piątek, 31 lipca 2015

LBA challenge

Heju!
Dzisiejszy post nie będzie na temat MSP, ale bardziej o mojej osobie. Jak wiecie czy też nie, zostałam przez Dominikę nominowana do LBA. Zanim jednak przejdę do pytań, oto osoby, które nominuję:

-Aleksa

-Kathey

-Tyna

-Malina

-Abieska

"Zabawa" polega na tym, iż osoba, która mnie nominowała wybrała dla mnie 11 pytań, na które muszę odpowiedzieć. Przed chwilą napisałam osoby, które ja sama nominuję. Pod koniec, podam pytania, na które będą musiały  odpowiedzieć.

Oto pytania, które wymyśliła dla mnie Dominika:

1. Lubisz blogować?

2. Lubisz czytać książki?

3. Twoje ulubione książki?

4. Jesteś osobą spokojną, czy zwariowaną?

5. Jakie są Twoje marzenia?

6. Lubisz słodycze?

7. Ulubiona piosenka?

8. Grasz na jakimś instrumencie? Jeśli nie, chciałabyś?

9. Masz jakąś rzecz, bez której nie ruszysz z domu?

10. Dlaczego prowadzisz bloga?

11. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego ta?

Przepraszam, jeśli pomyliłam kolejność pytań, ale treść na pewno się zgadza. Oto odpowiedzi:

1. Tak. Gdybym nie lubiła, nie było by mnie tutaj.

2. Zależy jakie, chociaż nie koniecznie. Zwłaszcza, jeśli chodzi o lektury.

3. Cała seria ,,Felix, Net i Nika", chociaż mam też inne ulubione książki.

4. Zdecydowanie spokojną, ale różnie z tym bywa. xD

5. Dziwne, bo w przyszłości chciałabym zostać dziennikarką, albo pracować ze zwierzętami.

6. Zazwyczaj tak, ale nie przepadam za żelkami. *-*

7. Lana Del Rey - ,,American", Lana Del Rey - ,,Black Beauty"... Ogólnie wszystkie piosenki Lany i część tych Ewy Farnej. <3

8. Tak, gram na pianinie.

9. Nie, aczkolwiek często biorę ze sobą torebkę, kiedy jadę do Gdańska *co za powód*.

10. Jeśli chodzi o tym o MSP, to raczej z pasji i dla zabicia czasu.

11. Lato, bo są wakacje, i jest ciepło.

A oto wyczekiwane przez Was pytania dla Kathey, Tyny i Aleksy:

1. Lubisz szkołę?

2. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot?

3. Malujesz się?

4. Masz rodzeństwo?

5. Lubisz rysować?

6. Kim chciałabyś być przyszłości?

7. Lubisz żelki? Jeśli tak, wolisz te z Biedronki, czy z innej firmy?

8. Zamierzasz kiedyś założyć bloga o swoim życiu?

9. Co zalecasz na nudę podczas podróży?

10. Ufasz osobom poznanym w Internecie?

11. W jaką grę grasz najczęściej?

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Jeśli macie pomysły na notki na temat MovieStarPlanet, napiszcie w komentarzach.
~~~~~~~~~~~~
'Princess Madelyn
/Kellow

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty :D Pisać je częściej! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty :D Pisać je częściej! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :). Właśnie zamierzałam napisać krótszego posta, to dołączę LBA do tego ;).

    ~Aleksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. Ja też dziękuję za Look, który utworzyłaś dla mnie w swoim najnowszym poście.
      ~~~~~~~~~
      'Princess Madelyn
      /Kellow

      Usuń
  4. Bardzo fajny post. A ten LBA Challenge,nie słyszałam jeszcze o nim. O.o xD A tak w ogóle żelki z biedronki są spoko. *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejność się zgadza XD :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Widocznie nie zauważyłam. Czytam tyle blogów, że czasami nie potrafię z tym wszystkim nadążyć. :/
      ~~~~~~~~~~
      'Princess Madelyn
      /Kellow

      Usuń
  7. Fajny Blog polece go na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łapcie fajne kody do MovieStarPlanet

    https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    Polecam te stronke ;3 ;D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!