sobota, 1 sierpnia 2015

Happy Three - moja dawna seria.

Bonjour!
Pamięta ktoś to powitanie? :')
Tak jak zauważyliście po tytule, dzisiejszy post będzie dotyczył mojej dosyć starej serii "Happy Three". W takim razie może powiem, na czym ona polega?
W konkursach organizowanych przez moderatorów wygrywają różni użytkownicy tworzący najlepsze look'i, kreatywne filmy, ozdobne pokoje oraz kolorowe art-book'i!
Co ma to wspólnego z moją serią? Mianowicie to, że osoby, które wygrały - oceniam ich dzieła. Piszę, czy są warte zobaczenia i czy należy im się pierwsze miejsce. W takim razie, zaczynajmy!
OCENIANY KONKURS "CUTIE KAWAII"
Autorem zestawu jest Haganemaru, a nazwa to "[38]". 
Przejdźmy do mojej oceny. Jak dla mnie, to look wygląda naprawdę spoko. Kojarzy mi się z danym tematem. W sumie to w tym zestawie nie ma za dużo, ani za mało akcesoriów. Moim zdaniem, zasługuje on na wygraną.
 
Autor - klauducha_2000, tytuł "Cutie Kawaii". Art-book uzyskał 61 love it.
W tle jest puszczona muzyczka, która dodaje takie charakteru do ilustracji (?) Ogólnie to art nie jest jakiś oryginalny, jedynie kilka moviestar oraz animacje, które wykonują. Podoba mi się tutaj to, że napis "Cutie Kawaii" znajduje się w środku kółka zrobionego przez mniejsze kółka. Ktoś zrozumiał? xd
Więc, jak oceniam pracę? Tak jak napisałam - jak dla mnie mało oryginalności, nie zasługuje na miejsce pierwsze, ale na trzecie jak już :')
 Autorem jest Nikola568, film zdobył 189 wyświetleń.
W skrócie film opowiada o siostrach, które zapraszają swoją koleżanki, aby pokazać im swój nowy pokój po przeprowadzce. Ich przyjaciółka przychodzi wraz ze swoją siostrą, a następnie oglądają anime, czy jak to się zwie.
Ogólnie film nie ma jakiejś akcji, mówię tu o "wciągnięciu" - co się zdarzy po tym jak...
Jak dla mnie - nie zasługuje na pierwsze miejsce, ale sam w sobie jest spoko.
To wszystko na dzisiaj. Jak zauważyliście najlepiej wyszedł look, natomiast dwie pozostałe prace również mi się podobały, ale nie były aż takie znakomite, żeby trafić na najwyższe podium.
W jutrzejszym poście ukażę grafik (w końcu), loga dla Was.
Pod postem można się zgłaszać do wywiadu, napisać swoją opinię na temat notki oraz jeżeli ktoś ma pomysł na następną również! :3
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

9 komentarzy:

  1. Super post! Pisz takich więcej! :3
    A look wyglądał super.. W sumie ten art też mi się podobał,mógłby być na pierwszym miejscu. :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna seria :)
    Mi sie look i artbook podobaja jak na pierwsze miejsce, a filmu nie ogladalam.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam artbook to myślałam, że to logo takie zrobione przez modów.
    ~Smalec.

    OdpowiedzUsuń
  4. Megaaa post , lubię jak piszesz :) Na następny post może "sposób na karierę na msp " ? jakieś porady jak wybrać czy robić filmy czy arty i wgl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Megaaa post , lubię jak piszesz :) Na następny post może "sposób na karierę na msp " ? jakieś porady jak wybrać czy robić filmy czy arty i wgl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. A tak w ogóle wygrałam 2 miejsce w konkursie o Brazylii. Z filmów. Mogłabyś go ocenić? Film nazywa się CHYBA ''Historia Brazylii'' wrazie czego nazywam się kimkama ;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!