poniedziałek, 3 sierpnia 2015

"Płonę. Jestem płonącym, przerażającym, przyjaznym potworem."

Tak, koniec tego. Można powiedzieć, że tylko zajmowałam miejsce. Teraz je zwalniam dla 4 osoby. Nie piszę. Czasem się uda. Wszystko przyciągałam. Ale teraz z tym kończę. Odchodzę. Mało kogo to zapewne obchodzi, byłam, ale mnie nie było. Koniec tego. Posty z telefonu... Egh...
Malina - dziękuję za szansę. Zmarnowałam ją, wiem.
Abi - za motywację. Jeden komentarz, ale dla mnie to dużo znaczy.
Kathey - za wsparcie. Jesteś wspaniałą osobą.
Florka - za tą pomoc przy wielu sprawach. Za pomoc w wyborze.
Kellow - tobie wiele zawdzięczam. Robisz dla mnie dużo, ja dla ciebie niewiele.
Tyna - jesteś kochana. Robimy dużo rzeczy wspólnie. Dziękuję ♥
Każdemu kto czytał moje posty - za motywację ♥
To no tyle. Moje pożegnanie ostatni raz.
'Cind
"Płonę. Jestem płonącym, przerażającym, przyjaznym potworem."

15 komentarzy:

  1. Odchodzisz..? Dlaczego? Twoje posty bardzo miło się czytało.. :') Ale skoro już musisz. Pa.. Szkoda.. :'c

    OdpowiedzUsuń
  2. Cind... będziemy tęsknić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Tobie wiele zawdzięczam. Robisz dla mnie dużo, ja dla Ciebie niewiele." Ty też wiele dla mnie zrobiłaś. Zgadzam się z powyższym komentarzem. Twoje posty miło się czytało, i szkoda mi trochę, że odchodzisz. Jednakże szanują Twoją decyzję. Apf... rozpisałam się.
    ~~~~~~~~~~~~
    'Princess Madelyn
    /Kellow

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie nam Ciebie brakowało...
    ~ S

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż.. To Twoja decyzja. My nic tu nie zrobimy. Ale musisz wiedzieć , że Twoje posty naprawdę dobrze się czytało ;)
    ~Niki/swettt

    OdpowiedzUsuń
  6. Cind, będę tęsknić ;c Będzie nam Cb brakowało. Życzę szczęścia :'c Wiem, twoja decyzja, ale twoje posty były naprawdę fajne! Świetnie się czytało twoje posty, mam nadzieję, że będziesz dalej pamiętać o nas, o tych, którzy Cię wspierali i uwielbiali. Rozpisałam się c:

    ~A'Ste

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh, dlaczego? Sama też odchodziłam, trochę to rozumiem, ale długo tu nie zabawiłaś...
    Mam pytanie. Skąd cytat pod koniec? Dary Aniola? Proszę o odpowiedź.
    Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że odchodzisz, ale noo... to i wyłącznie Twoja decyzja.

    ~ Ane
    ~ tekna125

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech, i jak zwykle nie wiem co napisać.
    Szkoda, że odchodzisz, przykro mi, że jakoś lepiej się nie poznałyśmy i zapamiętasz mnie dzięki jednemu komentarzowi D:
    nwm trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedno zdanie, nie potrafię więcej:
    Kochana, jest mi mega smutno, jednak wiem, że zawsze będę mogła do Ciebie napisać (ehm, Facebook), jednakże.... K*rwa, będzie mi brakować Ciebie w załodze!

    'tynas;
    #czylitynasmutna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Będziemy tęsknić ;c
    Emi, SZLR

    OdpowiedzUsuń
  12. Cind 💖
    Rozumiem Twoją decyzję, eh...
    Kocham, dziękuję że byłaś tutaj. 💗
    Powodzenia <3
    `m

    OdpowiedzUsuń
  13. Cind, czemu? ;c
    'IQ ❤.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!