poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Subway Surf - stroje na moviestar.

Siemka!
Tak jak w  każdy poniedziałek, tak i dzisiaj pojawi się post o modzie. Dwa poprzednie przedstawiały moje look'i, natomiast na dzisiaj przygotowałam dla was coś innego, lecz również wspólnego z tworzeniem zestawów.
Od jakiegoś czasu gram w grę subway surf. Może ktoś ją kojarzy, ogólnie Jest ona dosyć rozpoznawalną grą. Chodzi w niej o to, że biegniemy naszym  ludzikiem pośród pociągów, a goni nas policja. Postacie, którymi jesteśmy możemy wybrać sami jednakże to kosztuje. Podczas biegania zbierany masę pieniążków, kluczy oraz pudełek z tajemniczą zawartością.  Gdy już mamy na tyle monet, aby zakupić sobie jakiegoś ludzika,wchodzimy sklep i kupujemy. Wszystkie postacie są przeróżne, a ją postanowiła odwzorować trójkę z nich. Kogo wybrałam?
 Postacią pierwszą jest Spike, jedyny chłopak, którego wybrałam. Ma na sobie bluzkę z czarną kamizelką, obcisłe spodnie, wysokie buty i fryzurę na koguta (xd?) Tą postać nie robiłam jakoś dosyć długo i mam nadzieję, że mi wyszła. W takim razie, jak wyglądają efekty?
 Moim zdaniem wyszło naprawdę podobnie! Nic w nic nie wchodzi. Chyba najdłużej szukałam tu góry, mam na myśli białej bluzki z czarną kamizelką, ale w końcu znalazłam ją na samym końcu sklepu. Jak widać na obrazku - cztery rzeczy, 2150 StarCions.
Teraz przyszedł czas na Lucy! Ogólnie ubranie, które ma na sobie nie jest w moim stylu, mówiąc prościej - nie podoba mi się. Robiąc podobny zestaw na MovieStarPlanet miałam wiele, wiele problemów, dlatego look nie będzie przepięknej urody, ale cóż. W takim razie, jak wyszło?

No tak, buty pod getry...odpowiednich włosów na bok nie mogłam znaleźć, z kolorem również było trudno. Wydaje mi się, że jedynie w tym zestawie ładnie wygląda sukienka. Czy jest to podobne do Lucy? Nie sądzę, że bardzo, ale jakieś podobieństwo się znajdzie. Zestaw zawiera cztery rzeczy, a kosztuje 1975 StarCoins.
 Jej imię to Tasha, a cena za którą możemy ją kupić wynosi 30000 Monet, czyli dosyć sporo. Jak widać na obrazku, postać ta ma upięte blond włosy z niebieską gumką, czerwoną opaskę, biały crop top, granatowe spodenki oraz czerwone trampki ze skarpetkami. Wydaje mi się, że nie będzie to duże wyzwanie, aby naszą moviestar przebrać za Tashę, w takim razie co zrobiłam?
Moim zdaniem wyszło naprawdę podobnie. Look zawiera 5 rzeczy i kosztuje 2150 StarCoins, dla mnie spoko ;')
To wszystkie postacie, które chciałam Wam przedstawić w wersji MovieStarPlanet. Mam nadzieję, że Wam się spodobały.
Tak jak zawsze - jeżeli możesz, to napisz opinię na temat posta oraz swój pomysł na następną notkę :')
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na posta! Wszyscy wyszli podobnie, ale najlepiej odwzorowałaś Spike'a i Lucy. Ja kiedyś pobrałam SS na telefon, ale już w to nie gram. Zachęciłaś mnie do powrotu do tej gry. :3 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look'i.. Szczerze powiem najbardziej podoba mi się Tasha w wersji MovieStarPlanet. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetnie Ci wyszło! Może następnym razem odwzoruj postacie z Dumb Ways to Die? :) Duże wyzwanie, sprawdź w grafice.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tak odgapiac? Ja pierwsza na kreatywne msp takie wymyslilam! To konto gmail mojej kuzynki -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda Brzezoń to konto mojej kuzynki, ale teraz się naprawdę wkurzyłam! Tak trudno zobaczyć na inne blogi czy ktoś już takiego nie zrobił? -,- Pierwsza wymyśliłam taką serię, teraz już jej nie robię, ale to nie znaczy że musisz ją odgapiać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne looki, wszyscy podobni.

    -Massion
    korczaczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Zuzanko, jeden post z jedną postacią to jeszcze nie seria.;') Nie wydaje mi się, że post jest od ciebie odgapiony, ponieważ zauważ, iż gra Subway Surf jest bardzo popularna i znana wśród młodzieży, a sama Flora jest osobą kreatywną, która równie dobrze sama mogła wpaść na pomysł, aby zrobić posta o tej grze. Cytuję: Tak trudno zobaczyć na inne blogi czy ktoś już takiego nie zrobił? -,- Ja pier... Jaki kreatywny pomysł (w końcu pani z kreatywnego jest...)! Rozumiem, że sama zanim zrobisz nową serię sprawdzasz wszystkie blogi o MSP, bo ktoś mógł już taką zrobić! To tylko kilka tysięcy blogów i kilka godzin sprawdzanie, ale w końcu na pewno każdy ma czas, aby to zrobić, bo w końcu (powtarzam się) blogerzy nie mają własnego życia, dlatego mogą poświęcać swój wolny czas na głupoty.;')
    Życie jest takie okrutne... Nie dość, że miała taki sam pomysł na posta jak ty to jeszcze lepiej jej wyszedł od ciebie. Cóż za niesprawiedliwość. Dwa zupełnie inaczej napisane posty, które łączy jedynie pomysł na zrobienie look'ów do gry na telefon. Idąc twoją logiką to ty też zgapiłaś pomyś na tego posta z innego bloga: http://amiszelek-i-ninosz-msp.blogspot.com/. Jeszcze przed twoim postem na kreatywnym na tamtym blogu był post o takiej samej tematyce.;') Poszukaj, a znajdziesz.
    Pozdrawiam wszystkich człeków/człowieków/ludzi/ludziów/człekopodobnych oraz psychicznych.:3

    ~Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ze kreatywne to raczej jeden ze znanych blogow. Wiec przepraszam, troche sie wkurzylam.

      Usuń
    2. Przeprosiłam już więc nie rozumiem Cię '' Marta Martusia ''. Sprawa zakończona, więc nie wiem po co znowu zaczynacie kłótnie, no znacyz nie wy, tylko ty.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ejj, nie reklamuj się! ._.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!