niedziela, 2 sierpnia 2015

Zgłoszenia przeczytane, faworytki wybrane, czyli kto się zakwalifikował

 Hey! Z tej strony Abi, a to post podsumowujący pierwszy etap naboru na redaktorów. Nim przejdę do wyników, chciałabym wziąć jako przykład post jednej z uczestniczek oraz skonstruować dla Was pewną uwagę/pewne ostrzeżenie, byście unikali tego typu wypadków, gdyż podobne zachowanie jest niedopuszczalne i potrafi wkurzyć osoby sprawdzające i oceniające zgłoszenia oraz notki próbne. Przejdźmy do konkretów.
 Oto wstęp jednej z notek próbnych:

 Pominę temat niedorzecznej i bardzo nieestetycznej budowy postu. Zależy mi tylko na przedstawieniu różnic pomiędzy powitaniem i przedstawieniem tematu notki, a rozwinięciem, przejściem do sedna oraz wprowadzeniu do sytuacji.
kawałek rozwinięcia
 Wygląda znajomo? Takie same informacje znajdziemy tutaj. Są to suche fakty żywcem skopiowane z wiki o MSP. Autorka nawet nie postarała się o lekką zmianę treści, przystosowanie wstępu do reszty oraz samodzielne przedstawienie czegokolwiek, by zatuszować plagiat. Nie pierwszy raz zdarzyło mi się czytać próbny wpis z informacjami, które zostało już podane pod adresem innej strony. Oczywiście, zawsze można pod koniec własnej notki dodać, że bardziej szczegółowe i wiarygodne newsy możemy znaleźć na innej witrynie, by czytelnicy po prostu mogli więcej się dowiedzieć i nie polegać tylko na wiedzy bloggerki, która opiera się na własnych doświadczeniach. Już pomijam fakt, że kradzież postu jest czymś przykrym i złym dla jego prawdziwego twórcy, gdyż jest to okradanie go z jego własnych słów, by zdobyć fejm i rozgłos w niewłaściwy, ale nie wszystkim znany, sposób.
 Jak to skomentuję? Tak:


 Autorka notki próbnej została zdyskwalifikowana i wyrzucona z konkursu, a na jej adres email zostało wysłane upomnienie.
 Tak, uwielbiam takie lekko oficjalne wypowiedzi, więc ten wpis będzie długi, gdyż pod jego koniec przedstawię Wam jeszcze pewną zmianę dotyczącą przyszłości bloga.
 Jeżeli chodzi o prawidłowo wysłane i napisane zgłoszenia oraz notki, to razem z Maliną miałyśmy niezły problem z wybraniem najlepszych uczestników, co można poznać po liście faworytów. Nim wymienię wybrane osoby, chciałabym gorąco podziękować wszystkim za udział w konkursie oraz za przesłanie świetnych wpisów i podzielenie się z nami pewnymi informacjami o sobie i własnym doświadczeniem w blogowaniu oraz graniu na MSP. Każdy z Was może poszczycić się oryginalnością, pomysłowością, szczegółowością, rzeczowością i uczciwością. Bardzo cenimy sobie te atrybuty i cieszymy się, że tyle uzdolnionych bloggerów zgłosiło się do nas.
 Dobra, koniec mojego pitolenia na temat pierwszego etapu, przejdźmy do jego zwycięzców!
wybrałyśmy: 
  • wampirzyca Alice
  • ! Julciacz !
  • Nestelle
  • Lyekimi
  • Laniacz
  • kornelia123lol
 Dziewczyny mogą się pochwalić dużym doświadczeniem w blogowaniu i znajomością gry. Ich wpisy i zgłoszenia są na bardzo dojrzałym i ciekawym poziomie, każda reprezentuje inny styl pisania.
 Co muszą teraz zrobić? Wysłać nowe próbne notki na email abieska.kontakt@gmail.com. Ja te wszystkie wpisy wstawię, a potem pojawi się ankieta. I tu zacznie się rola czytelników, którzy będą musieli dokonać wyboru pomiędzy uczestniczkami i zagłosować, gdyż tylko TRZY z nich zostaną dodane do bloga i zdobędą tytuły redaktorek.
 To chyba tyle, jeśli chodzi o konkurs na redaktora. Przejdę do obiecanej informacji na temat przyszłości strony. Chyba większość z Was pamięta ten post, gdzie wspominam o usunięciu abieski-wariatki. Po długim czytaniu komentarzy, słuchaniu klimatycznej muzyki i rozmyślaniu, cofam to. Blog będzie dalej funkcjonował. Nieważne, czy ze mną, czy beze mnie. Byleby żył, byleby redaktorzy powodowali, że na Waszych twarzyczkach pojawia się uśmiech, radość, zaangażowanie itd. Pomyślałam, że lepszym rozwiązaniem będzie zostawienie go w tym internetowym świecie, nawet gdyby upadał, ale nadal jako tako się trzymał, by najwierniejsi czytelnicy zostali z nim do samego końca. Są wśród nas tacy fani, dla których usunięcie bloga jest koszmarem i zmorą senną. Nie chcę, by te złe sny się spełniły.
 Przepraszam za mój brak ładu i składu, ale jest przed południem i opuściła mnie wena. Najlepiej pisze mi się w późniejszych godzinach, gdy jest chłodniej i przyjemniej. No, ale jest też pewien minus, bo wtedy często chce mi się spać T.T Byee... <3


EDIT: Czas na przesyłanie notek nie został dokładnie określony. Proszę wszystkie uczestniczki o napisanie w komentarzu, kiedy +/- możemy spodziewać się wpisów od nich. Jeżeli któraś będzie długo zwlekała z terminem, straci szansę. Zbyt długie czekanie na notki będzie odwlekało wpis z wszystkimi wpisami uczestniczek i przez to głosowanie będzie trwało krócej. Jeżeli do środy nie otrzymam wszystkich postów, czas na głosowanie będzie skracany, a nie chcę, by ankieta trwała jakoś mega długo, więc te 24 godziny mogą dużo zmienić. Polecam wyrobić się do 5 sierpnia, wtedy opublikuję cały zbiór i wstawię ankietę, która zakończy się w weekend. Jakoś taki ekheem.

50 komentarzy:

  1. Wow, ja? e.o Najpierw u Kathey a teraz tutaj... Notka pojawi się jutro, bo dzisiaj jadę do babci (y)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże :o Ja nie wierzę! Dostałam się! Niedługo napiszę notkę :)
    #SzczęśliwyJulciaczOMGNadalWToNieWierzę

    OdpowiedzUsuń
  3. A może ktoś jest poinformowany, do kiedy można wysyłać prace?..

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim ^^
    Czekam na następny konkurs by móc spróbować jeszcze raz :"3

    OdpowiedzUsuń
  5. Abi, zapomnialas, do kiedy wyslac prace...
    Jej, osoba, ktorej kibicowalam sie dostala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dziewczyny! (:
    Pozdrawiam
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Wam! :D
    Szkoda, że tylko 3 z Was zostaną na blogu. :c Ale tak to już jest. :')
    Brawo! C:

    A jeśli chodzi o decyzję z usunięciem bloga, to Twój wybór jest dobry. :)
    Wiele osób czyta tego bloga i usunięcie go byłoby dla nich czymś strasznym, tak samo dla redaktorek. C: Ja czytam bloga i czytac go będę, mimo, że nie zawsze komentuję.

    Pozdrawiam,
    ~ ! Donata !
    ~ Ainslee

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh... Gratuluję wszystkim ;/ ;'c
    ~szakira lopez

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już wysłałam notkę, nie podałaś terminu i jak jakaś głupia się spieszyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję...Wowo nie mogę nadal uwierzyć..
      Ej, ale następnym razem spróbuj! :**

      Usuń
  11. Ej, czy tylko ja nie widzę Maliny w redaktorach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie o.O

      Usuń
    2. Ja miałam napisać to już godzinę temu, ale myślałam, że albo jestem ślepa, albo mi internet laguje o.o

      Usuń
    3. O.O Muszę do niej napisać ;-;

      Usuń
    4. Byłam wczoraj na Festiwalu Energii w Jaworznie B)

      Usuń
    5. Bo już jest! Tak od 16 godzin? Nie chce mi się liczyć xD

      Usuń
  12. Ja jak zwykle się nie dostałam... życie ;-;
    aniolek 100%

    OdpowiedzUsuń
  13. Mee ;_;
    Szymon się nie dostał...
    Za karę będę nawiedzać Malinę w snach, bo nie zfałszowała wyników. ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto miałem się dostać, jak się nie zgłosiłem!? xDDD

      Usuń
    2. Dlaczego napisałem "Kto"? Miało być "Jak"...

      Usuń
    3. Magicznym sposobem *-*
      Klawiatura Cię nie słucha :o

      Usuń
  14. Jeju nie mogę uwierzyć, że...wow :))
    Prawdopodobnie napiszę notkę jutro albo pojutrze :) Teraz się zastanawiam o czym napisać hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulację :)
      Jest dużo tematów. Musisz wybrać oryginalny.
      Znaczy musisz... ja Tobie tylko tak radzę.
      ~Smalec

      Usuń
    2. wiem, że muszę :) Pewnie jak zawsze wpadnę na coś na szybko i od razu zabiorę się do pisania tej notki...
      Dziękuję :)

      Usuń
  15. Jeju..Spełnienie marzeń :o Nie wierzę... Bardzo dziękuje za szansę :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje wszystkim :) 3 się dostają na bloga? Szkoda, bo wszystkie zasługują!
    ~Smalec.

    OdpowiedzUsuń
  17. Woow, strasznie sie cieszę :DD (dopiero teraz piszę tego koma, ale zapłon) Post napiszę jutro.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyslałąm notkę. Ah, za długa i za dużo roboty tam włożyłam... mam nadzieję, że się spodoba 8-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, to był konkurs na redaktorów? Karola, czemu nie wziełaś udział?! #Karolaczemuczemuczemuczemuczemu!
    ~Smutna Karolinka :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak wg Gratuluję wszystkim, ja się nie dostanę ,ale inni tak :* Grats ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie wysłałam moją badziewną notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!