czwartek, 30 lipca 2015

Grafik + Nowa Seria!

Hej, cześć i czołem! ^^ Piszę sobie posta o 00:16 :3 *dokańczny w czwartek* Dobrz, jak pewnie sami zauważyliście, rzadko piszę posty. ALE TO SIĘ ZMIENI! Obiecuję. Posty będą bardzo często pisane *przynajmniej przeze mnie xd*. Druga rzecz jaką można łatwo zauważyć, jest to, źe trwa nabór na redaktora. Powodzenia wszystkim życzę ♥ No i ostatnie. Jak sami wiecie, Malina zrobiła wywalankę z bloga. Słusznie czy nie, stało się xd [*] Palmy internetowe znicze c':

Dzisiaj mam zamiar rozpocząć nową serię, która nazywa się: ,, Jak z bajki". Jednak zanim ją zacznę, chcę ogarnąć wszystko i zrobić grafik.
TP - Top pierwszorzędne [...]
JzB - Jak z bajki
TT - Tygodniowe Top
B - Brak posta
PONIEDZIAŁEK - TP
WTOREK - B
ŚRODA - JzB
CZWARTEK - B
PIĄTEK - TT
WEEKEND - B
Dobrze, to tyle z grafiku xd A teraz rozpocznę tłumaczenie serii! Polega ona na wybraniu *przez Was* postaci z bajki. Tylko nie z Anime T^T Choćby ,, Sam & Cat" będzie OK. Ja tworzę look na podstawie zdjęcia. Na koniec opisuję outfit.

Dzisiaj byłam zdana na siebie, więc wybrałam ,,Scooby Doo". Mam nadziję, że coś z tego wyjdzie. Dziewczyny są 2, dlatego ilość looków będzie odpowiednia. Dla przypomnienia zdjęcia Daphne i Velmy:


Ta rudowłosa postać, zapewne uwielbia kolor fioletowy. Wyraznie przeważa w jej stroju. Daphne nosi fioletowy sweter, różowe rajstopy oraz fioletową opaskę i buty. Nie zapominajmy o zielonej apaszce! Jak wyszedł outfit w wersji MSP?


Moim zdaniem, wyszło całkiem podobnie. Apaszka jest troszkę za krótka, ale nie było takich, jak pokazuje na obrazek. Sukienka wypadła przyzwoicie, jednak jest jeden minus. Nie mogłam znaleźć takiej, na której były paski. Zamiast rajstop, wynalazłam proste legginsy. Buty są całkiem nowe, jednak dobrze komponują się z resztą. Na koniec opaska, która zakończa ostatecznie look. Podobieństwo →7,5/10 Czas na mądrą Velmę!




Przyznam, jej styl jest trochę staroświecki. Sweter, krótka spódniczka i długie skarpetki. Do tego wszystkiego buty. Fryzura ciekawie komponuje się z jej stylem ubierania się. Duże okulary nerda * XDDD* służą jako dodatek. Nie wygląda to najgorzej. Ale czy podobniw jest z moim lookiem?

Troszkę dziwnie to wygląda. Włosy są barfzo bufiaste, bardziej niż na poprzednio pokazanym obrazku. Kolor jest lekko mocniwjszy niż na oryginale. Sweter bardziej przylego do ciała. Spódniczka jest podobna, nie powiem. Skarpetki są idealne, jednak nie było opcji skarpetki i szpilki xd
Podobieństwo → 6/10

Dobrze, to na tyle z dzisiejszego posta. Wiem,  że pojawił się nieterminowo, ale lepsze to niż nic. Jutro post według grafiku. Czekajcie na niego ♥
Vale (z łaciny do widzenia)
'Cind 



16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę być być chamska, ale jak masz komentować na przymus, albo hejtować, to ja podziękuję.

      Usuń
    2. Nie rozumiem, dlaczego tak ją potraktowałaś.

      Usuń
    3. Nie hejtuję...

      Ale jak nikt już tu nie chce moich komów, no dobra...

      Usuń
  3. Fajny post. Moim zdaniem bardzo dobrze poradziłaś sobie z zadaniem. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszły podobnie, nawet bardzo c:
    Emi, SZLR (skrót ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej, ale ja inaczej zrobiłabym Dafne (tak to się pisze? Xd).
    +Sam & Cat to nie bajka tylko serial.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, chodziło mi, że taki serial jako bajka, ze dla dzieci xD

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Widzę duże podobieństwo xD Bardzo fajnie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te looki. ^^ I rzeczywiście podobieństwo jest jak do tej Daphne.. C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!