wtorek, 15 kwietnia 2014

Jak zostać moderatorem na MSP?

 Hey! Witam chyba w pierwszym na świecie (od NORMALNEGO użytkownika) poradniku o tym jak zostać moderatorem na MSP!
 Jestem pewna, że części z Was marzy się plakietka "Moderator" na postaci. Jest to możliwe, o ile spełnicie pewne warunki, które niedługo przedstawię!

1. Wchodzimy na tę stronę.



 Tłumaczenie (trochę zmieniałam): 

Moderatorzy są niezbędni w utrzymaniu w nasze gry, zabawa i bezpieczna dla naszych użytkowników!


Jako moderator na MovieStarPlanet głównym problemem będzie utrzymanie, na co dzień, naszej witryny, by była bezpieczna i przyjazna dla użytkowników. Idealnie będziesz miał podobne doświadczenia z grupy docelowej i zainteresowanych gier online / społeczności, ale przede wszystkim musisz być poświęcony, niezawodny i świetnie współpracować. (Wiem, zajeżdża tłumaczem google, ale on tylko pomga)
W tej chwili jesteśmy szczególnie patrząc na moderatorów mówiąc natywnie:
  • Niemiecki
  • Turecki
  • Francuski
  • Szwedzki
  • Angielski
  • Holenderski
  • Fiński
  • Polski
  • Portugalski
  • Hiszpański

Dlaczego warto u nas pracować

MSP EMEA Sarl jest częścią MovieStarPlanet.com, gry i społeczności wirtualnejdla dzieci w wieku 8-15 lat. W świecie Fame, Fortune & Friends każdy użytkownik projektuje swój własny awatar gwiazdy filmu, który może być używany do tworzenia małych kreskówki, takich jak filmy, grać w gry i rozmawiać z innymi użytkownikami. Gra rozpoczęła się w Danii w 2009 roku i od tego czasu wystąpił gwałtowny wzrost. Obecnie strona jest sprzedawany w 10 krajach europejskich oraz w Stanach Zjednoczonych. Należy do najszybciej rozwijających się wirtualnych światów dla grupy docelowej.
MSP EMEA Sarl z siedzibą w Luksemburgu i jest częścią MovieStarPlanet Rodziny.

O tobie

Jesteś odpowiedzialny, wierny i chcesz umieścić dużo energii do pracy - podczas obu dni powszednie i weekendy. Jako osoba, jesteś niezależny, świadomy jakości i posiadasz wysoki poziom samodyscypliny. Twój poziom angielskiego jest dobry.

O pracy

Będzie odpowiedzialny za bieżące działania moderacji. Będziesz pracować w zespole moderatorów i menedżerów społeczności z całego świata, zapewniając zróżnicowane i przyjemne środowisko dla wymiany pomysłów.
Jesteśmy elastyczni w naszych ustaleń pracy. Możesz pracować w domu lub w biurze - w zależności od lokalizacji. Oznacza to również, że trzeba będzie mieć strukturę i posiadać wielkie umiejętności komunikacji online.
Praca: 10 godzin tygodniowo z możliwością dodatkowych godzin w przyszłości. Będziesz pracować w wielkiej drużynie z osobami znajdującymi się na całym świecie.

Jak aplikować

Prosimy o przesłanie aplikacji do  https://moviestarplanet.recruiterbox.com/jobs/28105 - aplikacja musi zawierać następujące elementy:
  • Krótki opis swojego wykształcenia i doświadczenia i, dlaczego jesteś zmotywowany do pracy na MovieStarPlanet
  • CV (w tym przegląd swoich umiejętności językowych)
2. Wchodzimy w link podany powyżej

3. Uzupełniamy formularz i wysyłamy.


 Myślę, że poradnik okazał się przydatny, bo możliwe, że ktoś z Was w przyszłości podejmie się tej pracy. Ułatwiłam Wam pierwszy krok, czyli - jak się zgłosić. 
 Wiem, wpis jest dość krótki, ale już od dawna chciałam Wam przedstawić tą instrukcje i tak mnie jakoś napadło. Byee. *









P.s. Postanowiłam, że jutro lub pojutrze ogłoszę wyniki mini-konkursu na redaktora! Możecie jeszcze nadsyłać prace! 







19 komentarzy:

  1. Chyba nie zostanę modem xd ciekawy post *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na przyszłość. Może zostanę moderartorem?:) Fajny post.
    Pozdrawia
    ~ Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  3. Królewna, może jakbyś została modem udałoby się coś zmienić? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz pytania: Czy ktoś taki dużo zarabia? Muszę mieć 18 lat? Bo na przyszłość nie jestem pewna, czy to dobra praca, wolałabym teraz zostać moderatorem...
    Pozdrawiam
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. No, normalnie. 2. No chyba tak. 3. Teraz to nie za bardzo.

      Usuń
  5. Nareszcie jakiś post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mail ze zgłoszeniem do konkursu na redaktora wysłany! ^^
    Mam nadzieję, że się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, moze sie na takie cos kiedys skusze... xd wiedzialabym przynajmniej co zmienic a co nie ;) Nie no, raczej sie do czegos takiego nie zabiore :D ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niemoge coś tam o CV nieidzie (comic_angry) angryangryangry!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No wreszcie coś nowego! Widziałam posty o samych modach, o tym jak ich dodać do znajomych, ale tego jeszcze NIE BYŁO!!! TO JEST TO! TO JEST TO czego szukałam!!! BRAWO za pomysł i oryginalność!!! :) Masz u mnie plus! ;) Zaproś do znaj na MSP, poszperaj w moim profilu a zobaczysz, jaki jest mój nick :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli by ktoś tam chciał pracować to by musiał pojechać tam i musi mieć co najmniej 3 lata praktyki informatycznej czy jakoś tak xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ey, ale to nie ściąga wirusów? I nie trzeba nigdzie jechać?

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam nim zostać i do nich napisać ale ten post mnie zniechęcił ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby nie ten angielski i fakt, że jestem niepełnoletnia... szkoda XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Za rok mam osiemnastkę i poważnie zaczynam się zastanawiać nad zaaplikowaniem :D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!