czwartek, 30 lipca 2015

Legendy MSP - ALAKINGA, AnanaseQ i inni

Cześć!
W dzisiejszym poście chciałabym powiedzieć kilka słów na temat tak zwanych ,,legend MovieStarPlanet". Wlicza się tutaj m. in. ALAKINGA, AnanaseQ, ANNIIA, a nawet ! ! ! Alicja ! ! ! Zacznijmy jednak od tej, która jako pierwsza osiągnęła 25 level, czyli wtenczas najwyższy z możliwych. A jest to rzecz jasna AnanaseQ - dawna Uluniunia. Z różnych źródeł wynika, że zapoczątkowała ona modę na blogi takie jak kosmiczne-msp, modne-msp, czy kreatywne-msp, bo sama założyła bloga z podobną nazwą, która brzmiała ananasowe-msp. AQ, jak wspomniane powyżej jako pierwsza zdołała osiagnać 25 level. Prowadziła dwa blogi, z czego jeden był rzekomo zhakowany przez Drozdosię, o czym świadczy ostatni opublikowany na nim wpis, oraz opis jej profilu. Do gry dołączyła w 2011 roku, a więc na samym jej początku.

Niestety, po pewnym czasie na jej drodze stanęła ALAKINGA, której w szybkim czasie udało się ją wyprzedzić, a wszystko przez to, że konto AnanaseQ do tej pory jest opuszczone, i nie aktywne. Ala dołączyła do gry w podobnym czasie, co ona, a więc w czasie, gdy polski serwer był jeszcze nowością. Wyreżyserowała wiele wspaniałych filmów, jednak wśród większości MovieStars nie wzbudza dobrego wrażenia, ze względu na zadziorny charakter. Jej twórczyni, jak wynika z blogów prawdopodobnie nazywała się Alicja. Potem konto to przejęło mnósto innych osób, aż w końcu powędrowało do ,,kuzynki pierwszej właścicielki", co możemy przeczytać w jej biografii.

W 2015 roku, ją też wyprzedziła pewna osoba, a była nią ! ! ! Alicja ! ! !, znana ze swoich filmów, które trafiały często do TOP. Jeszcze kilka dni temu, zrobiło się głośno o jej odejściu. Julia - dziewczyna, która wtedy na nim grała, postanowiła opuścić grę ze względu na spore hejty, i oskarżenia o używanie różnego rodzaju ,,hacków" na pieniądze i Fame. W przeciwieństwie do AnanaseQ, jest o niej dosyć głośno, i wiele blogów śledzi nadal jej aktywność.
Oprócz niej, odejście ALAKINGI postanowiła wykorzystać także ANNIIA,  która w krótkim czasie wyprzedziła ją, zapewniając sobie drugie miejsce w TOP.  Teraz, prawdopodobnie będzie też próbowała dogonić Julię, lecz będzie to dla niej niełatwe zadanie, bo do gry powróciła także nadrabiająca zaległości Arli. A ! ! ! Alicja ! ! ! zdobyła dotąd aż 64 level, a więc bez robienia filmów, wyprzedzenie jej będzie sporym kłopotem dla tej MS... Arli, o której napisałam wcześniej, też jest sporym zagrożeniem dla tego typu osób, ponieważ niedawno wróciła na swoje konto, i zaczęła ponownie robić filmy.

Na koniec, mam także pytane do Was, czytelników. Czy chcielibyście, żebym organizowała więcej konkursów? W sumie nie przeszkadza mi zbytnio, że musiałabym wydawać na nie StarCoins i Diamnonds, ale chciałabym się upewnić, że na prawdę warto to zrobić. Koniecznie dajcie też znać, czy spodobał Wam się dzisiejszy post.
~Kellow.

14 komentarzy:

  1. Post super! Tak, konkursy to dobry pomysł ☺ Pozdrawiam ~ hello to ja1305

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też tak myślę, prawda? Wydaje mi się, że przy okazji wiele osób na tym skorzysta, chociaż z początku nie byłam tego pewna.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o konkursy, to zależy, na co. A co do posta, bardzo się spodobał! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że mnie zhejtujesz... Nie no żartuję. W każdym razie, cieszę się, że Ci się spodobał. Co do konkursów... Będą przeważnie na temat Look'ów. Może też jakieś loga. Zobaczymy. D:

      Usuń
    2. Ja hejtuję tylko badziewne posty.

      Usuń
  4. Fajny post. Tak rób więcej konkursów

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post c: Konkursy to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Świetny pomysł z tymi konkursami ;')

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu, AnanaseQ (wspomnienia mode on)
    Raz zajęłam drugie miejsce w jej konkursie wielkanocnym. Trzeba było narysować coś związanego ze świętami wielkanocnymi. Wzięłam rysunek z neta XDDD Sprytna Roberta (bo wtedy miałam takie konto) lvl 4 klasa podstawówki. Pamiętam jeszcze, jak AQ kazała wywalić ze znajomych aniulunie. Wysłałam wtedy Uli (AQ) wiadomość poruszającą temat najważniejszych "bonusów" na MSP, a także zadałam jej pytanie dotyczące jej systemu wartości ;_; WYJE TERAZ Z TEGO XDDDDD Potem się broniłam "Nie wywalaj mnie, wiele dla mnie znaczysz, poznałyśmy się w pokoju rozmów!" itd. 3-4 klasa podstawówki; lvl zjeb
    Jak dobrze pójdzie, to spotkam AnanaseQ po liceum, jeśli dostanę się do łódzkiej filmówki X'DDDDDD I weź tu żyj z przekonaniem, że ją oszukałaś, a także wysłałaś jej durną wiadomość z masą błędów ortograficznych i interpunkcyjnych, a teraz będziesz z nią studiować :x Pewnie nawet Ciebie nie pamięta, ale gryzie Cię sumienie XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę powodzenia. Maezenia się spełniają... *-*

      Usuń
  8. Ej a to prawda,że było coś takiego, że połowa msp znała twoje hasło? O.e A i super post (y)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok post. Jezu to jest prawdziwa Kellow?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!