne-msp.blogspot.com). Chce pisać na tym blogu, ponieważ nie lubię pisać na swoich blogach (a miałam ich dużo XD).
    mój nick: aniolek 100%
    Gmail: shad.msp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostań się ♥♥♥♥

      Usuń
    2. Eh... zapomniałam .-. Serie, które bym prowadziła:
      -loga
      -przypadkowe looki (jak się dostanę to napiszę o co chodzi XD)
      -wykreslanka (nw po co Ale niech będzie p:)
      -looki motywów
      -top tygodnia
      To tylko moje pomysły na serie, bo nie jestem do nich pewna ;) a i zgłoszenie było pisane z telefonu jak coś

      Usuń
    3. Nie dam rady się dostać, zbyt dużo lepszych osób ode mnie c':

      Usuń
    4. A Malina szuka właśnie takich jak ty ♥

      Usuń
    5. Też jestem z 2003 :'c c':

      Usuń
    6. Bez hejta. Nie chce mi się.

      Idealne zgłoszenie ♥

      Usuń
  23. Może bym się zgłosiła..? :>
    Mój nick na Msp to kornelia123lol. (bez kropki!) Tej wiosny skończyłam 11 lat, po wakacjach idę do V klasy. A zwę się Marta. Mam czarne włosy, chociaż wolałabym jakieś inne, inne, tylko nie czarne... A jeśli ciemne włosy - to i ciemne oczy, piegi i oliwkową cerę. Mam niemieckie nazwisko, co wszysko wyjaśnia. Jestem najszuplejsza w klasie i dosyć niska, ale mi to nie przeszkadza. Lubię rysować, idzie mi to nienajgorzej (y) Czasami również oglądam jakieś anime. Kocham fotografować i blogować. Od września rodzice zapisują mnie na język francuski i gitarę. A najważniejsze... uwielbiam czytać♥ Moje ulubione serie książek to ''Harry Potter'' i ''Hobbit''. Bloguję od grudnia 2014, czyli ponad pół roku, ale od pierwszego posta znacznie się poprawiłam. Bardzo mi zależy, aby się tu dostać. Już od dawna podziwiam Malinę i Abieskę, oraz jest to wspaniały blog. Mogłabym pisać 2-3 razy w tygodniu, chyba, że to za mało lub za dużo. Zależy, ile dostanie się tu osób. Mój blog to marta-odkrywa-msp.blogspot.com (fatalna nazwa, ale zamierzam ją zmienić. Jeśli chcesz przeczytać 'normalne posty', zjedź trochę na dół, bo ostatnio piszę same informacyjne [obecnie jestem nad morzem]). Temat o modzie, 'krytyku' itp., to coś dla mnie. Czyli serie o look'ach i ocenianiu. Bardzo lubię również robić loga, wychodzi mi całkiem, całkiem. Jeśli mogę tak powiedzieć. Np. ocenianie look'ów + ''zmieńmy to'' - czyli oceniam komplet i pokazuję co bym zmieniła. Chciałabym również pisać o poradnikach i nowinkach na moviestarplanet.
    Aha, w razie czego mój gmail: martaxdmartaxd@gmail.com
    Cóż, to tyle.
    `Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Cind, nie! Coś Ci się nie podoba? Zrób to co Tori, czyli płacz xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    2. XDDD Patrz jak ja hejtuje xD 8)

      Usuń
    3. Ja nie hejtuję!! No kurwa! Ja tylko wyrażam własne zdanie.

      ~1szymon102

      Usuń
    4. Nie powiedziałam tg :(( xd ♡

      Usuń
    5. No kurwa ja pierdolę! XDDD

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nadajesz się.

      ~1szymon102

      Usuń
    2. Dziękuję. To w sumie twoja opinia ;).

      Usuń
    3. A według mnie to ja chcę żebyś się dostała! Nie przejmujesz się hejtami innych i ogółem opis masz fajniutki :3. Jeju,mam więcej wiosn od ciebie. Życze powodzenia!

      Usuń
    4. Nie, są lepsze osoby, które się napewno dostaną ;") W końcu dobre zgłoszenia napisały.

      ~1szymon102

      Usuń
    5. Dobrze,stanowczo to rozumiem. Nawet jeżeli się nie dostanę to cieszę się że próbowałam. Mogę też spróbować innym razem :D.

      Usuń
    6. Szymon, hejtujesz innych, że robią błędy, a sam je robisz. Jeśli nie wiesz, o co mi chodzi to chodzi mi o wyraz "napewno", jeżeli chcesz wiedzieć to się pisze "na pewno".

      Usuń
    7. No sorry xDDD A ty nie hejtujsz? Ja tu tylko moją opinię wyrażam.

      ~1szymon102

      Usuń
    8. Spacja po przecinku powinna być :v

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztuczki na MSP? Znam kilka, których nie ma nigdzie w necie xDDD Cśśś...

      ~1szymon102

      Usuń
    2. A wyjaśnisz, o co chodzi w seriach?

      Usuń
  27. Zgłaszam się! Zgłaszam! Wygrałem? Och... Dziękuję. To kiedy mogę napisać post? Zrobię taki pt. ,,Jak powinien wyglądać film?". W końcu umiem xDDD
    MALINO! WYGRAŁEM!

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 razy nie, dziękujemy. ♥ c":

      Usuń
    2. OMG! Ale super! Dziękuję... ;*

      ~1szymon102

      Usuń
    3. Tak, też mi miło :"d xd

      Usuń
    4. Nie, nie kocham Cię.

      Usuń
    5. CO? XDDDDDDD Ta reakcja jest zwyczajnie nieopisana xD

      Usuń
    6. Cztery razy TAK! Zapraszamy po nagrodę! :D

      Usuń
    7. Już Ci dałem xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    8. No, Szymonek, kiedy ten post "Jak powinien wyglądać film"?

      Usuń
    9. No dzisiaj xDDD Tralala... Jeszcze taki będzie: "Śmieszne ujęcie"

      ~1szymon102

      Usuń
  28. Powodzenia wszystkim życzę! :)
    Bo ja się pewnie nie dostanę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już zależy ode mnie jak będzie głosowanie xDDD Cśśś. Nie będzie dramy... Nie no. Nic nie zrobię.

      ~1szymon102

      Usuń
    2. Wcale... Choć na gg xD

      Usuń
    3. Ale ja serio. Nikt kogo nie znam się nie zgłasza, a wtedy Ala się zgłosiła xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    4. Heheh xDDD (te twoje iksdeły XD)

      Usuń
    5. Zglos sie i sam sb tak zrob Xddd

      Usuń
    6. Szymon, tamten komentarz XDDDD WTF? XDDDD

      Usuń
    7. Nwm. Przyda się trochę śmiechu na tym blogu xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    8. Szymon, zrób jakąś aferę na Emily McCline. Tam od dawna nuda, nuda, nuda. Najlepiej pod moim postem. Niedługo zrobię odpowiedniego posta do takiej afery. Powinno być co najmniej 200 komów. xDD

      Usuń
    9. Nie wiem. Teraz pracuję nad serią filmów xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
  29. Cześć. Piszę, ale i tak się nie dostanę.
    Jestem AGnieszka i mam 11 lat. Na msp mam nick #CuteBunny. Nie mam problemów z ortografią czy interpunkcją, więc o to nie ma się co martwić :) Mam bloga, ale już go nie prowadzę, ale jest o msp. msp-with-cutebunny.blogspot.com | Umiem się rozpisywać.Na msp gram rok, ale to jest moje nowe konto, które mam od 29 dni xD W wakacje mogę pisać nawet codziennie, a w roku szkolnym 2 lub 3 razy w tygodniu, lub więcej. Ze mną można mieć kontakt. Chciałabym pisać na tym blogu, ponieważ lubię tego bloga, i znam się na msp. Chciałabym być blogerką, i rozwijać tą umiejętność. PS: na moim blogu mogą być posty mojej koleżanki. Do wszystkiego się przystosuję, więcnie trzeba się martwić xD To tyle.

    ~ Bunny.

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja nw czy się zgłosiić. Z jednej strony bym chciała, a zdrugiej wiem, że nie mam szans [*]…
    Taki tam Żelek ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj, droga szlachto
    Jestem Kiwiqqu x3 znana również jako Natalia.
    Nie mam żadnych ukrytych talentów. Bardzo lubię blogować. Jeśli chodzi o mnie...Staram się, by moje posty były w miarę normalne, czasami wychodzi, czasami nie. Prowadzę bloga: Msp-oczami-kiwi.blogspot.com, jestem redaktorką na blogu Unso. Bloguję... Rok, prawie dwa. Mój poprzedni blog usunęłam z przyczyn niewiadomych.
    Moje posty zazwyczaj są naprawdę długie... Nie wiem, czemu.
    Mam czas , tego czasu dość sporo na pisanie postów.
    Chciałabym zapoczątkować tu moją autorską serię "Scena z filmu", którą można znaleźć na moim blogu. W mojej głowie jest miliony pomysłów, pomysły na serię..Przykładowo "Ubrania na każdą kieszeń".
    Ta notka jest za długa,prawda?
    Skupiałabym się.. Na byciu sobą, na pisaniu postów,które mogą innym pomóc.
    Moją zasadą jest dawanie z siebie 101%.
    Pewnie mam małe szanse, ale zawsze chciałam spróbować.
    ~Nestelle

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej ♥ Na MSP jestem gabryska59. .. I idę teraz do czwartej klasy.. Jestem dobra z ortografii a więc nie będe popełniać tak znanych ,,byków'' xD Grałam na starym MSP a na moim oficjalnym koncie jestem od listopada ( chyba ) :') Moje zainteresowania to : MSP, zwierzęta inne rzeczy... Jestem #Yo ♥ Nie pisałam na żadnym blogu ale marzę żeby dostać się na ten blog lunch Flory :D Jeszcze nie wiem co będę pisać w jakie dni ale gdy się dostanę to z pewnością szybko sobie wszystko rozplanuję :') Szkoda, że niedługo ten blog zostanie usunięty ale ja będe do końca ^^ Post powitalny napisałabym w poniedziałek lub we wtorek :) Ponieważ jadę pojutrze w góry < ( ^ - ^ ) > I wracam za trzy dni ^^ Jak będziesz coś potrzebowała to pisz na FB Gabriela Janus :) A I będe miała czas na blogowanie I naukę nie których zdaniem jestem strasznie mądra xD I zdaniem niektórych ludzi mam bogatą wyobraźnie :D Chce również napisać ,że chce nagrywać na YT. Vlogi I filmiki z MSP ☺ Pisze ten komentarz chyba 4 raz :') I życze wszystkim powodzenia :) ^^ ~Gabi

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej ♥ Na MSP jestem gabryska59. .. I idę teraz do czwartej klasy.. Jestem dobra z ortografii a więc nie będe popełniać tak znanych ,,byków'' xD Grałam na starym MSP a na moim oficjalnym koncie jestem od listopada ( chyba ) :') Moje zainteresowania to : MSP, zwierzęta inne rzeczy... Jestem #Yo ♥ Nie pisałam na żadnym blogu ale marzę żeby dostać się na ten blog lunch Flory :D Jeszcze nie wiem co będę pisać w jakie dni ale gdy się dostanę to z pewnością szybko sobie wszystko rozplanuję :') Szkoda, że niedługo ten blog zostanie usunięty ale ja będe do końca ^^ Post powitalny napisałabym w poniedziałek lub we wtorek :) Ponieważ jadę pojutrze w góry < ( ^ - ^ ) > I wracam za trzy dni ^^ Jak będziesz coś potrzebowała to pisz na FB Gabriela Janus :) A I będe miała czas na blogowanie I naukę nie których zdaniem jestem strasznie mądra xD I zdaniem niektórych ludzi mam bogatą wyobraźnie :D Chce również napisać ,że chce nagrywać na YT. Vlogi I filmiki z MSP ☺ Pisze ten komentarz chyba 4 raz :') I życze wszystkim powodzenia :) ^^ ~Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki za błędy ale na telefonie zmieniam mi sie wyrazy ;-; Gdybym była na laptopie napisałabym ciekawiej I bez błędnie ^^

      Usuń
    2. To napisz na laptopie. Nie Malina się nie będzie litować i brać leniwych na redaktora.

      ~1szymon102

      Usuń
  34. Zgłaszam się!
    Mam na imię Klaudia, lecz wolę jak mówią mi Audi (stąd moja nazwa xd). Bloguję już około 3 lata. Uwielbiam grać w koszykówkę, siatkówkę, jeździć na deskorolce. Interesuję się fotografią, zwierzętami i także roślinami. Czemu chcę tu pisać? CHYBA każdy w wakacje (w rok szkolny też .-.) nie ma co robić, więc pomyślałam że blogowanie będzie idealnym pomysłem, aby ten czas wypełnić. Czas na blogowanie mam, między innymi dlatego, że w aktualnym czasie nie prowadzę żadnego bloga. Mogłabym prowadzić serię pt. ''Hit czy Kit?'', będzie ona polegała na tym, że oceniam looki, pokoje, arty i filmy osób które wygrały konkurs MSP. Myślę że tyle wystarczy, by choć trochę mnie poznać.

    Login MSP - Jessica Bolly

    ~Audi
    PS. Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się.;) Napiszę ci notkę na gmail'a. :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notkę już piszę :D

      Usuń
    2. Bez hejta! Dostań się!

      Usuń
    3. Rozwaliło mnie "MożeszStracićPienądze" xDDDDDD

      Usuń
    4. Nie! To się nazywa oszustwo!
      To ja pisałam to zgłoszenie na bloga Kellow, nie wierzycie to sobie możecie zobaczyć (filmowe-msp.blogspot.com)!
      3/4 tego zgłoszenia to moja robota! ;-;

      Usuń
    5. Prosiłabym o usunięcie tego zgłoszenia, ponieważ to nie ty je pisałaś tylko ja. Kto nie wierzy - proszę bardzo, wszystko możecie zobaczyć na blogu Kellow.

      Usuń
    6. Dziękuję, że usunęłaś. :)

      Usuń
  37. Życzę wszystkim powodzenia.
    Szkoda, Ada :'( .
    Szymon czekam na post o filmach *,* xds

    'tyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja serio, to będzie genialne. Dzisiaj już robię drugą część. xDDD I w sobotę premiera i to będzie ok. 15 odcinków ;-;

      Usuń
    2. Ale ja serio, to będzie genialne. Dzisiaj już robię drugą część. xDDD I w sobotę premiera i to będzie ok. 15 odcinków ;-;

      Usuń
  38. Heyos. Jestem Julka i mam 11 lat. Urodziny obchodzę 28.04. W wolnym czasie lubię jeździć na rowerze (oraz rolkach), skakać na trampolinie, pływać, czytać książki, spać, blogować, nagrywać na YT i grać na laptopie.. Mój nick na MSP to wiolunia10x. (bez kropki) Posiadam 20 LVL oraz VIP. Raczej łatwo mnie znaleźć. Bloguję już (bodajże) od kliku lat. Chciałbym tu pisać, ponieważ nie dostałam takiej szansy ostatnio. Odpadłam przy głosowaniu. Mam nadzieję, że tym razem mi się uda. Jak pisałam we wcześniejszym zgłoszeniu, ten blog dodałby mi skrzydeł (niczym red bull) w moim blogowaniu oraz jest to moja pasja. Mam masę czasu na blogowanie, ponieważ jest to jedno z moich hobby, którym poświęcam dość sporą ilość mojego życia. Oto blogi, na których piszę/pisałam/będę pisać:

    msp-nasza-przygoda.blogospot.com - piszę.
    msp-według-nastolatki.blogospot.com - miałam tam małą przerwę, (o której nawet nie napisałam, ze względu na nowego bloga...) ale już postanawiam po mału do niego wrócić.
    msp-oczami-kathey.blogospot.com - będę pisać
    wesole-msp-z-nami.blogspot.com - będę pisać. Zobaczyłam dzisiaj (29.07) zaproszenie na niego, więc od jutra mam zamiar zacząć blogować na nim.
    sspectra-msp.blogspot.com - pisałam. Notki... były słabe... w porównaniu do tych, które teraz piszę.
    Piszę na wielu blogach, ale mi to nie przeszkadza. Na każdego bloga znajdę czas.

    Serie, które bym prowadziła:
    1. Pytania & Wyzwania.
    2. Czwartkowe look'i.
    3. Oceń to! (Było w CHYBA poprzednim zgłoszeniu. Chodzi o to, że wybieram sobie profil, look, artbook oraz film, którejś ze zgłoszonych wcześniej osób, a potem oceniam + nowości/ciekawostki.)
    4. Wykreślanka oraz od czasu, do czasu... przegląd forum! ^^

    Konkurs (to nie seria, ale jeśli będę miała pozwolenie, to zrobię parę ciekawych konkursów).

    Konakt:
    gmail: julcia4x@gmail.com
    MSP - wiolunia10x
    TFM - Panijuletka

    To już koniec mojego zgłoszenia. Powodzenia wszystkim! ♥
    `Bayos!
    ~Juls♥ /wiolunia10x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wcielę się w Paulina

      No nwm, nie za dużo blogôw?
      I dalej nwm co pisać
      Nwm nwm nwm
      Dużo nwm

      Koniec bajki

      Usuń
    3. *Serie*
      Mam do dodania jeszcze "Rysujemy MS!". Ja będę rysować oczy, usta, nos itd., a w czytelnicy w komentarzach będą pisać, które im się najbardziej spodobają. W ten sposób stworzymy swoją MS.

      Usuń
  39. Żyje w strachu i niepewności do niedzieli iksde
    ~S

    OdpowiedzUsuń
  40. Cześć, jestem Kaśka :P. Mam 12 lat. Na MSP mam 24 level, a nazwa konta IceteaQ.
    W wolnym czasie rysuję lub jeżdżę na deskorolce. Moim hobby jak i pasją jest taniec :'). Bardzo chciałabym rozwijać się w tym kierunku. Bloguję 3 lata. Jeśli chodzi o interpunkcję i ortografię nie mam z tym problemów. Posty ode mnie pojawiały by się raz na dzień. Blogi na których piszę:
    skarpetkowe-msp.blogspot.com

    Jestem kreatywną osobą, więc ( Mam nadzieję) posty nie byłyby nudne. A co do serii, które chciałabym tu prowadzić:
    I. MSP & YouTube - Głównie o YouTuberach nagrywających o naszej gierce.
    II. Wyzwania Desing Studio - Podajecie mi ja MSP jakie mają być wymagania do projekty, który mam stworzyć ;).
    III. Podróże małe i duże - czyli wplątanie trochę kultury z któregoś kraju w MSP

    Mam nadzieję że serie wydadzą się ciekawe ;)
    Kontakt -
    MSP : IceteaQ
    Gmail - iceteaq1@gmail.com

    To by było na tyle z tego zgłoszenia.
    Żegnam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Cię w znaj ^^ nie wiedziałam że jeździsz na desce o; PJONA XD (też jeżdżę) A na jakim modelu jeździsz? xd
      aniolek 100%

      Usuń
    2. A i życzę powodzenia c: zorientowałam się ze jesteśmy też z tego samego rocznika ._.

      Usuń
  41. YOUSAIN
    Przepraszam za aferę związaną zgłoszeniem. Lecz był to eksperyment do posta próbnego..I do pewnej informacji. Twoje zgłoszenie zostało wybrane B) Celem eksperymentu było dowieść że skopiowanie zgłoszenia obchodzą pokrzywdzone osoby..Tylko. Dużo osób pisało komy po tobie lecz nikt nie zhejcił osoby która skopiowała czyjeś zgłoszenie. Przepraszam bardzo lecz chciałam to sprawdzić! Pryz okazji ;-; Veruu to nie mój nick .-. Jakiś z gugyl. Nie nazywam się też Martyna (Jak tam pisało? xd) . Ale nazwa MożeszStracićPieniądze jest moja :c a cu? Sam post próbny był o sobie. Chociaż miał być o msp. Jeszcze raz przepraszam..
    ~Ktoś bez zadnego nicku =w=

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałeś o czym jest post? :D

      Typowa reklama

      ~Aleksa

      Usuń
  44. Ją się zgłoszę, na szczęście nic z tego nie będzie, bo przegram.
    ~ Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Część, mam na imię Julek i w listopadzie zacznę 12 rok życia. Na MovieStarPlanet nazywam się Shimeruko. (Oczywiście bez kropki). Na tym koncie mam VIP Star na miesiąc, gram od czerwca 2015 roku. Ogólnie - maja 2013. Kiedyś miałem własnego bloga, został on przeze mnie usunięty. Pisałem na blogu mojej koleżanki, także nie istnieje on już w internecie. To chyba wszystko.
    ~ Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
  47. Serie, które mógłbym prowadzić to:
    - Loga (najprostsza, jaką może być),
    - MS + zwierzak (napiszę w zgłoszeniu),
    - zamiana (zamieniam rzeczy VIP [wy Piszcie w kom nick MS z Highscores i nazwę look'a] na takie dla osób nie posiadających członkostwa).
    Wpisy w wakacje (chyba) będą codziennie oprócz niedziel.
    Jeśli wystąpiły jakieś błędy, za co przepraszam, to z powodu, iż piszę z tableta.
    ~ Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się! ;)
    Na imię mam Kasia, nick z msp - Lyekimi, mam 13 lat. Lubię czytać książki, grać na komputerze, robić dziwne przeróbki w photoshopie (xD) i oglądać YouTuba. Blog prowadziłam przez pół roku, więc nie mam dużego doświadczenia, ale szybko się uczę.
    Czemu chcę tu pisać?
    -bo blogowanie jest ciekawe,
    -jestem ogarniętą osobą (i skromną 8)),
    -mam dużo czasu na pisanie postów,
    -postaram się pisać w ciekawy sposób,
    -chciałabym spróbować sił na tym blogu! (sory xDDD)
    Nie mam bloga, więc napiszę notkę próbną.
    Mam kilka pomysłów na serie, ale to już napiszę w mailu.

    ~Lyekimi

    OdpowiedzUsuń
  49. Hey!
    (Piszę ten komentarz już 3 raz)
    Mam na imię Magda i mam 14 lat. Mieszkam w Mińsku Mazowieckim. Kocham blogować i tańczyć. Bloguje już od 3 lat. Prowadziłam blogi, ale napisze próbny post na e-maila. Chcę pisać na waszym blogu, dlatego że jest on moim zdaniem fajnym i pełnym humoru blogiem. Mam dużo wolnego czasu. Będę pisać posty w takim rozkładzie:
    PN- TAK
    WT- TAK
    ŚR- TAK/NIE
    CZW- TAK/NIE
    PT- TAK
    SOB- TAK
    NIEDZ- TAK
    c; A więc jak mówiłam, prześle zaraz próbnego posta na e-mail. Mój e-mail to vintagechanandyou@gmail.com
    Moja nazwa na msp to szakira lopez
    ~szakira lopez
    P.S. życzę powodzenia c;

    OdpowiedzUsuń
  50. Piszę te zgłoszenie cała podjarana, bo nie zauważyłam wczoraj, że Emilia zrobiła konkurs na reda i nawet mnie nie poinformowała, albo to zrobiła a ja tego nie zauważyłam. DO rzeczy :v
    Hmm, każdy mnie kojarzy, ale przedstawić się mogę....
    Wiktoria, lat 13 skończę 20 sierpnia, na MSP mój nick to "Lanaq", a i tak przyjęła się ksywka Laniacz. Czym ja się interesuję, wohohoho. Na pewno blogowaniem, w tym pisaniem opowiadań bądź swojej opinii o czymś. Lubię pływać, ale teraz straciłam zapał i stałam się tłuściochem siedzącym przed komputerem. Uwielbiam odkrywać nowe rzeczy i uczyć się języków, czego rezultaty można rozpatrzyć w moich osiągnięciach: laureat z konkursu wojewódzkiego z j. polskiego (w roku szkolnym 2014/2015) i dostanie się do szkoły dwujęzykowej. Tego zainteresowaniem bym nie określiła, lecz kocham wypowiadać się z sarkazmem i popieram poczucie humoru. Wszędzie. :v
    Kurde, aż zapomniałam, o czym to ma być. Bloga nie posiadam, no chyba że my-tu-lejemy i nigdy-nie-chcemy-dorosnąć, chociaż Emilia, piszesz go razem ze mną, Abieską, Kathey, Lamą i kimś tam jeszcze, albo nikim. Pff :v
    A gdzie mam napisać pomysły na posty? Aktualnie je posiadam, nie posiadam... jestem bardzo twórcza i wymyślam je w jeden dzień. Jeśli rozpatrzysz moje zgłoszenie, to wybierz, z jakiej kategorii ma być seria. Mi to jest obojętne, choć nie jestem dobra w opisywaniu nowych funkcji. Bardziej podoba mi się moda, forum bądź aaa eeee yyy moja ukochana seria "Aktualności MSP", gdzie wszystkiego jest po trochu <3. Wyjeżdżam niestety na 10 dni w wakacje, ale tak to będę aktywna, i jeśli dotrwam do roku szkolnego, to mogę pisać w jeden albo dwa w dniach roboczych, i albo w sobotę albo w niedzielę bądź to i to. Nie jestem pewna w które dni od poniedziałku do piątku, ponieważ wszystko jest zależne od mojego planu lekcji i Szkoły Muzycznej. Także ten teges, mam już pomysł na notkę próbną. Zapewne mnie nie wybierzesz, bo trzeba wybrać kogoś nowego itede itepe. ale ja się nie poddam 8-)
    Laniacz, a kto. Maila muszę podawać tutaj? Gdybym się dostała, to poproś go na pv na fejsie bądź na MTL, jak tam sobie chcesz.
    Mam nadzieję, że ten blog się odbuduje, bo nastały bardzo kruche czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i jestem OPTYMISTKĄ! ;_;

      Usuń
    2. MALINA *KRZEWIE MALINOWY HSHSHS* MUSI CB PRZYJĄĆ XD ;_;

      Usuń
    3. Miło mi to słyszeć, tak jakbym to czytała na głos... Pff. Czy ktoś zapomniał, że jestem leniem i nierobem? Postaram wyrobić w sobie ambicję na gimnazjalne lata, obiecuję xd
      Laniacz

      Usuń
    4. Spoko xD Ja jestem na tym blogu z miesiąc, a napisałamedwo 7 postów ;_; Pewnie Melina mnie wywali ://

      Usuń
    5. Laniacz c: `•`❤
      Uda Ci sié :3

      Usuń
  51. Cześć !
    Jestem Weronika , mam 12 lat ;) Interesuje się blogowaniem , muzyką , kręceniem filmików. Jeśli chodzi o moją ulubioną piosenkę to jest ona zmienna . Urodziłam się 15 marca . Kocham pisać posty ♥ Bloguję od roku . Mój wzrost wynosi ponad 150 cm . Jestem w max chuda ;d Często noszę wianek ^^ W wolnym czasie zazwyczaj wychodzę na dwór , pojeździć na rowerze , deskorolce lub spędzam czas czytając blogi lub pisząc posty ;)
    Trochę o MSP :
    Na MSP nazywam się swettt . Gram od maja 2011 więc dość długo , bo 4 lata. Ale nie przykuwam za bardzo uwagi na lvl , dlatego mam dopiero 19 . Najbardziej na MSP kocham robić artbook'i , pisać ze znajomymi , a od niedawna zainteresowało mnie robienie filmów. Obecnie jestem redaktorką na blogu msp-w-wariatkowie.blogspot.com , ale pogodziłabym te dwa blogi , to znaczy , że dałabym radę pisać i na tym i na tym ;) Pisanie postów - zawsze staram się , aby mój post nie był krótki . Zależy mi , aby był dość długi i przede wszystkim ciekawy . Chciałabym bardzo pisać na Twoim blogu , Podoba mi się ile wkładacie w to czasu , serca . Grafiku jeszcze nie ułożyłam , ale jeśli dostałabym szansę pisania na tym blogu z pewnością ułożyłabym ciekawy grafik ;) To wszystko.. Mam nadzieję , że się dostanę i życzę wszystkim powodzenia !
    Mój gmail : niki9990xd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Hey. Mam na imię Ola mam 10 lat.Interesuję się historią a dokładniej mitologią Grecką i Egipską. Moja ulubiona piosenka to ,,love me do'' Urodziłam się 2 kwietnia. Nie mam bloga. Często w wolnym czasie wychodzę z najką na spacery. Na msp nazywam się owocowa123123123 Konto jest z 2012 ale dostałam je. Gram od 2014 ale najka jest od 2011 więc wiem dużo. Mam lvl mały bo 16 ale nabijam lvl. Moje posty były by długie lub krótkie zalezy jak mam nastrój. mogłabym pisać o swoim życiu prywatnym o związkach msp a moja poczta to: ola.dorawa@onet.pl Wyślę próbną notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!